Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01803 Әлеуметтік педагогика (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтард даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Эмоционалды интеллект (IP)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері (IP.)
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері (IP)
Экономика және кәсіпкерлік негіздері (IP)
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері (IP)
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу (IP)
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы (IP.)
Математикалық статистика негіздері (IP)
Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау (IP)
Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері (IP)
Әлеуметтік қорғау жүйесі (IP)
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары (IP.)
Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде тьюторинг (IP)
Топтық динамика және фасилитация (IP.)
Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы (IP.)
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары (IP.)
Әлеуметтік тренинг (IP)
Тренингтік жұмыс (IP)
Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау (IP)
Педагогикалық зерттеулер (IP.)
Баланың әлеуметтенуін бағалау (IP)
Жас ерекшелік және әлеуметтік психология (IP.)
Әлеуметтік өзгерістер (IP.)
Баланы әлеуметтендіру (IP)
Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика (IP.)
Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу (IP.)
Баланың отбасын бағалау (IP.)
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы (IP.)
Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары (IP)
Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық (IP)
Мониторинг стратегиялары (IP)
Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы (IP)
Бағалау және дамыту (IP.)
Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет (IP.)
Ақпаратты басқару (IP)
Даму мониторингы (IP)
Білім берудегі кейс-менеджмент (IP.)
Тьюторлық әрекет технологиялары (IP)
Әлеуметтік квалиметрия (IP)
Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде (IP)
Тайм-менеджмент (IP)
Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент (IP)
Позитивті ата-ана (IP)
Әлеуметтік жұмыстағы жобалау (IP)
Отбасылық педагогика (IP)
Экстремалды әлеуметтік жағдайлар (IP)
Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру) (IP.)
Мектептегі күйзеліс-менеджмент (IP)
Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде (IP)
Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту (IP.)
Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі (IP)
Күйзелістік әрекет ету (IP)
Отбасын қолдау және дамыту (IP)
-
4 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы (IP)
Білім берудегі зерттеу кейсі (IP.)
Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық (IP)
Әлеуметтік жұмыстағы желілік және медиатехнологиялар (IP)
Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері (IP.)
Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары (IP)
Сапалық сипаттамалар және нарративтер (IP)
Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері (IP)
Күйзеліс интервенциясы (IP)
Білім берудегі конфликтология (IP)
Кейс сипаттамасы (IP)
Білім берудегі кибертехнологиялар (IP)
Оқыту әдістері мен технологиялары (IP.)
Қосымша білім беруді жобалау (IP.)
Білім берудегі медиация (IP)
Зерттеулер, даму және инновация(IP.)
Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы (IP)
Әлеуметтік зерттеулер (IP.)
Кәсіби өсу портфолиосы (IP)
Зерттеу коммуникациялары (IP.)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады.
- Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балаларды оқытуды жеңілдетеді.
- Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады.
- Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған.
- Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды.
- Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады.
- Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді.
- Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді.
- Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.