Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07203 Астықты сақтау және қайта өңдеу технологиясы в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Математика

    Пәннің мақсаты: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін зерттеу, Математикалық талдау негіздері, дифференциалды және интегралды есептеу, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы инженерлік есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәннің мақсаты: физиканың барлық салаларының негізгі заңдарымен, ұғымдарымен таныстыру. Нәтижесінде физикалық заңдар туралы білім қалыптасады, зерттеу және технологиялық мақсаттар үшін әртүрлі құрылғылар мен құрылғыларды қолдана білу қабілеті дамиды, жалпыланған типтік мәселелерді шешу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия

    Пәннің мақсаты-студенттерде химия, заттардың қасиеттері және олардың әртүрлі жағдайлардағы мінез-құлқы, химиялық процестердің заңдылықтары туралы негізгі білімнің негіздерін қалыптастыру. Пән аясында заттардың құрылымы мен қасиеттері, ерітінділердегі химиялық процестердің заңдылықтары, заттай объектілерді сәйкестендіру, машина жасауда қолданылатын химиялық талдау элементтері зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студент химиялық процестердің негіздері, сондай-ақ технологиялық процестерді жүзеге асыруға қажетті заттардың қасиеттері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Техникалық механика және машина бөлшектері

    Курс механикалық жүйелер мен машина бөлшектерін жобалау, аналитикалық негіздеу және пайдалану негіздерін терең зерттеуді қамтиды. Студенттер күрделі жобалық шешімдерді құруға, объектілер арасындағы кеңістіктік қатынастарды анықтауға және қималар мен профильдерге талдау жүргізуге үйретіледі. Негізгі назар инженерлік сызбаларды түсіндіру және құру, механикалық құрылымдар мен жүйелерді әзірлеу, зерттеу және жетілдіру дағдыларын жетілдіруге бағытталған, бұл олардың жұмыс істеуінің техникалық заңдылықтарын терең түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік өнімдерінің биохимиясы

    Өсімдік ағзасындағы биогенді қосылыстардың (ақуыздар, көмірсулар, липидтер, витаминдер мен ферменттер) негізгі қасиеттері мен өзгеру жолдары, сондай-ақ дәнді дақылдар мен өсімдік дәндерінің, картоп түйнектерінің, тамыржемістілердің, жемістер мен көкөністердің химиялық құрамы, тұқымдардың, астықтың, ұнның, жарма мен нанның химиялық құрамы; тұқымдар мен астықтың пісіп жетілуі мен өнуі кезінде болатын биохимиялық процестер; астықта оны өңдеу кезінде болатын биохимиялық процестер зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ технологияларының негіздері

    Пән тамақ өнімдерін өндіру процесінде қолданылатын принциптер мен әдістерді зерттейді. Азық-түлікті өңдеу және өндіру процестерін түсіну үшін химия, биология, инженерия және тамақтану ғылымы сияқты әртүрлі салалардағы білімді біріктіреді. Студенттер шикізатты, оны өңдеуді, сақтау әдістерін, орауды, сақтауды және азық-түлік қауіпсіздігін, тамақ өндірісі кезінде болатын физикалық, химиялық және биологиялық процестердің негізгі принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астық және астық өнімдерінің биохимиясы

    Астықтың химиялық құрамы, ақуыз заттарының, дәрумендердің, ферменттердің, көмірсулардың, липидтердің сипаттамасы. Астықта, ұн мен жармада болатын биохимиялық процестер, диссимиляция процестері; өсімдіктердегі азот алмасуы; организмдегі зат алмасу процестерінің өзара байланысы; астықты қайта өңдеу өнеркәсібіндегі биохимиялық процестердің рөлі. Астық стандарттары, астық сапасының әртүрлі көрсеткіштерін анықтау әдістері. Майлы және басқа да техникалық дақылдар. Белсенді практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік графика және машина жасау сызуы

    Курс жобалаудың негізгі аспектілерін зерттеуге арналған. Студенттер сызбалардағы компоненттерді, түйіндерді және механизмдерді көрсету үшін бірыңғай сызықтар мен белгілерді қолдануға үйретіледі. Дизайн, егжей-тегжейлі және атқарушы сызбалардың әртүрлі түрлерін орындау мүмкіндігі дамиды. Бағдарлама терминологияны, өлшеу әдістемесін және жобаларға өлшем талаптарын меңгеруді қамтиды. Дәл техникалық сызбаларды әзірлеу үшін инженерлік құралдармен, компьютерлік бағдарламалармен және арнайы жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элеватор өнеркәсібіндегі логистика және басқару

    Астық өнеркәсібіндегі логистикалық процестерді ұйымдастыру. Астық қорларын басқару және элеваторларда сақтау. Астық жеткізу үшін көлік маршруттарын жоспарлау және оңтайландыру. Элеваторлардағы өндірістік операцияларды басқару. Логистикада Ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолдану. Өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау. Тәуекелдерді басқару және тұрақтылық. Элеватор логистикасындағы тиімділік және шығындарды оңтайландыру. Персоналды басқару және кәсіби дағдыларды дамыту. Логистиканың даму тенденциялары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу кәсіпорындарының электр жабдықтары

    Астық өңдейтін кәсіпорындардың электр жабдықтары мен аппараттарының құрылымы мен түрлері. Электростатика, тұрақты ток тізбектері, электр тогының химиялық және жылу әсерлері, электромагнетизм және электромагниттік индукция, бір фазалы және үш фазалы ток. Үш фазалы электр қозғалтқыштарындағы қосылу схемалары, трансформаторлар, асинхронды және синхронды қозғалтқыштар, тұрақты ток машиналары, электр өлшеу құралдары және астық өңдейтін кәсіпорындардың басқару аппаратуралары. Интерактивті дәрістерді қолдану, белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астықты тазартуға және сақтауға арналған машиналар, агрегаттар, кешендер

    Астық жинау машиналары, әрекет ету принциптері. Астықты алдын-ала және бастапқы тазартуға және ішінара сұрыптауға арналған ауа-торлы машиналар. Астықты өңдеу әдісін таңдау. Тұқым тазалайтын машиналар мен астық тиегіштердің торларын таңдау. Тазалау және сақтаудың технологиялық процестері. Тұқымдарды мөлшері бойынша, аэродинамикалық қасиеттері бойынша, тығыздығы бойынша бөлу. астықты бастапқы және қайталама тазарту машиналарын дайындау және баптау. Екінші реттік электромагниттік тұқым тазалағыш машиналар, Триер Приставкалары, гравитациялық машиналар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылық өнімдерін өндеу және сақтау

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау принциптерін, сақтау кезеңінде өнімде болатын процестерді, шикізат пен дайын өнімнің сипаттамалары мен қасиеттерін, оларды сақтаудың негізгі режимдері мен тәсілдерін, сақтау кезеңінде өнімнің қасиеттерінін жоғалмауы мен сапасын арттыратын іс-шараларды зерделейді. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуге және сақтауға арналған технологиялық жабдықтардың негізгі технологиялық процестері мен сипаттамалары. Итерактивті дәрістерді пайдалану, белсенді практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу өндірістерінің технологиялық желілері

    Технологиялық желілер, олардың жіктелуі. Астық өңдеу кәсіпорындарындағы процестер мен технологиялық жабдықтардың жіктелуі. Ағынды технологиялық (механикаландырылған) желілер. Элеваторлардағы, астық қабылдау кәсіпорындарындағы, ұн тарту және құрама жем зауыттарындағы, Жарма зауыттарындағы технологиялық процестер. Негізгі және қосалқы техникалық операциялар және олардың мақсаттары: астық өнімдерінің әртүрлі қоспаларын сепарациялау және қалыптастыру операциялары; гидротермиялық өңдеу. Элеваторлардың технологиялық желілерінің жұмысын талдау кезіндегі имитациялық моделдеу және технологиялық процестерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндеу өндірістерінің технологиясы

    Технологиялық операциялар мен процестердің теориялық базасы мен есептеулеріне негізделген астық, жарма ұны, құрама жем, нан, макарон және кондитерлік өнімдер, қант және крахмал-сірне өндірістері. Ашыту өндірістері технологиясының принциптері мен әдістері. Бір текті емес жүйелер. Жылу, масса алмасу процестері. Дисперсті және коллоидты жүйелер. Астық, ұн, жарма және құрама жем технологиясының теориялық негіздері, осы кәсіпорындарда технологиялық ағынды құру теориясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау және болжау

    Пәннің мақсаты: кәсіпорын дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау және болжау процестерінің мәнімен, нарықтық қатынастар жүйесімен және нарықтық қатынастарды дамытудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларымен; экономиканы болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру саласындағы негізгі тәсілдермен; мақсат қою қағидаттарымен, болжау мен жоспарлаудың түрлерімен, әдістерімен, принциптерімен, құралдарымен; әртүрлі кезеңдердегі болжау мен жоспарлаудың қазіргі даму тенденцияларымен танысу басқару шешімдерін қабылдау деңгейлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астықтан сыра және спирт алудың заманауи технологиялары

    Дәнді дақылдардан (бидай, қара бидай, арпа, сұлы, жүгері, тары және т.б.) спирт және сыра алу технологиясын зерттеу. Уыт алу үшін шикізатты дайындау технологиясы. Спиртті алудың технологиялық кезеңдерін зерделеу (шикізатты дайындау; астықты сумен қайнату; салқындату және қанттау; ашыту; спиртті айдау; ректификациялау). Астықтан сыра мен спирт алуға арналған жаңа технологиялық жабдықтар. Белсенді практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу кәсіпорындарындағы заманауи CALS технологиялары

    Заманауи ақпараттық технологияларды енгізу, астықты қайта өңдеу кәсіпорындарының АБЖ ТП заманауи құралдары, астықты сақтау және қайта өңдеу кәсіпорындарын өнеркәсіптік автоматтандыру саласындағы соңғы жетістіктер зерттеледі. Автоматтандырылған жобалау жүйелерінің бағдарламалық қамтамасыз ету интерфейсімен жұмыс (AutoCAD," Компас 3D " және басқалары); 3D-принтермен жұмыс. Кәсіпорында халықаралық стандарттарға сәйкес келетін, өнім сапасын басқару кезінде тиімді жұмыс істейтін компьютерлік жүйе құру .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік есептеулердегі компьютерлік 3D модельдеу

    Осы пәнді оқыту барысында студенттер технологиялық объектілерді компьютерлік жобалаумен; жобалаудың әдіснамасымен және компьютерлік технологияларымен танысады. Қарастырылатын тақырыптар тізіміне мыналар кіреді: заманауи технологиядағы автоматтандырылған жобалау және инженерлік талдау жүйелері. Сурет параметрлерін құру, сақтау, өзгерту. Сызбаны дайындау. Кескін сызбалары. Жобалау кезіндегі жалпы көріністің сызбалары. КОМПАС-3D сияқты әртүрлі бағдарламалардағы көлемді жобалау негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттары

    Осы пәнді оқыту барысында студенттер тамақ өнімдері мен шикізаттың негізгі қасиеттерін, тамақ технологиясының негізгі процестерінің кинетикалық заңдылықтарын, құрылғыларды есептеудің жалпы принциптері мен оларға қойылатын талаптарды, процестерді модельдеуді, гидродинамиканы зерттейді. Ауырлық күші өрісіндегі гетерогенді жүйелердің бөлінуі. Масса беру және масса алмасу аппараттарын есептеу теориясының негіздері. Экстрагирлеу және еріту. Кептіру. Абсорбция. Дистилляция және ректификация. Адсорбция. Иондық алмасу. Мембраналық және механикалық процестер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұн және жарма өндіру технологиясы

    Астықтың қасиеттері, ұн мен жармаға қажетті өңдеу объектісі ретінде. Астықтың физикалық-химиялық, биохимиялық және басқа қасиеттерінің анатомиясы. Астықты гидротермиялық өңдеу, осы процесстердің әдістері мен режимдері. Нан пісіруге арналған және макарон ұнына алуға арналған түрлі дақылдар дәндерін ұнтақтаудың технологиялық схемалары; түрлі жарма өндірісінің технологиялық схемалары, технологиялық процесстің тиімділігін бақылау және бағалау әдістері. Ұн мен жарманы талдау үшін зертханалық аспаптарды пайдалана отырып, белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша жұмыстарды (реферат, эссе, ғылыми жарияланымдар (мақалалар), баяндама, курстық, дипломдық және т. б.) шығармашылық жазу дағдыларын дамыту, мәтінді құру құрылымына, презентация стилін таңдауға, қолданылатын ғылыми әдебиеттерді жобалауға қойылатын жалпы қабылданған талаптарға бағынып, белгілі бір ғылым саласындағы қолда бар білімдерін қолдана отырып және осы зерттелетін саладағы дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Астық және астық өнімдерінің микробиологиясы

    Зерттеудің мақсаты тамақ өнімдерін өндіруде, сақтау, тасымалдау және сату процесінде тамақ өнімдерінің сапасына әсер ететін микроорганизмдердің маңызды топтарының морфологиясы мен биохимиялық қызметі туралы қазіргі заманғы ілімдер және тұжырымдармен таысу. Пәнді игеру астық және астық өнімдерінің сапасын, технологиялық процестердің параметрлерін, дайын өнімнің сапасын бақылауды ұйымдастыру және тиімді жүзеге асыру бойынша өндірістік-технологиялық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешу кезінде қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шикізатының микробиологиялық қауіпсіздігі

    Өсімдік шикізатындағы микробтардың ластануы. Өсімдік шикізатын микроорганизмдермен ластау көздері. Өсімдік шикізатын жинау және сақтау процесінде микроорганизмдердің таралу жолдары. Микробиологиялық қауіпсіздікті диагностикалау және бағалау әдістері. Өсімдік шикізатын зарарсыздандыру әдістері. Сақтау кезінде өсімдік шикізатының сақталуы. Микробиологиялық қауіпсіздікті бақылау жүйесін әзірлеу және қолдану. Өсімдік шикізатының микробиологиялық қауіпсіздігі саласындағы реттеу және стандарттар. Өсімдік шикізатының микробиологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі инновациялар мен перспективалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элеватор өнеркәсібінің заманауи технологиялары

    Астық қоймаларын жіктеу; астықпен технологиялық операциялар; астықты жинаудан кейін өңдеу және сақтау; сусымалы ортаның механикасы; бас жоспар; элеваторларды салуға арналған жалпы талаптар. Технологиялық желілер, олардың жіктелуі; элеваторды жедел есептеу әдістері; технологиялық желілердің жұмысын талдау кезінде имитациялық модельдеу; элеваторлардың схемалары мен конструкциялары; технологиялық процестерді басқару; мамандандырылған астық сақтау қоймалары. Астықты өндірудің, сақтаудың, өңдеудің және тасымалдаудың әртүрлі кезеңдеріне арналған инновациялық шешімдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астықты кептіру және сақтау технологиясы

    Астықты кептірудің технологиялық процесі. Кептірудің конвективті, өткізгіш, рециркуляциялық әдістері. Астықтың құрылымдық-механикалық қасиеттеріне әртүрлі факторлардың әсері. Жылу және ылғал беру процестерінің сипаттамасы. Ылғалдылық пен температураның әсері. Гидротермиялық өңдеу процесіне астықтың жылу-физикалық және гидротермиялық қасиеттерінің әсері. Астықты астық кептіргіштерде кептіру, астық үйінділерін белсенді желдету. Астықты сақтаудың технологиялық процестері. Конвейерлі, шахталы және астық кептіргіштердің басқа түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астықты қайта өңдеуге арналған технологиялық машиналар мен жабдықтардың теориясы және есептеу негіздері

    Қайта өңдеу өндірістеріне арналған жабдықтарды классификациялау,осы саладағы техниканың дамуының қазіргі жағдайы мен басым бағыттары. Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясының негізгі және қосалқы процестеріне арналған жабдықтар, жұмыс параметрлерін есептеу әдістері. Қайта өңдеу өндірістерінің шикізатын бастапқы қайта өңдеу бойынша технологиялық жабдықтарының жұмыс режимдерін негіздеу. Астықты дайындау мен қайта өңдеудің негізгі процестерін жүйелеу негізін ескере отырып технологиялық жабдықтардың жұмыс органдарын есептеу және есептеу теориясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу кәсіпорындарындағы желдету және аспирациялық жүйелер

    Желдету және аспирациялық қондырғыларды жобалау негіздері. Астықты қайта өңдеу кәсіпорындарының технологиялық желілерінің жұмыс аймақтарындағы ауаны өнеркәсіптік тазарту негіздері, астық өндірісінің жарылыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Аспирация жүйелері және шаң тұтқыш қондырғылар. Ауаны тазарту көлемін есептеу, шаң жинау жүйелерінің жұмыс параметрлерін талдау, аспирациялық жабдықтар мен желдеткіштерді таңдау. 2 және 3 сатылы аспирация жүйелерін қолдану. Циклондар, ірі, орта және ұсақ шаң фракцияларын жоюға арналған нүктелік жең сүзгілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу кәсіпорын-дарындағы тасымалдағыш машиналары мен механизмдер

    Тасымалдау машиналары мен механизмдерінің жіктелуі және параметрері. Астық тасымалдауға арналған конвейерлік машиналар мен жабдықтардың конструкциялары. Серпімді тарту элементтері: түрлері, материалдары, конструкциялары, оларды дайындау. Таспалы конвейерлер, жетектері мен конструкцияларының элетенттерін есептеу. Бұрандалы конвейерлер, астықты науа немесе құбыр арқылы тасымалдау. Сору арқылы жұмыс жасайтын пневмотикалы құрылғыларды есептеу, эелементтерін таңдау. Белсенді практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Энергияны үнемдейтін кептіру және астықты тазарту

    "Астықты энергияны үнемдейтін кептіру және тазарту" курсы дәнді дақылдарды кептіру және тазарту процестерінде энергия тұтынуды азайтуға және өнім сапасын арттыруға бағытталған озық технологиялар мен әдістерді қолдануға бағытталған. Ол жанармай мен электр энергиясының құнын төмендету үшін жылу ағындары мен жұмыс режимдерін оңтайландыратын инновациялық кептіргіштерді, сондай-ақ қоспалар мен зақымдалған дәндерді кетіру тиімділігін арттыратын автоматтандырылған тазалау жүйелерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Әдеби шолу. Теориялық зерттеулер. Эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Наубайхана кәсіпорындарындағы техникалық бақылау

    Шикізаттың сапасын бақылау, олардың сапа талаптары мен стандарттарына сәйкестігін тексеру. Пісіру процесін бақылау: температура, уақыт, ылғалдылық параметрлерін бақылау, технологиялық режимдердің сақталуын қамтамасыз ету. Жабдықтың жұмысын бақылау. Дайын өнімнің сапасын бақылау, таңбалау мен жапсырманың сәйкестігін тексеру, сапа стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз ету. Жабдықтар мен үй-жайларды санитарлық бақылау, санитарлық өңдеу. Құжаттамалық қамтамасыз ету, талдау және сынақ нәтижелері, сапа көрсеткіштерін қадағалау, ауытқуларды басқару және түзету шараларын қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу кәсіпорындарында өндірістік бақылау

    Шикізат пен өнімнің сапасын бақылау. Технологиялық жабдықтың параметрлерін бақылау және тексеру. Технологиялық жабдықты бақылау: жабдықтың жұмыс қабілеттілігін және дұрыс конфигурациясын тексеру, тұрақты техникалық қызмет көрсету және калибрлеу. Дайын өнімді талдау: дайын өнімнің қасиеттері мен құрамын талдау, таңбалаудың болуы мен сәйкестігін тексеру, органолептикалық сипаттамаларды бағалау (түсі, дәмі, иісі, құрылымы), стандарттар мен нормативтік талаптардың сақталуын қамтамасыз ету. Санитарлық бақылау және сақтау шарттары. Өндірістік бақылауды құжаттамалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарының экономикасы

    Пән тамақ өнеркәсібі саласындағы кәсіпорындар қызметінің экономикалық аспектілерін, оның ішінде өндірістік процестерді талдау мен оңтайландыруды, шығындарды басқаруды және өнім бағасын қалыптастыруды зерттеуге бағытталған. Студенттер тамақ өнеркәсібіндегі жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау ерекшеліктерін зерттеуге тереңірек үңіліп, логистика, маркетинг және азық-түлікті жылжыту мәселелерін қарастырады. Курс бәсекеге қабілеттілік пен өндіріс тиімділігін арттырудың инновациялық тәсілдерінің маңыздылығын көрсетеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Диірмен,жарма және құрама жем зауыттарының технологиялық жабдықтары

    Диірмендердің технологиялық жабдықтарының түрлері; Астықты гидротермиялық өңдеуге арналған машиналар мен аппараттар; дозаторлар мен араластырғыштар; таразы жабдығы; астық пен құрама жем компоненттерін ұсақтауға арналған машиналар; Жарма дәнінің қабыршықтандырғыштары; Жарма бөлгіштер; қағу аппараттары мен өлшеп-орау автоматтары; машиналар мен жабдықтарға қызмет көрсету кезіндегі қауіпсіздік технологиясы. Диірмендер, Жарма зауыттары, құрама жем зауыты жобасының технологиялық бөлігін әзірлеу, жабдықтарды іріктеу және есептеу. Белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Элеваторлар жобалау

    Астық қабылдау кәсіпорындары мен элеваторларды технологиялық жобалаудың негізгі ережелері, нормалары. Элеваторларды салу үшін сайтты таңдау ерекшеліктері. Жобалауға арналған техникалық құжаттаманың құрамы. Астықты сақтауға және өңдеуге арналған құрылыстардың сыйымдылығы. Астықты тиеу және түсіру схемалары мен тәсілдері. Астықты өңдеуге беру. Тасымалдау жабдықтары. Тазалау және кептіру қондырғыларын таңдау бойынша есептеулер. Астық қоймаларының сыйымдылығын есептеу. Желдету және аспирациялық жүйелер. Соңғы элеваторлардың заманауи жобалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шикізат пен дайын өнімнің сапасына сараптама

    Шикізат пен дайын өнім сапасының көрсеткіштері. Шикізаттың физика-химиялық және органолептикалық қасиеттерін бағалау. Қоректік заттар мен қоспаларды талдау. Шикізат пен өнімдегі қоспалар мен ластануды анықтау. Сараптамаға арналған аналитикалық әдістер мен аспаптар. Өнімнің қауіпсіздігі мен гигиеналық жарамдылығын бағалау. Өнімдерді анықтау. Өнімнің жарамдылық мерзімі мен тұрақтылығын анықтау. Өндіріс сапасына аудит және тексеру жүргізу. Сапаны жақсарту және стандарттарды сақтау бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерінің рецептуралары мен технологияларын жасау

    Тамақ өнімдерінің рецептуралары мен технологияларын әзірлеу. Шикізатты және оның қасиеттерін зерттеу. Ингредиенттердің құрамы мен пропорциясын анықтау. Өңдеу процестерін оңтайландыру. Өнім сапасын бақылау әдістерін әзірлеу. Жаңа өнімдерді жасаудың инновациялық тәсілдері. Қауіпсіздік және санитария талаптарын есепке алу. Сақтау және орау параметрлерін оңтайландыру. Рецептураларды нарық талаптарына бейімдеу. Өнімнің өмірлік циклін басқару. Өнімнің органолептикалық қасиеттері мен тұрақтылығын бағалау. Технологиялық процестерді стандарттау және құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Астықты терең өңдеудің арнайы технологиялары

    Әлемдік тәжірибеде астықты терең өңдеуді дамытудың қазіргі жағдайы мен проблемалары. Технологиялар, шикізат және астықты терең өңдеу өнімдері нарығына шолу. Астықты терең өңдеу өнімдерін алу әдістері: биоэтанол, бидай крахмалы және бидай глютені(глютен), ақуыз өнімі т.б. Астық өнімдерін терең өңдеуге арналған жабдықтар. Астық шикізатын терең өңдеу кезінде аминқышқылдарын алудың ғылыми негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нан-тоқаш, ұннан жасалған кондитерлік және макарон өнімдерін өндіру технологиясы

    Шикізаттың химиялық құрамын, органолептикалық және физика-химиялық қасиеттерін және оның наубайхана қасиеттерін; шикізаттың, жартылай фабрикаттардың қасиеттерін және дайын өнімнің сапасын бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін; бұйымдардың сапасы мен тағамдық құндылығын арттыру тәсілдерін; нан мен макарон өнімдерінің ассортиментін, олардың тағамдық құндылығын; наубайхана және макарон өндірісінің өнімдерін алудың технологиялық процестерін; әртүрлі өнімдерді дайындаудың технологиялық процесінің ерекшеліктерін кондитерлік өнімдердің түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдік майын өндіру технологиясы

    Майлардың негізгі қасиеттері, технологиялық процестер және өндіріс әдістері. Қазіргі заманғы өсімдік майларын өндіру мен сақтаудың технологиялық процестерінің негіздері. Майларды өндірудің негізгі кезеңдері мен әдістері, сондай-ақ әртүрлі механикалық, жылу, диффузиялық, химиялық құбылыстар. Өсімдік майларының тотығу процестерінің принциптері, оларды азайту жолдары, сапаны бақылаудың барабар әдістері мен критерийлерін әзірлеу, сондай-ақ өнімнің оңтайлы сақтау шарттары мен жарамдылық мерзімдерін белгілеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астық өңдеу кәсіпорын-дарында еңбекті қорғау

    Элеваторларды, астық қабылдау кәсіпорындарын, диірмендерді, жарма зауыттарын, құрама жем зауыттарын жобалау, пайдалану, жөндеу және қайта жаңарту кезінде еңбекті қорғау талаптары. Жұмыс істеушілерге санитарлық-тұрмыстық қызмет көрсету, еңбек заңнамасын сақтау; Еңбек және тұрмыс жағдайларын жақсарту жөніндегі шаралар жүйесін орындау. Құрылыстар мен өндірістік үй-жайларды тиісті күтіп ұстауды, еңбекті қорғау талаптарын сақтауды, кәсіпорынның қойма, көлік, тиеу-түсіру және басқа да қосалқы шаруашылығын дұрыс ұйымдастыруды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нан пісіру, кондитерлік және макарон кәсіпорындарын жобалау

    Пән нан-тоқаш, кондитерлік және макарон өнімдерін өндіретін кәсіпорындарды құру және жобалау процесін зерттейді. Нарық пен қажеттіліктерді талдау, технологиялық процестерді зерттеу, жобалық шешімдерді әзірлеу және іске асыру. Өндіріс алаңдарына, аймақтардың орналасуы мен орналасуына, санитарлық және гигиеналық нормаларға, еңбек қауіпсіздігі мен өрттен қорғауға қойылатын негізгі талаптар. Жабдықты таңдау және орналастыру, технологиялық процестерді оңтайландыру, ресурстарды ұтымды пайдалану, өндірісті жоспарлау және жұмыс орындарын ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тамақ өнімдерін және шикізаттарын зерттеу әдістері

    Тамақ өнімдерінің негізгі нутриенттерін талдаудың жалпы схемасы; заттардың негізгі кластарының объектілерінен бөлу және оларды топтап бөлу әдістері; тамақ шикізатының, тамақ өнімдерінің компоненттерін анықтаудың қазіргі заманғы әдістері; ЯМР және спектроскопия негізінде майлар мен ылғал, ТСХ әдісімен липидтердің топтық құрамын анықтау, ГЖХ әдісімен майлы-қышқыл құрамын анықтау (гидрожинксті хроматография). Витаминдерді, ақуызды ыдырататын өнімдерді анықтау, улы элементтерді айнымалы ток поляграфиясы әдісімен анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібіндегі еңбекті қорғау

    Осы пәнді оқыту барысында студенттер тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарындағы еңбекті қорғауды басқару жүйесімен танысады. Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарындағы еңбек жағдайларын сипаттау, жұмыс орны мен адамның өмір сүру ортасының жайлы жағдайын жасау. Себептерді зерттеу өндірістік жарақаттану және кәсіптік аурулар. Жабдықтарды пайдалану және қауіпсіздік техникасы. Өндірістегі жазатайым оқиғаларды тексеру және есепке алу туралы ереже.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау

    Пән стандарттауды, оның мақсаттары мен міндеттерін, принциптерін, әдістерін, объектілері мен деңгейлерін зерттеу мақсатында әзірленген. Материалды игеру стандарттаудың негізгі субъектілерінен басталады және осы саладағы ақпараттық қолдауды егжей-тегжейлі талдауға, нормативтік құжаттарды қолдануға көшеді. Өлшеу түрлеріне, халықаралық бірліктер жүйесіне, өлшеу құралдарына, сондай-ақ өлшеу қателіктерін талдауға көп көңіл бөлінеді. Курс сертификаттау жүйелерін, сәйкестікті растау және декларациялау схемаларын егжей-тегжейлі қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қолданыстағы технологиялық желілерді (процестерді) басқаруды жүзеге асыруға және Өсімдік шикізатынан өңдеу өндірісінің технологиясын жақсарту үшін объектілерді анықтауға қабілетті ("Астықты сақтау және қайта өңдеу технологиясы" профилі үшін)
  • Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы саласындағы ғылымның қазіргі жетістіктерін бағалауға және енгізуге қабілетті болу ("Астықты сақтау және қайта өңдеу технологиясы" профилі үшін)
  • Өндірістік-технологиялық қызмет үшін өсімдік шикізатынан өнімді қайта өңдеу технологиясы саласында мамандандырылған білімді қолдана білу
  • Нормативтік құжаттардың талаптарына және нарық қажеттіліктеріне сәйкес өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің сапасын бақылауға қабілетті болу ("Астықты сақтау және қайта өңдеу технологиясы" профилі үшін)
  • Еңбек жағдайларының қауіпсіздігін, экология мәселелерін қоса алғанда, қайта өңдеу саласында қолданылатын заңнамалық актілер мен техникалық нормативтерді пайдалана білу ,кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайларда құзыретті болу
  • Әлемдік тәжірибені ескере отырып, астықты кептіру, сақтау және қайта өңдеудің технологиялық процестерін тәжірибеде көрсету
  • Кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа білім алу дағдысын меңгеру, заманауи талаптарға жауап беретін астық өңдеу кәсіпорындарының технологиялық желілерін жобалай білу ("Астықты сақтау және қайта өңдеу технологиясы" профилі үшін)
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік - саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияны білу және түсіну
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздерін білуді көрсету
Top