Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Көшбасшылық қасиеттер тренингі

    Курс көшбасшылық дағдыларды дамытуға, командалық білім беруге және стратегиялық шешімдер қабылдауға бағытталған. Пән көшбасшылыққа қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды, соның ішінде эмоционалды интеллект, команданы басқару, стратегиялық ойлау және қарым-қатынас дағдылары. Бағдарлама аяқталғаннан кейін магистранттар командаларды басқару, уақытты басқару, жанжалды жағдайлардың алдын алу стратегиялары, ықпал ету және сендіру дағдылары, SMART-мақсаттар қою сияқты көшбасшылық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Курс стратегиялық менеджменттің даму кезеңдерін, басқару тұжырымдамаларын, стратегиялық менеджментті практикалық салада қолдану мәселелерін қарастырады. Нарықтық экономика жағдайында стратегиялық талдаудың ерекшеліктері туралы білім алады, стратегиялық талдаудың әдіснамасын, технологиясын, құралдарын зерттейді, нақты басқару объектілері үшін стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар, магистранттар корпоративтік стратегияны әзірлеу қабілетін меңгереді, мінез-құлықты экономикалық талдау әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы

    Курс магистранттар психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасын ғылыми зерделеудің білімдері мен базалық дағдыларын игереді деп болжайды, Психологиялық эксперименттің әдіснамалық принциптерімен және негізгі кезеңдерімен танысуды көздейді. Эксперименттік зерттеулер жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларына ие болады, зерттеулердің негізгі нәтижелерін жүйелеуге, жүргізілген немесе жоспарланатын зерттеулерді бағалауға, сапалы және сандық әдістерді қолдануға,қызметтің әртүрлі түрлерінде кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған бағдарламалар құруға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұйымды басқару

    Курс барысында магистранттар тапсырманың мақсаттарын, қалыптасу шарттарын, ұйым менеджментіне қойылатын негізгі талаптарды зерттейді. Басқарушылық еңбектің өзіне тән белгілері мен мазмұнын зерттеу мәселелері ашылады. Менеджерлерге қойылатын біліктілік талаптары. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жоспарлау және ұйымдастыруды, оның нәтижелерін бақылау және есепке алуды, басқарушылық шешімдер қабылдау, ұйымның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету стратегиясын әзірлеуді меңгереді .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер

    Курс әртүрлі этникалық топтар мен мәдениеттердің өзара іс-қимылы мен өзара әсері жағдайында эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Курс барысында білім алушылар әлеуметтік-этникалық мәселелерді бағдарлауды және шешуді үйренеді, эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізе алады, практикалық ұсынымдар жасау және эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инновациялық менеджмент

    Курс инновациялар және олардың түрлері, инновациялық менеджмент модельдері, инновациялық жүйелерді құру тәсілдері, инновациялық стратегияны таңдау және инновациялық қызметті басқару әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар Инновациялық қызметтің жоспарлары мен бағдарламаларын бағалауды және оларды өндіріске енгізуді үйренеді. Инновациялық әлеуетті және инновациялық белсенділікті бағалау, менеджменттегі инновациялық стратегияны әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық менеджменттің стратегиясы және ұйымдастырылуы

    Курс психологиялық менеджменттегі мақсаттарды, міндеттерді, ұйымға қойылатын талаптарды және стратегияларды қарастырады. Курстың мазмұны ұйымдастыру теориясы мен ұйымдастырушылық мінез-құлық мәселелеріне, стратегиялық талдау құралдарына, стратегиялық басқару әдістеріне назар аударады. Магистранттар басқарушылық шешімдер мен іс - әрекеттердің салдарын әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан ескеруді үйренеді. Психологиялық менеджмент құралдары, технология, әдіснама дағдыларын көрсетеді. Олар ұйымдарды басқару жүйелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тиімділік коучингі

    Курс жеке тиімділікті арттыру үшін коучингті қолдану ерекшеліктерін қарастырады, қарым-қатынас дағдыларын дамытады, клиенттермен қарым-қатынасты дамытады, қарым-қатынасты ұйымдастырады, қарым-қатынасты тиімді және конструктивті құруға үйретеді. Пән өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады: эмоционалды жағдайын, уақытты басқаруды, танымдық процестерді бақылайды. Курсты оқу барысында ойлаудың тиімділігі байқалады, бұл магистрантқа өз жұмысын жүйелі және сапалы құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс жоғары оқу орындарындағы пәндерді оқытудың принциптері, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған, білім беруді басқару, кәсіби құзыреттілікті дамытуға арналған оқыту әдістері және білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындық мәселелері қарастырылады. Дидактика, заманауи білім беру тұжырымдамалары, оқу үдерісін жобалау және жоғары білімнің ерекшеліктері қамтылады. Магистранттар оқу бағдарламаларын әзірлеу, білім беру технологияларын тәжірибеде қолдану және рефлексия дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тренинг көшбасшысы және топ құру

    Курс топтық жұмыстың өнімділігін зерттейді, ол көшбасшының ішкі күшіне, оның кәсіби дайындық деңгейіне және жауапты шешімдеріне байланысты. Магистранттың көшбасшылық қасиеттерін дамытады, олар мақсатты жұмысты ұйымдастыра алады, ұжым ішінде өзара қарым-қатынас орната алады және команданың әр мүшесіне жеке-жеке әрекет ете алады. Курс топтық жұмысты құруға және белгілі бір және нақты мақсаттарға жетуге үйрететін басқару ресурстарын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы

    Пән көшбасшылық мәселесі, көшбасшылықты зерттеудің негізгі тәсілдері және жеке өсу психологиясы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында магистранттарға табысты көшбасшыны дамытудың қозғаушы күштері мен жағдайлары; көшбасшы тұлғасын дамыту психологиясы мәселелері қамтылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар тренингтік топ қатысушыларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Жеке өсудің психологиялық тәсілдері мен әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кадрлармен жұмыс жасаудағы тренингтік технологиялар

    Курс тренингтік жұмысты ұйымдастыруға және өткізуге, тренингтік бағдарламаларды әзірлеуге байланысты іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді игеру әртүрлі ұйымдарда тренингтік бағдарламаларды қолданудың перспективалық бағыттарын игеруге көмектеседі. Пәнді зерделеу барысында жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту үшін қатысушылардың жеке әлеуетін өзектендірудің негізгі аспектілері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар кадрлармен жұмыс істеу технологияларын, тренингтік бағдарламаларды құрастыру дағдыларын меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру

    Курстың мазмұны білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің әдіснамалық және теориялық негіздерін зерделеуге, қауіпсіздік жағдайлары мен психологиялық жайлылықты ескеруге бағытталған. Білім беру мекемесінде психологиялық ыңғайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құру технологиясының мәселелерін қарастыруға назар аударылды. Білім беру ортасының тәуекелдерін талдауға және болжауға, олардың алдын алу және оларды еңсеру жөніндегі кешенді іс-шараларды жоспарлауға, кәсіби қызметте диагностикалық жұмысты жүзеге асыруға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері

    Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. зерттеу және практикалық іс-әрекеттің философиялық және дүниетанымдық рефлексиясының құралдарын игеру. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін анықтауға үйретеді. Курс Қазіргі психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін және оның болашақта дамуын талқылау кезінде мамандардың әртүрлі көзқарастарын көрсетеді. Олар негізгі психологиялық категорияларды көрсете алады, зерттеу нысаны мен тақырыбын негіздейді, психологиялық зерттеудің әртүрлі түрлерімен қорытынды жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның кәсіби психологиясы

    Пәнді оқу барысында магистранттар тұлғаның кәсіби психологиясы мәселесінің теориялық негізін зерттейді, әр түрлі бағыттар, кәсіби даму теориялары және тұлғаның психологиялық мәселелері туралы білімдерін жүйелейді. Тұлғаның кәсіби психологиясының негізгі бағыттары мен негізгі тұжырымдамалары ашылады. Олар психологиялық ғылымда теорияларды іс жүзінде қолдану дағдыларын игереді, қазіргі психологиядағы жеке проблемалардың ерекшеліктеріне жеке көзқарасты қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық өзара әрекеттесуді диагностикалау және түзету

    Курс магистранттарда тұлғааралық өзара іс-әрекетті диагностикалау және түзету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар тұлғааралық өзара іс-қимылдың теориялары мен модельдерімен, жанжалды жағдайларда тұлғаның мінез-құлқының ерекшеліктерімен таныстырады. Халықтың әртүрлі санаттарымен кәсіби өзара әрекеттесудің әдістері мен тәсілдерін меңгереді; тұлғааралық қатынастарды диагностикалауды жүргізіп, диагностика деректерін талдап және түсіндіре алады; тұлғааралық өзара іс-әрекетті түзету бағдарламаларын әзірлеп және енгізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологтың кәсіби этикасы мен шеберлігі

    Курс психологтың кәсіби қызметі мен жұмыс принциптерін зерттейді. Болашақ маманның коммуникативті қасиеттерін, басқа адамдарды түсіну, оларға психологиялық тұрғыдан дұрыс әсер ету қабілеттерін дамытады. Курсты оқу барысында ол психологтың кәсіби этикасын, адамгершілік қатынастарын және психологтың клиентпен қарым-қатынас деңгейлерін анықтайды. Пән маманның кәсіби шеберлігін, адамдармен жұмыс жүргізу құралдарын пайдалануды, кәсібиліктің барлық қағидаттары мен этикасын сақтауды көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтінің теориясы мен практикасы

    Курс қақтығыстардың теориясы мен практикасы саласындағы, оларды реттеу жолдары мен құралдары туралы, келіссөздер процесінің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант ұжымдағы еңбек даулары мен қақтығыстардың пайда болуы мен оларды шешудің негіздерін біледі және оларды практикада қолдана алады, қақтығыстар мен стрессті басқарудың диагностикалық құралдарын қолдану дағдылары қалыптасады. Қақтығыстарды алдын алуға және реттеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команданы басқару

    Курс магистранттарды команда құру туралы заманауи идеялармен таныстыруға, басқарушылық құзіреттілікті дамытуға жағдай жасауға бағытталған. Магистранттар көшбасшылық пен командалық білім берудің негізгі категориялары мен негізгі ұғымдарымен; көшбасшылық пен командалық білім беруді басқаруға әсер ететін факторлармен, қазіргі қоғамдағы көшбасшы функцияларымен танысады. Курс барысында көшбасшының жеке сипаттамалары игеріледі, команда ұғымы, командалардың түрлері қарастырылады. Жеке және топтық жұмысты талдау технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Курс өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және ғылыми - ақпараттық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар академиялық жазудың түрлері мен технологияларын зерделейді, ғылыми мәтіндерді құру ережелерімен, академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен танысады. Жариялау үшін ғылыми мәтінді құрудың және редакциялаудың практикалық дағдыларын меңгереді, ҒЗЖ нәтижелерін ұсына алады, мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізе алады, мәтінді коммуникативтік Талдау әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық сараптама

    Курс психологиялық сараптаманың әдіснамасы мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, психологиялық сараптама жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар психологиялық сараптаманың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерімен, оның түрлері мен жүргізілу ерекшеліктерімен танысады. Магистрант әртүрлі контексте психологиялық сараптамалар жүргізе алады, сараптамалардың нәтижелерін талдай және түсіндіре алады, әртүрлі түрдегі сараптамалар шеңберінде психодиагностикалық тексеруді жоспарлай алады; сараптамалық қорытындылар мен ұсынымдар жасау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топпен жұмыстың психотехнологиялары

    "Топпен жұмыс істеу психотехнологиясы" пәні топтық өзара әрекеттесудің психотерапиялық факторларының мәніне, топтық динамиканың заңдылықтарына енуге, топтағы әлеуметтік-психологиялық процестерді басқарудың жасырын механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Әртүрлі психотерапиялық, кеңес беру, дамыту міндеттерін шешу үшін психологиялық топтардың жекелеген түрлерін болжау және тану үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады.Магистранттар жаңа әдістер мен технологияларды қолдана отырып, жоғары білікті психологиялық көмек көрсетудің негізгі рәсімдерін жүзеге асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары

    Курс саналы өзін-өзі реттеудің заманауи тұжырымдамаларының сипаттамасын, реттеуші тәжірибенің моделін, өзін-өзі реттеу тәсілдерін және психикалық жағдайдың психотехникасын ұсынады. Адамның өзіне әсер етуі арқылы сөздердің күшімен (растау), ақыл-ой бейнелерімен (визуализация) және тыныс алу мен бұлшықет тонусын (релаксация) бақылау арқылы қол жеткізілетін адамның психоэмоционалды жағдайын басқаруды қарастырады. Магистранттар психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игереді: ұсыныс және өзін-өзі ұсыныс, сендіру және өзін-өзі сендіру, релаксация әдістері, аутогендік және психо-бұлшықет жаттығулары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғалық дағдарыс жағдайларының психологиялық диагностикасы

    Пән магистранттарда психодиагностикалық міндеттер мен әдістер туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант қолданбалы психодиагностикадағы ғылыми зерттеулерді талдап, практикада қолдана алады, дағдарыс жағдайындағы адамға психологиялық көмек көрсете алады. Бұл ретте жеке тұлғаның дағдарыс жағдайы кезеңіндегі диагностиканың заңдылықтары, қағидаттары, ерекшеліктері қарастырылады; жеке тұлғаның дағдарыс жағдайының ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы қазіргі статистика

    Мақсаты-жасанды интеллект әдістерін және ғылыми және қолданбалы зерттеулерге арналған заманауи Талдамалық құралдарды қолдана отырып, білім алушылардың психологиялық деректерді статистикалық талдау дағдыларын дамыту. Курс барысында білім алушылар статистикалық талдау әдістерін зерделейді, психологиялық-ғылыми зерттеулер контекстінде ЖИ-құралдармен жұмыс істеу негіздерімен танысады, деректерді сандық және сапалық өңдеу әдістерін меңгереді, бағдарламалар пакеттерін (Statistica, SPSS, Stata, SAS) пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық кеңес беру практикумы

    Курс отбасылық кеңес беруді тиімді жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар отбасылық кеңес берудің негізгі теориялары мен модельдерімен танысады. Отбасылық кеңес беру тәжірибесін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттар туралы білім алады. Курс шеңберінде магистранттар отбасылық проблемаларды диагностикалауды және бағалауды, консультативтік сессияларды жоспарлауды және өткізуді, ерлі-зайыптылық және балалар-ата-аналар қатынастары мәселелері бойынша психологиялық кеңес беру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқарудың психодиагностикасы

    Курс қызметкерлерді зерттеудің психодиагностика проблемасының қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушы: зерттеудің негізгі мақсаттары - кәсіби іріктеу, мансапты жоспарлау, кадрлық резервті қалыптастыру, персоналды дамыту және оқыту, әлеуметтік-психологиялық ахуалды диагностикалау және оңтайландыру призмасы арқылы ұйым персоналын бағалаудың қазіргі заманғы әдістеріне шолу жасайды; психодиагностикалық жұмыстың мәнін түсіну үшін қажетті маңызды терминдермен және ұғымдармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңес беру және психотерапия практикумы

    Курс кеңес беру және психотерапиялық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді орындау қабілеті мен дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Анықталған ауытқуларды ескере отырып, түзету жұмыстарының жалпы бағыты мен мазмұнын анықтау, жеке түзету бағдарламаларын әзірлеу әдістері қарастырылады. Осылайша, негізгі ұғымдар сипатталған, психотерапия тәжірибесінде әр модельдің теориялары, тұжырымдамалары мен әдістерінің үлесі, күшті жақтары, шектеулері мен қолданылуы бағаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаны сауықтыруға заманауи тәсілдері

    Пән магистранттардың денсаулық, салауатты өмір салты және шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтуге, тереңдетуге және біріктіруге, тұлғаны сауықтырудың заманауи тәсілдерімен танысуға бағытталған. Курс денсаулық мәдениетін қалыптастыруға және салауатты өмір салтын ынталандыруға бағытталған. Курс барысында қажетті әдеттер мен идеялар қалыптасады; жеке тұлғаның салауатты өмір салты мүмкін болмайтын мінез-құлық белгілері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңес беру практикасындағы психодиагностика

    Курсты оқу психологиялық кеңес беру жағдайындағы психодиагностиканың ерекшеліктерімен танысуды, алынған білімді практикалық іс-әрекетте ұтымды және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Бұл курстар кәсіби қызметке қажетті диагностикалық жұмысты жобалау және жүзеге асыру, балалардың психикалық дамуын диагностикалау, арнайы таңдалған проблемаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану және дамыту қабілеттеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке кеңес беру практикумы

    Пән жеке психологиялық кеңес беруді жоспарлау, жүзеге асыру және талдау дағдыларын игеру үшін қажетті білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастырады. Пән келесі ұғымдарды зерттеуге бағытталған: жеке кеңес беруді талдау және мақсат қою, кеңес беру жұмысының стратегиясын жоспарлау. Магистранттар кеңес беру жұмысының формаларын, әдістерін, мазмұнын анықтауға, жеке кеңес беру арқылы клиентті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жасауға дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау мен орындаудың ғылыми-теориялық заңдылықтарымен, кезеңдерімен таныстырады. Аналитикалық ойлауды дамытады және ғылыми аппаратты құрастыру, бастапқы көздермен жұмыс істеу, эмпирикалық материалдарды жинау, әдебиеттерді аналитикалық шолу, зерттеу тақырыптарының өзектілігін бағалау бойынша зерттеу дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Білім алушыларға диссертацияның тақырыбына сәйкес келетін жарияланымдары бар басылымдар өзара әрекетестігін қалыптастыру мүмкіндігі ықпал етеді. Эксперименттік деректерді талдау және ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби іс-әрекетте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
  • Зерттеу әдістемесін құру, клиенттің тұлғалық өсуін болжау және ұйымдастырушылық мәдениетті модельдеу қабілетін көрсету.
  • Дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды іске асыру мотивациясына заманауи тәсілдерді қолдана отырып, мультимәдени топтарды басқару.
  • Әр түрлі іс-әрекет түрлеріндегі көшбасшылық және басқару үдерісін модельдеу.
  • Менеджмент салалары және кросс - мәдени зерттеу кезеңдері туралы кәсіби білімді санаттау, мансаптық өсу және персоналды психологиялық қолдау жоспарын әзірлеу.
  • Өзін-өзі реттеудің психотехникасын қолдану, тәжірибеге бағытталған модельдерді, психологиялық кеңес беру әдістерін қолдану, психологиядағы математикалық статистикаға негізделген нәтижелерді ұсыну іскерліктерін, статистикалық болжамдарды қабылдау және қабылдамау дағдыларын көрсету.
  • Ғылыми-зерттеу қызметі негізінде психология саласындағы білімді түсіндіру және бейімдеу, ғылыми зерттеулердің деректерін енгізу және жарияланым белсенділігін арттыру.
  • Кадрлық менеджмент бойынша ұсынымдарды енгізу, ұжымды басқару құрылымында басқару шешімдерін қабылдау және әдістемелік құзыреттілікті дамыту.
  • Жағдайдың сипатын ескере отырып, психодиагностика және кеңес беру әдістерін қолдану; психологиялық жағдайларға, жеке тұлғаның мінез-құлқының ерекшеліктеріне психологиялық сараптама жүргізу және дағдарыстық психология саласында қызметтер көрсету.
Top