Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02313 Шетел филологиясы в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Медиа материалды көркемдік талдауды оқыту жүйесіндегі цифрландыру

    Бұл курс магистранттар арасында бұқаралық ақпарат құралдарының тақырыбына қолданылатын көркемдік талдауда цифрландырудың негізгі тұжырымдамаларын дамытуға бағытталған. Магистранттарды талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және процедураларымен таныстырады, гуманитарлық білімнің басқа салаларында көркемдік талдаудың концептуалды аппаратын қолдану дағдыларын дамытады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Зерттеу әдістемесі мен әдістері ғылыми жобаларды жоспарлауға, жүргізуге және талдауға жүйелі көзқарасты қамтиды. Бұл әдістерге эксперименттік, корпустық, аналитикалық, сапалық және сандық тәсілдер жатады. Зерттеушілер деректерді жинау үшін бақылау, сауалнама, сұхбат, сауалнама және басқа әдістерді де пайдалана алады. Ғылыми зерттеу әдістемесі тиісті салада дұрыс қорытындылар алу және жаңа білімді ашу мақсатында гипотеза әзірлеуді, адекватты мәліметтер жинау әдістерін таңдауды, оларды талдауды және түсіндіруді қамтиды.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті лингвистика және ғылыми зерттеулердің заманауи бағыттары

    «Когнитивті лингвистика және ғылыми зерттеудің заманауи бағыттары» пәні когнитивті лингвистиканың теориялары мен әдістемелерін, сонымен қатар тіл біліміндегі қазіргі тенденцияларды тереңдетіп оқытуды қамтамасыз етеді. Магистранттар когнитивті грамматика, семантика және басқа да аспектілер ұғымдарын зерттейді, сондай-ақ бар ғылыми мектептер мен тенденцияларды талдайды. Бағдарлама зерттеу әдістерін, соңғы ғылыми мақалаларды талдауды және талдау дағдыларын дамытуды қамтиды.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазуға кіріспе

    Пәннің мақсаты білім алушыларды академиялық жазудың негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Магистранттарға жақсы құрылымдалған, дәйекті және дұрыс ресімделген жазбаша жұмыстарды жасау үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Академиялық коммуникацияда, оның ішінде идеяларды нақты тұжырымдау, ақпаратты сыни тұрғыдан талдау және жазбаша жұмыстарда академиялық стандарттарды сақтау қабілеттерін қалыптастыруға баса назар аударылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі бұқаралық медия мәтіндер

    Бұл курс адамның іс-әрекетінің нақты өнімдері мен мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдайлары үшін материал болып табылатын медиа мәтіндерді зерттеуге және жан-жақты талдауға бағытталған - оны талдау шет тілін оқытуды, мәдениетаралық коммуникация мен медиа білім беруді біріктіруге мүмкіндік береді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвоелтанымдык шет тілі

    "Лингвоелтанымдық шет тілі" пәні шет тілін лингвистикалык талдауда және оны колданудың мәдени-аймактық ерекшеліктеріне бейімделген кешенді зерттеу больп табылады. Пән магистранттарды оқытылатын шет тілін, оның мәдени-аймактық мәнмәтінін терең түсінумен камтамасыз етуге, сондай-ақ оларды халықаралық ортада тіл мен мәдениетті оқытуга немесе лингвистика мен медениетаралық коммуникация саласындағы болашақ зерттеулерге дайындауға арналған.

    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Когнитивті-шетфилологиялық зерттеу әдістемесі

    Бұл курс когнитивті-филологиялық ғылыми зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптерін игеруге бағытталған, атап айтқанда, қазіргі заманғы лингвистикалық концептуализация және лингвистикалық категориялау теориясының, тілде білімді бейнелеудің жалпы теориясының негізгі ережелері мен бастапқы параметрлерін жатқызу қажет. , белгілі бір лингвистикалық категориялардың, құбылыстар мен формалардың бағыттарын, әдістемесін және нақты зерттеу бағдарламасын анықтайтын лингвистикалық интерпретация теориясын.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-лингвомәдени шет тілі

    «Әлеуметтік-лингвомәдени шет тілі» пәні шет тілін қолданудың әлеуметтік, тілдік және мәдени аспектілерін ескере отырып, оны жан-жақты зерттейді. Пән магистранттарға тілді әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде терең түсінуді қамтамасыз етуге, сондай-ақ оны қолданудың мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас пен шет тілін оқыту дағдыларын дамытуға арналған.

    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Басқару психологиясы

    Бұл курс жоғары білім беру психологиясының әдістемелік негіздері мен құралдарын игеруге және оларды кәсіби іс-әрекетте қолдануға бағытталған. Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде магистранттар педагогикалық қызметтің әлеуметтік-психологиялық табиғаты, танымдық қызметке кіретін психикалық процестердің қасиеттері туралы білімдерімен жұмыс жасауы керек.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру

    Бұл курс магистрлердің жаңа цифрлық ортадағы ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, заманауи ақпараттық технологиялар практикасын қолдануға, және де филологиялық зерттеулерде осы технологияларды қолдануға бағытталған.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылыми білімнің эволюциясын, ғылыми танымның әдіснамасы мен философиялық негіздерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Бұл білім саласы ғылыми теориялардың, әдістер мен тұжырымдамалардың қалай қалыптасатынын, дамитынын және өзгеретінін түсінуге, сондай-ақ ғылыми танымның философиялық аспектілерін талдауға бағытталады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Антропоцентристік көзқарас тұрғысынан шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесі

    Бұл курс шет тілдік ортада мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға қабілетті екінші тілдік тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Шетелдік мәдениетті барлық көріністерінде қабылдауға дайындықты, коммуникациялық кедергілерді еңсеру қабілетін, сонымен қатар әлеуметтік-мәдени ақпаратты, әлемнің жаңа ғылыми бейнесін жайлы түсінікті қалыптастырады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел филологиялық зерттеулердің заманауи әдістемесі

    Пәннің негізгі бағдары шет тілдері, лингвистика және әдебиет саласындағы заманауи зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдерді кеңінен зерттеу болып табылады. Бұл пән магистранттарға шетел филологиясы пәндері шеңберінде ғылыми зерттеудің заманауи әдістері мен стратегиялары туралы терең түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім беру педагогикасы

    Бұл курс жоғары білім берудегі оқыту принциптерін, әдістері мен тәжірибелерін кешенді зерттеуге бағытталған. Білім саласы университет контекстіндегі педагогикалық қызметтің әртүрлі аспектілерін қамтиды және жоғары білікті оқытушылар мен ғылыми қызметкерлерді дайындауды мақсат етеді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мақсаты халықаралық аренадағы кәсіби қызмет аясында қажетті жоғары деңгейдегі тілдік компетенцияны дамыту болып табылады. Шет тілін кәсіби контексте қолдану дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың лингвистикалық сауаттылығын кеңейтуге басты назар аударылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті контексіндегі салыстырмалы әдебиет

    Курс салыстырмалы әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын зерттеуге, көркем шығарма мен әдеби процесті ұйымдастырудағы маңызды мәселелерді түсінуге, сондай-ақ шығарманы оның көркемдік тұтастығында салыстырмалы-салыстырмалы талдау принциптерін игеруге бағытталған. Әдебиетті салыстырмалы зерттеудің тарихи-әдеби, теориялық және әдіснамалық мәселелері шетелдік филологиялық салыстырудың қазіргі заманғы идеялары мен даму тенденцияларына баса назар аудара отырып жарақтандырылатын болады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • МК теориясы мен практикасындағы когнитивті лингвистиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздері

    Бұл курс магистранттардың лингвистикалық көкжиегін кеңейтуге және оқуға дайындалуға бағытталған мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы әлемнің лингвистикалық картинасының негізі ретінде тұжырымдамалар, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасындағы когнитивтік лингвистиканың қалыптасу кезеңдері мен міндеттерін зерттеу, лингвомәдени тұжырымдама, концептосфера, сонымен қатар концепт құрылымы және оны сипаттау әдістерін меңгеруге көңіл бөледі.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби ортада табысты қарым-қатынас және мамадықтың терминдері мен тақырыптарын терең түсіну үшін қажетті коммуникативтік дағдыларды меңгереді
  • филологиялық зерттеулер контекстінде философиялық аспектілерді талдау үшін сыни ойлауды, ғылыми танымның дамуының негізгі кезеңдерін түсінуді дамытады
  • жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ оқу үдерісін нәтижелі жасаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді.
  • басқарушылық қызметтің психологиялық аспектілерімен байланысты процестерді түсіну үшін тиімді көшбасшылық және білім беру ресурстарын басқару дағдыларын көрсетеді
  • академиялық ортада тиімді жазбаша коммуникация дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін мәтіндерді құрылымдау және дәлелдеу қабілетімен жұмыс істейді
  • ғылыми құзыреттілікті, тілдік және әдеби құбылыстарға талдау жүргізу қабілетін дамыту үшін шетел филологиясы зерттеулерідің заманауи әдістерін меңгереді.
  • мәдениетаралық қарым-қатынас процесінде тілдің, когнитивтік лингвистиканың және мәдени ерекшеліктердің өзара байланысын теориялық түсінігін қалыптастырады.
  • әр түрлі мәдени контексттерде әдеби дәстүрлер мен әдеби эволюцияны салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады
  • білім беру процесінің тиімділігін арттыру және білім алушылармен қарым-қатынас жасау үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдаланады.
  • материалды дұрыс қамту үшін мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында медиа контентті талдайды, әртүрлі мәдени орталарда медиа контентті талдау және қабылдау дағдыларын жүзеге асырады
  • қазіргі теориялық тәсілдерді қолдана отырып тілдік құбылыстар мен когнитивтік процестердің өзара байланысын зерттейді
  • білім беру практикасында антропоцентристік тәсілді қолдану үшін адамға бағытталған білім берудің маңызды принциптерін анықтайды
  • көркем шығармаларды тереңірек және интерактивті зерттеу үшін білім беруді цифрландыру бойынша заманауи технологияларды пайдаланады
  • педагогика ғылымының негізгі заңдылықтарын зерделейді және талдайды, олардың өзара байланысын орнатады, қорытындылар мен жалпылаулар жасайды; педагогикалық технологияларды жаңа жағдайларда пайдалану жолдарын еркін түсіндіреді және қолда бар деректерден болжамды нәтижелерді анықтайды, өзгерістерге дайын бола отырып, білім беру және тәрбие процесін жақсарту бойынша инновацияларды енгізеді.
  • өзінің кәсіби өсуін басқаруда және тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттілікті дамытуда білім беру процесінде психологиялық-педагогикалық құбылыстарды талдай отырып, ең маңызды теориялық тұжырымдамалар, эмпирикалық зерттеулер және психологияның негізгі ережелері туралы тұтас түсінікке ие.
Top