6B03102 Психология в КИМЭП университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология бакалавриаты студенттерге адамдардың өмір бойғы мінез-құлқын түсіну үшін биологиялық, когнитивті, жеке және әлеуметтік шарттарды зерттеуге тереңірек үңілуге мүмкіндік береді. Ол студенттерді жұмыс орнында табысқа жету және (немесе) магистратурада оқуды сәтті жалғастыру үшін заманауи психологиялық теорияның іргелі білімімен, зерттеу дағдыларымен және деректерді талдау тәжірибесімен қамтамасыз етеді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы КИМЭП университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Әлеуметтік психология
Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі теориялар мен зерттеу әдістерін қарастырады. Студенттер жеке және топтық сәйкестілік, әлеуметтік мінез-құлық пен нормалар, стереотиптер, сәйкестік / қабылдамау, агрессия және пайдалы әлеуметтік мінез-құлық сияқты тақырыптарды талқылайды. Олар әлеуметтік психология саласында зерттеудің қалай жүргізілетінін біліп, білімдерін кішігірім ғылыми жобалар түрінде қолдануға мүмкіндік алады.
Несиелер - 5
-
Қоғамдағы алдаушылық, алаяқтық және сыбайлас жемқорлық
Студенттер сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды реттейтін халықаралық және ұлттық заңнаманы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияны қалыптастырудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Студенттер сыбайлас жемқорлықты халықаралық және ұлттық контексте қоғамның әлеуметтік-саяси өмірінің элементі ретінде тануды, мемлекеттік билік органдарының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдауды, сыбайлас жемқорлық мәселесін ұлттық, өңірлік және жергілікті деңгейде шешудің сындарлы және тиімсіз тәсілдерін анықтауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Жаһандану және алуандық: әлемдік аймақтық тәсілдеме
Жаһандану әлемнің мәдени, әлеуметтік-экономикалық және геосаяси құрылымындағы елеулі өзгерістерді білдіреді. Экономикалық, саяси, мәдени және экологиялық жүйелердің жақындасуы жаһандық аймақтардың біртектілігі сияқты әсер қалдыруы мүмкін болса да, географиялық ерекшеліктер мен мәдени алуандықтың сақталуы белгілі бір жаһандық үрдістерге қарсылықты көрсетеді. Бұл диаметральді қарама-қарсы қысымдар пәннің негізгі тақырыбы болып табылады. Әлемнің негізгі аймақтары зерттеліп, әртүрлі деңгейде экологиялық, демографиялық, мәдени, геосаяси және экономикалық заңдылықтар айқындалады. Бұл тәсіл қазіргі әлемдегі әртүрлілік пен жаһандануды қалыптастыратын күштердің жаһандық және жергілікті көріністерін жан-жақты зерттеуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Ғылым философиясы
Бұл курс ғылым философиясы саласындағы іргелі мәселелерді, атап айтқанда ғылым мен дәлелдердің не екенін; ғылыми теориялар мен әдістердің сенімділігі мен негізділігін; ғылыми объективтілік пен этиканы қарастырады.
Несиелер - 5
-
Құқық және өнер
Курс әдебиет, бейнелеу өнері, театр және кино мысалдарын пайдалана отырып, іргелі құқықтық ұғымдарды зерттейді, сонымен қатар студенттердің сыни және пәнаралық талдау дағдыларын, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында құқық әлеуметтану, саясат, экономика және басқа да әлеуметтік ғылымдармен байланысты интеграцияланған әлеуметтік құбылыс ретінде көрсетіледі.
Несиелер - 5
-
Оқу және есте сақтау
Бұл курс біздің миымыздың ақпаратты қалай сақтайтынына және сол ақпаратты қалай шығарып, оны жаңа тұжырымдар жасау үшін пайдаланатынымызға шолу жасайды. Ол оқу мен есте сақтауға әсер ететін кейбір негізгі факторларды, сондай-ақ оқытудың негізгі түрлерін қамтиды. Сонымен қатар, студенттер осы саладағы негізгі теорияларды, осы саладағы қазіргі зерттеулерді және олардың білім берудегі салдарын қарастырады. Курстың мақсаты оқушыларға оқу мен есте сақтау туралы және оны оқу процесінде және өз өмірінде қалай қолдану керектігі туралы тұтас түсінік беру болып табылады.
Несиелер - 5
-
Отбасылық психология
Отбасындағы ахуал балалардың дамуы мен ересектердің бейімделу үдерісінде маңызы ерекше. Курста біз ата-ана тәрбиесі және отбасылық қарым-қатынасты дамытудың негізгі теориялары мен үлгілерін зерттейміз. Сондай-ақ функционалды және дисфункционалды отбасылық қарым-қатынастар мен мінез-құлықтарды, сондай-ақ мұндай өзара әрекеттесуді бағалаудың тиімді жолдарын қарастырамыз. Сонымен қатар, әлеуметтік, эмоционалдық, мінез-құлық және денсаулық проблемаларының алдын -алу мақсатында даму модельдерін қолдану мен әсер ету, клиникалық ықпал ету, басқарудағы ата-аналық араласудың рөліне назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Білім беру психологиясына кіріспе
Бұл курс білім беру психологиясындағы теориялар мен зерттеулер жайында түсінік береді. Қамтылған тақырыптарға мектеп жылдарындағы когнитивтік, әлеуметтік және физикалық даму, оқыту теориялары, педагогикалық тәсілдер, мотивация, бағалау және жеке айырмашылықтар кіреді.
Несиелер - 5
-
Жаһандық тұрақты даму
Тұрақтылық қоршаған ортаның, экономиканың және қоғамның қиылысында ерекше орын алады. Бұл курстың негіздері экономикалық өсуге қарсы экономикалық даму пікірталастарынан және экономикалық нәтижелер мен/немесе табыстың неғұрлым тұтас және инклюзивті өлшемі қажеттігін мойындаудан туындайды. Брундтланд комиссиясының баяндамасынан (1987) Біріккен Ұлттар Ұйымының Тұрақты даму мақсаттарына дейін (2015) халықаралық қауымдастық тұрақты дамуды болашақ ұрпақтардың өз қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетіне зиян келтірместен қазіргі ұрпақтың қажеттіліктерін қанағаттандыратын процесс ретінде таниды. Бұл курс әртүрлі географиялық масштабтағы (жергілікті, ұлттық және халықаралық) тұрақты даму тұжырымдамаларын зерттейді. Көптеген экономикалық және экологиялық мәселелер арасындағы тығыз байланысты мойындай отырып, бұл курс экология, биоәртүрлілік, экожүйе қызметтері және тұрақтылықты экономикалық дамумен, табиғи ресурстарды пайдаланумен, өндіріспен, тұтынумен, жұмыспен қамтумен және табыс алумен байланыстырады. Курс сонымен қатар экологиялық ресурстарға қатысты шешімдер қабылдаудың саяси құралдары мен әдістерін қарастырады.
Несиелер - 5
-
Психикалық денсаулық және әл-ауқат
Бұл пән психикалық денсаулық пен әл-ауқат тақырыбына кіріспе. Пән аясында студенттер өмір бойғы психикалық денсаулық пен әл-ауқатпен байланысты мәдени және жеке айырмашылықтар мен тәсілдермен танысады.Курста әл-ауқаттың негізгі тұжырымдамалары ұсынылған және мазасыздық пен депрессия белгілері, тамақтанудың бұзылуы, мінез-құлық проблемалары, алкоголь мен есірткіні теріс пайдалану сияқты жиі кездесетін психикалық денсаулық мәселелері талқыланады. Студенттер сонымен қатар психикалық денсаулықтың белгілерін қалай тануға болатынын және жеке адамдар өздерінің психикалық денсаулығы мен әл-ауқатын жақсарту үшін қандай оң қадамдар жасай алатыны жайлы үйренеді.
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру психологиясы
Курс кәсіптік/ ұйымдастырушылық психология саласының тарихын, заманауи үрдістер мен жетістіктерге арналады. Студенттер еңбек нарығында психологияның қолдануымен танысып, аталған пәннің ғылым және практикалық ынтымақтастық негізгі құралы ретінде қол жеткізе алу мүмкіндігімен танысады. Курс барысында студенттер жұмыс беруші, еңбек өнімділігін арттыру мен қызметкерлердің әл-ауқатын дамытудың әсері мен ара-қатынасына әсер етуші факторларын қарастырады.
Несиелер - 5
-
Білім беру психологиясы бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, білім беру психологиясының өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті - студенттерді білім беру психологиясының соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік принциптері
Дәрістер мен кейс-стади әдістері шағын бизнестің ашылуы мен функцияларына қатысты мәселелерді зерттеу және талдау үшін қолданылады. Оған мыналар кіреді: орынды таңдау, бизнес-жоспарлау, ұйымдастырушылық бақылау, қаржы және шағын бизнес иесін қызықтыратын басқа салалар. Курс бизнес-жоспар құруды қамтиды.
Несиелер - 5
-
Психологиялық қабылдау
Бұл курс студенттерге визуалды және есту қабілеттеріне ерекше назар аудара отырып, қабылдауды зерттеу туралы түсінік береді. Студенттер сенсорлық өңдеудің психологиялық және неврологиялық негіздерін зерттейді және мидың стимуляторларды қалай өңдей алатынын біледі. Бұл курс төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі қабылдаудың прототиптерінің негізінде жатқан нейрондық механизмдерді зерттейді. Бұл курс төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі қабылдаудың прототиптерінің негізінде жатқан нейрондық механизмдерді зерттейді. Курстың соңында студенттер нейрофизиология мен психофизиканың әдіснамалық салаларында деректерді талдау бойынша білім алады.
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, даму психологиясының өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті - студенттерді даму психологиясының соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Несиелер - 5
-
Когнитивтік психология бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, когнитивті психологияның өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті - студенттерді когнитивті психологияның соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Несиелер - 5
-
Баланың психологиялық дамуы
Бала дүниеге келіп, жеткіншек кезеңге дейінгі дамуы. Осы аралықтағы физикалық, әлеуметтік- эмоционалдық, когнитивтік дамуындағы ағымдағы мәселелер, зерттеулер және теориялар. Курс физикалық өзгерістер, жақындық, эмоциялар, тәрбие, адамгершілік, тіл, есте сақтау, білім, құрдастар арасындағы қарым-қатынас, агрессия және гендерлік сәйкестік тәрізді тақырыптарды қамтиды. Даму әдістемесі және эмпирикалық дәлелдемелер.
Несиелер - 5
-
Психопатология
Ұйымдастырылмаған мінез-құлықты талдау: сипаттамасы, ықтимал шығу тегі, алдын алу, емдеу және әлеуметтік маңызы. Ағымдағы зерттеулер және жаңа әзірлемелер. Дәрістер мен талқылаулар, кейс-стадилер.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік/ тұлғалық психология бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, әлеуметтік және тұлғалық психологияның өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті - студенттерді әлеуметтік және тұлғалық психологияның соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Несиелер - 5
-
Адам биологиясы
Пән адам анатомиясына, физиологиясына және құрылысына кең шолу жасайды, сонымен қатар студенттерге денсаулық пен ауру саласындағы адам денесі туралы түсінік береді. Адам ағзасының құрылымы мен қызметіне, соның ішінде адам биологиясындағы негізгі ұғымдарға, принциптерге және процестерге назар аударылады; химия, жасушалар, генетика, көбею, аурулар, эволюция және анатомия және адам ағзаларының негізгі жүйелерінің қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикаға кіріспе
Оқушылар экономикалық ұғымдарды Қазақстан және басқа елдер мысалында меңгереді. Бұл пән бойынша студенттер микроэкономика негіздерін де, макроэкономика негіздерін де меңгереді. Микроэкономика бойынша студенттер нарықтар фирмалар мен жеке тұлғалардың таңдауын қалай үйлестіретінін зерттейді, ал макроэкономика ұлттық және жаһандық экономиканы зерттейді. Пәннің макроэкономикалық тақырыптары ұлттық экономикалық белсенділікті өлшеуді (жалпы ішкі өнім немесе ЖІӨ), экономикалық өсуді, жұмыссыздықты, инфляцияны, халықаралық сауданы және үкіметтің экономикалық рөлін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық ауызша сөйлеу
Студенттер шет тілінде гуманитарлық және әлеуметтік пәндердің әртүрлі академиялық тақырыптары бойынша өз ойларын сенімді және дәлелді түрде жеткізу дағдыларын дамытады, зерттеу этикасымен тәжірибе жүзінде танысады. Студенттер өздері таңдаған тақырып бойынша зерттеу жүргізеді, ол мәліметтерді жинау мен талдауды қамтиды, содан кейін зерттеуге сыни талдау жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық оқылым және жазылым II
Студенттер зерттеу жүргізу және ғылыми жұмыстарды жазу негіздерімен таныстырылады. Пән оқу тақырыптары бойынша сыни тұрғыдан ойлауды дамытады. Студенттер таңдалған тақырып бойынша ғылыми жобаны академиялық жазу принциптеріне және APA стиліне сәйкес аяқтайды, сонымен қатар негізгі және қосымша зерттеулермен танысады, жазба жұмыстарын қайталайды және академиялық контекстке қажетті оқу және жазу дағдыларын жақсартады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеулер
Бұл пән студенттерді математикалық талдаудың негізгі идеялары мен әдістерімен және оларды математикалық модельдеудегі қолданумен таныстыруға арналған. Пән студенттерге когнитивтік ғылымдар, есептеу тіл білімі және бағдарламалау пәндеріне қажетті бірнеше аналитикалық құралдарды ұсынады. Студенттер жалпы тілдегі мәселелердің сипаттамаларын математикалық өрнекке қалай аударуды, қатаң математикалық әдістерді қолдана отырып шешім табуды, нәтижелерін түсіндіріп, түсіндіруді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психологияға кіріспе
Тақырып психологияның негізгі ішкі салалары мен теорияларына шолу жасайды. Студенттер психология саласындағы зерттеулер мен тақырыптардың кеңдігімен, сондай-ақ когнитивтік психология, әлеуметтік психология және адамның психологиялық дамуы сияқты негіздерімен танысады. Олар психологиядағы классикалық теориялар туралы біледі және психологиялық зерттеулердің қалай жүргізілетінін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтану негіздері
Бұл пән студенттерге әлеуметтік құрылымдар мен әлеуметтік институттарды талдауға қажетті ақпаратты береді. Әлеуметтану перспективаларын құруға және әлеуметтануды академиялық пән ретінде жан-жақты түсінуге баса назар аударылады. Курс әлеуметтану саласындағы әртүрлі теориялық парадигмалар мен концепцияларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кəсіби қазақ тілі 1
Пəн қазақ тілін бастауыш деңгейде меңгерген, оның ерекшеліктерімен таныс, тілді күнделікті деңгейде сөйлейтін жəне оны өзінің қызмет саласы жəне/немесе кəсібі үшін арнайы меңгеруді мақсат еткен тіл үйренушілерге арналған. Курс барысында болашақ мамандар өз мамандығы бойынша ақпарат алу, түсіндіру, қолдану, міндеттеу, бақылау, компанияны таныстыру, келісу/келіспеу жəне т.б. Олар сөйлеу жағдаяттарына қатысып, коммуникативті дағдыларды меңгереді. Пəн барысында студенттер қарапайым оқу мəтіндерін, сонымен қатар күрделі мəтіндерді оқып, толық түсінеді жəне жалпы ақпаратты табады. Іскерлік хаттардың, түйіндемелердің қарапайым түрлерін жазуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Кәсіптік орыс тілі, 1 деңгей
Бұл курс студенттерді кәсіби оқуға және сәйкесінше олардың нақты өмірде және жұмыста кәсіби қажеттіліктері үшін орыс тілін қолдануға дайындайды. Бұл студенттерге экономикалық және кәсіби терминологияны және меморандумдар, хаттар, электрондық пошталар, үлгерімдер туралы есептер, іскери идиомалар, сұхбат және презентациялар сияқты негізгі коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы студенттерге орыс тілін меңгеруге көмектеседі. Сабақтың негізгі мақсаты іскери әлем жағдайында орыс тілінде сөйлеу және сөйлеу дағдыларын қолдану мен жетілдіруге арналады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Статистикаға кіріспе 1
Бұл пәнде студенттер негізгі статистикалық ұғымдар мен әдістермен танысады. Негізгі назар теорияға емес, деректерді жинау және талдау принциптерін түсінуге бағытталған. Студенттер өздерінің назарын нақты әлемде статистиканың қалай қолданылатынына аударады. Курс екі негізгі тақырыптық бағытты қамтиды - деректер пен ықтималдық және кедергілер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Курс адамның жетілуі мен дамуын зерттейді. Адамның дүниеге келгеннен бастап өмірден өткенге дейінгі дамудың физикалық, когнитивтік және психоәлеуметтік аспектілеріне қатысты негізгі теориялар мен мүмкіндіктер қарастырылады. Курсты тәмамдаған студенттер адам дамуы жайында білімге ие болып, қажетті кезде пайдалана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Когнитивтік психологияға кіріспе
Курстың мақсаты - болашақ мамандарды когнитивті психологияның теориялық негіздері мен негізгі сандық және сапалық әдістеріне оқыту. Ол студенттерге жеке тұлғаларды, топтарды немесе ұйымдарды өлшеу, зерттеу және дамыту үшін пайдаланылуы мүмкін білімдер мен әдістер сияқты, психологияның академиялық және қолданбалы негіздері мен олардың тиісті дағдылары туралы түсінік береді. Студенттер когнитивті психология пәнінің және оның пәнаралық байланыстарының негізінде жатқан негізгі тұжырымдамалық, әдістемелік, тарихи, теориялық және этикалық ұғымдар туралы жан-жақты білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Нейропсихология
Бұл курс студенттерге ми мен мінез-құлық арасындағы байланыс туралы негізгі түсінікті беретін құрылымдалған адам нейропсихологиясына кешенді кіріспе болып табылады. Қарастыралытын тақырыптарға: нейропсихологияның негіздері, жүйке жүйесінің құрылымы, мидың негізгі қызметтері, когнитивтік функциялар, мидың өз қызметін атқармауы жайында презентациялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Статистикаға кіріспе 2
Бұл курс статистиканың негізгі идеялары мен тұжырымдамаларымен таныс студенттерге арналған. Студенттер интерференция, регрессиялық талдау, индукция және т. б. сияқты әртүрлі статистикалық әдістерді оқуды жалғастырады. Курстың соңында студенттер жиналған мәліметтерге логикалық қорытынды жасауға және нәтижелерді практикалық тұрғыдан түсіндіре алуға дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологияға кіріспе
Бұл курс студенттерді клиникалық психологиямен, оның ішінде емдеу тарихы, клиникалық психологиядағы ғылымның рөлі және емдеу мен зерттеулерді негіздейтін негізгі парадигмалар сияқты тақырыптармен таныстырады. Курс сонымен қатар жиі кездесетін психикалық дерттерді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Бұл курс кеңес берудің әртүрлі тәсілдеріне, терапевтік қарым-қатынастарға, құқықтық және этикалық мәселелерге және терапевтік тәсілдерге бағытталған. Неке, отбасы, жыныстық қатынас, нашақорлық, балалар мен тұрмыстық зорлық-зомбылық тәрізді салалармен байланысты кеңес берудің түрлеріне басымдық беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Психологиядағы академиялық жазылым
Бұл пәннің мақсаты - жалпы жазудың кәсіби дағдыларын жетілдіру, сонымен қатар ғылыми жазуды дамыту. Студенттер өздерінің зерттеу жобасын - зерттеудің белгілі бір тақырыбы бойынша тиісті әдебиеттерге шолу жасайды, зерттеудің нақты сұрағын тұжырымдайды және осы мәселені шешуге мүмкіндік беретін қолайлы эмпирикалық зерттеуді әзірлейді. Міндет-осы іс-шаралардың барлығын хабарлау, сонымен қатар эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сипаттау және олардың салдарын зерттеу есебінде талқылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік әдістер мен деректерді талдау І
Ғылыми әдістің көмегімен психология саласында білім дамиды. Әзірлеу мен болжамдарды зерттеу, деректерді жинау, статистикалық әдістердің көмегімен гипотезаларды тексеру, түсіндіру мен статистикалық нәтижелерді ұсыну. Зерттеу әдістемесі, сипаттамалы статистика мен тұжырымдар статистикасы, Statistical Package for the Social Sciences (SPSS) компьютерлік бағдарламалық қамсыздандыруды психологиялық деректерді талдауда пайдалану. Студенттер тақырыптың зерттелуі мен зерттеудегі ұсынысқа жауапты болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психологиялық тестілеу
Адам мінез-құлқының кеңінен қолданылатын көрсеткіштерінің сапасын бағалау дағдыларын дамыту мүмкіндігі. Нормалар, сенімділік және негізділік туралы негізгі материалдар сынақтарды бағалауға, басқаруға және түсіндіруде қазіргі уақытта клиникалық, өндірістік және оқу орындарында қолданылуы. Тақырыптар этика, тестілеу және құқық және тест дизайнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік әдістер мен деректерді талдау ІІ
Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І-де енгізілген тұжырымдамаға негізделген статистикалық әдістер. Теориялық статистика мен параметрлік емес статистикалық рәсімдерді меңгеру. Студенттер Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І ұсыныстарында баяндалған зерттеулер жүргізіп, APA стилінде ғылыми жұмыс жүргізеді. Аталған курсты Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І кейін курсты жүргізеген оқытушымен бірге өтуі қажет. Алдын- ала қойылатын талап: Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І-дің C немесе жоғары деңгей.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке адамдар, қоғам және мәдениеттер психологиясын талдау үшін психологияның негізгі тұжырымдамаларымен, теориялық перспективаларымен, эмпирикалық тұжырымдарымен және тарихи тенденцияларымен танысуды көрсету.
- Психологияда зерттеудің негізгі әдістерін, соның ішінде зерттеу дизайнын, деректерді талдауды және түсіндіруді түсіну және қолдану; психологиялық құбылыстарды түсіндіру үшін ғылыми тәсілді қолдану қабілетін көрсету.
- Сыни және шығармашылық ойлау және ғылыми скептицизм; мінез-құлық және психикалық процестермен байланысты проблемаларды шешуде ғылыми тәсілді қолдану; зерттеу және практикалық міндеттер үшін инновациялық шешімдерді таба білу дағдыларын көрсету.
- Жеке, әлеуметтік және ұйымдастырушылық мәселелерге психологиялық принциптерді түсіну және қолдана білу; кәсіби рефлексия, жобалық менеджмент және командада жұмыс істеу дағдыларын көрсету.
- Психологиядағы кәсіби этиканы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік ережелерді білу және қолдану; позитивті кәсіби ортаны құруға ықпал ететін құндылықтарды қабылдау.
- Ақпараттық құзыреттілік пен компьютерлерді және басқа да технологияларды әртүрлі мақсаттарда пайдалану қабілетін көрсету.
- Әртүрлі әлеуметтік, кәсіби және академиялық контексттерде тиімді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын және ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсету.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрліліктің күрделілігін түсіну және құрметтеу; жаһандық сын-қатерлерге жауап беретін инклюзивті қоғамның дамуына ықпал ететін құндылықтармен бөлісу.
Ұқсас БББ
6B03102 Бизнес Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03102 Психология және білім беру менеджменті
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B03102 Психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Нархоз Университеті
6B03102 Клиникалық психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03102 Психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B03102 Психология
Қазақстан-Американдық еркін университеті