Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11111 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Туризм мен қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі

    Бұл курс магистранттарда ғылыми зерттеулер әдіснамасын кешенді түсінуді қалыптастыруға және зерттеу құралдарын қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол магистранттарға магистрлік диссертациялар жазуды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау, дайындау және жүргізу әдістерін меңгеруге көмектесуге арналған. Магистранттар зерттеу нәтижелерін талдайды, қорытындылар жасайды және алынған мәліметтер негізінде ұсыныстар жасайды, сондай-ақ осы саланың ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық және туризм индустриясындағы зерттеу және талдау жұмыстарын бағалайды

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік және қонақ үй бизнесінің кластерлік моделін дамытуды жоспарлау және болжау әдістемесі

    Курс магистранттарды туризм және қонақ үй бизнесі контекстіндегі кластерлік тәсіл тұжырымдамасын терең түсінумен қамтамасыз етуге және дамудың кластерлік моделіне тән жоспарлау және болжау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар нарықтық орта мен клиенттердің қажеттіліктерін талдау нәтижелерін ескере отырып, кластерлік модель шеңберінде туризм мен қонақ үй бизнесін дамыту стратегияларын тұжырымдайтын болады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курстың мақсаты - ғылым философиясын, оның пәні мен мәртебесін, қазіргі ғылым философиясындағы көзқарастардың эволюциясын қарастыру, курста қазіргі ғылым тарихының философиялық негіздері мәселесі, ғылыми танымның құрылымы және оның әдістері мен формалары, ғылыми білімнің дамуы, ғылыми ұтымдылық және оның түрлері, ғылымның әлеуметтік-мәдени және институционалдық табиғаты, әлеуметтік-гуманитарлық танымның әдіснамалық принциптері мен әлеуметтік-гуманитарлық танымның онтологиялық негіздері ашылады

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризм мен қонақжайлылық индустриясының тұрақты дамуын ұйымдастыру және басқару мәселелерін зерттеудің заманауи тәсілдері

    Пән туризм және қонақжайлылық саласындағы ұйымдастыру және басқару мәселелерін анықтауға және шешуге бағытталған.Магистранттар курсты оқу процесінде заманауи технологияларды және жобалау әдістерін (STEM қауымдастықтар, диджитализация, Fidelio, Front office, Амадеус және т. б.) қолдана отырып, туристік нарықтағы проблемалық жағдайларды анықтайды, ұйымдастырушылық және басқарушылық міндеттерді шешеді, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді құра отырып, туристік өнімді жылжыту және сату мақсатында туристік компаниялар үшін ішкі және халықаралық нарықта.жобалар әзірлейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан туризмін ұлттық және өңірлік жоспарлау

    Курс туризмді дамытудың тиімді және тұрақты стратегияларын әзірлеу үшін магистранттардың білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы пән бойынша магистранттар туризмді ұлттық және аймақтық жоспарлаудың негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын талдайды, сонымен қатар туризмді дамытудың әртүрлі модельдерін және олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды. Осы пәнді оқу барысында магистранттар туризмді ұлттық және өңірлік жоспарлау саласындағы басқа елдердің тәжірибесін зерделейді және Қазақстанның әртүрлі өңірлері үшін туризмді дамыту стратегияларын әзірлейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандану факторы ретінде туристік саладағы кластерлеу

    Курс кластерлік теорияның туристік қызметте практикалық түрде қолданылуын қарастырады және шет елдердің туристік кластерлерді дамыту тәжірибесін зерделеу және кластерлік тәсілдің халықаралық туристік қызметті дамыту құралы ретіндегі артықшылықтарын талдау арқылы кластерлеудің жаһандану процестерінің индикаторы ретіндегі рөлін ашады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фдам ресурстарын басқарудағы инновациялық технологиялар

    Курс магистранттарды туризм және қонақ үй бизнесі контекстіндегі кластерлік тәсіл тұжырымдамасын терең түсінумен қамтамасыз етуге және дамудың кластерлік моделіне тән жоспарлау және болжау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар нарықтық орта мен клиенттердің қажеттіліктерін талдау нәтижелерін ескере отырып, кластерлік модель шеңберінде туризм мен қонақ үй бизнесін дамыту стратегияларын тұжырымдайтын болады. Пән туристік кәсіпорындарда қолданылатын мәселелерге, тәсілдер мен әдістемелерге ерекше назар аудара отырып, туризм саласындағы адам ресурстарын басқарудың заманауи принциптерін зерттеуге бағытталған. Оқыту барысында магистранттар осы саладағы жаңа тәсілдерді, технологиялар мен әдістемелерді меңгереді, сондай-ақ адам ресурстарын ынталандыру және ынталандыру жүйелерін талдайды, бағалайды, инновациялық даму және туристік ұйымның мақсаттарына қол жеткізу мақсатында іс-шараларды ұсынады. Оқыту нәтижесінде адами ресурстарға аудит жүргізіп, персоналға деген қажеттілікті айқындай отырып, магистранттар ұйымның имиджін жақсарту бойынша іс-шараларды әзірлеу, смарт-технологияларды қоса алғанда, жаңа технологияларды енгізу қабілетін қалыптастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - қазіргі заманғы басқару психологиясының негізгі тәсілдері мен бағыттарын және психологиялық басқарудың негізгі заңдарын ашу, курста басқару қызметіндегі мақсат қою, басқару міндеттерін жоспарлау мен шешудің психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық бақылаудың психологиялық мәні, қателіктері мен артықшылықтары, ұйымды басқарудың нәтижелілігі мен тиімділігі, өндірістік ұйымдар мен психологиялық ахуалды этномәдени басқарудың әлеуметтік-психологиялық негіздері қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы кәсіптік шет тілі

    Аталған пән ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін ағылшын тілін тиімді пайдалана отырып, кәсіптік мәні бар ақпаратты талдауға, жалпылауға, жіктеуге мүмкіндік беретін тақырыптарды зерделеуге, шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға және оның шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста еркін көрінуіне, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алуына бағытталған. Курс барысында магистранттар өз көзқарасын нақты және дәлелді баяндауды және сыни ойлау қағидаттары негізінде жеке кәсіби көзқарасын және зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, коммуникациялауды үйренеді. Пән коммуникацияларда шет тілін меңгеруді дамытуға бағытталған, ол бұдан әрі кәсіптік қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және зерттеу жұмысында, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, хат-хабар жүргізу және іскерлік құжаттар жасау үшін шет тілін пайдалануға мүмкіндік береді. магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениетін, кәсіби қарым-қатынасын арттыруға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ете отырып, кәсіби ақпарат алу мақсатында, сондай-ақ тәрбиелік мақсатта арнайы әдебиетпен дербес жұмыс істеу үшін жасалған шарттар мен келісімшарттарға сәйкес келеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестер мен іскерлік коммуникацияларды басқару мен ұйымдастырудың жаңа тәсілдері

    Курс қазіргі бизнес-ортада талдау, стратегиялық ойлау және басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар әртүрлі басқару түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін қоса алғанда, бизнес-процестерді талдау мен жобалаудың әртүрлі құралдарын талдайды, сондай-ақ қазіргі бизнестегі бизнес-процестерді басқару мен ұйымдастыруда әртүрлі модельдер мен әдістерді әзірлейді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бизнес ортасын және оның стратегиясын талдау

    Курс бизнеске әсер ететін экономикалық, әлеуметтік-мәдени, технологиялық және құқықтық факторлардың негізінде бизнес-ортаның әртүрлі аспектілерін талдайды. Магистранттар бизнес-ортаны, бәсекелестік артықшылық стратегиясын қолдана отырып, инфрақұрылымдық қамтамасыз етуге талдау және бағалау жүргізеді. Курс магистранттарға бизнес-ортаны талдау нәтижелерін ескере отырып, болашақ немесе ағымдағы кәсіпорындар үшін тиімді стратегияларды тұжырымдауға және мақсаттарды, міндеттерді, ресурстар мен мерзімдерді айқындауды қоса алғанда, тұжырымдалған стратегиялар негізінде нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеуге көмектеседі.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық маркетинг және электрондық коммерция

    Бұл курстың мақсаты түлектердің ұйымның жалпы принциптері бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады және контент-маркетинг, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетинг, төлем жүйелері және клиенттер туралы деректерді басқару сияқты онлайн-ортада жылжыту және жарнама стратегияларын зерттеуді қамтиды. Магистранттар цифрлық сату арналарын және электрондық коммерция процестерін басқару бағдарламалық құралын тиімді пайдалану принциптерін зерттейді және цифрлық науқандарды талдау және басқару дағдыларын дамытады. Пәннің маңызды бөлігі цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияның этикалық және құқықтық аспектілерін зерттеу

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    ). Бұл курс болашақ мамандардың қажеттіліктеріне бейімделген мамандандырылған тілдік дайындықты қамтамасыз етеді. Курс кәсіби контексте қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге бағытталған және салаға қатысты сөздік, грамматикалық және мәдени нюанстарды зерттейді. Интерактивті сабақтар мен нақты сценарийлер арқылы магистранттар шетелдік клиенттермен, әріптестерімен және мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін қолдану дағдыларын дамытады. Магистранттарды әртүрлі кәсіби жағдайларда жетістікке жетуге дайындау үшін практикалық қолдану мен мәдениетаралық түсіністікке баса назар аударылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік кәсіпорындағы дизайн

    Курс туристік кәсіпорындағы жобалардағы тәуекелдерді талдауға және бағалауға, сондай-ақ туристік кәсіпорында жобалау саласындағы негізгі білім кешенін модельдеуге бағытталған. Магистранттар туристік жобалар үшін өздерінің бизнес-жоспарлары мен маркетингтік стратегияларын әзірлейді, командалық дағдыларды, аналитикалық ойлау мен шешім қабылдауды дамытады, қарым-қатынас дағдылары мен шығармашылық ойлау қабілеттерін жақсартады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нарық үрдістерін талдау және туристік өнімді әзірлеу

    Курс әр түрлі талдау әдістерін қолдана отырып, туризм мен қонақжайлылық саласындағы өзекті тенденцияларды талдауға және бағалауға бағытталған. Магистранттар туризм нарығының дамуын болжау дағдыларын, соның ішінде болашақ өзгерістерді болжау және оларға турөнімді әзірлеу стратегияларын бейімдеу қабілетін қалыптастырады

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Демалыс және туристік өнімдерді жарнамалау және сату

    Курс демалыс және туризм саласындағы өнімдерді тиімді жылжыту және сату үшін әртүрлі маркетингтік әдістерді талдауға бағытталған. Оқу барысында магистранттар туризмде қолданылатын маркетингтік модельдерді зерттейді және талдайды, сондай-ақ өздерінің демалыс өнімдерін жылжыту құралдарын дамытады мысалы: интернет-жарнама, веб-аналитика, сондай-ақ digital-маркетинг стратегиялары.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Аграрлық туризм дамуын ұйымдастыру және басқару

    Курс ауылдық және ауылшаруашылық аймақтарында туризмді дамытуға қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды, сонымен қатар аграрлық туризм ұғымдары мен принциптерін, оның ауылдық аумақтар мен ауыл шаруашылығын дамытудағы рөлін талдайды. Магистранттар аграрлық туристік өнімдерді жергілікті және халықаралық деңгейде маркетинг, брендинг және ілгерілету әдістерін талдайды, сондай-ақ туризмнің осы түрін ілгерілетуде өздерінің туристік маршруттары мен қызметтер пакетін әзірлейді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Туристік өнімдерді дамытудың инновациялық технологиялары

    Курс бәсекеге қабілетті туристік өнімді жасау және дамыту үшін әртүрлі платформалар мен цифрлық технологияларды қоса алғанда, неғұрлым тиімді инновациялық технологияларды салыстырмалы талдау және бағалау жолымен туристік өнімдерді дамыту үшін пайдаланылатын қазіргі заманғы әдістер мен құралдарды қарастырады және жүйелендіреді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Курстың мақсаты ғылыми мәтіндерге негізделген жазбаша және ауызша коммуникация дағдылары, лексикалық, грамматикалық дағдыларды дамытуға және жетілдіруге, тілдік және академиялық дағдыларды жаттықтыруға бағытталған коммуникативті тапсырмалар кешеніне негізделген аннотация жасау, қорытындылау және түсіндіру болып табылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты - жоғары мектеп педагогикасының заманауи іргелі теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамаларды, теориялар мен технологияларды ашып көрсету. Курста жоғары білім беруді дамыту мәселелері, оқытуға жеке тұлғаға бағытталған және құзыреттік тәсілдер тұжырымдамалары, тұтас педагогикалық процесс теориялары, оқытудың кредиттік жүйесінің мәні, жоғары оқу орындарын басқару, жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы және тарихы қарастырылады, жоғары оқу орындарындағы ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің және оқытудағы инновациялық технологиялардың мәні ашылады

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Маркетингті терең талдаудың сандық және сапалық әдістері

    Курс нысаналы нарықты зерттеу, бәсекелес ортаның әсер ету дәрежесін анықтау, болжамды маркетингтік шешімдер қабылдау үшін сала көшбасшыларын айқындау тәсілдерін қамтитын тереңдетілген маркетингтік талдаудың сандық және сапалық әдістерін игеруге және кәсіпорынның маркетингтік стратегиялары мен саясатын әзірлеу үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулер және ішкі туризмнің рекреациялық мүмкіндіктерін бағалау

    Курс магистранттарды туристік-рекреациялық ресурстарды зерделеу және елдегі инфрақұрылымның қазіргі заманғы дамуы мен өңірлердің рекреациялық игерілуін бағалау арқылы Қазақстанның ішкі туризмінің рекреациялық мүмкіндіктерін бағалау үшін маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын оқытуға бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу әдіснамасы, философия, педагогика және басқару психологиясы туралы білімге негізделген проблемалық жағдайлар бойынша жаңа модельдер, іс-қимыл жоспары, сценарийлер жасау арқылы зерттеу ақпаратын әртүрлі тәсілдермен жүйелейді.
  • Инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен стратегияларды құру әдістерін қолданып, жинақталған тәжірибені сыни тұрғыдан бағалап, шет тілдік-коммуникативтік мүмкіндіктерді ескеріп, кәсіби және әлеуметтік жағдайын ойлап міндеттер мен проблемаларды шешеді.
  • Шет тіліндегі ғылыми стильді, туризмнің тұрақты дамуын басқарудағы академиялық қарым-қатынасты қалыптастыра отырып, кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды.
  • Электрондық коммерция және интернет маркетинг құралдарын пайдаланады, инновациялық технологияларды қолдану негізінде туристік кәсіпорындардың қызметіндегі әртүрлі операциялық функцияларды цифрландыру процесін басқарады.
  • Қонақтармен және қызметкерлермен жұмыс істеу кезінде туризм индустриясында стандартты емес жағдайлардың әртүрлі түрлерін анықтап, олардың алдын алу және жеңу үшін іс-шаралар әзірлеу
  • Тұрақты даму қағидаттарын есепке алып, маркетингтік құралдарды қолданып, инновациялық трендтерді ескере отырып туристік кәсіпорынның стратегиясын әзірлейді.
  • Цифрлық деректер арқылы инновациялық әдістерді, басқару және болжау технологияларын пайдалана отырып, бизнес ортасын талдау үшін аймақтардың туристік қызметтерінің кластерлік нарығын зерттейді.
  • Нарық конъюнктурасын, сыртқы ортаның қауіпсіздік және белгісіздік талаптарын, туристік дестинациялар брендінің имиджін құру және дамыту талаптарын ескере отырып, тұрақты демалыс және туризм өнімдерін жылжыту және өткізу құралдарын қолдану арқылы, өңірдегі / басқару саласындағы сыртқы экономикалық туристік қызметті басқару және үйлестіру мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжап, туризм саласында бірегей өнімдер жасайды.
  • Шет тілдік-коммуникативтік мүмкіндіктерді ескеріп, туризм саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану мүмкіндіктерін дәлелдей отырып, ойлаудың жүйелік, әдіснамалық, сыни, шығармашылық және басқа түрлерін дамытуды қамтитын кәсіби белсенділікті көрсетеді.
  • Талдау және синтездеу үшін ғылыми зерттеу әдістемесін қолданып, сыни тұрғыдан ойлауға негізделген ұсыныстар мен қорытындыларды әзірлеу арқылы туризмді зерттеу мәселелерін шешеді.
  • Оқу бағдарламалары мен жоспарларын әзірлеу мақсатында оқу-әдістемелік материалдардың сапасын арттыруды және курстың мазмұны мен оқыту әдістемесін жоспарлауды қамтамасыз ете отырып, өзінің оқыту практикасы мен әріптестерінің практикасын рефлексиялайды.
  • Педагогика, психология және әдістеме саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, әріптестерімен кәсіби пікірталастарды бастамашылық етіп және ата-аналарымен/заңды өкілдерімен сенімді қарым-қатынасты сақтап, білім беру процесінде оқыту мен тәрбиелеудің жалпы принциптері мен заңдылықтарын рефлексиялайды және жұмыс жасайды.
Top