Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01911 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инклюзивті бағытталған кәсіби құзыреттердің интегративті кешенін дамыту бойынша мақсатты, кешенді және бірізді қызмет болып табылатын арнайы және инклюзивті білім беру жағдайындағы жұмысқа арнайы педагогты дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық қызметке кіріспе
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Генетика негіздерімен бірге ерекше білім беруді қажет ететін балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Ағылшын тілі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Экология және тұрақты даму
Невропатология негіздерімен есту, көру, сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
-
2 Оқу жылы
Шет тілі бойынша практикум 1
Волонтерлік қызмет негіздері
Дефектология негіздері
Педагогика
Мектепке дейінгі логопедия
Инклюзивті білім беру
Сурдопедагогика негіздері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың арнайы психологиясы және диагностикасы
Шет тілі бойынша практикум 2
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барбалаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиялары
Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалармен диагностикалық жұмыс негіздері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық сүйемелдеу
Олигофренопедагогика негіздері
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде аутизм спектрі бұзылған балаларымен жағымсыз мінез-құлықпен түзету жұмыстары
Арнайы педагогика
-
3 Оқу жылы
Арнайы білім беру және оңалту
Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Ауыр және жүйелі тіл кемістігі барысындағы түзету жұмысының әдістемесі
Инклюзивті білім берудің негіздері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ана тіліне оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Ерте жастағы балаларды логопедиялық сүйемелдеу
Өнер мен қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі
Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері
Сөйлеу тілінің қарқын-ырғақтық жағын түзету әдістемесі
Жазбаша тіл бұзылған кездегі логопедиялық қызмет
Ринолалия кезіндегі логопедиялық қызмет
Зияты бұзылған балаларға ерте көмек көрсету
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
- Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
- Баланың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау және бағалау кезінде оқу, түзету және дамыту процесіне қатысатын мамандарды (мұғалім, тәрбиеші, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыка жетекшісі, психолог, арнайы педагог, медицина қызметкері және т. ).пәнаралық командалық тәсілді ұйымдастырады
- Тәрбиеленушілер мен оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау көрсету процесінде әдістемелік диагностикалық және дамытушылық құралдарды қолданады.
- Мүмкіндігі шектеулі балалардың арнайы педагогикалық сараптамасын, мүмкіндігі шектеулі балалардың және олардың отбасыларының оқушыларының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін психологиялық-педагогикалық бағалауды әзірлейді және өткізеді.
- Жеке оқыту, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке, кіші топтық / топтық сабақтар өткізеді.
- Мамандарға, ата-аналарына(балалардың) және басқа да заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық білім беру мәселелері бойынша ерекше қабілеті бар балаларды әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялар береді.
- Педагог типологиялық ерекшеліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша әдістемелік қызметті жүзеге асырады.
- Түзету-дамыту-тәрбие процесінің стратегиясы мен тактикасын, түзету-дамыта білім берудің мазмұнын, оқу-тәрбие үрдісін, түзету-дамыта оқыту әдістемесін, пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқушылардың психофизикалық дамуын анықтайды.
- Мүмкіндігі шектеулі балалардың жасына байланысты дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық-психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздері, мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері, даму кезеңдері мен дағдарыстарын анықтайды;
- Ақпаратпен, желілік ресурстармен, ақпараттық жүйелермен және бағдарламалармен жұмыс істеудің заманауи технологияларын меңгерген.