Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01910 Арнайы педагогика в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай арнайы педагогика мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Экономика және құқық негіздері
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Инклюзивті білім
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару
Білім берудегі менеджмент
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Арнайы мектептің тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Арнайы мүмкіндігі шектеулі балаларға ана тілін оқытудың әдістемесі
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Акмеология негіздері
Арнайы педагогика
Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология
Ерте жастағы балалар дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері
-
3 Оқу жылы
Ақыл-есі кем балалардың клиникасы
Генетика негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқытудың әдістемесі
Жас ерекшелік физиологиясы
Невропатология негіздері
Minor бағдарламасы I
Психопатология негіздері
Арнайы мүмкіндігі шектеулі балаларға жаратылыстану пәндерді оқытудың әдістемесі
Анатомия, есту, сөйлеу және көру органдарының физиологиясы мен патологиясы
Логопедия негіздері
Мүмкіндігі шектелген балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Психологиялық дамуында ауытқуы бар балалардың ақыл-ойының даму деңгейін диагностикалау
Танымдық әрекетті түзету және психомоторлы сенсорлық процестерді дамыту
Арнайы білім беру мекемелерінде беймделген дене шынықтыру және емдік дене шынықтыру оқытудың теориясы мен технологиясы
Minor бағдарламасы II
-
4 Оқу жылы
Мүмкіндігі шектелген тұлғаларға оңалту және әлеуметтік бейімдеу жұмысын ұйымдастыру
Арнайы (түзету) мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Олигофренопедагогика
Ерте балалық аутизмдегі психокоррекциялық технологиялар
Логоритмика
Қозғалыс саласын түзету ырғағы және дамуы
Ақыл-есі кем балаларға коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету
Жүйелі сөйлеу бұзылыстары кезінде түзету жұмыстары
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Олигофренопсихология
Ақыл-есі кем балаларда когнитивтік процестерді дамыту
Арнайы білім беру мекемелерінде бейнелеу және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас барысында ауызша және жазбаша түрдегі тілдік дағдыны көрсете білу;
- Белгіленген критерийлерге сәйкес түзете-дамыту жұмыстарының тиімділігін бағалау;
- Өзінің кәсіби өсуін жобалау, командада жұмыс істеу.
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) адамдар үшін техникалық, қалпына келтіру, оңалту мен көмекші оқыту және қарым-қатынас құралдарын пайдалана отырып, түзету-дамыту сабақтарын жүргізу;
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) балаларды сүймелдеудің денсаулық сақтау принциптерін және денсаулығы мен қауіпсіз жүріс-тұрысына әсер ететін факторларды білуі мен түсінігін қолдану;
- Арнайы және инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасының даму тенденциясы және перспективасын қалыптастыру;
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) балаларға, олардың ата-аналары мен педагогтарына түзету-тәрбиелік көмек көрсетудің құралдарын және қоғамдағы толеранттық қатынасты ұсыну;
- Арнайы педагогика мен арнайы психологияның тұжырымдарын, арнайы білім беру және балаларды әлеуметтік қорғау жүйесінің құқықтық негіздерін білуі мен түсінуін көрсете білу;
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, жобалау, талдау және қабылдау, мақсаттар қою және оларға жету жолдарын таңдау;
- ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) балаларды бар балаларды диагностикалаудың, түзетудің, дамытудың және оңалтудың ғылыми-зерттеу, инновациялық, цифрлық және арнайы әдістерін қолдану;
- Сөйлеу тілі және басқа да бұзылыстары бар балаларды оқыту және дамытуға арналған оқу-бағдарламалық қамтамасыз ету мен логопедиялық құжаттаманы әзірлеу;
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;