Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01902 Дефектология (логопедия) в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасын және оның гуманистік бағытын, кәсіби өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру мәдениетін, қазіргі мұғалімнің профессиограммасын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 5

    Көру, есту және сөйлеу анализаторының анатомиясын, физиологиясы мен патологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 5

    Жас анатомиясы мен физиологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүгедектігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері генетиканың негіздерімен
    Несиелер: 5

    Зақымдану уақытының факторларын, психикаға ұқсас жағдайларды, моногенді және хромосомалық бұзылуларды, хромосомалық ауруларды, олардың кезіндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 7

    Арнайы білім берудің философиялық, әлеуметтік, клиникалық, психологиялық, лингвистикалық және психолингвистік, әлеуметтік-мәдени, құқықтық, экономикалық негіздерін, принциптерін, әдістерін, формаларын, тәсілдерін және арнайы білім беру технологияларын, сондай-ақ ҚББ балаларды арнайы оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балаларды дамыту
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ерте жастағы, бірінші-екінші-үшінші жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ғылыми-әдістемелік негіздерін, өмірінің алғашқы жылдарында дамуында кемістігі бар балалармен түзету-дамыту педагогикалық жұмыстарын, дамуында кемістігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларына ерте психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету аясында көмек көрсету ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Олигофренопедагогика негіздері
    Несиелер: 8

    Арнайы (түзету) мектептегі оқыту процесінің түзету бағыттылығын, интеллектуалдық бұзылулары бар оқушылардың педагогикалық саралануын, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың VIII түріндегі әдістерін зертт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикуммен логопедия негіздері
    Несиелер: 8

    Сөйлеу әрекетінің бұзылу себептерін, механизмдерін, симптоматикасын, ағымдарын, құрылымын, түзету ықпал ету жүйесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 8

    Қалыпты және ауытқыған даму туралы заманауи түсініктерді, психикалық дамуында әлсіз зақымдалған, сенсорлық бұзылулары бар, ТҚА функциясының бұзылулары бар, дамуында бұзылулары бар және дамуында күрделі бұзылулары бар балалардың психологиясы мен диагностикасын, бұзылған психикалық дамуы-РДА бар балалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 8

    Дене және психикалық кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктерін және оларды тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтарын зерттейтін пән болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектепте математика бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды Математиканы оқыту әдістерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды арнайы (түзету) мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыру формаларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ана тілін оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектепте тілді оқытудың арнайы әдістемесінің негізгі ережелерін, арнайы мектепте тілді оқыту мен оқудың ерекшеліктерін, міндеттерін, мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тілді оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерін, тілді оқытудың озық және әліппелік кезеңдерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте көмек
    Несиелер: 5

    Пән ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте кешенді көмек көрсету жүйесін, мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі ұйымдастыру формалары жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар ерте жастағы, тәуекел тобындағы балаларымен түзету-дамыту жұмыстарының тиімді технологияларын қолдану, мектепке дейінгі білім берудің, отбасылық және қоғамдық тәрбиенің коррекциялық-педагогикалық жұмысының мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу қызметін және қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың бейнелеу іс-әрекеті мен қол еңбегінің ерекшеліктерін, сурет және қол еңбегі сабақтарында түзету-тәрбие жұмыстарын, арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнері бойынша сабақ өткізу және қол еңбегін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 8

    Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Есту, көру, сөйлеу, ақыл-ой кемістігі бар мектепке дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын, дамуында әртүрлі ауытқулары бар мектепке дейінгі жастағы балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыруды, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизартрия кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Дизартрия кезіндегі логопедиялық жұмыстың негізгі принциптерін, бағыттарын, кезеңдерін зерделеуге, дизартриясы бар балалардың сөйлеу және моторлы дамуының бұзылуын түзетуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық жұмыс бұзылыстарында (афазия, алалии)
    Несиелер: 5

    Пән жүйелік сипаттағы сөйлеу бұзылыстары кезіндегі логопедиялық жұмысты, сөйлеудің ауыр және жүйелі бұзылулары кезіндегі түзету әсерін ұйымдастыруды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дислалия кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сөйлеу жақтары бұзылғанда түзету жұмысында білім, дағды мен дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу терапиясы ринолалиямен жұмыс істейді
    Несиелер: 5

    Ринолалия кезіндегі түзету әсерінің әдістемелерін зерттейтін пән, туа біткен еріндері мен көктері бар балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру және диагностикалау әдістемелерін практикалық қолдану, еріндері мен көктері бұзылған балаларға, олардың ата-аналары мен педагогтарына кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дауыстың бұзылуы және сөйлеудің интонациялық мәнерлілігі кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Дауыстың бұзылуы мен интонациялық сөйлеу мәнерлілігінің сипаттамасын, дауыстың бұзылуы бар тұлғаларды тексеруді, дауыстың бұзылуы кезіндегі түзету-педагогикалық жұмысты, дауыстың бұзылуының алдын алуды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілінің ырғақты жақтары бұзылған кездегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілінің неврологиялық негіздерін, сөйлеу тілінің темп-ырғақтық ұйымдастырылуының онтогенезі мен түсінігін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын зерттеу моделдерін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын қалыптастыру бойынша жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеу бұзылысындағы логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Жазбаша сөйлеудің бұзылуы туралы теориялық негіздерін, жазбаша сөйлеудің бұзылуының механизмдері мен құрылымын, жалпы білім беретін және сөйлеу мектептерінің оқушыларының хаттарының ерекше қателіктерін, үлгермеушілікпен және педагогикалық асқынумен байланысты ұқсас көріністері бар оқушылардың хаттарының ерекше бұзылыстарының дифференциалды диагностикасын жүргізу, жазбаша сөйлеудің бұзылуларына әртүрлі санаттағы балалардың мектепте оқуы басталғанға дейін бейімділік белгілерін анықтау тәсілдері, мектепке дейі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық зерттеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән логопедиялық тексеруді, оның пәнін, нысаны мен міндеттерін, сөйлеуді тексеру мазмұнын, зерттеу кезеңдерін және олардың құрылымдық-мазмұндық сипаттамасын, сөйлеудің грамматикалық құрылымын және сөзжасам қабілеттерін тексеруді, байланыстырушы сөйлеуді тексеруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру шарттарын жасауға және іске асыруға, білім берудің әр түрлі деңгейлерінде ҚББ бар балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қабілетті..

  • Код ON6

    Оқу-тәрбие процесін модельдеуге және жүзеге асыруға, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде ББҰ бар балалардың жеке және типологиялық ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, түзету-білім беру бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON7

    Психикалық және психофизиологиялық дамуының жеке ерекшеліктері мен жалпы, ерекше заңдылықтарды есепке алу құралдарын әртүрлі жас сатысында қолдануға қабілетті

  • Код ON8

    Баланың дамуын бағалауға және бұл жағдайды нормамен салыстыруға, интеллектуалдық, сөйлеу және есту қабілетіне байланысты бұзылулардың көріністерін тануға қабілетті және алдын алуға, емдеуге, түзетуге жататын.

  • Код ON9

    Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім алушыларға арналған білім беру бағдарламалары негізінде ЖТД бар балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON10

    Арнайы педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, тәрбиелеу және ерте көмек көрсету мәселелері бойынша ЖТД бар балалардың ата-аналарына кеңес беруге қабілетті.

  • Код ON11

    Сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедтік, диагностика-кеңес беру, түзету-дамыту жұмыстарын жүзеге асыруға, сөйлеу бұзылыстарын жою және алдын алуда педагогтар мен ата-аналарға әдістемелік көмек көрсетуге қабілетті.

Top