Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D08102 Топырақтану және агрохимия в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық ұстанымы бар, ғылым тоғысында қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге қабілетті, кәсіби мәдениетінің деңгейі жоғары, және топырақтану мен агрохимия саласындағы жоғары білікті мамандарды зерттеуге даярлайтын ғылыми-педагогикалық бағыттағы философия докторларын (PhD) даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 8D081 Агрономия

Пәндер

  • Агрохимияның экологиялық функциялары

    Егіншіліктегі экологиялық проблемаларды шешуде агрохимияның маңызы. Агроценоздағы биогенді элементтердің айналымын реттеу. Топырақтың негізгі қасиеттерін және құнарлылық көрсеткіштерін оптимизациялау. Техногенездің кері әсерлерін төмендету. Оптималды мәдени агроландшафттарды қалыптастыру. Биологиялық белсенділік және топырақ микробиоценозы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Бұл курс докторанттардың жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер жасау дағдыларын, библиографиялық сипаттаманы дұрыс дайындауды, ғылыми қоғамдастық принциптерін қалыптастырады. Пән ғылыми дискурс, дәйексөздер мен плагиат, ақпараттық мәліметтер базасы мен деректер жиынтығы, халықаралық ғылыми дәйексөздер базасы (Web of Science, SCOPUS), орыс ғылыми дәйексөздер базасы (RSCI).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның тұзданған топырақтарының геохимиясы

    Топырақтарда тұздардың шоғырлану факторлары; топырақтарда, грунттарда және ыза суларында геологиялық және климаттық жағдайлардың, өсімдіктің және адамның өндірістік әрекеттерінің тұздардың шоғырлануына әсері; аллювиалдық жазықтықтар –тұздардың шоғырлану аймағы; тұздардың негізгі көздері; тұздардың геологиялық және биологиялық айналымдары және олардың топырақ ыза суларында трансформацияланудағы маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ құнарлылығын реттеудің теориялық негіздері және жолдары

    Топырақтың генетикалық әртүрлілігі және оның топырақ құнарлығы. Топырақ құнарлылығын оңтайландыру моделі. Топырақ құнарлығы және олардың көбеюі. Топырақ-экологиялық бағалау. Топырақты өңдеу көрсеткіштері. топырақ құнарлылығы және олардың әртүрлі факторлардың әсерінен өзгеруі. Топырақ процестерінің бағыты мен қарқындылығын және олардың Қазақстан Республикасының топырақтарындағы анықталуын, топырақ түзуші процестердің оң және теріс бағыттарын және оларды реттеу жолдарын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнде технологиялық процестерді зерттеу әдістемесі, олардың заңдылықтарын зерттеу, педагогикалық дағдыларды дамыту және қолдану қарастырылады. Пән білім берудегі заманауи технологиялардың мәні мен маңыздылығы туралы, сондай-ақ ғылыми жұмыстың әдістемесін анықтайтын ғылыми зерттеулердің эмпирикалық, теориялық деңгейі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азот, фосфор және калий тыңайтқыштарының агрохимиясы

    Азот, фосфор және калий тыңайтқыштарды салыстырмалы агрохимиялық бағалау. ҚР әртүрлі аймақтарында ҒЗИ ұзақ жүргізілген егістік тәжірибелерінің нәтижелері бойынша азот тыңайтқыштарының формаларының тиімділігі. Өсімдіктің фосформен қоректенуі. Топырақтағы органикалық және минералдық фосфор. Ұзақ мерзім тыңайтылған топырақтардың фосфат режимі және фосфор тыңайтқыштарының тиімділігі. Өсімдіктің калиймен қоректенуі. Қазақстанда калий тыңайтқыштарын қолдану ерекшеліктері. Топырақта калий тыңайтқыштарының өзгеруі. ҚР әртүрлі аймақтарында калий тыңайтқыштарының тиімділіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділік процесстерін басқару

    Ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің топырақ-агроэкологиялық жағдайлары, мәдени өсімдіктердің сыртқы орта жағдайларына мұқтаждығы. Ауылшаруашылық дақылдарының өсіп-өнуін морфо-физиологиялық талдау және биологиялық бақылау Өнімділік сапасын бақылау және үстеп қоректендіруге мұқтаждылық. Топырақтың қоректік элементтермен қамтамасыз етілуі және дақылдар өнімділігі. Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділік процесін басқаруда тыңайтқыш қолданудың ғылымданған технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Агрохимиялық және топырақ жұмыстары өндірісінің тиімділігін арттыру үшін өз зерттеулерінде ғылыми әдістерді көрсету.
  • Ұлттық және халықаралық (Webofscience, SCOPUS) деңгейлерде жариялау үшін ғылыми мақалалар жазу арқылы ғылыми, іскерлік, жобалық және басқа мақсаттарға арналған әр түрлі мәтіндерге сілтеме дәйексөз келтіру.
  • Ауылшаруашылық дақылдарының қарапайым және күрделі (азот, фосфор және калий) тыңайтқыштарының әр түрлі формаларын, олардың агрохимиялық қасиеттері мен өсімдіктердің минералды қоректенуіне негізделген жеке-жеке және ауыспалы егістерде қолдану үшін оңтайлы дозалар мен шарттарды ажыратып жузеге асыру.
  • Тыңайтқыштарды қолдану бойынша ауылшаруашылық жұмыстарының тиімділігін арттыру үшін кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау негізінде агрохимиядағы мониторингтік зерттеулердің деректерін дәлелдеу.
  • Топырақ түзілуінің табиғи жағдайларын және оларды қолданудың тәжірибесін біріктірілген талдау негізінде Қазақстандағы топырақтың құнарлығын реттеу жолдарын тексеру.
  • Топырақ-геохимиялық провинцияларға жататын Қазақстанның әр түрлі аймақтарындағы тұзды топырақты жақсарту үшін ғылыми негізделген топырақты қалпына келтіру шараларын ұсыну.
Top