Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01541 Химия-Биология в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "6В01541– Химия - биология" білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, Кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті химия және биология мұғалімдерін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Жалпы химия 1
Жалпы және бейорганикалық химия 1
Жалпы химия 2
Жалпы және бейорганикалық химия 2
-
2 Оқу жылы
Элементерді аңықтау әдістемесі 1
Диагностика және химиялық аналитика 1
Биоорганикалық химия 1
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Адам биологиясы
Көміртегі және оның қосылыстары химиясы 1
Адам анатомиясы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика және құқық негіздері
Кәсіпкерлік дағдылары
Биоорганикалық химия 2
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Диагностика және химиялық аналитика 2
Көміртегі және оның қосылыстары химиясы 2
Ғылыми зерттеу әдістері
Элементерді аңықтау әдістемесі 2
-
3 Оқу жылы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Өсімдіктер физиологиясы
Бағалау және дамыту
Химияны оқыту әдістемесі
Өсімдіктер және жануарлардың анатомиясы 1
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1
Биологияны оқыту әдістемесі
Химиялық технология
Химиялық энергетика
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2
Өсімдіктер және жануарлардың анатомиясы 2
Өсімдіктер және жануарлар систематикасы
Тірі ағзалардың түрлілігі
Сыныпты басқару
Физколлоидтық химия
Химиядан есептер шығару
Инклюзивті білім беру ортасы
-
4 Оқу жылы
Биохимия және молекулалық биология
Микробиология және биотехнология
Биогеохимиялық талдау негіздерімен химиялық экология
Микробиология және вирусология
Мұғалімнің кәсіби бағыттары
Зерттеулер, даму және инновациялар
Молекулалық физика және оптика
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Генетика
Химиялық синтездеу өнері
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Химияның, биологияның негізгі бөлімдерінің теориялары мен жалпы теориялық ережелерін; химиялық-биологиялық үрдістерді; қоршаған ортада ластаушы химиялық заттардың таралу процесіне әсер ететін заңдылықтар мен факторларды білуін және түсінуін көрсетеді.
- Химия мен биологияны оқытуда инновациялық технологияларды пайдалану кезінде, өзінің кәсіби қызметінде нәтижелерді талдау және талқылау кезінде теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.
- Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.
- Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие
- Ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды химиялық экспериментті жоспарлау мен тұжырымдау, оқу іс-әрекеті мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыру үшін қолданады.
- Нәтижелерді түсіндіруде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.
- Ол академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.