Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08104 Өсімдік қорғау және карантин в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өсімдік қорғау және карантин бойынша мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетел мекемелеріне, әр түрлі шаруашылық субъектыларға еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ жоғары оқу орындарына, колледждерге ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін, зерттеулерде қолданылатын заттарды талдаудың қазіргі әдістерінің жалпы сипаттамаларын, ғылыми және философиялық ойдың байланысын сипаттау.
  • Өсімдіктердің бактериялық ауруларын, олардың зияндылығын, өсімдік вирустарының жіктелуі мен географиялық таралуын, ауылшаруашылық дақылдары егістерінде көпқоректі зиянкестердің ошақтарын, фитопаразитті өсімдік нематодтарын, зиянды организмдерді зерттеу әдістерін ескере отырып, дақылдардың бактериялық ауруларын сыртқы белгілер арқылы анықтау.
  • Ағылшын тілінде кәсіби сөйлесуді, ғылыми, техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымын, пестицидтерге сапалы және сандық талдау жасауды, оларды зертханалық және далалық жағдайдағы зерттеулерді таңдау.
  • Жәндіктер санын биологиялық бақылаудың негіздерін, шикізат пен азық-түлік өнімдерін өндіруші жәндіктерді, зиянды организмдердің биологиясы мен зияндылығын, иммундық механизмдерді, биологиялық препараттарды сынауды, зиянды организмдермен күресу шараларын ескере отырып, олардың биологиялық ерекшеліктеріне сүйене отырып, әртүрлі ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын жасау.
  • Кәсіби қызметте вирустар туралы, вирустардың құрылымы мен химиялық құрамы, патогенездің энтомопатогенді қарапайым белгілері, арамшөптердің зияндылық шегі, олардың түрлері және арамшөптердің экологиялық тұрақтылығы туралы білімді, жанжалдардың алдын-алу және оларды шешудің негізгі әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Қоғамның дамуындағы, жеке кәсіпорнын ұйымдастырудағы және тиімді басқарудағы, математикалық модельдерді құра және шеше білудегі, компьютерде осы шешімдерге талдау жасаудағы, кәсіби қызметтегі жобаларды басқарудағы ғылымның рөлін түсіндіру.
  • Жалпы және кәсіби сипаттағы шет тілінің лексикалық минимумын, популяциялық және фитоценотикалық, химиялық-токсикологиялық талдаудың негізгі бағыттарын, математикалық модельдеудің заманауи әдістерін, нақты экономикалық жағдайларда әртүрлі қызмет салаларындағы жобаларды басқаруды қолдану.
  • Арамшөптердің биологиялық және экологиялық сипаттамаларын, оның ішінде карантинді, олардың агробиологиялық топтарын, қоздырғыш пен қоздырғыштың өзара қатынасының физиологиясын, тыңайтқыш мөлшерін анықтау әдістерін сипаттау.
  • Өсімдіктің бейімделуінің экологиялық және генетикалық негіздерін, генотип-қоршаған ортаға әсерін, гербицидтерді қолданудағы агротехникалық талаптарды, гербицидтердің түрлерін, зиянкестердің негізгі түрлерін, олардың даму болжамын, қорғаныс шаралары мен пестицидтердің биологиялық тиімділігін ажырату.
  • Ауылшаруашылық дақылдарының қауіпті зиянкестеріне фитосанитарлық бақылау және зиянды организмдерімен күресте ғылыми зерттеулер, экстракция және тазарту бойынша тәжірибелер, пестицидтерді талдау кезінде газды хроматография, өзендер, көлдердегі судың қасиеттеріне физика-химиялық талдау жүргізу.
  • Серологиялық және молекулалық диагностика әдістерін, қақтығыстардың негізгі категориялары мен типологиясын, медиацияны, оларды шешу технологияларын, басқару қызметіндегі маманның тұлғасын қалыптастыру мен тәрбиелеуді бағалау.
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянды организмдерден қорғаудың интеграцияланған жүйесі, бактерияларды анықтау әдістері, даму динамикасы және олардың зияндылығы бойынша қорғау шараларын жоспарлау.
Top