Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06302 Кибер қауіпсіздік в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚТҚ триадасының қолданбалы дағдыларына: ақпараттың құпиялылығы, тұтастығы және қолжетімділігіне ие, кез келген ауқымдағы және мақсаттағы АТ-жүйелерін тиімді әзірлеуге, өрістетуге және пайдалануға ықпал ететін жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 249
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B058 Ақпараттық қауіпсіздік
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B063 Ақпараттық қауіпсіздік
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық бейін және бейіндік оқыту
Тұрақты даму мақсаттары
Мәселелерді шешу және бағдарламалау
Математиканы оқыту дағдылары-сандық әдістер
-
2 Оқу жылы
Компьютерлік этика
Компьютерлік жүйелер
Есептеуге арналған математика
CI тілінде бағдарламалау
Компьютерлік құқық және киберқауіпсіздік
Компьютерлік желілер
Деректер базасын жобалау және енгізу
C II тілінде бағдарламалау
-
3 Оқу жылы
Windows криминалистикаcы
Бағдарламалық жасақтама және қауіпсіздікті басқару
Веб-қосымшаларды әзірлеу
Киберқауіптерді барлау және инциденттерге әрекет ету
Кәсіпорында оқу жылы
Зерттеулерге кіріспе
Linux - тағы қауіпсіздік
Криптография
Енуді тестілеу
-
4 Оқу жылы
Анық емес логика және білімге негізделген жүйелер
Компьютерлік этика және құпиялылық
Мультисервистік желілер 1
Қауіпсіздік саласындағы жаңа тақырыптар
Қауіпсіз веб-қосымшаларды әзірлеу
Деректерді іздеу
Сандық тергеулер
Криминалистика және қауіпсіздік саласындағы кәсібилік
Мультисервистік желілер 2
Желілік криминалистика
Үлкен деректер және бизнес-модельдер
Зиянды бағдарламаларды талдау
Қорытынды жоба
Деректер базасын басқару және бағдарламалау
Өнеркәсіптік басқару жүйелерінің қауіпсіздігі
Функционалдық бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу
Веб-қосымшаларды енгізуді тестілеу
Front-End веб-әзірлеу
Оқыту нәтижелері
- Өмірлік циклдің негізгі кезеңдерін қоса алғанда, жүйені дамытудың коммерциялық және экономикалық мәнмәтінін; бизнес-ұйымның негізгі ұйымдастырушылық функцияларының рөлін; ұйымдық мәдениетті, киберқауіпсіздік тәуекелдерін бағалау және тәуекелдерді басқару саясаты мен стратегиясын талқылайды
- Заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, аппараттық-бағдарламалық кешендер мен деректер базасының компоненттерін әзірлейді; қолданбалы есептерді шешу үшін 1С ортасында конфигурацияны әзірлеу әдістері мен құралдарын қолданады
- Windows құрылғысында сандық дәлелдемелерді жинау, өңдеу және сақтау арқылы сот сараптамасын жүргізеді
- Linux операциялық жүйелерін сервер, DMZ-де жұмыс істейтін жұмыс істейтін сервер немесе корпоративті ортадағы жұмыс станциясы сияқты әртүрлі орналастыру сценарийлері үшін күшейтуге қабілетті
- Ену тестілеуін жүргізу, қолданбалы деңгейде сүзу технологияларын дұрыс және уақтылы енгізу ұйымның қауіпсіздігін арттырып, ақпараттың тұтастығын қалай сақтай алатындығын түсінеді
- Шифрлаудың негізгі әдістері және оларды Киберқауіпсіздіктің түрлі контекстінде қолдану туралы терең білімді меңгереді; әр түрлі көздерден алынған сандық дәлелдерді талдайды және түсіндіреді және нәтижелерді жетекші және техникалық аудиторияға ұсынады
- Кең таралған веб-шабуылдарға иммунитеті бар коммерциялық танылған стандарттар мен бағдарламалау әдістерін тиісті ескере отырып, веб-қосымшалар мен функционалдық бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейді. Windows зиянды бағдарламасын тану концепциясын, құралдары мен әдістерін және зиянды бағдарламаны талдаудың жалпы элементтерін меңгерген. Зиянды бағдарламалардың нақты үлгілерін, зақымдалған жад кескіндерін және визуалды диаграммаларды ажыратады
- Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу мен қолдану, пікірталас пен талдау жасауда өзінің құзыреттілігін көрсетеді
- Кәсіби қызметке әсер ететін заңдардың, стандарттардың, басқару қағидаттарының, рәсімдер мен шектеулердің маңыздылығын бағалайды. Қоғамның экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және құқықтық мүдделерін үйлестіру әрекеті кезінде туындайтын негізгі заңдылықтар мен қайшылықтар туралы түсінікке ие; тұрақты дамудың инновациялық компоненттерін түсінеді
- Ақпараттың қорғалуына мониторинг жасайды, талдайды және бақылау жүргізеді. Цифрлық қауіпсіздік саласындағы қауіптерді, осалдықты, жаңа тәуекелдерді айқындайды; қауіпсіздік проблемаларын талдаудың қажетті тәсілдері мен әдістерін таңдайды, сондай-ақ нақты жағдайдың міндеттеріне байланысты барларын түрлендіреді және жаңаларын әзірлейді.
- Мультисервистік желілердің аппараттық-бағдарламалық құралдарын құру қағидаттары және олардың сипаттамалары туралы түсінікке ие; қол жеткізу желілерінің архитектурасын, хаттамалары мен интерфейстерін біледі; мультисервистік желілерде орналастыру үшін жобалау қағидаттары тұрғысынан әртүрлі желілік технологияларды сыни бағалайды
- Есептеумен байланысты жағдайларда этикалық аргументтерді таниды, контексттендіреді және қолданады. Білімге негізделген анық емес логика мен жүйелердің ағымдағы теориялық мәселелері туралы баяндай алады
- Теориялық-көп математикалық объектілерді құрастыру және олармен жұмыс істеу және бизнесте қолдану ерекшеліктерін, ақпараттың тұтастығын және ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, дерекқорды басқарудың реляциялық жүйесін қолдана отырып, мәліметтер базасының жобасын жүзеге асырады
- Деректерді іздеу жүйесін қолдану үшін қажетті алғышарттарды анықтайды және бизнес мәселесі контекстіндегі деректер мен әдістер бойынша деректерді іздеу әдістерінің шектеулерін талқылайды. компьютерлік бағдарламаларды анықтайды, талдайды, жобалайды және енгізеді, сондай-ақ АТ-кәсіпкерлікте ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің мүмкіндіктерін қолданады
- Қоғамның экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және құқықтық мүдделерін біріктіруге тырысқанда туындайтын негізгі заңдылықтар мен қайшылықтар туралы түсінігі бар; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын зерттейді; ғылыми білімнің дамуының қазіргі тенденцияларын және жаратылыстанудың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін түсінеді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырады; тұрақты дамудың инновациялық құрамдастарын түсінеді. Ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен әдістерін қолданады, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімдердің негізгі заңдылықтары мен негіздерін біледі және түсінеді.