Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Жеке тиімділік коучингі
    Несиелер: 5

    Курс жеке тиімділікті арттыру үшін коучингті қолдану ерекшеліктерін қарастырады, қарым-қатынас дағдыларын дамытады, клиенттермен қарым-қатынасты дамытады, қарым-қатынасты ұйымдастырады, қарым-қатынасты тиімді және конструктивті құруға үйретеді. Пән өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады: эмоционалды жағдайын, уақытты басқаруды, танымдық процестерді бақылайды. Курсты оқу барысында ойлаудың тиімділігі байқалады, бұл магистрантқа өз жұмысын жүйелі және сапалы құруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджменттің стратегиясы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық менеджменттегі мақсаттарды, міндеттерді, ұйымға қойылатын талаптарды және стратегияларды қарастырады. Курстың мазмұны ұйымдастыру теориясы мен ұйымдастырушылық мінез-құлық мәселелеріне, стратегиялық талдау құралдарына, стратегиялық басқару әдістеріне назар аударады. Магистранттар басқарушылық шешімдер мен іс - әрекеттердің салдарын әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан ескеруді үйренеді. Психологиялық менеджмент құралдары, технология, әдіснама дағдыларын көрсетеді. Олар ұйымдарды басқару жүйелерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс стратегиялық менеджменттің даму кезеңдерін, басқару тұжырымдамаларын, стратегиялық менеджментті практикалық салада қолдану мәселелерін қарастырады. Нарықтық экономика жағдайында стратегиялық талдаудың ерекшеліктері туралы білім алады, стратегиялық талдаудың әдіснамасын, технологиясын, құралдарын зерттейді, нақты басқару объектілері үшін стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар, магистранттар корпоративтік стратегияны әзірлеу қабілетін меңгереді, мінез-құлықты экономикалық талдау әдістерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс инновациялар және олардың түрлері, инновациялық менеджмент модельдері, инновациялық жүйелерді құру тәсілдері, инновациялық стратегияны таңдау және инновациялық қызметті басқару әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар Инновациялық қызметтің жоспарлары мен бағдарламаларын бағалауды және оларды өндіріске енгізуді үйренеді. Инновациялық әлеуетті және инновациялық белсенділікті бағалау, менеджменттегі инновациялық стратегияны әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық тренингі
    Несиелер: 5

    Пән негізгі ғылыми мектептердегі топтық тренингтердің қалыптасуы мен дамуын ашады. Тренингтік топтардың типологиясын, олармен жұмыс істеудің стратегиялары мен әдістерін зерттеу. Топтық нормалар ұғымы, топтағы микроклимат. Курс тиімді ойлау дағдыларын дамытуды, өмір мен жұмысты жүйелі етуге көмектесетін процестерді басқаруды қамтиды. Пән бизнес-процестердің жетекшісі үшін қажетті басқару дағдыларын, эмоционалды жағдайларды реттеу дағдыларын игеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тренинг көшбасшысы және топ құру
    Несиелер: 5

    Курс топтық жұмыстың өнімділігін зерттейді, ол көшбасшының ішкі күшіне, оның кәсіби дайындық деңгейіне және жауапты шешімдеріне байланысты. Магистранттың көшбасшылық қасиеттерін дамытады, олар мақсатты жұмысты ұйымдастыра алады, ұжым ішінде өзара қарым-қатынас орната алады және команданың әр мүшесіне жеке-жеке әрекет ете алады. Курс топтық жұмысты құруға және белгілі бір және нақты мақсаттарға жетуге үйрететін басқару ресурстарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі этникалық топтар мен мәдениеттердің өзара іс-қимылы мен өзара әсері жағдайында эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Курс барысында білім алушылар әлеуметтік-этникалық мәселелерді бағдарлауды және шешуді үйренеді, эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізе алады, практикалық ұсынымдар жасау және эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымды басқару
    Несиелер: 5

    Курс барысында магистранттар тапсырманың мақсаттарын, қалыптасу шарттарын, ұйым менеджментіне қойылатын негізгі талаптарды зерттейді. Басқарушылық еңбектің өзіне тән белгілері мен мазмұнын зерттеу мәселелері ашылады. Менеджерлерге қойылатын біліктілік талаптары. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жоспарлау және ұйымдастыруды, оның нәтижелерін бақылау және есепке алуды, басқарушылық шешімдер қабылдау, ұйымның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету стратегиясын әзірлеуді меңгереді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс магистранттар психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасын ғылыми зерделеудің білімдері мен базалық дағдыларын игереді деп болжайды, Психологиялық эксперименттің әдіснамалық принциптерімен және негізгі кезеңдерімен танысуды көздейді. Эксперименттік зерттеулер жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларына ие болады, зерттеулердің негізгі нәтижелерін жүйелеуге, жүргізілген немесе жоспарланатын зерттеулерді бағалауға, сапалы және сандық әдістерді қолдануға,қызметтің әртүрлі түрлерінде кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған бағдарламалар құруға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команданы басқару
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды команда құру туралы заманауи идеялармен таныстыруға, басқарушылық құзіреттілікті дамытуға жағдай жасауға бағытталған. Магистранттар көшбасшылық пен командалық білім берудің негізгі категориялары мен негізгі ұғымдарымен; көшбасшылық пен командалық білім беруді басқаруға әсер ететін факторлармен, қазіргі қоғамдағы көшбасшы функцияларымен танысады. Курс барысында көшбасшының жеке сипаттамалары игеріледі, команда ұғымы, командалардың түрлері қарастырылады. Жеке және топтық жұмысты талдау технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және топтық білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс командаларды қалыптастырудың негізгі тетіктері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курсты жүзеге асыру барысында магистрант көшбасшылықтың жаңа парадигмасы, көшбасшылық пен менеджменттің ерекшеліктері, тимбилдинг түрлері туралы білім алады. Команда құру сатыларын анықтау, еңбекті ынталандыру әдістері мен нысандары жүйесін меңгеру; коммуникативтік процестерді талдауды үйрену, персоналдың команда құруды ұйымдастыру бойынша табысты корпоративтік тәжірибелерді талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің әдіснамалық және теориялық негіздерін зерделеуге, қауіпсіздік жағдайлары мен психологиялық жайлылықты ескеруге бағытталған. Білім беру мекемесінде психологиялық ыңғайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құру технологиясының мәселелерін қарастыруға назар аударылды. Білім беру ортасының тәуекелдерін талдауға және болжауға, олардың алдын алу және оларды еңсеру жөніндегі кешенді іс-шараларды жоспарлауға, кәсіби қызметте диагностикалық жұмысты жүзеге асыруға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс қақтығыстардың теориясы мен практикасы саласындағы, оларды реттеу жолдары мен құралдары туралы, келіссөздер процесінің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант ұжымдағы еңбек даулары мен қақтығыстардың пайда болуы мен оларды шешудің негіздерін біледі және оларды практикада қолдана алады, қақтығыстар мен стрессті басқарудың диагностикалық құралдарын қолдану дағдылары қалыптасады. Қақтығыстарды алдын алуға және реттеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. зерттеу және практикалық іс-әрекеттің философиялық және дүниетанымдық рефлексиясының құралдарын игеру. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін анықтауға үйретеді. Курс Қазіргі психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін және оның болашақта дамуын талқылау кезінде мамандардың әртүрлі көзқарастарын көрсетеді. Олар негізгі психологиялық категорияларды көрсете алады, зерттеу нысаны мен тақырыбын негіздейді, психологиялық зерттеудің әртүрлі түрлерімен қорытынды жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғааралық қатынас коррекциясының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды тұлғааралық қатынастарды түзетудің негізгі ұғымдарымен, теорияларымен және проблемаларымен, маманның кәсіби қарым-қатынас ерекшеліктерімен таныстырады. Бұл адамдардың тұлғааралық қарым-қатынасының заңдылықтарын, механизмдерін, жанжал жағдайындағы жеке мінез-құлық ерекшеліктерін, маманның практикалық қызметіндегі өндірістік қатынастарды игеруге көмектеседі. Адамдардың әртүрлі санаттарымен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Психологиялық әдістермен жұмыс істеу дағдыларын игереді, қарым-қатынас дағдылары мен жеке мәдениеттің дамуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән көшбасшылық мәселесі, көшбасшылықты зерттеудің негізгі тәсілдері және жеке өсу психологиясы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында магистранттарға табысты көшбасшыны дамытудың қозғаушы күштері мен жағдайлары; көшбасшы тұлғасын дамыту психологиясы мәселелері қамтылады. Курсыты меңгеру барысында білім алушылар тренингтік топ қатысушыларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Жеке өсудің психологиялық тәсілдері мен әдістерін қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке тұлғаның кәсіби психологиясы, персоналды оқыту және дамыту
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар тұлғаның кәсіби психологиясы мәселесінің теориялық негізін зерттейді, әр түрлі бағыттар, кәсіби даму теориялары және тұлғаның психологиялық мәселелері туралы білімдерін жүйелейді. Тұлғаның кәсіби психологиясының негізгі бағыттары мен негізгі тұжырымдамалары ашылады. Олар психологиялық ғылымда теорияларды іс жүзінде қолдану дағдыларын игереді, қазіргі психологиядағы жеке проблемалардың ерекшеліктеріне жеке көзқарасты қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды психологтың этикалық нормалары мен жұмыс принциптерін білуге тартуға бағытталған, магистранттар психологтардың заманауи кодексімен танысады. Курста ұйым қызметінің этикасы, психологтың кәсіби қызметіндегі этиканың рөлі мәселелеріне назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант этикалық кодекстерді талдауды үйренеді; психолог қызметінің этикалық компонентін анықтай алады; жеке және топтық мәселелерді шешу үшін дәстүрлі этикалық және заманауи әдістер мен технологияларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби өзін-өзі тану және даму
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы қалыптасады және өзіне және басқаларға құндылық қатынасын дамытады, курс өзінің ішкі әлемін түсінуге және педагогикалық кәсіби білім барысында өзінің даралығын түсінуге ықпал етеді. Педагогикалық кәсіптік таным барысында білім алушылар қарым-қатынас нысанында және білім алушының даралығы арқылы қалыптасатын дербес іс-әрекетке қабілетін меңгереді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар педагогикалық іс-әрекеттерді рефлексия, мақсат қою арқылы модельдей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кеңес беру және психотерапия практикумы
    Несиелер: 5

    Курс кеңес беру және психотерапиялық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді орындау қабілеті мен дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Анықталған ауытқуларды ескере отырып, түзету жұмыстарының жалпы бағыты мен мазмұнын анықтау, жеке түзету бағдарламаларын әзірлеу әдістері қарастырылады. Осылайша, негізгі ұғымдар сипатталған, психотерапия тәжірибесінде әр модельдің теориялары, тұжырымдамалары мен әдістерінің үлесі, күшті жақтары, шектеулері мен қолданылуы бағаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    «Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау» курсы психологиялық-педагогикалық заңдылықтарды ғылыми зерттеу білімін, магистранттың эксперименттік жұмысты жүргізуге дайындығын, эмпирикалық материалды жинақтау үшін психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше қолдануын ашады. Магистранттар арасында ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Пән психологиялық-педагогикалық білімдерді оқу әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолдануға және психологиялық қолайлы даму ортасын құра білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологтың кәсіби этикасы мен шеберлігі
    Несиелер: 5

    Курс психологтың кәсіби қызметі мен жұмыс принциптерін зерттейді. Болашақ маманның коммуникативті қасиеттерін, басқа адамдарды түсіну, оларға психологиялық тұрғыдан дұрыс әсер ету қабілеттерін дамытады. Курсты оқу барысында ол психологтың кәсіби этикасын, адамгершілік қатынастарын және психологтың клиентпен қарым-қатынас деңгейлерін анықтайды. Пән маманның кәсіби шеберлігін, адамдармен жұмыс жүргізу құралдарын пайдалануды, кәсібиліктің барлық қағидаттары мен этикасын сақтауды көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу психологиялық кеңес беру жағдайындағы психодиагностиканың ерекшеліктерімен танысуды, алынған білімді практикалық іс-әрекетте ұтымды және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Бұл курстар кәсіби қызметке қажетті диагностикалық жұмысты жобалау және жүзеге асыру, балалардың психикалық дамуын диагностикалау, арнайы таңдалған проблемаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану және дамыту қабілеттеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Персоналды басқарудың психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Курс қызметкерлерді зерттеудің психодиагностика проблемасының қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушы: зерттеудің негізгі мақсаттары - кәсіби іріктеу, мансапты жоспарлау, кадрлық резервті қалыптастыру, персоналды дамыту және оқыту, әлеуметтік-психологиялық ахуалды диагностикалау және оңтайландыру призмасы арқылы ұйым персоналын бағалаудың қазіргі заманғы әдістеріне шолу жасайды; психодиагностикалық жұмыстың мәнін түсіну үшін қажетті маңызды терминдермен және ұғымдармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғалық дағдарыс жағдайларының психологиялық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда психодиагностикалық міндеттер мен әдістер туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант қолданбалы психодиагностикадағы ғылыми зерттеулерді талдап, практикада қолдана алады, дағдарыс жағдайындағы адамға психологиялық көмек көрсете алады. Бұл ретте жеке тұлғаның дағдарыс жағдайы кезеңіндегі диагностиканың заңдылықтары, қағидаттары, ерекшеліктері қарастырылады; жеке тұлғаның дағдарыс жағдайының ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке кеңес беру практикумы
    Несиелер: 5

    Пән жеке психологиялық кеңес беруді жоспарлау, жүзеге асыру және талдау дағдыларын игеру үшін қажетті білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастырады. Пән келесі ұғымдарды зерттеуге бағытталған: жеке кеңес беруді талдау және мақсат қою, кеңес беру жұмысының стратегиясын жоспарлау. Магистранттар кеңес беру жұмысының формаларын, әдістерін, мазмұнын анықтауға, жеке кеңес беру арқылы Клиентті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жасауға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасылық кеңес беру практикумы
    Несиелер: 5

    Пән сізге теориялық курстар аясында алынған ақпаратты рефлексивті талдауға көшуге мүмкіндік беретін отбасылық кеңес беру процесі туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курстың практикалық бағыты магистранттардың консультативтік әңгімелесуді ұйымдастыру және өткізу ережелеріне қатысты дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру барысында психологиялық кеңес беру процесіне, жанжал жағдайларына және адамдардың мінез-құлқындағы ауытқуларға байланысты проблемалардың мәнін талдау мүмкіндігі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаны сауықтыруға заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың денсаулық, салауатты өмір салты және шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтуге, тереңдетуге және біріктіруге, тұлғаны сауықтырудың заманауи тәсілдерімен танысуға бағытталған. Курс денсаулық мәдениетін қалыптастыруға және салауатты өмір салтын ынталандыруға бағытталған. Курс барысында қажетті әдеттер мен идеялар қалыптасады; жеке тұлғаның салауатты өмір салты мүмкін болмайтын мінез-құлық белгілері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
    Несиелер: 5

    Курс саналы өзін-өзі реттеудің заманауи тұжырымдамаларының сипаттамасын, реттеуші тәжірибенің моделін, өзін-өзі реттеу тәсілдерін және психикалық жағдайдың психотехникасын ұсынады. Адамның өзіне әсер етуі арқылы сөздердің күшімен (растау), ақыл-ой бейнелерімен (визуализация) және тыныс алу мен бұлшықет тонусын (релаксация) бақылау арқылы қол жеткізілетін адамның психоэмоционалды жағдайын басқаруды қарастырады. Магистранттар психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игереді: ұсыныс және өзін-өзі ұсыныс, сендіру және өзін-өзі сендіру, релаксация әдістері, аутогендік және психо-бұлшықет жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топпен жұмыстың психотехнологиялары
    Несиелер: 5

    "Топпен жұмыс істеу психотехнологиясы" пәні топтық өзара әрекеттесудің психотерапиялық факторларының мәніне, топтық динамиканың заңдылықтарына енуге, топтағы әлеуметтік-психологиялық процестерді басқарудың жасырын механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Әртүрлі психотерапиялық, кеңес беру, дамыту міндеттерін шешу үшін психологиялық топтардың жекелеген түрлерін болжау және тану үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады.Магистранттар жаңа әдістер мен технологияларды қолдана отырып, жоғары білікті психологиялық көмек көрсетудің негізгі рәсімдерін жүзеге асыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі психологиядағы статистика
    Несиелер: 5

    «Психологиядағы қазіргі статистика» пән психологиялық заңдарды зерделеуге, эксперименттік жұмыс жасауға дайын болуға, эксперименттік материалдарды жинау және деректерді өңдеу бойынша психологиялық зерттеу әдістерін дербес қолдануға бағытталған. Магистранттар эмпирикалық зерттеу психологиясының негізгі принциптерімен танысады. Олар психологиялық эксперимент процедурасының заманауи ерекшелігін, пән бойынша оқу-танымдық іс-әрекетті игереді, оны кәсіби қызметпен біріктіріп, практикада қолдану керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Менеджмент салалары және кросс - мәдени зерттеу кезеңдері туралы кәсіби білімді санаттау, мансаптық өсу және персоналды психологиялық қолдау жоспарын әзірлеу.

  • Код ON2

    Жоғары педагогикалық білім беру проблемаларын және оның одан әрі болашақтағы дамуын шешу қабілетін көрсету.

  • Код ON9

    Жағдайдың сипаты мен адамның жеке өсуін ескере отырып, психодиагностика және кеңес беру әдістерін жобалау.

  • Код ON3

    Дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды іске асыру мотивациясына заманауи тәсілдерді қолдана отырып, мультимәдени топтарды басқару.

  • Код ON7

    Психология саласындағы білімін ғылыми - зерттеу іс-әрекеті негізінде түсіндіру және бейімдеу.

  • Код ON8

    Кадрлық менеджмент бойынша ұсыныстар енгізу, ұжымды басқару құрылымында басқарушылық шешімдер қабылдау.

  • Код ON6

    Статистиканың категориялары мен ұғымдарындағы зерттеулер негізінде өзін-өзі реттеу психотехникасын қолдану.

  • Код ON4

    Әр түрлі іс-әрекет түрлеріндегі көшбасшылық және басқару үдерісін модельдеу.

  • Код ON1

    Кәсіби іс-әрекетте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.

7M03101 Психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top