Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01406 Музыкалық білім (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дауыс қою 1
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері-1
Вокал 1
Домбыра 1
Музыка теориясы
Сольфеджио-1
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері-2
Сольфеджио-2
Домбsра 2
Дауыс қою 2
Вокал 2
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Гармониялық талдаудың тәжірибелік курсы
Хор-1
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Вокалдық-педагогикалық практикум
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Гармония
Фортепиано-1
Хорды дирижерлау-1
Фортепиано-2
Музыка оқытудың әдістері мен технологиялары
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Хорды дирижерлау-2
Педагогикалық зерттеулер
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
-
3 Оқу жылы
Музыкалық-цифрлық практикум
Балалар хор ұжымымен жұмыс
Қазақ музыкасының тарихы
Бағалау және дамыту
Хормейстер жұмысының технологиялары
Инклюзивті білім беру ортасы
Аспаптық шеберлік -1
Хор-2
Дирижерлік қимылды модельдеу
Аспаптық орындаушылық технологиялар-1
Синтезатор
Мектеп оркестрмен жұмыс жасау әдістері
Хор дыбысын модельдеу
Фольклорлық ансамбль 1
Мектеп-ән репертуарының цифрлік аранжировкасы
Аспаптық орындаушылық технологиялар-2
Музыкалық-цифрлық перфоманс
Музыка оқытуды жоспарлау және даралау
Әлемдік музыка тарихы
Оркестр 1
Аспаптық шеберлік -2
-
4 Оқу жылы
Фольклорлық ансамбль 2
Музыка оқытудың зерттеулер, даму және инновациялар
Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау
Вокалды ансамбль -1
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы - 1
Музыкалық импровизация
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Балалардың музыкалық шығармашылығының психологиясы
Музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық
Оркестр 2
Ілгермелі шетел тілі
Музыка мұғалімінің жобалық іс әрекеті
Домбыра оқыту әдістемесі
Вокалды ансамбль -2
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне жетекшілік жасау
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
- қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
- композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
- қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
- оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
- музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау