Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет

    Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам психикасының дамуы

    Бұл пән психиканың дамуының көп деңгейлі және көп бағытты процестерін, олардың филогенезі мен онтогенезін дамытуға бағытталған. Білім алушыларда адамның психикалық дамуын түсінудің әртүрлі тәсілдері туралы идеяларды қалыптастыру. Психиканың дамуының теориялық негіздерін, заңдылықтары мен механизмдерін меңгеру. Психикалық дамудың нақты заңдылықтарын, психикалық белсенділік процестерінің динамикасын және адам психикасының дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Бұл пән білім алушылардың қазіргі қоғамдағы психолог мамандығының маңыздылығын, кәсіби қызметтің кәсіби-этикалық нормаларын және психологияның ғылым мен практика ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерін түсінуге бағытталған. Психологиялық ғылым мен практика туралы түсініктері, кәсіби қызметтің тұтас көзқарасы болады.Психологиялық ғылым туралы жалпы құзіреттілікті қалыптастырады және психологтың кәсіби қызметіне тұрақты қызығушылықты дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы психология

    Курс психология ғылымымен, оның ерекшеліктері мен негізгі ұғымдарымен, теорияларымен, мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыруды көздейді. Курс психология ғылымының іргелі ұғымдарын, отандық және шетелдік психологияның тенденциялары мен тұжырымдамаларын, танымдық үрдістердің түрлері мен заңдылықтарын, тетіктерін, мотивациялық саланың ерекшеліктерін, мінез–құлықтың эмоционалды-еріктік реттелуі мен адамның жеке ерекшеліктерін, психологиялық әдістерін тануға бағытталған. Курстың жалпы пәнаралық және қолданбалы мәні бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру

    Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Курс өмір бойы адамның даму заңдылықтарын, жас дағдарыстары арқылы бір жас тобынан екіншісіне сапалы ауысу көрсеткіштерін дамытуға бағытталған. Оқыту мен даму мәселелері, психикалық дамудың кезеңділігі және негізгі психологиялық неоплазмалар қарастырылады. Білім алушылар өмір бойы адам дамуының психологиялық механизмдері мен жас ерекшеліктерін біледі. Олар әр жас кезеңінің типтік міндеттерін сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Танымдық процесстер мен тұлға психологиясы

    Курс адамның танымдық саласы мен жеке дамуын дамытуға, онтогенездегі адамның психикалық дамуын түсінуге, мәдени және тарихи даму аспектісіндегі таным мен тұлға психологиясының маңызды мәселелері бойынша ғылыми білімді дамытуға бағытталған. Психикалық процестерді сипаттайтын негізгі заңдармен танысады. Адамның танымдық процестерінің даму деңгейін анықтау үшін білім мен дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Когнитивті психология

    Курс психикалық процестердің спектрін, соның ішінде адамдардың қалай ойлайтынын, тілді қалай қолданатынын, ақпарат пен қоршаған ортаны қалай қабылдайтынын зерттеуге бағытталған. Танымдық психологиядағы зерттеулердің негізгі бағыттарымен және танымдық іс-әрекеттің механизмдерімен танысады. Ойлау процестерін, адам ақпаратын өңдеуді, тіл дамуының рөлін және мәселелерді шешу жолдарын зерттеу. Танымдық процестердің дамуы мен жұмыс істеу динамикасы мен өзгеруін болжау мүмкіндіктерін ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлға психологиясы

    Пән әр түрлі теориялық бағыттар мен мектептер тұрғысынан тұлғаны дамыту және қалыптастыру мәселелерін игеруге бағытталған. Қазіргі психологиядағы жеке теорияларды зерттеу негізінде жеке дамудың негізгі факторлары, жеке тұлғаның құрылымы, қасиеттері мен сипаттамалары туралы идеялар қалыптасады. Білім алушылар тұлғаның психологиялық зерттеуін ұйымдастыру және жүргізу және оны түсіндіру біліктері мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Когнитивті-мінез-құлық психологиясы

    Курс психикалық процестердің кең спектрін, соның ішінде ақпаратты қабылдау мен түсінудің ерекшеліктерін жан-жақты зерттейді, адам санасының танымдық процестерін және оларды зерттеу әдістерін қарастырады. Курс когнитивтік-мінез-құлық психологиясының негізгі теориялық тұжырымдамалары мен заманауи бағыттары, оларды қолдану принциптері туралы білімді игеруге бағытталған. Білім алушылар іс жүзінде танымдық-мінез-құлық көрсеткіштерін жеке даму критерийлері ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық қызметтерді ұйымдастыру

    Курс психологиялық қызмет туралы білімді қалыптастырады, психологиялық қызметтің мазмұнын, мақсаттарын, міндеттері мен бағыттарын ашады. Білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен тиімді өзара іс-қимылды болжайды. Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар кәсіптік консультациялар, білім алушыларға арналған тренингтер өткізу дағдылары мен дағдыларын көрсететін болады. Білім алушы психологиялық қызметтің құжаттамасын жүргізу білімі мен іскерлігін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке психологиялық ерекшеліктердің психодиагностикасы

    Пән өзара әрекеттесу субъектілерінің жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс жеке тұлғаның ерекшеліктерін диагностикалық зерттеудің теориялары мен әдістеріне қатысты мәселелерді зерттеуді қамтиды. Адамның когнитивті және жеке ерекшеліктерін зерттеу әдістері көрсетіледі. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалық құралдарды қолдана отырып анықтай алады және түзету және дамыту жұмыстарына ұсыныстар жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тренингтік жұмыстың технологиясы

    Пән психологиялық тренингтер кешенін ұсынады– балалармен және жасөспірімдермен тренингтерден бастап, бизнес- тренингтер мен психотерапиялық тренингтермен аяқталады. Бұл пәнде психологиялық тренингті ұйымдастыру мен өткізуді толғымен игеруге бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесі меңгерілетін болады. Білім алушылар түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлауға және өткізуге дайын болады, психологиялық-педагогикалық тренинг бағдарламасын жобалау және пайдалану техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика бойынша практикум

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер психодиагностиканың қалыптасу тарихымен және оның принциптерімен, психодиагностикалық әдістермен және әдістермен танысады. Білім алушылар диагностикалық әдістемелердің дұрыстығын бағалауды, психодиагностикалық құралдарды кәсіби іріктеуді жүргізуді, әдістемелер тізілімін қалыптастыруды үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер диагностикалық тексеруді ұйымдастыра және жүргізе алады, нәтижелерді өңдей, жинақтай және түсіндіре алады. Олар диагностикалық қорытындылар жасау және ұсыныстар жасау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай әлемі

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психология тарихы

    Оқу пәнінің мазмұны психологияның даму кезеңдерінің хронологиясын, Тарихи-психикалық талдаудың әдістері мен принциптерін зерттейді. Курс ежелгі дәуірдегі психологиялық білімнің даму тарихын, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі психологиялық идеяларды қарастырады. Студенттер Ресейдегі психологияның пайда болуы мен даму тарихын түсінуді игереді. Қазақстанда психологиялық ғылымның қалыптасуы қарастырылады. Өткен, қазіргі және болашақта ғылымның дамуын талдау және синтездеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның психодиагностикасы

    Пән жеке диагностиканың ерекшеліктері, жеке тұлғаны зерттеуге бағытталған психодиагностикалық әдістер мен әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы білімді кеңейтеді және жүйелейді. Жеке тұлғаны зерттеудің психодиагностикалық процесін құрудың ерекшелігі, құрылымы және модельдері қарастырылады. Диагностикалық әдістердің дұрыстығын бағалау, өзгерістерді болжау және жеке даму деңгейінің динамикасы; нәтижелерді интерпретациялау ерекшеліктері және жеке тұлға туралы психодиагностикалық қорытынды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық психология

    Курс ұйымдастырушылық психология саласындағы теориялық және практикалық дайындыққа бағытталған; пәнді оқу барысында білім алушылар ұйымдастырушылық психологияның даму тарихымен және оның негізгі кезеңдерімен танысады. Ұйымдардағы персоналды басқарудың жаңа парадигмасының мазмұнын меңгереді; басқарушылық коммуникацияның, жанжалдарды басқарудың, жанжалды жағдайларды шешудің практикалық дағдыларына ие болады. Олар психологиялық климатты және ұйымдастырушылық мәдениетті зерттеу әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гендерлік психология

    Курс гендермен, гендерлік қатынастармен және гендерлік айырмашылықтармен байланысты психикалық және адам мінез-құлқының оқыту ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады. Мәдени және әлеуметтік факторларға байланысты гендерлік айырмашылықтардың ерекшеліктері туралы білім мен дағдыларды қарастыру қамтылған. Гендерлік ерекшеліктерді ескере отырып, қолданбалы кәсіби міндеттерді шешу кезінде қызметті құру дағдылары және диагностикалық құралдарды қолдану дағдылары көрсетіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік геронтология

    Курс жеке тұлғаның ашық әлеуметтік байланыстары жүйесін, қарт және кәрі жастағы адамдардың тиімді әлеуметтенуін ұйымдастыру негіздерін дамытуды қамтиды. Курсты зерделеу барысында Кәрілік жасының ерекшеліктері, қартаю процесінің ерекшеліктері және геронтологиялық ғылымның жаңа жетістіктері және осы саладағы жұмыстың негізгі бағыттары туралы білім қалыптасады. Қызметтің әлеуметтік-геронтологиялық бағытын тиімді қолдану геронтологиясы мен іскерлігі саласындағы білім жүйесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Бұл пән әлеуметтік-психологиялық жанжалдардың себептерін және оларды жеңу жолдарын зерттеуге бағытталған. Жанжалдардың түрлері және оларды Конфликтология теориясының қазіргі даму тенденциялары тұрғысынан шешу әдістері қарастырылады. Жанжалдардың себептерін және оларды шешудің ықтимал нұсқаларын танудың негізгі дағдыларын игереді. Білім алушы жанжалды басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар кешенін суреттей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық қызмет жағдайында психодиагностикалық қызметті ұйымдастыру

    Курс психологиялық қызмет шеңберіндегі психолог жұмысының негізгі бағыттары мен мазмұнына шолу жасайды. Психологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық негізі қаралады. Курс барысында білім алушылар дамудың өзекті деңгейіне мониторинг жүргізіп, жеке білім беру бағытын қажет ететін балалар тобын анықтай алады. Осы курсты игеру нәтижесінде білім алушылар алған білім психодиагностикалық зерттеу міндетін дұрыс қоюға, диагностика әдістері мен әдістерін таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелерінде диагностикалық-коррекциялық жұмыстар

    Курс студенттердің диагностикалық және коррекциялық қызмет әдістерінің әртүрлілігі туралы білімдерін тереңдетуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелеріндегі диагностиканың функциялары мен принциптері, психодиагностиканың психометриялық негіздері, проективтік әдістердің ерекшеліктері, тұлғалық, жеке және психологиялық сипаттамаларды өлшеу нақты қарастырылады. Білім алушылар психодиагностикалық әдістердің түрлерін және оларды жұмыста қолдану ерекшеліктерін біледі және соның негізінде түзету және дамыту бағдарламаларын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түзету психологиясы

    Курс аномальды дамудың әртүрлі формалары бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады және практикалық түзету әдістерін меңгереді. Ол даму картасымен жұмыс істеу қабілетін көрсете алады, оқу қиындықтарын талдаумен және жеке түзету жұмыстарының нәтижелерімен білім алушыларға сипаттама жасай алады. Физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балалардың ерекшеліктерін психологиялық талдау дағдыларын; мүмкіндіктері шектеулі балалармен қарым-қатынасты ұйымдастыру дағдыларын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке гендерлік айырмашылықтар

    Курс мәдени және әлеуметтік өмір сүру жағдайлары призмасы арқылы жеке және гендерлік айырмашылықтардың ерекшеліктері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Білім алушыларда ерлер мен әйелдердің психикасы мен мінез-құлқындағы жеке-гендерлік айырмашылықтардың ерекшеліктері туралы оларды әлеуметтендіру негізінде түсініктер қалыптастырылады. Жеке және гендерлік сәйкестіліктің ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін анықтауға құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қиын оқушы психологиясы

    Пән қиын оқушылардың психологиялық заңдылықтары жүйесі, әлеуметтік – педагогикалық қараусыздық және психологтың алдын алу-профилактикалық іс-әрекетінің тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Девиантты мінез-құлық проблемасының жағдайын анықтайды және девиантты мінез-құлықтың негізгі себептерімен, оның көріну формаларымен танысады. Курстың соңында олар қиын оқушының психологиялық портретін жасай алады, оның қажеттіліктері, мотивтері, көзқарастары, әлеуметтік бағыты және қорғаныс тетіктері сияқты ерекшеліктерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық конфликтология

    Бұл курс кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шешу және тоқтату заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Жанжалға әкелетін мәселелердің белгілі бір шеңберін шешу. Жанжалдың сипатын, қақтығыс объектісі мен тақырыбын анықтауға байланысты қиындықтарды жеңу жолдарын игереді. Курс барысында конфликтологияның практикалық және ұйымдастырушылық мәселелері қаралады; ұйымдастырушылық қақтығыстарды диагностикалаудағы қиындықтардың себептері зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түзету жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттерді түзету жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу бойынша практикалық жұмысқа дайындау. Курс барысында: психологиялық-педагогикалық түзету әдістерінің жіктелуі; психокоррекциялық жұмыстың негізгі әдістерін қолдану; түзету жұмысының психологиялық-педагогикалық практикасының теориялық негіздемелері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер түзету бағдарламаларын жобалауды және іске асыруды үйренеді, жүргізілген түзету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық және қолданбалы конфликтология

    Курс қақтығыстарды зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар жанжалдардың түрлерімен, алдын-алу стратегиясымен және жанжалдарды шешудің ерекшеліктерімен танысады. Пәнді оқу арқылы білім алушылар қолданбалы конфликтологияның маңызды ғылыми салаларында зерттеулер жүргізе алады, сонымен қатар конфликтологиялық факторлардың әдіснамасын қолдана алады. Қолданбалы аспектідегі қақтығыс жағдайын талдауға қабілетті, жанжалды диагностикалау, онымен жұмыс істеу әдісін таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлықты диагностикалау

    Курс жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқының себептері, адам пайда болған дағдарыстың себептерін диагностикалауға бағытталған. Курс барысында отбасының әлеуметтік қолайсыздығының себептері, балалардың жеке және әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлары, жеке тұлғаның дамуы мен тұлғааралық қарым-қатынастардағы проблемалар қарастырылады. Курс барысында білім алушыларда қауіп-қатер тобындағы адамдарды бөлу, девиантты мінез-құлықты адамдарға психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу, түзету-профилактикалық іс-шараларды жүзеге асыру қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс жағдайларының психологиясы

    Курс білім алушыда психологиялық дағдарыстың дамуының негізгі нысандары мен кезеңдерін; дағдарыстық жағдайлардағы психологиялық көмектің ерекшелігін қалыптастыруға бағытталған. Дағдарыс жағдайындағы психодиагностика, психокоррекция, психотерапия және психопрофилактиканың рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Білім алушылар дағдарыстық терапия саласында заманауи зерттеулерді қолдану дағдыларын меңгереді. Экстремальды және төтенше жағдайларда жұмыс істей білу, дағдарыс жағдайларымен жұмыс істейтін кәсіби психолог бейнесіне тұрақты қызығушылықтары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы

    Пәнді оқу барысында студенттер психотерапиялық тәжірибелердің білімі мен дағдыларын игереді. Тұлғаның қалыптасуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық процестердің барысын талдау негізінде психотерапиялық әсердің ерекшеліктері зерттеледі. Балалар мен жасөспірімдермен психотерапиялық процесті ұйымдастыруға және құрылымдауға үйренеді. Олар стресстік жағдайларда балалардың психотерапиясының ерекшеліктерімен танысады, мінез-құлқына тәуелділігі бар балалар мен жасөспірімдерге психологиялық және консультациялық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикум: Психолог-кеңесберушінің дағдылары(жеке және отбасылық кеңес беру)

    Курс жеке және отбасылық кеңес берудің тақырыбы мен міндеттерімен танысуды қамтиды. Түрлі өмірлік жағдайларды диагностикалау мен кеңес берудің (терапияның) психологиялық әдістерін қарастырады. Білім алушыларда психологиялық кеңес берудің даму тарихы, негізгі бағыттары мен технологиялары туралы білімді қалыптастырады. Кеңес беру және психотерапия әдістерін ұйымдастыру бойынша білімді қолдануға ықпал етеді. Жеке және отбасылық кеңес беруде алған білімдерін пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия негіздері

    Психотерапияның белгілі бағыттарымен, психологиялық көмек жүйесіндегі психотерапияның рөлі мен орны туралы идеялармен танысуға арналған. Әңгіме әдісін тарих пен интерпретацияны жинау әдісі ретінде қарастырады. Білім алушылар психодинамикалық, гуманистік, мінез-құлық бағыттары ұсынған психотерапия моделін зерттеу дағдыларын игереді. Олар психотерапиялық қызметтің әртүрлі бағыттарындағы ережелерімен танысады және психотерапиялық көмектің нақты әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент психологиясы

    Курс пәнді, негізгі категорияларды және менеджмент психологиясының мәселелерін зерттеуге бағытталған; ұйымдағы көшбасшылықты ынталандыру және басқару теорияларын меңгереді. Білім алушылар көшбасшылық пен уәждеменің негізгі теорияларын пайдалану дағдыларын игереді. Ұйымдастырушылық мәдениеттің психологиялық диагностикасын жүргізу, адам ресурстарына аудит жүргізу біліктері алынады. Пән менеджменттің психологиялық ерекшеліктері мен оның құрылымдық компоненттері туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Курс білім алушыларды медициналық психология теорияларымен таныстырады, соматикалық аурулардың адам психикасымен байланысын ашады; тұлғаның психикалық жай-күйін; пациенттің дәрігермен өзара қарым-қатынасының сипатын айқындайды; пациентпен сұхбат жүргізу, психологиялық тексеру жүргізу, психологиялық қорытынды жазу және жасау дағдыларын дамытады. Субъектілерді бақылау дағдылары қалыптасады: олардың вербалды емес мінез-құлқын бағалау; психологиялық әңгіме жүргізу; психологиялық анамнез жинау; психиканы зерттеу үшін әртүрлі тесттер мен сауалнамаларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік - психологиялық тренинг

    Курс білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтік жұмыстың негізгі ұғымдарымен, теорияларымен және технологияларымен таныстырады. Курс топтық психокоррекциялық жұмыс әдісі ретінде тренингті дамытуға бағытталған. Түрлі психологиялық мектептермен таныстырады, тренинг барысында өзара әрекеттесудің интерактивті формаларын қарастырады және қолданады. Қазіргі психологиялық практикадағы оқыту түрлерімен, жетекші оқу топтарының тұлғасымен таныстырады. Пәнді оқу барысында тренингтік жұмысты ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутодеструктивті мінез-құлық психологиясы

    Курс суицидтік бейімділіктің кезеңдері мен механизмдері, суицидтік мінез-құлықтың қалыптасу динамикасы, суицидтік мінез-құлықтың жас және гендерлік көріністерінің ерекшеліктері, өзін-өзі ұстаудың психологиялық және клиникалық аспектілері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді және деструктивті мінез-құлық қарастырылады. Студенттерде аутодеструктивтік мінез-құлықтың бастапқы, екінші және үшінші профилактикасының әдістері мен технологиялары туралы жүйелі түсінік, психологиялық кеңес беру, аутодеструктивті мінез-құлықты психокоррекциялау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология

    Ұсынылған курс студенттерді клиникалық психологияның негізгі ұғымдарымен, теорияларымен таныстырады. Клиенттерді бақылау және олардың сөздік емес мінез-құлқын бағалау дағдыларын дамытады. Клиникалық сұхбат жүргізу дағдыларын меңгереді; жас ерекшеліктерін және олардың көріністерінің клиникалық ерекшеліктерін саралайды. Студент психосоматикалық және соматопсихикалық қарым-қатынастар, биологиялық және әлеуметтік, норма және патология мәселелері туралы теориялық білімдерін нақтылауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология бойынша практикум

    Курс психикалық процестер мен жеке қасиеттерді зерттеуге бағытталған. Курс бағдарламасында категориялар, практикалық психологияның принциптері мен әдістері,психикалық құбылыстарды зерттеудің тәсілдері қарастырылады. Олар негізгі статистикалық әдістерді, эксперименттік деректерді өңдеуге арналған стандартты статистикалық пакеттерді игереді. Білім алушылар психологиялық диагностика жүргізуді, жүргізілген тексеру нәтижелері бойынша ұсыныстар тұжырымдауды және құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық мекемелерде кеңес беру

    Курс клиникалық психология теорияларымен, соматикалық аурулардың адам психикасына әсерімен танысуды қамтиды. Ұсынылған курс клиенттің психикалық жай-күйінің белгілерін, әсіресе оның назарын, қабылдауын, есте сақтауын, ойлауын, интеллектісін және тұтастай жеке құрылымын анықтауға мүмкіндік береді. Медициналық персоналға пациенттермен өзара іс-қимыл мәселелері бойынша психологиялық консультация беруді, медициналық мекемелерде консультациялық психологиялық көмек көрсетуді жүзеге асыруға дайындық қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы психобиографиялық әдістер

    Пән психобиографиялық бағыты мен психодиагностика әдістерін басшылыққа алуға және оларды өз жұмысында кәсіби қолдануға бағытталған. Классикалық психобиографияның негізгі әдіснамалық мәселелері, жеке тұлғаны зерттеудегі номотетикалық тәсілдердің пайда болуы қарастырылады. Қазіргі психобиографиялық әдіс психоаналитикалық және персоналдық дәстүрлерді игереді. Білім алушылар әлеуметтік-мәдени контексте биологиялық тұқым қуалаушылықты, өмір тарихын,адамның психикалық және физикалық патологиясын талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру үрдісінде психологиялық сүйемелдеу

    Бұл курс білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсетуді дамыту мәселелерін талқылауға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие процесін психологиялық - педагогикалық сүйемелдеу дағдыларына ие болады. Пән негізгі категорияларды меңгеру, теориялық аспектілерді талдау арқылы психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастырады және білімді жүйелейді. Білім алушылар оқушылардың да, білім беру ұйымдары қызметкерлерінің де жеке білім беру, кәсіби бағыттарын әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік оңалту негіздері

    Курстың мазмұны әлеуметтік оңалтуды іске асырудың, әлеуметтік оңалту жүйесін нормативтік-құқықтық қамтамасыз етудің нысандарын, әдістерін, қағидаттары мен тетіктерін зерделеуді көздейді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы әлеуметтік оңалтудың негізгі заманауи тәсілдерін, психологиялық әсер ету әдістері мен әдістерін меңгереді. Әлеуметтік оңалту бағдарламаларын әзірлеп, Әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру және жүргізу проблемаларын шешуде үйлестіруші рөлін атқара алады. Тәуекел тобындағы адамдарға әлеуметтік көмек көрсету жолдарын анықтауға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру

    Психологиялық кеңес беру түрлерінің мазмұны, психологиялық кеңес берудің жекелеген бағыттары шеңберіндегі нақты тәсілдер мен әдістер туралы түсінік береді.; кеңесші психологтың негізгі кәсіби дағдылары мен іскерліктерін үйретеді: оқыту барысында студент психологиялық кеңес берудің ерекшеліктерін бөліп көрсете алады және нақты жағдайларға қатысты өз міндеттерін дербес тұжырымдай алады; психологиялық мәселелердің кең ауқымын басшылыққа алады және клиентке психологиялық көмекке сұранысты тұжырымдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Пән логопедияның теориялық негіздерімен, оның принциптерімен, әдістерімен және қазіргі жағдайымен танысуға бағытталған. Студенттер сөйлеу терапиясын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысады, сөйлеу терапиясының негізгі принциптері мен әдістерін біледі, сөйлеу бұзылыстарының себептерін және олардың жіктелуін қарастырады. Білім алушылар оқу нәтижелерін​ сөйлеу терапиясының әсер ету формаларын меңгеру, сөйлеу бұзылыстарының алдын-алу шараларын қолдану призмасы арқылы ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек психологиясы

    Пән Еңбек психологиясының негізгі ұғымдарын; отандық және шетелдік ғылымдардағы еңбек психологиясының даму тарихын; персоналмен жұмыс істеудің психологиялық аспектілерін; кәсіптер сыныптамасын меңгеруді; еңбек қызметіне психологиялық талдау жүргізе білуді; профессиограмма құрастыруды зерделеуге бағытталған. Ол жеке тұлғаның өзін-өзі анықтауының кәсіби диагностикасын, жұмыс қабілеттілігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау, еңбек процесінде туындайтын қолайсыз жағдайлардың психокорекциясын жүргізу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Уақытты басқару

    Бұл курс уақытты басқарудың мәні мен түрлері, кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін уақытша ресурстарды басқарудың принциптері мен әдістері туралы идеяларды зерттеуге бағытталған. Пән білім алушыларда өз уақытының аудитін жүргізу дағдыларын,уақыт тапшылығының себептерін сипаттауды; тайм-менеджмент әдістерін, жоспарлау алгоритмін және тайм-менеджмент құралдарын қалыптастырады. Ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласында практикалық дағдыларды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дефектология негіздері

    Курс дефектологияны дамытудың заманауи проблемалары мен үрдістерімен танысуға бағытталған. Білім алушылар дефектологияның негізгі категорияларымен, балалар мен ересектердің қалыптан тыс даму ерекшеліктерімен, ерекше даму қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру проблемаларымен, профилактика мен оңалтуды ұйымдастырумен танысады. Дефектологтың кәсіби қызметінің ерекшелігі, оның ПМПК жұмысында психологпен өзара әрекеттесуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аутодеструктивті мінез-құлықты диагностикалау және түзету

    Курс білім алушыларды аутодеструктивті мінез-құлықтың негізгі түрлерімен, сондай-ақ оларды диагностикалау, алдын алу және түзету әдістерімен таныстырады. Білім алушылар аутодеструктивті мінез-құлқы бар адамдардың психологиялық ерекшеліктерімен танысады. Курстың соңында білім алушыларда аутодеструктивті мінез-құлықты диагностикалау және түзету дағдылары қалыптасады, жаңа өзгермелі әлеуметтік жағдайларға бейімделуде қиындықтарға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психологияның негіздері

    Курс әртүрлі психикалық дамуы бұзылған әртүрлі жастағы адамдарды зерттеуге бағытталған.Курсты игеру барысында студент адамның физикалық, психикалық, моторикалық және интеллектуалдық дамуындағы норма мен ауытқу туралы мәліметтерді меңгереді. Түзету-дамыту жұмыстарын сауатты жоспарлайды және жүзеге асырады. Арнайы білім алып, әртүрлі даму деңгейі бар балалардың әртүрлі категорияларымен тәжірибелік жұмысқа дайындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кеңес берудегі қадағалау семинары

    Курс жетекшінің тарихы, оның формалары мен негізгі модельдері туралы мәселелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді практикалық игеру кеңесші психологтың жетекшілігін ұйымдастыру, кеңес беру жұмысының нәтижелерін бағалау дағдыларын игеруді қамтиды. Курста негізгі қадағалау дағдылары пысықталады. Студенттер кеңес беру процесінде маманның қателіктері мен қиындықтарын талдай алады. Курс рөлдік ойындар мен жаттығуларды, жағдайларды модельдеуді, тренингтерді қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология

    Курс нейропсихологияның ғылым ретіндегі жалпы сипаттамаларын зерделеуге бағытталған. Білім алушыларды қазіргі заманғы нейропсихологияның , патопсихологияның негіздері, соматикалық аурулардың психологиялық факторларымен, тұлғалық дамуының ауытқулары, олардың түзету және алдын алу негіздерімен таныстырады.Нейропсихологияның гуманитарлық ғылымдар арасындағы орны. Нейропсихология динамикасын, нейропсихологияның бағыттарын, принциптерін ашып көрсетеді. Негізгі нейропсихологиялық ұғымдарына (нейропсихологиялық симптом және синдром, афазиф, апраксия, агнозия ) түсінік береді. Нейропсихологиялық бұзылыстардың жіктелуін, қазіргі заманғы нейроанатомиялық және нейрофизиологиялық зерттеулерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топтық және жекелей психотерапияның негіздері

    Курс психологиялық көмек түрі ретінде жеке және топтық психотерапия туралы білім негіздерін игеруді ұсынады. Жеке және топтық психотерапияның заманауи әдістерін қолдануға қабілетті болады. Сонымен қатар, курс барысында білім алушы клиентке психологиялық көмек көрсетуде психотехниканы қолданудың негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы жеке және топтық психотерапиялық қызметті өз бетінше ұйымдастыра және жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әсер ету психологиясы

    Курс әсер ету психологиясының теориялық негіздері мен негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған; әсер ету психологиясы саласындағы қазіргі жетістіктерді білу. Әсерді басқарудың нысандары мен әдістерін, жағымсыз әсерлерден қорғау тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, ұйымдастырушылық және топтық коммуникацияларды талдау, жобалау біліктері. Өзіне және басқаларға әсер ету тиімділігін бақылау және бағалау дағдыларын меңгереді. . Психологиялық мәдениет және әртүрлі салалардағы тұлғааралық әсерді басқару дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология негіздерімен патопсихология

    Арнайы психологияның негіздерімен Патопсихология жеке тұлғаның психологиясын қамтитын пәнаралық курс болып табылады-оның ішінде психика, психиканың дамуы және психикалық дамудың деформациясы жағдайында пайда болатын жеке қасиеттер. Психикалық аурулар, тұқым қуалайтын психикалық аурулардың этиологиясы мен себептерін анықтау әдістері, психикалық дамудың өзгеруі, маскүнемдік, нашақорлық, улану кезінде психикалық дамуда болатын өзгерістерді, ауытқуларды патопсихология психологиялық ғылымдармен біртұтас байланыста қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық психология

    Пән білім алушыларды практикалық психологияның әдіснамалық негіздерімен, негізгі бағыттарымен таныстырады. Әр түрлі салалардағы практикалық психологтың қызметін ұйымдастырудың аспектілері қарастырылады. Практикалық қызметті болжау, жобалау және модельдеуді жүзеге асыруға қабілетті. Пән жетістіктерді диагностикалауды, тренингтер өткізуді, адамдардың жеке ерекшеліктері туралы деректерді жинау мен талдауды жүзеге асыру дағдылары мен қабілеттерін игеруді қамтиды. Студенттер психологиядағы заманауи практикалық тәсілдер мен бағыттарды бағдарлай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гештальт-терапия

    Курста гестальт терапиясының негізгі параметрлері игеріледі, қолданбалы аспект бойынша негізгі ұғымдар қарастырылады, клиентпен сессияларды талдау жүзеге асырылады. Гештальт терапиясының әдістері практикалық қызметте қарастырылады. Негізгі түсіну гештальт терапиясы принципімен жәнежекелей және топтық жұмыстың техникалары мен әдістері дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар практикалық іс-әрекетте гестальт терапиясы саласындағы білім мен дағдыларды қолдану қабілетін көрсетуге дайын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия

    Курстың мазмұны арт-терапия әдістерін қолданудың негізгі бағыттарын, формаларын, әдістерін анықтайды. Әр түрлі жас топтарындағы арт-терапиялық әсердің теориясы мен практикасын танысып, игереді. Білім алушылар арт-терапиялық қызмет мазмұнының ерекшеліктерін зерделейді. Курсты зерттеу аясында Ертегі терапиясының, изотерапияның, ойын терапиясының ерекшеліктерімен танысу ұсынылады. Білім алушылар әртүрлі жастағы және әлеуметтік қоғамдастықтардағы арт – терапиялық әсер ету дағдыларын меңгереді .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайларда психологиялық көмек

    "Төтенше жағдайлар кезіндегі психологиялық көмек" курсы білім алушыларды Төтенше жағдайлар кезіндегі психологиялық көмектің принциптерімен, әдістерімен, техникаларымен таныстырады. Шұғыл көмек көрсету үшін төтенше жағдайға тап болған адамдардың психологиялық жағдайын дұрыс анықтау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Қайғылы оқиғаларға тап болған түрлі жастағы адамдарға шұғыл психологиялық көмек көрсету әдістері мен әдістерін үйретеді. Дүрбелеңге ұшыраған көпшілікпен жұмыс істеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдарын, басқарушылық міндеттерді жоспарлау мен шешудің ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Білім алушылар жанжалды жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады. Еңбекті ынталандыру тәсілдерін; басқарудың тиімді стильдерін қолдану тәсілдерін меңгереді. басқару стильдері. Курс аяқталғаннан кейін басқарушылық қызметтің теориясы мен практикасын, басқарушылық міндеттерді шешу тәсілдерін саралауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Пән зерттеу нәтижелерін жинау, жүйелеу және математикалық өңдеу әдістерімен, математикалық статистикамен және деректерді талдаудың математикалық әдістерімен жұмысты игеруге және оларды психологиялық зерттеулерде қолдануға бағытталған. Студенттерде математикалық статистиканың негізгі принциптері және талдау әдістері және зерттеу барысында алынған мәліметтерді формальды-мазмұндық түсіндіру, қолданбалы статистикалық-психологиялық бағыт деңгейін арттыру туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ювеналды психология

    Ювеналды психология курсы заң психологиясының негізгі принциптерін игеруге бағытталған. Ювеналды психологияның негізгі бағыттары бойынша қажетті білімді, дағдыларды және іскерлікті дамытады. Ювеналды заң психологиясының негіздерін игереді. Білім алушыларда балалар мен жасөспірімдерде құқықтық сананы дамыту біліктерін қалыптастырады. Ол жасөспірімдерде агрессивті-зорлық-зомбылық тенденциялары мен диссоциативті мінез-құлықтың қалыптасуына әсер ететін себептер мен факторларды және оларды жеңу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заң психологиясы

    Курс заң психологиясының ғылым ретіндегі жалпы сипаттамасын игеруге, құрылыммен, принциптермен, әдістермен танысуға, заң мамандықтарының профессиограммасын жасауға бағытталған. Білім алушыларға кәсіби міндеттерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін психологиялық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Құқықтық қатынастардың әр түрлі субъектілерінің психикалық белсенділігінің ерекшеліктері, олардың құқық қолдану мен қолданудың әртүрлі жағдайларындағы психикалық жағдайы ашып көрсетіледі. Заңгерлердің қызметі адамның мінез-құлқын терең түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби өсу психологиясы

    Курс жеке тұлғаның кәсіби даму заңдылықтарын, жеке тұлғаның психологиялық негіздерін- кәсіби дамуды, кәсіби және әлеуметтік салалардағы жеке адамдармен және топтармен тиімді өзара әрекеттесуді дамытуға бағытталған. Кәсіби өсу мен тұлғаның қалыптасуының психологиялық заңдылықтарымен танысады . Өмір бойы білім алу арқылы өзін-өзі дамыту траекториясын құру дағдылары және кешенді кәсіби міндеттерді шешуге дайындық қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы конфликтология

    Пән қолданбалы конфликтологияның бағыттары мен ғылыми мектептері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Жанжалдың теориялық және әдіснамалық талдауының ерекшеліктері мен ерекшеліктері және олардың қолданбалы мәні ашылады. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері және оны басқару әдістері қарастырылады. Курс әр түрлі жағдайларда қақтығыстарды шешудің қолданбалы дағдыларын қалыптастырады, құндылық пен функционалды мақсатты ымыраға келу мен қақтығыстарды реттеу технологиясының маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси психология

    Курс саяси психологияның ғылым ретіндегі жалпы сипаттамасын дамытуға бағытталған. Студенттер жеке тұлға деңгейіндегі саяси психологияның негізгі категорияларын, мәселелерін, шағын және үлкен әлеуметтік топтарды зерттейді, теориялық және әдістемелік тәсілдерді қарастырады. Курс барысында әлеуметтік топтардың мазмұны, негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері және динамикалық процестері туралы идеялар қалыптасады. Саяси саладағы жеке фактордың рөлі мен маңызы, оның негізгі тетіктері мен формалары зерттелді. Білім алушылар саяси құбылыстарды әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Би-қозғалыс терапиясы

    Курс білім алушылардың би - қимыл терапиясының теориясы мен әдіснамасын меңгеруіне ықпал етеді. Би-қимыл терапиясының негізгі принциптері мен әдістемелік әдістері, топтық әдістері меңгеріледі. Жұмысты ұйымдастырудың және клиенттің қарқынды реакцияларымен тиімді жұмыс істеудің негізгі дағдылары мен принциптері қалыптасады. Білім алушылар би-қимыл терапиясы шеңберінде диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге бағытталған түрлі әдістер мен технологияларды қолдануға дайындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениаралық психология

    Курс мәдениаралық зерттеулердің негізгі теорияларын, мәдениетаралық коммуникация психологиясын, көп мәдениетті әлемді қабылдау мен түсінуді дамытуға бағытталған. Курс білім алушылардың әлеуметтік, мәдени және этникалық айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілетін дамытуға ықпал етеді. Этносаралық жағдайлардың алдын алу және шешу білігі. Білім алушы қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдауға дайын болады, әлеуметтік-мәдени мәселелерді шеше алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Курстың мақсаты-психологиялық эксперименттерді жобалау және жүргізу, деректерді талдау және зерттеулердің дәлдігі мен жарамдылығын арттыру үшін жасанды интеллектті қолдану дағдыларын дамыту. Білім алушылардың эксперименттік жоспарлардың схемаларын игеруіне, ішкі/сыртқы жарамдылығын анықтауға, зерттеу нәтижелерін түсіндіру мен ұсынуға, цифрлық және АИ-технологияларды психологиялық практикаға біріктіру қабілетіне ықпал етеді. Білім алушылар жасанды интеллект құралдарының көмегімен эксперименттік зерттеулерді жобалауға, жоспарлауға және жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери психология

    Курс әскери қызметтің психологиялық аспектілерін осы саладағы ғылыми-практикалық идеяларға сәйкес жүйелеуге, әскери қызметшілерге психологиялық дайындықты ұйымдастыру және психологиялық көмек көрсету бойынша білімді меңгеруге бағытталған. Күнделікті іс-әрекетте және ұрыс жағдайында адам мінез-құлқының стратегиялары мен әдістерін игереді. Студенттер әскери қызметтің шиеленісті және төтенше жағдайларына байланысты мәселелерді шеше алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Бұл курс адам психикасының этникалық ерекшеліктеріне байланысты этномәдени жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ этносаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттейді. Этносаралық және мәдениетаралық кеңістіктегі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде мінез-құлықтың этникалық детерминанттары қарастырылады. Этнопсихологияның ғылым жүйесіндегі орны мен мәні, оның тарихи дамуын талдау анықталады. Ұлттық психология, ұлттық өзін-өзі тану, этникалық сәйкестілік мәселелерін шешуге қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Байланыс және тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы

    Курс студенттерді қарым-қатынас психологиясы мен тұлғааралық өзара әрекеттесудің негізгі ұғымдарымен, теорияларымен және проблемаларымен таныстырады. Білім алушы тұлғааралық қарым-қатынас заңдылықтарын, механизмдерін, қақтығыс жағдайларындағы жеке тұлға мен топтың мінез-құлық ерекшеліктерін меңгереді. Әр түрлі санаттағы адамдармен тұлғааралық қарым-қатынасты құру дағдылары мен дағдыларын дамытады. Психологиялық әдістермен жұмыс істеу дағдыларын игеруге көмектеседі, қарым-қатынас дағдылары мен жеке мәдениеттің дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алдын алу психологиясы

    Превентивті психология курсы девиантты мінез-құлықтың себептерін, алдын алу шаралары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Превентивті психология жасөспірімдер мен жастар арасындағы әлеуметтік ауытқуларды алдын алу жолдары мен әдістерін зерттейді. Курс девиантты мінез - құлық сипатын, әлеуметтік патогенезді анықтайтын қолайсыз факторларды анықтайды. Психологиялық-педагогикалық зерттеу негіздері профилактикалық психология әдісін, кәмелетке толмаған қылмыскерлерге қатысты бас бостандығынан айыру түріндегі қылмыстық жазаларды орындаудың тарихи аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу әдіснамасы мен әдістері

    Курс ғылыми зерттеулер, жалпы әдіснамалық принциптер және қазіргі заманғы ғылымның ерекшеліктері,негізгі операциялар, ғылыми зерттеу жүргізудің практикалық әдістері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент жасау дағдыларын, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Ғылыми зерттеудің принциптері мен мазмұны, ғылыми таным әдіснамасы саласында дағдылар мен біліктерді қалыптастыру мәселелерін талқылайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Патопсихология

    Курсты оқу барысында Патопсихология туралы идеялар оның іргелі және қолданбалы мағынасында қалыптасады. Психикалық патология, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдардағы психологиялық бұзылулар қарастырылады. Психопатологияны анықтаудың практикалық алғашқы диагностикалық дағдыларының жиынтығын қолдануды үйренеді. Шекаралық нейропсихикалық, тұлғалық бұзылулардағы психикалық процестердің, психологиялық жағдайлардың, эмоционалды-жеке саланың өзгеруі мен бұзылуы туралы идеялар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындау, кәсіби этика қағидаларын сақтау, кикілжіңсіз бірлескен қызметті және психологиялық орта субъектілерінің тұлғааралық өзара әрекеттестігін ұйымдастыру.
  • Клиентпен психологиялық байланыс орнату және оны кеңес беру процесінде қолдау, психикалық белсенділіктің нормалары мен патологиясының критерийлерін және олардың көріністерін тану, клиентке психологиялық көмек сұрауын қалыптастыруға көмектесу.
  • Психологиялық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен жұмыс жасау, психодиагностикалық әдістердің заманауи құралдарын жіктеу; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдарды тексеруді ұйымдастыру; арнайы мекемелердегі психологтың қызметін практикалық психологияның әртүрлі салаларында жұмыс істеуге дайындығын ескере отырып бағалау.
  • Ұжымдағы және командадағы жұмысты үлгілеу, әріптестермен, басшылықпен, зардап шеккен және төтенше жағдайлар аймақтарындағы басшылықпен тиімді қарым-қатынас жасау; жұмыс уақытын тиімді пайдалану дағдыларын меңгеру.
  • Психологтың кәсіби қызметінде инновацияны қолдану тәсілімен этногуманистік дүниетаным мен психологиялық денсаулық арқылы тұлғалық әлеуетті өзін-өзі жүзеге асыру үшін қалыптасқан доминанттарды көрсету.
  • Адамның немесе топтың психологиялық жағдайын талдау және бағалау, танымдық процестердің ауқымын, сондай-ақ адамның барлық мүмкін мінез-құлық көріністерін ажырата білу, психологтың тәжірибесінде заманауи психотехниканы қолдану.
  • Этномәдени ерекшеліктерді ескере отырып, бала-ата-ана және неке қатынасының психологиялық тәуекелдері мен қауіптерін синтездеу; кәсіби қызметте қарым-қатынас мәдениетінің іскерлігін көрсету; басқару іс-әрекетінде әдістер мен тәсілдерді қолдану
  • Суицидтік және аутодеструктивті мінез-құлықтың психодиагностикасын, психологиялық көмегін және алдын алу жұмыстарын жүзеге асыру, суицидтік қауіп факторлары мен суицидтік қауіпті дағдарыстарды болжау.
  • Психологтың кәсіби міндеттерін шешуде қызмет түрлерінің психологиялық аспектілерін анықтау.
  • Бір жас кезеңінен екіншісіне ауысудың психологиялық мәселелерінің кең спектрін қарастыру, психиканың даму деңгейлерін, формаларын сипаттау, тұлғаның психикалық және соматикалық даму ерекшеліктері бойынша психологиялық көмекке сұраныс жасау.
  • Дамудың жас кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктері туралы қорытынды жасау, психикалық және тұлғалық құрылымдардың табиғатын ашатын тарихи ретроспективалық және болашақтағы негізгі психологиялық теорияларды салыстыру.
Top