Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06118 Иммерсивті технологиялар в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы XR жүйелерін бағдарламалау және прототиптеу дағдылары бар жоғары білікті мамандарды дайындау. Қолданбаларға өнеркәсіп, робототехника, мультимедиялық жүйелер, кино мен теледидардағы арнайы эффектілер және компьютерлік ойындар жатады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алгебра және геометрия
Ақпарат теориясы
Алгоритмизация и программирование
Дерекқорларды жобалау. SQL-ге кіріспе
Web-технологии
Бағдарламалық қамтамасыз етудiң архитектурасы және дизайны
Физика
Объектілі бағдарланған программалау
Графикалық дизайн негіздері
Дискреттік математика
Математикалық анализ
-
2 Оқу жылы
Компьютерлік және математикалық модельдеу
AR / VR технологиясына кіріспе
Оптика
Майнор 1
Машиналық оқытуға кіріспе
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Физикалық процестерді виртуалды модельдеу
Unity негіздері
Зерттеу әдістемесі
Сандық кескінді өңдеу
Майнор 2
Экономикалық теория
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тіршілік қауіпсіздігінің және экологияның негіздері
Заң және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Стартаптар және кәсіпкерлік
-
3 Оқу жылы
Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы
Үлгілерді тану жүйелері
Microsoft .NET Framework - Разработка приложений
HCI - AR/VR жүйесіндегі UI/UX
Компьютерлік ойындарды әзірлеу
XR жүйелерін жобалау
Көрнекі ақпарат және деректерді визуализациялау
Блокчейн технологиясы
Цифрлық егіздерді дамыту технологиялары + BIM
Үлгілерді тану жүйелері
Майнор 3
Компьютер көрінісі
Жасанды интеллект негіздері
Жобаны басқару
Виртуалды шындық жүйелері
Анимация және визуалды эффекттер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі математикалық құралдарды пайдалана білуді көрсету.
- Компьютерлік графика мен геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын, векторлық және растрлық графика негіздерін, фракталдық графиканың теориялық аспектілерін, компьютерлік геометрияның негізгі әдістерін, шынайы көріністерді құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін, компьютерлік графиканы жүзеге асыруды білу. компьютерді қолданатын алгоритмдер.
- Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қамтамасыз ету үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге, пайдаланушы интерфейсіне және деректерді сақтау және өңдеу жүйелеріне арналған әртүрлі құралдарды қолданыңыз.
- Пәндік аймаққа және зерттелетін мәселеге сәйкес келетін визуализация әдістері мен сценарийлерін таңдай алу және қолданбалы есептерді шешу үшін визуализация құралдарын тиімді қолдана білу.
- Қазіргі заманғы дереккөздерді өз бетінше әртараптандыру және сыни талдау, қорытынды жасау, оларды дәлелдеу және ақпарат негізінде шешім қабылдау.
- Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы брйынша қолдана алу
- Әртүрлі пәндік салалардағы мәселелерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау, жобалау, енгізу, сапасын бағалау және тиімділігін талдау дағдыларына ие болу.
- Қарапайым және күрделі анықталған жүйелер үшін реляциялық және реляциялық емес дерекқор логикасын жобалау
- Компьютерлік ақпаратты қорғаудың негізгі ұғымдары мен тенденцияларын, ақпаратты қорғау принциптерін, жіктеу қағидаттарын және компьютерлік жүйелерге қауіп төндіретін қатерлердің мысалдарын, қазіргі отандық және халықаралық жүйелерде енгізілген ақпараттық технологиялар өнімдері мен жүйелерін қорғаудың заманауи тәсілдерін білу. АТ қауіпсіздік стандарттары, ақпараттық жүйелерде көп деңгейлі қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі құралдары.
- Нұсқау деңгейінде жоғары деңгейлі тілде бағдарламалардың орындалуын түсіндіру; Ішкі және сыртқы жады технологияларының кең спектрін қолданыңыз; Процессордағы биттерді өңдеу үшін кодты жазыңыз.