Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Физика (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру саласындағы қазіргі заманғы сын-қатерлерге жауап беретін және өзгермелілік, белгісіздік, күрделілік, біркелкі болмыс әлемінде өмір сүретін және жұмыс істейтін 21 ғасырдағы мұғалімдерге қажетті жаңа салаларда құзыреті бар физика мұғалімдерін даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алгебра және сандар теориясы
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Механика
Абайтану
Математикалық логика және дискретті математика
Математикалық талдау
STEAM физикасы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Молекулалық физика
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Электр және магнетизм
Механика бойынша практикум
Оптика
Компьютерлік графика
Бағдарламалау
Педагогикалық зерттеулер
Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Молекулалық физика және термодинамика бойынша практикум
-
3 Оқу жылы
Физиканы оқыту әдістемесі: жеке сұрақтар
Инклюзивті білім беру ортасы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Арнайы функциялар және олардың қосымшалары
Бағалау және дамыту
Электр және магнетизм бойынша практикум
Атом, атом ядросының және қатты дененің физикасы
Математикалық физика әдістері
Теориялық физика-1
Мектептегі физикалық эксперимент
Мектептегі эксперимент техникасы
Теориялық механика
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Физикалық практикум 1
Оптика бойынша практикум
Физиканы оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Ілгерлемелі шет тілі
Микрообъектілер физикасы
-
4 Оқу жылы
Физикалық есептерді шығару практикумы 2
Атом және атом ядросы физикасы бойынша практикум
Теориялық физика-2
Физикалық практикум 2
Физикадағы зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми білім берудегі жобалық тәсіл
Білім беру робототехникасы және мехатроника
Тұрақты дамудың физикасы және білімі
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Радиоэлектроника негіздері
Космология мәселелері
Астрономия
Электроника
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдана отырып педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, физиканың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және физиканы оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану;
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
- физика ғылымдарын түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық мәні бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, физиканың жаһандық және жергілікті проблемаларын шешу үшін басқа ғылым салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу;
- қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттілігі мен өркениеті нысандарының эволюциясын тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсіну;
- физика саласында мықты академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми таным нысандары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен операция жасау, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсіну;
- отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, қазіргі заманғы аспап жасау және ақпараттық технологиялар көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдап алынған саласында ғылыми зерттеулер жүргізу;
- физикалық зерттеулердің өздері таңдаған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану, негізгі математикалық ұғымдар мен операцияларды қолдануға және оларды физикалық есептерді шешу кезінде қолдану, эксперименттік және теориялық физика саласында талдамалық және технологиялық шешімдерді енгізу;
- STEM оқыту элементтерімен біріктірілген сабақтар өткізу, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқыту технологиясын CLIL пайдалану;
- пәнаралық топтарда жұмыс істеу, әлеуметтік проблемаларды шешу кезінде ғылыми білімді қолдану дағдыларын меңгеру;
- мектептегі физика курсын дамытудың ғылыми принциптері мен логикасын түсіну, әртүрлі оқыту технологияларын олардың әртүрлілігінде және орнына қолдану.