Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01902 Дефектология (логопедия) в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасын және оның гуманистік бағытын, кәсіби өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру мәдениетін, қазіргі мұғалімнің профессиограммасын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы

    Көру, есту және сөйлеу анализаторының анатомиясын, физиологиясы мен патологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы

    Жас анатомиясы мен физиологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүгедектігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері генетиканың негіздерімен

    Зақымдану уақытының факторларын, психикаға ұқсас жағдайларды, моногенді және хромосомалық бұзылуларды, хромосомалық ауруларды, олардың кезіндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Арнайы білім берудің философиялық, әлеуметтік, клиникалық, психологиялық, лингвистикалық және психолингвистік, әлеуметтік-мәдени, құқықтық, экономикалық негіздерін, принциптерін, әдістерін, формаларын, тәсілдерін және арнайы білім беру технологияларын, сондай-ақ ҚББ балаларды арнайы оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балаларды дамыту

    Мектепке дейінгі ерте жастағы, бірінші-екінші-үшінші жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ғылыми-әдістемелік негіздерін, өмірінің алғашқы жылдарында дамуында кемістігі бар балалармен түзету-дамыту педагогикалық жұмыстарын, дамуында кемістігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларына ерте психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету аясында көмек көрсету ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Олигофренопедагогика негіздері

    Арнайы (түзету) мектептегі оқыту процесінің түзету бағыттылығын, интеллектуалдық бұзылулары бар оқушылардың педагогикалық саралануын, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың VIII түріндегі әдістерін зертт

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Практикуммен логопедия негіздері

    Сөйлеу әрекетінің бұзылу себептерін, механизмдерін, симптоматикасын, ағымдарын, құрылымын, түзету ықпал ету жүйесін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу

    Қалыпты және ауытқыған даму туралы заманауи түсініктерді, психикалық дамуында әлсіз зақымдалған, сенсорлық бұзылулары бар, ТҚА функциясының бұзылулары бар, дамуында бұзылулары бар және дамуында күрделі бұзылулары бар балалардың психологиясы мен диагностикасын, бұзылған психикалық дамуы-РДА бар балалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытудың психологиялық негіздері

    Дене және психикалық кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктерін және оларды тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтарын зерттейтін пән болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі

    Арнайы (түзету) мектепте математика бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды Математиканы оқыту әдістерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды арнайы (түзету) мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыру формаларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ана тілін оқытудың арнайы әдістемесі

    Арнайы (түзету) мектепте тілді оқытудың арнайы әдістемесінің негізгі ережелерін, арнайы мектепте тілді оқыту мен оқудың ерекшеліктерін, міндеттерін, мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тілді оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерін, тілді оқытудың озық және әліппелік кезеңдерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы (түзету) мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте көмек

    Пән ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте кешенді көмек көрсету жүйесін, мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі ұйымдастыру формалары жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар ерте жастағы, тәуекел тобындағы балаларымен түзету-дамыту жұмыстарының тиімді технологияларын қолдану, мектепке дейінгі білім берудің, отбасылық және қоғамдық тәрбиенің коррекциялық-педагогикалық жұмысының мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу қызметін және қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың бейнелеу іс-әрекеті мен қол еңбегінің ерекшеліктерін, сурет және қол еңбегі сабақтарында түзету-тәрбие жұмыстарын, арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнері бойынша сабақ өткізу және қол еңбегін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі

    Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика

    Есту, көру, сөйлеу, ақыл-ой кемістігі бар мектепке дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын, дамуында әртүрлі ауытқулары бар мектепке дейінгі жастағы балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыруды, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизартрия кезіндегі логопедиялық жұмыс

    Дизартрия кезіндегі логопедиялық жұмыстың негізгі принциптерін, бағыттарын, кезеңдерін зерделеуге, дизартриясы бар балалардың сөйлеу және моторлы дамуының бұзылуын түзетуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедиялық жұмыс бұзылыстарында (афазия, алалии)

    Пән жүйелік сипаттағы сөйлеу бұзылыстары кезіндегі логопедиялық жұмысты, сөйлеудің ауыр және жүйелі бұзылулары кезіндегі түзету әсерін ұйымдастыруды үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дислалия кезіндегі логопедиялық жұмыс

    Пән студенттердің сөйлеу жақтары бұзылғанда түзету жұмысында білім, дағды мен дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу терапиясы ринолалиямен жұмыс істейді

    Ринолалия кезіндегі түзету әсерінің әдістемелерін зерттейтін пән, туа біткен еріндері мен көктері бар балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру және диагностикалау әдістемелерін практикалық қолдану, еріндері мен көктері бұзылған балаларға, олардың ата-аналары мен педагогтарына кеңес беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу

    Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауыстың бұзылуы және сөйлеудің интонациялық мәнерлілігі кезіндегі логопедиялық жұмыс

    Дауыстың бұзылуы мен интонациялық сөйлеу мәнерлілігінің сипаттамасын, дауыстың бұзылуы бар тұлғаларды тексеруді, дауыстың бұзылуы кезіндегі түзету-педагогикалық жұмысты, дауыстың бұзылуының алдын алуды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу тілінің ырғақты жақтары бұзылған кездегі логопедиялық жұмыс

    Сөйлеу тілінің неврологиялық негіздерін, сөйлеу тілінің темп-ырғақтық ұйымдастырылуының онтогенезі мен түсінігін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын зерттеу моделдерін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын қалыптастыру бойынша жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жазбаша сөйлеу бұзылысындағы логопедиялық жұмыс

    Жазбаша сөйлеудің бұзылуы туралы теориялық негіздерін, жазбаша сөйлеудің бұзылуының механизмдері мен құрылымын, жалпы білім беретін және сөйлеу мектептерінің оқушыларының хаттарының ерекше қателіктерін, үлгермеушілікпен және педагогикалық асқынумен байланысты ұқсас көріністері бар оқушылардың хаттарының ерекше бұзылыстарының дифференциалды диагностикасын жүргізу, жазбаша сөйлеудің бұзылуларына әртүрлі санаттағы балалардың мектепте оқуы басталғанға дейін бейімділік белгілерін анықтау тәсілдері, мектепке дейі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедиялық зерттеу технологиялары

    Пән логопедиялық тексеруді, оның пәнін, нысаны мен міндеттерін, сөйлеуді тексеру мазмұнын, зерттеу кезеңдерін және олардың құрылымдық-мазмұндық сипаттамасын, сөйлеудің грамматикалық құрылымын және сөзжасам қабілеттерін тексеруді, байланыстырушы сөйлеуді тексеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру шарттарын жасауға және іске асыруға, білім берудің әр түрлі деңгейлерінде ҚББ бар балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қабілетті..
  • Оқу-тәрбие процесін модельдеуге және жүзеге асыруға, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде ББҰ бар балалардың жеке және типологиялық ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, түзету-білім беру бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті.
  • Психикалық және психофизиологиялық дамуының жеке ерекшеліктері мен жалпы, ерекше заңдылықтарды есепке алу құралдарын әртүрлі жас сатысында қолдануға қабілетті
  • Баланың дамуын бағалауға және бұл жағдайды нормамен салыстыруға, интеллектуалдық, сөйлеу және есту қабілетіне байланысты бұзылулардың көріністерін тануға қабілетті және алдын алуға, емдеуге, түзетуге жататын.
  • Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім алушыларға арналған білім беру бағдарламалары негізінде ЖТД бар балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті.
  • Арнайы педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, тәрбиелеу және ерте көмек көрсету мәселелері бойынша ЖТД бар балалардың ата-аналарына кеңес беруге қабілетті.
  • Сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедтік, диагностика-кеңес беру, түзету-дамыту жұмыстарын жүзеге асыруға, сөйлеу бұзылыстарын жою және алдын алуда педагогтар мен ата-аналарға әдістемелік көмек көрсетуге қабілетті.

Ұқсас БББ

Top