Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в QYZPU

Пәндер

  • Әдебиеттерді талдау, мектепке дейінгі білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және мектепке дейінгі білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру маркетингі

    Магистранттарда мектепке дейінгі білім беру саласындағы маркетингтік процестерді жүйелі түсінуді қалыптастыру және мектепке дейінгі білім беру қызметтерін ілгерілету және дамыту жөніндегі стратегияларды талдау, жоспарлау және іске асыру дағдыларын дамыту. Пән аясында магистранттар білім беру және әлеуметтік маркетинг негіздерін, ата-аналар мен білім беру нарығының қажеттіліктерін талдауды үйренеді, сонымен қатар имиджді құру және ілгерілету әдістерін игереді. Нәтижесінде маркетингтік стратегияны әзірлеу, мақсатты топтармен (ата-аналар, басқару органдары, қоғамдық) қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру дағдыларын дамыту.

    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымды дамыту бағдарламаларын әзірлеу

    Мақсаты: магистранттардың мектепке дейінгі ұйымның даму бағдарламасын жобалау, әзірлеу және іске асыруға қажетті кәсіби білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнына даму бағдарламаларын әзірлеудің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық-басқарушылық аспектілері, стратегиялық жоспарлаудың әдіснамалық негіздері, мектепке дейінгі ұйымның ішкі және сыртқы ортасын талдау әдістері (SWOT-талдау, мониторинг, диагностика, мақсат қою технологиялары, ресурстарды жоспарлау, тиімділікті бағалау) кіреді. Магистранттар қазіргі заманғы сын-тегеуріндерді, тәрбиеленушілер контингентінің ерекшеліктерін және мектепке дейінгі ұйымның ресурстарын ескере отырып даму бағдарламасының жобасын әзірлеуді, мектепке дейінгі ұйымның ішкі және сыртқы ортасын талдау технологияларын меңгеруді, ұйымның миссиясын, мақсаттары мен міндеттерін, даму стратегиясының негізгі бағыттарын құрастыруды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4
  • Ерте дамытудың педагогикалық концепциялары

    Пән мектепке дейінгі білім беру саласында заманауи тәсілдерді игеру, өз тәжірибелерін зерттеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пән барысында магистранттар балалық шақтың философиялық-педагогикалық тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсетеді. Мектепке дейінгі балалық шақты әлеуметтік-мәдени және педагогикалық құбылыс ретінде зерттейді; балалар іс-әрекетінің субъектісі ретінде ерте дамыту мәселелері; қазіргі мектепке дейінгі білім берудің даму тенденциялары. Магистранттар қазіргі балалық шақ мәселелеріне арналған зерттеулерді зерттейді, мектепке дейінгі білім беру мазмұнын таңдаудың жалпы дидактикалық принциптерін талдайды, балалар іс-әрекетінің ерекшеліктері мен генезисін, атап айтқанда ойын қызметін анықтайды. Балалар іс-әрекетінің (ойын) ерекшелігін, генезисін талдайды. Сандық құралдарды қолдана отырып, ғылыми ақпаратты іздейді және талдайды, зерттелетін пәннің іргелі негіздеріне сүйене отырып, көзқарастарын дәлелдей алады.

    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • Психологиялық қолайлы білім беру ортасын дамыту

    Пән балаларды оқыту мен дамытуға қолайлы, қолдаушы және психологиялық тұрғыдан жайлы, қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыруға бағытталған стратегиялар мен әдістерді зерделеуге арналған. Пәннің мақсаты – балалардың тиімді білім алуына және жан-жақты үйлесімді дамуына ықпал ететін, психологиялық тұрғыдан жайлы, жағымды білім беру ортасын құру және қолдау үшін қажетті білім мен дағдылармен магистранттарды қамтамасыз ету. Магистранттар мұндай ортаны құрудың психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік аспектілерін; қауіпсіздік пен игілікті қамтамасыз етудің шарттары мен белгілерін; білім беру ортасындағы позитивті ахуалды қалыптастырудағы педагогтің рөлін; қақтығыстардың алдын алу және оларды шешу жолдарын; педагогтер мен тәрбиеленушілердің эмоционалдық интеллектісі мен эмпатиясын дамыту технологияларын зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы ойындық оқыту

    Мақсаты: магистранттардың мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамытуда ойынның негізгі құрал ретіндегі рөлін қолдануға қатысты кәсіби білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мазмұнына мектеп жасына дейінгі балалар ойынының психологиялық-педагогикалық негіздері, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес ойын арқылы оқытуды ұйымдастыру технологиялары, ойын әрекетін ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне (тіл дамыту, математика негіздері, қоршаған ортамен танысу және т.б.) біріктіру әдістері кіреді. Практикалық сабақтарда магистранттар ойындарды талдап, жіктейді, ұйымдастырылған оқу қызметіне интеграцияланған ойын сценарийлерін (сөйлеу, танымдық, қимыл-қозғалыс дамуы және т.б.) әзірлейді, ойын жағдайларын жобалайды, ойын технологияларын қолдана отырып, ұйымдастырылған ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің фрагменттерін үлгілеу және сахналау жұмыстарын жүргізеді, сондай-ақ ойын материалдарын іріктеуді жүзеге асырады.

    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі геймификация

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың оқуға деген қызығушылығы мен мотивациясын арттыру. Пәннің мазмұнына мектепке дейінгі білім берудегі геймификация, мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру, баланың өмірлік тәжірибесін дамытуға бағытталған ойын моделдеу, ойын формасын ойынсыз үдеріске интеграциялау, мектепке дейінгі балалардың ұйымдастырылған қызметін дидактикалық қолдау үшін цифрлық білім беру ресурстарын қолдану кіреді. Негізгі элементтерге магистранттардың геймификацияның мәнін, дизайнерлік ойлауды, балабақшадағы тәрбиелеу мен оқыту үдерісін ұйымдастыруда геймификация құралдарын, мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған цифрлық квест контентін, сондай-ақ отбасылармен жұмыс істеуге арналған бағдарламаларды меңгеруі жатады.

    Несиелер - 5
  • Балалық шақ пен ата-ана рөліне заманауи көзқарастар

    Пән әлеуметтік, психологиялық және педагогикалық контекстте балалық шақ пен ата-ана туралы идеялардың эволюциясын зерттеуге бағытталған. Негізгі элементтер балалық шақты (әлеуметтік, психологиялық және т.б.) түсінудің әртүрлі теориялық тәсілдерін, баланың қоғамдағы қабылдау ерекшеліктері мен рөлін, ата-ана рөліне қатысты функциялар мен күтулердің трансформациясын меңгеру болып табылады. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар жаһанданудың, цифрлық ортаның отбасындағы өзгерістерге, бала тәрбиесі мен дамуына әсерін талдау; балалық шаққа және ата-ана тәрбиесіне әсер ететін әлеуметтік факторларды бағалау; отбасы мен балалық шақты қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогтың кәсіби сәйкестігі

    Пән мектепке дейінгі білім беру контексінде педагогтың кәсіби сәйкестік феноменін зерттеуге бағытталған. Пән мазмұнына мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің кәсіби рөлін саналы түрде түсінуді қалыптастыруға, педагогикалық дағдылар мен құзыреттерді дамытуға арналған түрлі аспектілер енеді. Магистранттар кәсіби қызметтің негізін құрайтын негізгі қағидалар мен құндылықтарды, сондай-ақ «Педагог» және «Білім беру ұйымдарының педагогтары үшін кәсіби стандарттар» кәсіби стандартына сәйкес мектепке дейінгі балалармен, олардың ата-аналарымен және әріптестерімен тиімді өзара әрекеттесу әдістерін үйренеді. Практикалық сабақтар жеке тұлға қасиеттерін дамытуға, әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделу дағдылары мен өзін-өзі рефлексиялау стратегияларын меңгеруге бағытталады, бұл мектепке дейінгі ұйымның құзыретті әрі кәсіби даярланған тәрбиешісі болып қалыптасуына ықпал етеді. Пән аясында магистранттар өзін-өзі талдау және тәрбиешінің кәсіби тәжірибесін рефлексиялау әдістерін игереді.

    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау

    Пән мектепке дейінгі білім берудің үлгілерін, сапа критерийлерін, педагогикалық қызметті бағалау әдістерін, сондай-ақ мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиелеу-білім беру процесінің сапасын арттыру тетіктерін зерделеуді қамтиды. Пән шеңберінде магистранттар мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілермен танысады, құралдарды, білім беру сапасын диагностикалау, талдау және мониторинг әдістерін меңгереді, мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау құралдарын (сауалнамалар, тесттер, сауалнамалар және т.б.) әзірлейді, мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау процесінде алынған деректерді талдау дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән магистранттардың жоғары оқу орны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті терең білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пән аясында магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қамтитын қазіргі заманғы оқыту әдістерін, соның ішінде дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, жобалық оқыту, кейс-метод, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және жасанды интеллекті (ЖИ) қолдануды зерттейді. Сонымен қатар, белсенді оқыту әдістерін енгізуге, мәселен, проблемалық, зерттеу және қашықтан оқытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар қазіргі заманғы оқыту әдістері мен технологияларын, білім беру процесін басқаруды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ тиімді білім беру ортасын қалыптастыруды меңгереді.

    Несиелер - 4
  • Балалық шақ антропологиясы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда мектепке дейінгі білім беру контекстінде балалық шақты мәдени және әлеуметтік құбылыс ретінде ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Пән аясында магистранттар білім беру антропологиясындағы балалық шақты талдау тәсілдерін зерттейді, ересек адамның баланың тәжірибесін қалыптастыруға әсерін түсінеді, білім беру ортасына, педагогикалық практикаға және балалармен өзара әрекеттесу тәсілдеріне қатысты сыни ойлауды дамытуға ықпал етеді. Пән педагогикалық тәжірибелерді талдауды, балалар қарым-қатынасын зерттеуді, ойындарды және эмпатияны тәрбиелеуді, балаларды бақылауды, практикалық сценарийлерді зерттеуді, балалар тәжірибесін ұйымдастыруды және түсіндіруді, (ойындар, суреттер, мәлімдемелер), бейнематериалдарды, кейстерді және т. б. қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбиелеу-білім беру процесін жобалау

    Мақсаты: магистранттарда балалардың жас ерекшеліктерін, заманауи тәсілдер мен нормативтік талаптарды ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымда тәрбиелеу-білім беру процесін жоспарлау, модельдеу және ұйымдастыру бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттар: білім берудегі жобалаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделейді; білім беру бағдарламаларын, жоспарларын, жобаларын құрастыру дағдыларын меңгереді; дамытушы ортаны әзірлеуде және отбасымен ынтымақтастық жұмыста жобалық тәсілді қолдануды үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін: магистранттарда педагогикалық қызметті рефлексиялау және талдау, тәрбиелеу-білім беру процесін мониторингілеу; нәтижелерді талдау және жоспарларды түзету; тәрбиелеу-білім беру процесінің тиімділігін бағалаудың психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін пайдалану бойынша дағдылары қалыптастасады.

    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беруді әдістемелік қолдау

    Магистранттардың мектепке дейінгі білім беруді әдістемелік қолдауға қатысты кәсіби білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға арналған пән . Пәннің мазмұнына мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері, балалардың әлеуметтік-коммуникативтік, интеллектуалдық-танымдық, физикалық және көркем дамуын әдістемелік қолдау кіреді. Пәнді оқудың нәтижесінде магистранттар мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызметті жоспарлау және үйлестіру, әдістемелік жұмыс (семинарлар, консультациялар, шеберлік сабақтары және т.б.) ұйымдастыру, педагогтардың білім беру қызметін қамтамасыз ету, инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық кадрлардың кәсіби дамуын мониторингтеу дағдыларын игереді. Сондай-ақ, басқарушылық қызметте қолдануға арналған заманауи әдістерді - ақпарат жинау, талдау, сақтау және пайдалану әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Тәрбие-білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптамасы

    Пәннің мақсаты – магистранттардың мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы тәрбиелеу-білім беру процесінің сапасын талдау, бағалау және жетілдіру саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пән мазмұнына психолого-педагогикалық сараптаманың теориялық-әдістемелік негіздері, сараптамалық бағалау әдістері мен технологиялары, заттық-құрылымдық дамыту ортасының тиімділік критерийлері, баланың психикалық дамуының деңгейі енеді. Пәнді оқу барысында практикалық сабақтарда магистранттар кейстерді талдау, диагностика жүргізу, тәрбиелеу-білім беру процесінің және заттық-құрылымдық дамыту ортасының сапасын бағалау, балалардың даму деңгейін анықтау, оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерді айқындау, мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын игереді.

    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу іс-әрекетін дамыту

    Пән балалардың танымдық қызығушылықтары мен зерттеу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәннің аясында мектепке дейінгі жастағы зерттеу іс-әрекетінің теориялық, практикалық негіздері, баланың танымдық мотивациясын, шығармашылығы мен тәуелсіздігін қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады, педагогтың балаларды зерттеуін қолдаудағы рөлі, ата-аналармен байланыс жасаудың тәсілдері қарастырылады. Магистранттар инновациялық технологияларды, зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қолдана алады, мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу дағдыларының қалыптасу деңгейін бағалауда шағын жобаларды, зерттеу тапсырмаларын, диагностикалық құралдарды әзірлейді және іске асырады

    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы көшбасшылық және стратегиялық басқару

    Пән магистранттардың мектепке дейінгі ұйымның тиімді қызметі үшін қажетті басқарушылық, стратегиялық және көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған. Пән білім берудегі көшбасшылық теориясы мен стильдерін, мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі стратегиялық басқарудың ерекшеліктерін, басқарушылық қызметті талдау және болжауды, инновациялық көшбасшылық пен жобаларды басқаруды, тиімді коммуникация мен басқарушылық шешімдер қабылдауды қарастырады. Пән аясында магистранттар білім берудегі қазіргі заманғы шақырулар мен тенденцияларды талдап, сәтті көшбасшылық модельдерін зерттеп, тәрбие мен оқыту үдерісі мен ресурстарын тиімді басқару стратегиясының жобаларын әзірлейді. Кейстерді талқылау, жобалық жұмыстар және практикалық тапсырмалар арқылы магистранттар шешім қабылдау, командада жұмыс істеу және мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтарды ынталандыру дағдыларын игереді.

    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі тұрақты даму

    Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беруде тұрақты дамуды интеграциялау үшін қажетті кәсіби білімдері мен құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында білім берудегі тұрақты даму мақсаттарын меңгеру, тұрақты дамудың теориялық негіздері, оның экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілері, сондай-ақ олардың мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасында жүзеге асу жолдары қарастырылады. Магистранттар Қазақстанның тұрақты даму үшін ұлттық білім беру стратегиясын, тұрақты даму мақсаттары аясындағы негізгі білім беру міндеттерін, тұрақтылықты қамтамасыз етудегі білім берудің рөлін, сапалы білім беру мәселелерін зерттейді. Сондай-ақ, магистранттар педагогтың білім беруде тұрақты құндылықтарды насихаттаушы рөлін, мектепке дейінгі жастағы балаларда экологиялық мәдениет пен жауапкершілікті дамыту тәсілдерін, дамыту ортасын құруды, тұрақты даму бойынша педагогикалық тәжірибелерді игеруді үйренеді.

    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
  • Болашақ кәсіби қызметтің (Lesson Study) практикалық міндеттерін шешу үшін әдіснамалық білімді (Action Research) қолдана отырып, қойылған ғылыми міндетке сәйкес сандық немесе сапалық зерттеуді жобалауға қабілетті.
  • Мектепке дейінгі білім беру саласын, оның сапасын бағалауды реттейтін нормативтік және құқықтық актілерді, сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік құжаттамасын әзірлеу біліктілігі мен дағдыларын меңгереді.
  • Мектепке дейінгі балалық шақты әлеуметтік-мәдени және педагогикалық құбылыс ретінде: генезис, проблемалар, тұжырымдамалар, қазіргі мектепке дейінгі білім беру тенденцияларын зерттейді.
  • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің рөлінің сәйкестігін біледі: өзін-өзі талдау, рефлексия, кәсіби ақпарат пен ресурстарды өз бетінше іздеуге дайын болу дағдыларын меңгереді.
  • Сапалы білім беру үшін тұрақты даму мақсаттарын мектепке дейінгі білім беруде кіріктіру білімі мен дағдыларын меңгереді.
  • Геймификациялық элементтер мен цифрлық ресурстарды, зерттеу іс-әрекеттерін кіріктіре отырып, тәрбиелеу-білім беру үдерісін ойын арқылы оқытуды жобалайды.
  • Мектепке дейінгі ұйымды дамыту мақсатында тәрбиелеу-білім беру үдерісіне әдістемелік қолдау көрсетуді, психологиялық-педагогикалық сараптама жасауды жүзеге асырады.
  • Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік стратегиясын ата-аналар қауымдастығымен тиімді байланыс орнату арқылы жүзеге асырады
  • Табысты көшбасшылық модельдерін, мектепке дейінгі ұйымды және ресурстарды тиімді басқару стратегиясының жобаларын әзірлейді
Top