Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02302 Филология: орыс филологиясы в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық сонымен қатар әлемдік еңбек нарығында жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және филология саласындағы ғылыми салада ғылыми құзыреттері мен оларды іске асыру дағдылары бар бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Білім беру бағдарламасы тіл білімі және әдебиеттанудан ғылыми парадигмаларды білетін, кәсіби қызметтің практикалық дағдылары бар мамандарды даярлаудың құзыреттілік моделі негізінде әзірленді.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс зерттеу тәсілдері мен әдістерін ажырата білу және қолдану қабілетін дамытуға бағытталған; Зерттеу әдістемесіне сәйкес зерттеудің нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау; теориялық және нақты материалдарды түсіну және жалпылау, арнайы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; лингводидактика мен мәдениетаралық қатынас тоғысында қазіргі талаптарға сәйкес теориялық және қолданбалы ғылыми бағыттың ерекшеліктеріне негізделген ғылыми инновациялық зерттеулерде құзыреттілікке негізделген тәсілді игертуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Курс оқу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс ғылыми мақала жанрындағы ғылыми зерттеулерді сипаттау үшін қолданылатын метатілдің ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Бұл курста ғылыми мәтіндердің, соның ішінде ағылшын тілінде рефераттар мен презентациялар жазу тақырыбы бойынша материал бар. Курстың мақсаты: академиялық стильде мәтін дайындау дағдысын дамыту, докторанттарда оның құрылымы, мақсаттары, стильдік және жанрлық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискурстың лингвистикасы

    Пән мәтін лингвистикасының қазіргі теориялық жағдайын зерттейді; дискурс лингвистикасының мәселелерін және мәтіндерді типологияландыруды көрсетеді. Пән дискурсты лингвистикалық талдаудың принциптері мен әдістері ; "Мәтін"категориясының табиғаты туралы білімді өз бетінше жүйелеу дағдыларын қалыптастырады. Пән дискурсты қазіргі ғылыми білім жүйесіндегі кең зерттеу алаңы ретінде өз бетінше талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ғылыми парадигма аспектісіндегі тіл мен әдебиет

    Пәннің мақсаты - Синтез түріндегі кешенді ғылыми пәнге жататын бұл пән әдебиет пен тілдің өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін зерттейді және бұл процесті жүйелік әдістердің көмегімен тілдік және тілдік емес (мәдени) мазмұн бірліктерінің біртұтас құрылымы ретінде бейнелейді. Пән қазіргі ғылыми парадигмалар аспектісінде және жалпыадамзаттық құндылықтарды ескере отырып, тіл мен әдебиеттің өзара әрекеттесуі туралы білімді өзіндік жүйелеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғ. екінші жартысы - ХХIғ. Басындағы орыс филологиясының ғылыми доминантары

    Пәннің мақсаты - жаңа ғылыми теорияларды, тұжырымдамаларды, бағыттарды талдау, олардың әдіснамалық негіздерін анықтау негізінде қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың жағдайының білім жүйесін ашу. Курс ғылымның дамуының негізгі үрдістері және оның өзекті мәселелеріне байланысты білімді көрсетеді; қазіргі орыс тіл білімі мен әдебиеттанудың эмпирикалық және теориялық кезеңдерінде алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Казіргі лингвистика дамуының теориялык-методологиялық негіздері. Лингвистиканың метатілі мен метасөздігі.

    Пәннің мақсаты- жаңа ғылыми теорияларды, концепцияларды, қазіргі лингвистиканың бағыттарын қарастыру,Пән жаңа ғылыми теорияларды, концепцияларды, бағыттарды өз бетінше талдау негізінде қазіргі тіл білімінің жағдайы туралы білімді жіктейді және жүйелейді, олардың әдіснамалық негіздерін анықтаайды, ғылым дамуының негізгі тенденциялары мен оның өзекті мәселелері туралы білімді қалыптастырады.Пән ғылыми-зерттеу жұмысының эмпирикалық және теориялық кезеңдерінде алған білімді өз бетінше қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттанудың теориялық-әдіснамалық негіздері

    Пәннің мақсаты - заманауи әдебиеттанудың жаңа ғылыми теорияларын, тұжырымдамаларын, бағыттарын көрсету. Пән жаңа ғылыми теорияларды, тұжырымдамаларды, бағыттарды дербес талдайды, олардың әдіснамалық негіздерін , ғылымның дамуының негізгі үрдістері мен оның өзекті мәселелерін анықтайды, білім негізінде қазіргі заманғы әдебиеттанудың жағдайы туралы білімді жіктеу және жүйелеу дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі әдебиеттану тұжырымдамаларын талдауға, жаңа идеяларды синтездеуге және жаңа білімді таратуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми зерттеулер контекстінде жиі кездесетін идеялардың бірегей өзіндік дамуына немесе қолдануына негіз болған немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары кәсіби білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсетеді
  • жоғары мектепте пәндерді меңгеруге байланысты жаңа немесе бейтаныс жағдайларда,контексттерде және неғұрлым (немесе пәнаралық) ауқымды салалар шеңберінде алған білімдерін, түсініктерін және мәселелерді шешу қабілетін қолданады
  • қазіргі орыс филологиясы жүйесіндегі теориялық-методологиялық принциптерін, метатілі мен метасөздігін; дәстүрлі, жаңа, басымды филологиялық бағыттарын, концепцияларын, филологияның ғылыми мектептерін танып біледі.
  • қазіргі қазақстандық, ресейлік, әлемдік филологиялық зерттеулердің негізгі жетістіктерін, дискуссиялық мәселелерін ; ХХ ғасырдың екінші жартысы - ХХІ ғасырдың басындағы орыс филологиясы ғылыми доминанттарын біле алады.
  • Қазақстандағы, Ресейдегі, әлемдегі филология ғылымының даму бағыттары мен жағдайын талдайды; филологиядағы ғылыми идеяларды, тұжырымдамаларды сыни түрде қарастырады, жаңа идеяларды синтездейді; жаңа білімді белсенді, нәтижелі түрде қолдананады және тарата алады.
  • филологиялық зерттеу процесін жоспарлай біледі, жүзеге асырады, түзетулер еңгізеді,; отандық және шетелдік филологияны дамытуға үлес қосады, қазақстандық қоғамның даму мәселелерін шешуге бағытталған ғылыми нәтижелерін алады.
  • ғылыми ойлау мәдениетінің, креативті ғылыми, инновациялық және білім беру қызметі дағдыларына жүйелі түрде ие болады, ғылыми жұмыста және оқытуда дәстүрлі және инновациялық технологияларды оңтайлы үйлесімде қолданады,; филологиялық пәндерді жоғары теориялық және әдістемелік деңгейде оқытуды ұйымдастырады; ғылыми салада коммуникативтік қызметті жүзеге асырады.
  • Коммерциализацияға қажетті бәсекеге қабілетті филологиялық өнімді шығару.

Ұқсас БББ

Top