Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Дефектолог-мұғалім, арнайы педагог в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикалық-талдамалық қызметті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге қабілетті маманды, жаңа формациядағы педагогті даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Шешендік өнер
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Академиялық жазу негіздері
Құқық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Дефектология негіздері
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Невропатология негіздері
Арнайы педагогтың кәсіби жетістік технологиясы
Арнайы педагогика
Арнайы педагогтың кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың даму психологиясы
Инклюзивті білім беру
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
Жалпы және жас психологиясы
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Арнайы білім берудегі инновациялар
Медиация негіздері [minor]
-
3 Оқу жылы
Арнайы психология негіздерімен коррекциялық педагогика
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды математикаға оқыту әдістемесі
Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Когнитивті лингвистика [minor]
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуінің бұзылуы
Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту және тәрбиелеу
Этнолингвистика [minor]
Бейнелеу іс-әрекетін оқытудың арнайы әдістемесі
Нанотехнология [minor]
Олигофренопсихология
Психосоматика [minor]
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Логопедия негіздері
Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдісі
Логопсихология
Пәндік-дамыту ортасын ұйымдастыру әдістемесі
Олигофренопедагогика
-
4 Оқу жылы
Есту қабілетін дамыту әдістемесі
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды сенсорлық тәрбиелеу
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Көмекші мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін арт-терапия әдістері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасылық тәрбиесі
Түзете-дамыта оқытудың арнайы әдістемесі
Көмекші мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- OOP бар балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, психодиагностикалық зерттеуді жоспарлау дағдыларын меңгерген, балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша педагогикалық процесті диагностикалау, жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, қоршаған ортаны сақтауды, адам мен табиғаттың экологиялық дұрыс өзара әрекеттесуін, баланың барлық күштері мен қабілеттерін дамыту мен жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдыларды жүйелейді.
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Балалардың графикалық бейнелеу қабілеттерін бағалай алады, түзету міндеттерін шешу үшін бейнелеу қызметінің әртүрлі түрлерін пайдалану дағдыларын меңгерген, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын анықтай алады
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Арнайы мекемелерде тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізе алады, математиканы оқытуды ұйымдастырудың неғұрлым тиімді әдістерін, құралдарын, нысандарын және OOP бар балаларға түзету көмегін көрсету жолдарын қолдана алады
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Балалардың сөйлеуінің әртүрлі жақтарын және сөйлеу патологиясы бар балалардың психикалық жағдайын тексеру үшін әдістемелерді таңдай алады; түзету-педагогикалық қызметке, дефектологиялық білімді насихаттауға дайындығын біледі, логопедтік жұмыс жүргізеді, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша ұсыныстар әзірлейді
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген, OOP бар адамдарға жеке-бағдарланған және жеке-сараланған тәсілдер негізінде түзету-білім беру бағдарламасын ұтымды таңдай және іске асыра алады
- ҚР білім беруді дамыту үрдістерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың сұраныстарын және Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және арнайы педагогиканың тәрбиелік әлеуетін ескере отырып, арнайы тәрбиенің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдана отырып, әртүрлі типтегі мекемелерде оқыту мен оқыту процесін шектеуге қабілетті