Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01420 Музыкалық білім в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты университеттің миссиясымен келісілген және жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, инновациялық музыкалық білім беру саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті музыка мұғалімін даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Музыка теориясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кәсіпкерлік негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экономика және құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сольфеджио
-
2 Оқу жылы
Дауыс қою
Батыстың күй өнері
Хор дирижерлау І
Негізгі музыкалық аспап І
Педагогика
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Музыкалық білім беру әдістемесінде сандық жүйені қолдану
Музыкалық білім беруде жасанды интеллектті қолдану технологиясы
Негізгі музыкалық аспап ІІ
Вокал класы
Хор класы І
Хор ансамблі І
Қаратау өңірінің күй өнері
Дәстүрлі ән салу
-
3 Оқу жылы
Шығыс және Орталық Қазақстан күй өнері
Инклюзивті білім беру жағдайындағы психологиялық-педагогикалық түзету
Негізгі музыкалық аспап ІII
Хор дирижерлау ІI
Қазақ музыкасының тарихы
Инклюзивті білім беру
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Әлем мәдениетінің тарихы
Хор партиясын оқу
Шетел музыка тарихы
Minor бағдарлама
Музыка пәнің оқыту әдістемесі
Хор дирижерлау ІІІ
-
4 Оқу жылы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Концертмейстерлік класс (фортепиано)
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)
Хорды әрлеу
Музыкалық этнография
Хор класы II
Қазақ музыкалық фольклоры
Қосымша музыкалық аспап
Аралас хор
Гармония
Хор ансамблі II
Ерлер хоры
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы жасанды интеллект және инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.
- Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете отырып, жасанды интеллектті пайдаланып оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарын әзірлейді.
- Белгілі бір сабақтың немесе іс-шараның (сабақтар сериясы немесе іс-шаралар кешені) жоспарына сәйкес тәртіптің жоғары деңгейін сақтай отырып, өз қызметін және білім алушылардың әрекетін ұйымдастырады.
- Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады.
- Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады.
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
- Балалардың жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.
- Оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.
- Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады.
- Оқыту және тәрбиелеу процестерінде білім алушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдай алады.
- Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын жасанды интеллект және заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
- Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, білім алушылардың жеке траекториясының прогресіне мониторинг жүргізеді.