7M03101 Психология в Q UNIVERSITY
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми және қолданбалы психология саласында білімі, іскерлігі, дағдылары бар, алған білімдерін қазіргі жағдайда кәсіби қызметте қолдануға қабілетті жоғары білікті және сұранысқа ие мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Q UNIVERSITY
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 65
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Бірлескен іс-әрекет психологиясы
3 компоненттің конгломераты арқылы кәсіби қызметке дайындықтың қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын ашу: танымдық, аффективті және реттеуші. Қазіргі өмір сүру жағдайында мамандардың қызметіне психологиялық дайындықты анықтауда және түзетуде білімнің, біліктің және дағдылардың теориялық және практикалық базасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс магистранттарды басқарудың психологиялық жақтарының ерекшеліктерімен таныстырады, олардың басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастырады, олардың басқару тиімділігінің төмендеу себептерін, қызметтегі күрделі жағдайларды талдауды, адамдарды басқаруды тиімді тәсілдерін үйренулеріне көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
Мақсаты: Психологиялық эксперименттің негізгі түсініктері мен процедуралары туралы ақпарат беру, психологиялық эксперимент тәжірибесіне қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандыру, магистранттарды эксперименттік зерттеуді жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүргізуге, нәтижелерді өңдеуге және түсіндіруге қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Зерттеу проблемасы мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, сондай-ақ эксперименттік психологиялық зерттеулерге шолу жасауға мүмкіндік беретін құзыреттерді игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
"Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері" пәнін игерудің мақсаты магистранттарда кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған психологиялық ғылымның негізгі философиялық-әдіснамалық мәселелері туралы жалпылама түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс психологияның ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі және психология үшін әдіснамалық білімнің ерекше маңызы, психология әдіснамасы Ғылыми танымның тәуелсіз саласы, Ғылыми зерттеудің объектісі, пәні және эмпирикалық саласы туралы түсініктерді қарастырады. Сондай-ақ, ол әдіснамалық білімнің құрылымын зерттейді: философиялық әдіснаманың деңгейі, жалпы ғылыми әдіснаманың деңгейі, жеке ғылыми әдіснаманың деңгейі, зерттеу процедуралары мен әдістемелерінің деңгейі. Әдістемелік тәсіл ұғымы. Психологияның қазіргі даму кезеңінің ерекшелігі. Психологиядағы позитивистік парадигманың теориялық негіздері. Психологиядағы гуманистік парадигманың теориялық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның аномалды (қалыптан тыс) даму онтогенезі
Психикалық және физикалық дамуы бұзылған адамдарға мамандандырылған көмектің басым бағыттары оқыту қиындықтарын уақтылы анықтау және түзету және оларды бейімдеу болып табылады. Балалардың психикалық дамуын диагностикалау мәселесі бірқатар байланысты пәндер саласында орталық болып табылады. Бұл көбінесе психиатрияға, медициналық психологияға, психофизиологияға, нейропсихологияға, арнайы психологияға қатысты. Дамуында проблемалары бар балалардың қоршаған ортаға бейімделу ерекшеліктерін зерттеу психологиялық көмек тактикасын неғұрлым адекватты таңдауға ықпал етеді. Дамуында ауытқулары бар балалары бар отбасылардың әлеуметтік қиындықтары, олардың әлсіз психологиялық қорғалуы оларды арнайы зерттеу және медициналық-психологиялық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру қажеттілігін анықтайды. Психикалық денсаулық қызметінің құрылымында байланысты мамандықтардың өкілдеріне маңызды рөл беріледі. Психологтардың дәрігерлермен және мұғалімдермен өзара әрекеттесуі нақты оң нәтиже береді, медициналық, педагогикалық және психологиялық бағыттардың үйлесімінде оңалтудың тиімділігі айтарлықтай артады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік құбылыстар психологиясы
Бұл пән әлеуметтік психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері, оның қалыптасу және даму кезеңдері, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері мен жұмыс ұғымдары саласында білім алуға; қолданбалы мәселелерді шешуге зерттеу әдістерін қолдану тәсілдері туралы білімді тексеруге, нақты әлеуметтік-психологиялық зерттеудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлеу дағдыларына, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің этикалық ережелерімен танысуға бағытталған.психологиялық зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Курс ғылыми басқарудың қызметтерін, қағидалары мен әдістерін меңгеруді, басқарудың қазіргі заманғы ғылыми мектептерінің жетістіктерін және басқарудың заманауи тәсілдемелерін оқып үйренуді, ұйымның ішкі және сыртқы орталарының маңызын түсінуді, стратегиялық жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау құралдарын меңгеруді, басшылықтың және басқарудың стильдерін білуді, басқарылатын нысанның ішкі және сыртқы орталарын, басқарудың тиімділігін анықтайтын әлеуметтік және психологиялық факторларды талдауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҒЗЖ-ның әдіснамасы
Осы курсты оқу барысында магистранттар ҒЗЖ әдіснамасын меңгереді. ҒЗЖ әдіснамасы-бұл ғылыми ізденіспен, зерттеулер жүргізумен, қолда бар білімді кеңейту және жаңа білім алу, ғылыми гипотезаларды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылау мен негіздемелерді белгілеу мақсатында эксперименттермен байланысты ғылыми сипаттағы жұмыс. Ғылыми-зерттеу жұмысы-бұл дербес және көбінесе ғылыми жетекшімен бірлесіп, білім алушының білімі мен оларды нақты практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану қабілетін ашатын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиядағы зерттеу әдістері мен тәжірибе
Психологиядағы теориялық және эмпирикалық білімдердің өзара әсерлері туралы және психологтың экспериментатор қызметінің ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру. Психологиялық үрдістердің, қасиеттер мен мемлекеттердің тәжірибелік-психологиялық зерттеулерінің дағдылары мен қабілетін қалыптастыру, психологиялық деректерді жинау және өңдеу жөніндегі іс-шаралар, психологиялық зерттеулердің статистикалық өңдеу әдістерімен корреляциясы және алынған нәтижелердің психологиялық түсінігін дұрыс анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық психологияның заманауи мәселелері
Мақсаты: магистранттарда медициналық психология саласында терең кәсіби білімді қалыптастыру, мамандықтың теориялық және әдіснамалық негіздерін, медициналық психологияның қазіргі заманғы бағыттарында кең іргелі дайындықты зерделеу. Біздің елімізде де, шетелде де осы саланың дамуы мен жай-күйі туралы заманауи түсінік беру. Медициналық психологияның өзекті мәселелері және осы сабақтас ғылым саласындағы психологиялық зерттеу мүмкіндіктері туралы негізгі кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Қазіргі уақытта шет тілдерін терең білетін университет түлектеріне әлеуметтік тапсырыс қалыптасты, бұл магистрлерді даярлау жүйесіндегі басқа курстар арасында "шет тілі (Кәсіби)" пәнінің ерекше орнын белгіледі, өйткені әлемдік академиялық білімге қол жеткізудегі шет тілдерінің маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Магистратурада шет тілін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқарушылық кеңес беру және коучинг бойынша семинар
Магистранттың әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың, сондай - ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған тиімді бағдарламаларды құру әдістерін меңгеру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-психологиялық теориялар мен психологиядағы қазіргі жағдайды оның дамуының тарихи алғышарттары тұрғысынан салыстыру
- Жүйелік өзара әрекеттесуді ескере отырып, субъективті процестердің, күйлердің және жеке айырмашылықтардың био-психо-әлеуметтік механизмдерін талдау
- Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгеру, ғылыми және кәсіби пікірталастарда оларды қорғай отырып, өз тұжырымдарын дәлелдеу
- Ұжымда тұлғааралық қатынастарды қалыптастыруда менеджменттің принциптері мен заманауи ғылыми тәсілдерін іске асыру процесінде психологиялық білім мен технологияны қолдану
- Психологиялық проблемалар мен оларды шешу стратегияларын философиялық, жалпы ғылыми және кәсіби деңгейде тұжырымдау
- Психология саласындағы эксперименттік (эмпирикалық) зерттеулердің нәтижелерін талдау және қорытындылау
- Эксперименттік зерттеудің заманауи, ақпараттық және компьютерлік әдістерін, нәтижелерді, мәліметтер базасын және білімді математикалық өңдеу құралдарын пайдалану
- Психология саласындағы заманауи зерттеу жұмысына және оларды өз басылымдары мен әдістемелік әзірлемелерде іске асыруға бағдарлана отырып стратегия, бағдарлама, әдіснаманы әзірлеу
- Теория мен әдіснама бойынша білімді, сондай-ақ әлеуметтік және медициналық психологиядағы өзекті мәселелерді қолданбалы талдау дағдыларын қолдану
- Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізу, алынған нәтижелерді өз бетінше талдау және ұсыну, идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілету