Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01911 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
  • Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
  • Баланың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау және бағалау кезінде оқу, түзету және дамыту процесіне қатысатын мамандарды (мұғалім, тәрбиеші, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыка жетекшісі, психолог, арнайы педагог, медицина қызметкері және т. ).пәнаралық командалық тәсілді ұйымдастырады
  • Тәрбиеленушілер мен оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау көрсету процесінде әдістемелік диагностикалық және дамытушылық құралдарды қолданады.
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың арнайы педагогикалық сараптамасын, мүмкіндігі шектеулі балалардың және олардың отбасыларының оқушыларының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін психологиялық-педагогикалық бағалауды әзірлейді және өткізеді.
  • Жеке оқыту, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке, кіші топтық / топтық сабақтар өткізеді.
  • Мамандарға, ата-аналарына(балалардың) және басқа да заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық білім беру мәселелері бойынша ерекше қабілеті бар балаларды әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялар береді.
  • Педагог типологиялық ерекшеліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша әдістемелік қызметті жүзеге асырады.
  • Түзету-дамыту-тәрбие процесінің стратегиясы мен тактикасын, түзету-дамыта білім берудің мазмұнын, оқу-тәрбие үрдісін, түзету-дамыта оқыту әдістемесін, пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқушылардың психофизикалық дамуын анықтайды.
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың жасына байланысты дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық-психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздері, мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері, даму кезеңдері мен дағдарыстарын анықтайды;
  • Ақпаратпен, желілік ресурстармен, ақпараттық жүйелермен және бағдарламалармен жұмыс істеудің заманауи технологияларын меңгерген.
Top