Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01405 Кәсіптік оқыту в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, кең іргелі білімі бар, ынталы, өзгеретін еңбек нарығы мен технология талаптарына бейімді, ұжымда жұмыс істей алатын, кәсіптік білім беру саласында қажетті білімі бар жаңа формациядағы мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
Білім ортасын жобалау
Инженерлік білім берудің ақпараттық ортасын қалыптастыру және қолдау
Педагогикалық этика
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Ғылым мен білімдегі инновациялық технологиялар
Басқару психологиясы
Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Экологиялық өндірістегі ауылшаруашылық техника
Электрондық білім беру ресурстары
Кәсіби білім берудегі ғылыми зерттеу әдіснамасы
-
2 Оқу жылы
Дидактикалық жобалау
Конфликтология
Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы»
Ақпараттық білім беру саласындағы қарым-қатынас психологиясы
Бизнес шешімдерді модельдеу
Агроинженериядағы ғылым мен өндірістегі заманауи мәселелері
Кәсіптік педагогикалық білім берудің әдіснамасы
Оқытудың инновациялық әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми білімнің әдіснамалық принциптері, парадигмалары мен құндылық қатынастарын, ғылым мен философия арасындағы байланысты ескере отырып, қазіргі заманғы жоғары білім мен педагогика ғылымдарының өзекті мәселелері туралы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете отырып, шет тілін білуді кәсіби деңгейде пайдалана отырып, кәсіби қызметтегі басқару процесінің әдістерін, заңдылықтарын және негізгі элементтерін түсіну және қабілеттері зерттелетін бағыт бойынша айырмашылықтарды табу.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ғылыми зерттеулерді қолдау технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ақпарат жинауды, талдауды және түсінік беруді жүзеге асыра отырып, кәсіби білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі заманғы жетістіктерін дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу.
- Ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі көздерден және мәліметтер базасынан ақпаратты нақты және тиянақты түрде хабарлау, кәсіби білім беру ұйымдарының стратегиялық дамуын барынша кең пәнаралық контексте жобалау және зерделеніп отырған салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
- Іскерлік шешімдерді модельдеуде іскерлік қасиеттерді кәсіби деңгейде қолдана отырып, кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін іскерлік белсенділіктің заманауи формасы ретінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсету білу.
- Теориялық білімі мен практикалық іскерліктері, зерделеніп отырған салада ғылыми зерттеу әдістері туралы оқу дағдыларының, кәсіби деңгейде болашақ кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық үлгілері болуы тиіс.
- Экологиялық өндіріс саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, соның ішінде ең озық экологиялық білім элементтерін, барынша кең пәнаралық контексте педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын көрсете білу
- Электрондық білім беру ресурстарын зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде педагогикалық жүйелерді жобалау және бағалау, зерделеніп отырған салада озық білімге негізделген ауылшаруашылық техникалары мен технологиялық жабдықтардың жоғары өнімді пайдалануы мен сенімді жұмысын ұйымдастыру қабілеттерін көрсету.
- Тұлғааралық өзара әрекеттесу жүйесіндегі проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана отырып, қазіргі білім берудегі инновациялық процестерді жандандырудың негізгі бағыттары мен факторларын ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру.
- Ақпараттық-білім беру ортасында магистранттардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырудың педагогикалық шарттары туралы пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру, зерттелетін кәсіптік білім берудегі зерделеніп отырған саладағы қызметті ескере отырып, нормативтік-құқықтық құжаттаманы талдау.