Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01911 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән қазіргі таңдағы арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мәселелері мен тенденцияларын, арнайы педагогиканың мәнін, мақсаттары мен міндеттерін, нозологиялық ерекшеліктерін, инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін анықтау және таңдау әдістерін, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың заманауи мәселелері мен тенденциялары туралы түсінікке ие, инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін анықтап, таңдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді,сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде құқықтық мәдениетті қалыптастырады; пәнді оқыту нәтижелері бойынша білімалушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика негіздерімен бірге ерекше білім беруді қажет ететін балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері

    Пән әртүрлі жас кезеңдерінде дамуында кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктерін, кемістігі бар балаларды тексеру әдістерін, ауру белгілерінің пайда болуын, психомоторлық дамудағы ауытқулардың этиологиясы мен патогенезін зерттейді; зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы кемістігі бар балалардың клиникалық ерекшеліктерінің нәтижелерін талдайды және түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі

    Пән ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді зерттейді, ақпараттық сауаттылық, әртүрлі лингвистикалық және мәдени орталарда еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, оқыту нәтижелеріне сүйене отырып, принциптер мен мәдениеттің мәнін түсінуді ескере отырып ақпаратты талдайды және ұсына отырып, академиялық адалдық, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады, кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады, теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық нысандары мен мүліктің өндірістік персоналы үшін ТЖ жағдайларында залалды барынша азайтатын шығыстарды болжау және қабылдау ережелерін зерттейді, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында оқу нәтижелері бойынша білімалушы табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Невропатология негіздерімен есту, көру, сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы

    Пән есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық құрылысын, есту, көру және сөйлеу мүшелерінің жағдайын анықтаудың диагностикалық әдістерін қолдана білуді және есту, сөйлеу мүшелерінің жиі кездесетін ауруларының алдын алуды, төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетуді үйренеді; зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар есту, көру, сөйлеу патологиялары бар балаларды оқытуды дараландыру үшін мүгедек балаларды диагностикалау нәтижелерін талдайды және түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі бойынша практикум 1

    Пән типтік жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі коммуникативті лексика-грамматикалық құрылымдарды зерттейді; әлеуметтік және коммуникативті рөлдерді анықтауға арналған сөйлеу мінез-құлқының стереотиптерін зерттейтін, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен танысады, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы шағын диалогты қолдауға, аздаған таныс емес лексикамен қысқа мәтіндерді оқуға және түсінуге және таныс лексикамен диалогты тану және есту арқылы түсінуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Волонтерлік қызмет негіздері

    Пән волонтерлік қызметтің мәні мен мазмұнын, волонтерлік жұмыстың технологияларын, формаларын, әдістерін, стратегияларын зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар волонтерлік жұмыстардың мәні мен мазмұнын сипаттайды, технологияларды, нысандарды, әдістер мен волонтерлік жұмыс стратегияларды пайдаланады. әртүрлі ұйымдарда волонтерлік жұмыстарды ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дефектология негіздері

    Пән психикалық және психофизиологиялық дамудың нақты заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін зерттейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы ақпаратты бастапқы өңдеуді талдай және түсіндіре алады, жеке білім беру бағытына ұсыныстар әзірлей алады, мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық дамуындағы жеке жетістіктердің болжамын жүзеге асыра алады, білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес арнайы жағдайлар жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән педагогиканың ғылым ретіндегі әдіснамасын, педагогика санаттарын, білім беру теориясын, оқытуды, жоспарлауды, болжауды ұйымдастыруды, педагогикалық процесті басқаруды және талдауды, білім берудің әдістері мен технологияларын меңгеруді қарастырады және білім беру мазмұнын зерттейді. зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар әдістемелік білімін көрсетеді, арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында педагогикалық процесті жоспарлайды және басқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі логопедия

    Пән балалардың сөйлеу іс-әрекетінің ақаулы дамуының себептері мен механизмдерін, сөйлеу құбылыстарының типологиясын және мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында, емханаларда логопедиялық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік дайындықтың негіздерін зерттейді, білім алушының зерттеу нәтижелері бойынша заманауи технологияларды жәнесөйлеуді түзету әдістері, оқыту мұғалімдері және логопедиялық сабақтар өткізу, бұл психофизикалық даму ерекшеліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық талдаудың өзгерістері мен тактикасын анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру пәні инклюзивті білім беру үлгілерін, инклюзивті кеңістікті құрудың педагогикалық шарттарын, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру жағдайларын, зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып зерттейді. Білім алушы курс соңында инклюзивті білім беруді дамытудың қазіргі тенденцияларын сипаттай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурдопедагогика негіздері

    Пән есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйелерін, есту қабілеті нашар балаларға арналған білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін зерделейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында педагогтарға, ата-аналарға консультациялық көмек көрсетеді, есту қабілеті бұзылған балаларға түзету-дамыту әсерінің барысын динамикалық бақылауды жүзеге асырады, оқу және оқудан тыс уақытта түзету-дамыту жұмысы бойынша практикалық дағдыларды меңгереді есту қабілеті бұзылған балалармен іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың арнайы психологиясы және диагностикасы

    Пән психикалық даму бағыттарының жалпы заңдылықтарын, жеке тұлғаның психофизикалық даму ерекшеліктерін, дағдыларын зерттейді психологиялық - педагогикалық және дифференциалды диагностика, оқу нәтижелері бойынша мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған диагностикалық әдістерді білім алушы іріктеп, анықтай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі бойынша практикум 2

    Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; пәндік мазмұн негізінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы кәсіби тақырыпта өз пікірін білдіруге, оқиғаларды егжей-тегжейлі сипаттауға, өз көзқарасын мысалдармен дамытуға және нақтылауға, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін түсінуге және диалогқа қатысуға, тақырыптық мақалаларды, ғылыми мақалаларды оқып, түсінуге және нақты мәтіндер жазуға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барбалаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиялары

    Пән жалпы білім беру процесінде оқушыларды диагностикалау және түзету бойынша көмекші-мамандарға, ата-аналарға көмекші мұғалімнің мақсаттарын, міндеттерін, мазмұны мен қызметінің ерекшеліктерін зерттейді, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру және құру әдістерін меңгереді. білім беру ұйымдарындағы оқу үдерісі, психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің негізгі схемаларын құрастырады және оқушыларды сүйемелдеу жолдарын дайындайды, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылардың педагогикалық білім беру шеңберінде оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін заманауи диагностикалық әдістерге негізделе отырыр диагностикалауға және түзетуге қабілетті болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалармен диагностикалық жұмыс негіздері

    Пән тұлғаның аутизм спектрінің бұзылуы проблемасының қазіргі жай-күйін, психологиялық диагностика әдістерін, психокоррекция технологияларын зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы аутизм спектрі бұзылған балаларды диагностикалау құралдарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық сүйемелдеу

    Пән отбасыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологияларын, отбасына көмек көрсетудің мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын зерделейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттілігі бар баланың отбасымен жұмыс істеу үшін қажетті адамгершілік ұстанымын қалыптастырады, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологияларын меңгереді, отбасылық қатынастардың ерекшеліктерін диагностикалау үшін әдістемелерді және дамуында кемістігі бар балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл нысандарын таңдай алады, отбасыларға консультациялық, ақпараттық-әдістемелік көмек көрсетуге дайын бейімделетін білім беру ортасын құру бойынша.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олигофренопедагогика негіздері

    VIII типтегі арнайы (түзету) мектепте оқыту процесінің түзету бағыттылығын зерттейтін пән, зияткерлік бұзылыстары бар оқушылардың педагогикалық саралануы, VIII типтегі арнайы (түзету) мектепте оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде аутизм спектрі бұзылған балаларымен жағымсыз мінез-құлықпен түзету жұмыстары

    Пән психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде аутизм спектрі бұзылған балаларда жағымсыз мінез-құлықпен түзету жұмысының әдістемесін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы аутизм спектрі бұзылған балалармен эмоционалды байланыс орната алады, өзара әрекеттесуге, қорқыныштан арылуға, агрессия мен өзін-өзі агрессияны тоқтатуға бағытталған аутизм спектрі бұзылған балалардың белсенділігін ынталандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Пән мүмкіндігі шектеулі баланың даму процесін басқарудың мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың типологиясы мен сипаттамаларын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру қызметі кезінде әдістер мен технологияларды қолдана алады, жоспарлауға қабілеттілігін көрсетеді, ерекше білім беретін балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, жеке даму бағдарламаларын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру және оңалту

    Пән арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи-құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді қарастырадыі, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар көрсетілген оқытуға сәйкес оқушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып білім беру іс-әрекетінің арнайы шарттарын өз бетінше құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері

    Пән сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша академиялық қарым-қатынастың дамуын қарастырады: оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау, арнайы педагогика және инклюзивті білім беру саласында, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар сөйлеу әрекетінің коммуникативтік ережелерін және бағдарлама аясында коммуникация және кәсіби іскерлік қарым-қатынастарды көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі

    Пән математиканы оқытудың мазмұнын, математиканы коррекциялық оқыту міндеттерін жүзеге асырудың әдістемелік негіздерін, әр түрлі нозологиялық ерекшеліктері бар балалардың математикалық амалдарды меңгеруінің ерекшеліктерін, математикаса бағын талдау негізінде қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беру немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу-тәрбие және түзету-дамытушы сабақтарын өз бетінше жоспарлайды және құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыр және жүйелі тіл кемістігі барысындағы түзету жұмысының әдістемесі

    Пән сөйлеудің фонациялық ресімделуінің бұзылуында, сөйлеудің құрылымдық-семантикалық ресімделуінің бұзылуында түзету-логопедиялық жұмыстың әдістемесін зерделейді, сөйлеудің ауыр бұзылулары бар балалармен түзету сабақтарын, сөйлеу бұзылыстарын жою кезінде логопедиялық ритақтың заманауи үлгілері мен құралдарын өткізеді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы дамуда диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар, және ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың тұлғалық дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пән мүмкіндігі шектеулі баланың жеке басын дамытудағы инклюзивті білім берудің жалпы және жеке заңдылықтарын, инклюзивті білім берудің негіздері мен технологияларын қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып бейімделген бағдарламаларды пайдаланады, жеке және сараланған көзқарасты ескере отырып саралап оқытуды қалыптастырады, әртүрлі мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелері бойынша кәсіби құзыреттілігін арттырады, мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді, әртүрлі бейіндегі мамандармен және білім берумен айналысатын мамандармен, ата-аналармен өзара әрекеттеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ана тіліне оқыту әдістемесі

    Пән ауызша және жазбаша сөйлеу тілін қарым-қатынас құралы ретінде қарастырады,ерекше білім беру қажеттіліктері балалардың танымдық белсенділігін түзету әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері балаларға ана тілін оқытудың арнайы әдістемесінің ерекшеліктерін, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беру немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу-тәрбие және түзету-дамытушы сыныптарды өз бетінше жоспарлайды және құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1

    Пән психологиялық-педагогикалық міндеттерін, негізгі принциптерін, ұйымдастырушылық негіздерін және мазмұнын зерттейдіжалпы білім беру процесіне енгізілген дамуында кемістігі бар мектеп оқушыларын қолдау, жалпы білім беру жүйесіне енгізілген мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар мамандар қызметінің мазмұнын өз бетінше анықтай алады,психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық қолдау көрсетудің түрлері мен кезеңдері және оның тиімділігін бағалау мақсатында түзетуші және дамытушы әсер ету барысын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Пән ғылыми зерттеудің құрылымын; ғылыми жұмысты; ғылыми зерттеу мәселесін анықтау мен талдауды; әдебиетпен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы балаларды логопедиялық сүйемелдеу

    Пән логопедиялық жұмыстағы түзету тәсілдерін, сөйлеу дамуының алдын алу үшін ерте жастағы балалармен логопед жұмыстарды жүргізудіі ерекшеліктерін қарастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жас балаларды логопедиялық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер мен қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі

    Пән еңбекке баулу негіздерін, бастауыш сыныптарда еңбек сабақтарын ұйымдастыру технологиясын; бастауыш сыныптарда техникалық модельдеуді; еңбек оқыту бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру технологиясын; бастауыш және инклюзивті білім берудегі еңбек сабақтарының ерекшеліктерін, көрнекі оқу құралдарының әртүрлі түрлерін құрастыруды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде көркем еңбекті оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері

    Пән ерекше білімді қажет ететін балаларды диагностикалау және бағалау тұжырымдамаларын, әдістерін, скринингті дамытуға оқытуды зерттейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасауда бағалау және диагностика әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу тілінің қарқын-ырғақтық жағын түзету әдістемесі

    Пән сөйлеу тілінің ырғақтылық жағының бұзылуын және оларды түзету әдістемесін, психофизиологияның, психологияның және коррекциялық педагогиканың заманауи жетістіктері тұрғысынан кекештіктің этиологиясы мен патогенезін, невротикалық және невроздың клиникалық және психологиялық-педагогикалық сипаттамасын,тұтықпаның түрлерін, психофизикалық дамуы ерекше қажеттіліктері бар адамдарды логопедиялық тексеруді жүргізу әдістемелерін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар сөйлеу аппаратының бөлімдерін, орталық жүйке жүйесінің негізгі құрылымдарын және олардың сөйлеу әрекетін қамтамасыз ететін функцияларын, психофизиологияның, психологияның және коррекциялық педагогиканың қазіргі жетістіктері тұрғысынан тұтықпаның этиологиясы мен патогенезін, тұтықпаның невротикалық және невроз тәрізді түрлерінің клиникалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жазбаша тіл бұзылған кездегі логопедиялық қызмет

    Пән балалардағы сөйлеудің ерекшеліктері мен сипаттамаларын зерттейдіәр түрлі этиологиясы бар балалармен жұмыс істеу әдістемесін, дисграфиядағы диагностикалық және түзету жұмыстарының әдістерін бұза отырып, оқу нәтижелері бойынша білім алушыларға білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, балалардың дамуына диагностикалық - консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмек көрсетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ринолалия кезіндегі логопедиялық қызмет

    Пән ринолалия кезінде түзету-педагогикалық логопедиялық жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру, құжаттаманы жүргізу, логопедиялық әдістемені зерделейді Зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар ринолалия кезіндегі түзету-логопедиялық жұмыстың тұжырымдамасын, негізін, негізгі кезеңдерін айқындайды, сөйлеу кемістігі бар адамдарды психологиялық-педагогикалық тексеру тактикасын айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зияты бұзылған балаларға ерте көмек көрсету

    Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ерте жасында зияты бұзылған балаларға түзету-дамыту жұмыстарының тиімді технологияларын қарастырады; ерте жастағы зияты бұзылған балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстың ұйымдастыру формалары мен әдістерін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар ерте жаста зияты бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтай алады; ерте жастағы зияты бұзылған балалардың диагностикалау нәтижелерін талдап,түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері

    Пән арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы құқықтық актілерді және кәсіби әдеп нормаларын, мүмкіндігі шектеулі балаға практикалық заң көмегін көрсетудің құқық қорғау органдарымен, педагогтармен, отбасылармен құқықтық негіздерін пайдалануды қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар арнайы және инклюзивті білім беруді жүзеге асыруда қызметтің әртүрлі салаларындағы негізгі құқықтық білімдерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға консультациялық қолдау көрсету

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен олардың ата-аналарына консультативтік көмек көрсетуді ұйымдастыру, мүмкіндіктері шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде көмек көрсету үшін мамандардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру бойынша мектепке дейінгі және бастауыш білім беру педагогының қызметінің мазмұнын қарастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мамандардың пәнаралық тобында жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістері

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістерін, әдістердің сипаттамасы мен алуан түрлілігін, коммуникативтік, танымдық және интеллектуалдық қабілеттерді қолдау әдістемесін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді, даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру процесін жобалау

    Пән инклюзивті білім беру ортасын құру ерекшеліктерін, мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды олардың нормотиптік құрдастарымен қосудың және тең құқылы өзара іс-қимылының тиімді жолдарын іздеу проблемаларын, білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарының ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, мектептердің білім беру ортасын жобалауды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін талдайды және практикада таңдайды инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 2

    Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында нозологиялық ерекшеліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруды, білім беру ұйымында бейімделген білім беру ортасын құру әдістемелерін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар білім беру бағдарламаларын бейімдей алады және мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу-әдістемелік қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
  • Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
  • Баланың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау және бағалау кезінде оқу, түзету және дамыту процесіне қатысатын мамандарды (мұғалім, тәрбиеші, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыка жетекшісі, психолог, арнайы педагог, медицина қызметкері және т. ).пәнаралық командалық тәсілді ұйымдастырады
  • Тәрбиеленушілер мен оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау көрсету процесінде әдістемелік диагностикалық және дамытушылық құралдарды қолданады.
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың арнайы педагогикалық сараптамасын, мүмкіндігі шектеулі балалардың және олардың отбасыларының оқушыларының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін психологиялық-педагогикалық бағалауды әзірлейді және өткізеді.
  • Жеке оқыту, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке, кіші топтық / топтық сабақтар өткізеді.
  • Мамандарға, ата-аналарына(балалардың) және басқа да заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық білім беру мәселелері бойынша ерекше қабілеті бар балаларды әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялар береді.
  • Педагог типологиялық ерекшеліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша әдістемелік қызметті жүзеге асырады.
  • Түзету-дамыту-тәрбие процесінің стратегиясы мен тактикасын, түзету-дамыта білім берудің мазмұнын, оқу-тәрбие үрдісін, түзету-дамыта оқыту әдістемесін, пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқушылардың психофизикалық дамуын анықтайды.
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың жасына байланысты дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық-психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздері, мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері, даму кезеңдері мен дағдарыстарын анықтайды;
  • Ақпаратпен, желілік ресурстармен, ақпараттық жүйелермен және бағдарламалармен жұмыс істеудің заманауи технологияларын меңгерген.
Top