Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06126 Информатика в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Математика I

    Анықтамаларды білу. Кері матрицаны табу үшін детерминанттарды қолдану. Екі және үш белгісіз сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің оңтайлы нұсқасын негіздеу. Скалярлық, векторлық және аралас векторлардың өнімін табудың формулаларын ажырата білу. Күрделі сандар теориясының негізгі ұғымдарын білу. Бір айнымалының туындылары мен интегралдық функцияларын табу мүмкіндігі. Бірінші және екінші типтегі интеграл қисықтарын шешу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдер және бағдарламалау технологиялары

    Бағдарламалаудың қолданылу саласын білу, бағдарламалау тілдерінің классификациясы, бағдарламалау тілдерінің негізгі түсініктері, бағдарламаларды жоғары деңгейлі тілден аудару механизмдері, негізгі бағдарламалау әдіснамасы. Алгоритмдерді және бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи әдістер мен құралдарды қолдану мүмкіндігі. Қазіргі заманғы программалау жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін білу, оларды өңдеуге арналған деректер құрылымдары мен алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика II

    Функциялардың бірнеше айнымалыларының негізгі ұғымдарын білу. Өз туындыларыңызды табу мүмкіндігі. Көптеген айнымалылардың функцияларының экстремумын зерттеу. Көптеген интегралдарды шешу мүмкіндігі. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді білу. Әр түрлі теңдеулер мен әр түрлі деңгейдегі теңдеулерді шеше білу. Олардың қатарлар теориясындағы жуықтауын практикалық зерттеуді үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи операциялық жүйелер

    Компьютер құрылысында ОЖ пайдалана білу; ОС-ның жекелеген компоненттерінің жұмыс істеу механизмдері. Жүйенің және пайдаланушы процестерінің жұмыс істеу принциптерін білу; олардың өзара әрекеттесуінің негіздері және жүйелік функцияларға шақырулар; OЖ архитектурасы. Қазіргі заманғы операциялық жүйелер мен қабықшаларды, функционалдық және сервистік бағдарламаларды қолдану мүмкіндігі; қазіргі заманғы ОЖ-дағы бағдарлама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математика негіздері

    Студенттердің жеке басын қалыптастыру, олардың ақыл-ойы мен логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту, процестер мен құбылыстарды талдау және модельдеу үшін қажетті негізгі математикалық әдістерге үйрету, нәтижелерді өңдеу және талдау әдістерін игеру, математикалық пайымдау мен дәлелдеу принциптері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рython программалау тілі

    Бұл пән объектіге бағытталған Python бағдарламалау тілін, стандартты Модульдер кітапханасын және бағдарламалық жүйелерді әзірлеу принциптерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мамандық бойынша курстың негізгі техникалық терминологиясын, техникалық мәтіндерді аударуға қажетті негізгі грамматикалық ережелерді білу. Негізгі терминдерді сәйкес контексте қолдана білу; тақырыптарды талқылауға жетекшілік ету, ғылыми-техникалық бағыттағы әртүрлі көздерден ақпарат алу. Мамандық бойынша техникалық әдебиеттерді шет тілінен ана тіліне және керісінше аудару дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік сызба

    Әртүрлі типтегі және мазмұндағы графикалық ақпараттың сызбаларын орындау үшін заңдар мен ережелерді, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық үлгілеу әдістерін, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу және жобалау ережелерін, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Білім алушы кездейсоқ және ақпараттық процестердегі заңдылықтардың анықтайды; адам өміріндегі барлық саласындағы кездейсоқ процестердің математикалық және компьютерлік моделін құрады; ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін әр түрлі қолданбалы есептерді шешуде кеңінен қолданады; табиғаттағы кез-кезген кездейсоқ процестерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Алгоритм тұжырымдамасын білу; алгоритмдер мен деректер құрылымдарының негізгі қасиеттерін; алгоритмді бейнелеу әдістері; негізгі алгоритмдік құрылымдар келесі, тармақталған, иерархиялар; деректер құрылымдары және типтік өңдеу алгоритмдері. Алгоритмдердің тиімді алгоритмдерін құру, мәліметтердің оңтайлы құрылымын анықтау мүмкіндігі; алгоритмдердің күрделілігін анықтау. Алгоритмдерді жасаудың заманауи әдістерінің болуы; алгоритмдерді ұсыну тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби қарым-қатынаста мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, мақсаттар мен қарым-қатынас жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты қалыптастыру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тіліндегі сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау барысында шығармашылықты, жаңашылдықты, алқалылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • UML модельдеу тілі

    Студенттерді UML әмбебап модельдеу тілін қолдану негізінде бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді автоматтандыру технологияларымен таныстыру. Курста: UML тілінің белгілеу тілі және семантикасы, ObjectConstraintLanguage (OCL) формальды семантикасының спецификация тілі, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің бірыңғай процесі, ең танымал объектіге бағытталған CASE құралдары, OMG консорциумының негізгі стандарттары. UML технологияларының құрамдас бөліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графтар теориясы

    Графтар теориясының негізгі ұғымдарын, графиктердегі есептерді шешудің әдістерін, алгоритмдерін, графиктердегі объектілер мен құрылымдардың әртүрлі типтерін зерттеу әдістерін, сондай-ақ Графиктер мен желілердегі бірқатар классикалық есептерді оларды шешу алгоритмдерін сипаттаумен, алгоритмдердің күрделілігін талдаумен қарастырады. Графиктерде алгоритмдерді құрудың стандартты сызбаларын жүзеге асырыңыз, оларды қолданылатын бағдарламалау тілдеріне қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Логикалық функциялар, алгоритмдер, графтар, кодтау теориясының негізгі ұғымдарын меңгеру, жиындар және оларға қолданылатын амалдар туралы, комбинаторика элементтері туралы; жиындар теориясының негізін білу; жалпы алгебраның элементтерін білу;предикаттар және оларға қолданылатын амалдарды білу, кодтау теориясының элементтерін білу;логикалық формуламен берілген бульдік функциялар үшін ақиқат кестесін құра білу;предикаттық формулалардың ақиқаттығын анықтай білу; жиындарға арифметикалық амалдарды қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • FOXPRO құрылғыларымен ДҚБЖ құру

    Реляциялық деректер қоры теориясы және қосымшаларды әзірлеуге арналған қуатты автоматтандырылған мәліметтер қорын басқару жүйесін (МҚБЖ) Visual FoxPro ортасын жылдам меңгеру. Visual FoxPro құралының объектілі-бағытталған ортасында мәліметтер қорын басқару жүйесімен жұмыс істеудің теориялық және практикалық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Телекоммуникациялық жүйелердің (ТКЖ) – аумақтық байланыс жүйелерінің (ТКЖ) негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Байланыс желісі және байланыс арнасы туралы түсінік. Байланыс желілерінің және арналарының түрлері. ТСЖ-да сандық деректерді аналогтық және сандық кодтау. ТЖС элементтерін синхрондау. Синхрондау түсінігі. Синхрондау мақсаты. Синхрондау әдістері мен құралдары. Параметрлерді орнату және баптау. Желілердегі Адресация. Қолданбалы хаттамалармен өзара әрекеттесу. Пайдаланушы бағдарламаларымен желілік қызметтерді ұсыну. Сымсыз интерфейстер. USB шинасын ұйымдастыру. Деректер беру моделі. Алмасу ХАТТАМАСЫ. Деректер беру түрлері. Хост-процессор. USB шинасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер (деректер) қорының негіздері

    ДҚ-бұл белгілі бір ережелерді, деректерді сақтау, сипаттау және басқару принциптерін қамтитын мәліметтер жиынтығы. Бұл деректер белгілі бір доменге қатысты және көптеген нақты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік вирустарды құру және олардан қорғану

    Қазір жеке компьютерлер қолданылады, онда пайдаланушы машинаның барлық ресурстарына еркін қол жеткізе алады. Бұл компьютерлік вирустың атауын алған қауіп үшін мүмкіндік ашты. Вирусқа қарсы қорғаудың көптеген бағдарламалық құралдары бар. Қазіргі вирусқа қарсы бағдарламалар модульдерден тұрады. ДК-де вирустардың пайда болуына жол бермеу керек, бірақ компьютерді вирусты жұқтырғанда оны табу өте маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • С++ тілінде бағдарламалау

    Пәнді оқудың мақсаты – программалау тілдерінің классификациясын, мәліметтер типтерін, операцияларын, Си программалау тілінің операторларын, ішкі бағдарламаларды, стандартты модульдерді, программалау стилін, программалаудың сапа көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, жады мен адрестеуді ұйымдастыру, өңдеу индикаторларды қолданатын бағдарламалар, C/C++ тілінде бағдарламалау мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дербес компьютерлермен жұмыс

    Курстың мақсаты – қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қамтитын жабдықтар мен жабдықтарды пайдалану және қызмет көрсетумен байланысты қызметке маман дайындау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде дербес компьютерде жұмыс істеу, ДК-ға өзіндік қызмет көрсету дағдылары қалыптасады; өзіндік жұмыс және зертханалық жұмыс кезінде алынған нәтижелерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Обьектке бағытталған бағдарламалау

    «Обьектке бағытталған бағдарламалау» курсының шеңберінде студенттер осы бағдарламалау парадигмасының негізгі түсініктерімен танысады, сонымен қатар Delphi ортасында Windows қосымшаларын құрудың практикалық дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-сайт құру

    Мақсаты: веб-сайтты әзірлеу бойынша базалық дағдыларды игеру, құрылатын сайттың ішкі құрылымын әзірлеу, веб-сайттың құрамына кіретін web-беттердің мазмұнын толтыру үшін мазмұнды таңдау, осы сайттың құрамына кіретін web-беттерге арналған NTML-код жазу, веб-сайтты жобалау кезінде стильдің бірлігін қамтамасыз ету үшін стильдердің каскадтық кестесін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дербес компьютердің ішкі құрылғылары және оны жетілдіру

    Компьютердің құрылғысы архитектуралық деңгейде зерттеледі, бұл құрылғының сипаттамасын және оның техникалық бөлшектерсіз жұмыс істеу принциптерін білдіреді. Архитектуралық сипаттама - бұл қолданушыға, оның ішінде программистке жеткілікті болатын компьютердің құрылымы мен жұмыс істеуін түсіну. Жетілдірілген қолданушылар үшін және мамандандырылған курстарда компьютердің жұмысын, процессордың құрылымын, процессордың командаларының құрамын, бағдарламаның құрылымын және оны процессордың орындау алгоритмін (процессор циклі) бағдарламалық басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-дизайн

    HTML- құжат құрылымы мен оны құру технологиясы, Интернетте файлдар, каталогтар жэне байланыс беттер күру. Ингернетте өз сайтыңды ашу. Интернетке қосылу алгоритмдері, протоколдары. Компютерлік сызбалық технологияны пайдаланып беттерді қүрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Си тілінде бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты-программалау тілдерінің жіктелуін, деректер типтерін, операцияларды, Си бағдарламалау тілінің операторларын, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, жадты ұйымдастыру және адресацияны, көрсеткіштерді пайдалана отырып бағдарламаларды өңдеу, Си/Си++тілінде программалау ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HTML + РНР

    Алгоритмдеудің негізгі дағдыларын игеру, РНР тілі арқылы веб-бағдарламалау, HTML көмегімен веб-беттерді құру, сонымен қатар бағдарламалау мен web саласындағы негізгі технологиялар арасындағы байланысты жалпы түсіну. Шешімі мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін міндеттер: бағдарламалаудың проблематикасын, мақсаттары мен міндеттерін түсіну; бағдарламалаудың заманауи технологияларын білу( құрылымдық, модульдік бағдарламалау); бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін білу; Негізгі бағдарламалық құжаттарды әзірлеу мүмкіндігі; бағдарламалаудың қолданбалы жүйелерін пайдалану мүмкіндігі; бағдарламалаудың заманауи әдістерінің даму тенденциялары туралы түсінік беру; болашақ маманның ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Криптография және деректерді шифрлеу

    Оқу мақсаты: шифрлау алгоритмдерін білу, бағдарламалау тілінде стандартты криптожүйелерді жүзеге асыра білу, ақпаратты қорғаудың әртүрлі әдістерін біріктіру дағдылары. "Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері мен құралдары" болып табылады: заманауи криптографияның негіздері және ақпаратты қорғау мәселелерімен байланысты міндеттер туралы білім алу; ресми және классикалық криптожүйелерді зерттеу; криптоанализдің негізгі міндеттері; криптографияда математикалық модельдеуді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D модельдеу негіздері

    3dsMAX графикалық редакторын игеріңіз, оның көмегімен объектілердің үш өлшемді кескіндерін модельдеуге болады, сонымен қатар анимациялық бағдарламалар мен үш өлшемді таңбалар мен анимацияларды құруға қажетті іргелі құралдар туралы негізгі түсініктер. 3dsMAX-пен жұмыс істеудің жалпы принциптерін оқып үйрену - әртүрлі санаттағы объектілерді модельдеу, оларды редакциялау және түрлендіру - анимациялық суреттер жасау және көріністерді видео редакциялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адамның компьютермен өзара байланысы

    Адам — компьютерлік өзара іс-қимыл (HCI) - адамдар (пайдаланушылар) мен компьютерлер арасындағы өзара іс-қимылды зерттеу, жоспарлау және әзірлеу. Көбінесе оны компьютерлер, бихевиоризм, жобалау және зерттеудің басқа да салалары туралы ғылым жиынтығы ретінде қарастырады. Пайдаланушылар мен компьютерлер арасындағы өзара әрекеттесу бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қамтитын пайдаланушы интерфейсі (немесе жай интерфейс) деңгейінде жүзеге асырылады; мысалы, Дисплей экрандарында көрсетілетін бейнелер немесе объектілер, пайдаланушыдан аппараттық енгізу құрылғылары (пернетақта және тышқандар сияқты) арқылы алынған деректер және пайдаланушының әуе кемесі және электр станциясы сияқты ірі автоматтандырылған жүйелермен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында анықталған пәндер мен модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Параллельді есептеу жүйелерінің архитектурасы

    Параллельді бағдарламалау, параллелизмнің даму хронологиясын зерттеу. Бағдарламалау модельдерінің арасындағы айырмашылық: параллель және дәйекті. Параллельді компьютерлер. Параллельді бағдарламалау тиімділігін бағалау. Аппараттық синхрондау деңгейі. Параллельді алгоритмдер. Параллельді алгоритмдерді өңдеу: ыдырау, коммуникациялық конструкция, инкремент. Параллельді бағдарламалау ағындарды және деректерді өңдеу. Ғылыми проблемаларды шешуде параллельді алгоритмдерді қолдану. Суреттерді өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер базалары және эксперттік жүйелер

    Деректерді өңдеуге байланысты міндеттер кез келген қызмет саласында кең таралған. Кез келген кәсіпорынның қызметін автоматтандырылған ақпараттық жүйесіз (ААЖ) ұсыну мүмкін емес. Барлық ААЖ деректер базасын басқару жүйесіне (ДБЖ) сүйенеді. "Материалданады" ААЖ пәндік саласы деректер базасы (ДҚ) түрінде. Бейресми міндеттерді шешу үшін ДББЖ мен білімге негізделген ақпараттық жүйелерді (білім базасын) жақындастырудың қарқынды процесі жүруде. Білім инженериясы-жасанды интеллект (ИИ) саласының жеке бағыты. Бүгінгі таңда "білім инженериясы" және "сараптамалық жүйелер" терминдері ИИ бағытын белгілеу кезінде синонимдер ретінде пайдаланылады, сондай-ақ "сараптамалық жүйе" және "білімге негізделген жүйе"терминдері практикалық синонимдерге айналды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері

    Жасанды интеллект жүйесі пәнін игерудің мақсаттары: студенттердің білім мен пайымдауға негізделген автоматты шешім қабылдауды қамтитын мінез-құлықты көрсететін жүйелерді компьютерлік модельдеу әдістері бойынша базалық білімді игеруі; студенттердің жасанды интеллект жүйелері және оларды пайдалану саласындағы негізгі білім мен дағдыларды игеруі; студенттердің жасанды интеллект жүйелері және оларды пайдалану саласындағы негізгі білімдерін игеруі; студенттердің жасанды интеллект жүйесі бағдарламалауды интеллектуализациялау үшін; 1-ші ретті предикаттардың логикасын зерттеу, интеллектуалды ішкі жүйелерді оқытуды ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника және жасанды интеллект негіздері

    "Жасанды интеллект жүйелері"студенттердің шешімді іздеудің негізгі әдістерін, яғни интеллекттің қатысуымен шығару стратегиясын меңгеру үшін негіз болып табылады. Пәнде жасанды интеллект есептерін жіктеу, күй кеңістігіндегі және есептерді бөлу кеңістігіндегі іздеудің негізгі әдістері, предикаттарды есептеу әдістері қарастырылады. Пәннің міндеттеріне студенттерді функционалдық және логикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарына, ЛИСП және ПРОЛОГ тілдерінің математикалық негіздеріне, интеллектуалды бағдарламаларды жасау кезінде қолданылатын негізгі басқарушы құрылымдарға оқытуды жатқызуға болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімділеу әдістері және операцияларды зерттеу

    Пәннің мақсаттары: студенттерді инженерлік есептерді шешу үшін оңтайландыру теориясы саласында оқыту; операцияларды математикалық модельдеудің принциптері мен әдістері туралы түсінік беру; операцияларды зерттеу міндеттерінің негізгі түрлерімен және оларды практикалық қолдану үшін шешу әдістерімен таныстыру.басқарудың қазіргі тәжірибесінде қолданылатын негізгі негізгі ұғымдарды, сондай-ақ операцияларды зерттеуде оларды қолдану әдіснамасын меңгеру; математикалық бағдарламалау міндеттерін жіктеу және оларды шешу әдістерін табу қабілетін дамыту; негізгі проблемалармен және операцияларды зерттеу аппаратымен танысу; нарықтық экономика жағдайында теориялық модельдер мен олардың қолданылуын құру мен талдаудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік және математикалық моделдеу

    Компьютерлік модельдеудің заманауи әдістері, олардың ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру; математика, информатика ұғымдарын кеңейту және тереңдету; дерексіз ойлауды, модельдеу әдістерін, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері

    Робототехникалық жүйелерді қолдану мен негізгі мүмкіндіктерін; РТС жобалау әдістері мен жұмыс істеу принциптерін қарастырады. РТС логикалық басқару объектілерін талдау; робототехникалық құрылғыларды әзірлеуге техникалық тапсырма жасау; РТС элементтерінің сипаттамаларын есептеу және таңдауды жүзеге асыру; әр түрлі роботтардың жұмыс алгоритмдерін бағдарламалау; басқару автоматтарын тұрақты әдістермен синтездеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу жүйелері мен желілерді ұйымдастыру

    «Есептеу жүйелері мен желілерді ұйымдастыру» пәні инженерлік білім берудің негізін құрайды және алгоритмдік тілдерде бағдарламаларды құрастыруға және оқуға, сондай-ақ компьютердің бағдарламалық және техникалық құралдарын талдауға және синтездеуге мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды алудың негізі ретінде қызмет етеді. Есептеу жүйелерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері және есептеу жүйелерінің классификациясы зерттеледі. Есептеу жүйелерінің құрылымы, процессор және бағдарлама түсінігі, есептеу жүйелерін құру принциптері және оларды реттеу әдістері қарастырылады. Компьютерлік желілердің функциялары және желіні есептеу, желі құру, сонымен қатар желілік хаттамаларды орнату және конфигурациялау операциялары зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құрылымдық бағдарламалау практикумы

    Бағдарламашылардың Еңбек өнімділігі, оның ішінде үлкен және күрделі бағдарламалық кешендерді әзірлеу кезінде қателер санын азайту, бағдарламалық жасақтаманы жөндеуді, өзгертуді және қолдауды жеңілдету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімді басқару

    Басқару – мақсатты көздей отырып, объект жүйесін реттеуге, қорғауға, өзгертуге немесе жоюға бағытталған субъектінің объектіге әрекет ету процесі. Менеджмент адам қызметінің бір түрі ретінде адамдардың бірлескен іс-әрекетінің пайда болу жолынан туындайды. Әрбір тарихи кезең басқару субъектілерінің қарым-қатынасын, ынталандыру әдістерін, ұйымдық процестің көлемін бұзып, өзіндік түзетулер енгізе білсе, тек 20 ғасырда ғана басқаруға ғылыми көзқарас пайда болды және дами бастады. Менеджмент өндірістегі еңбек бөлінісінің нәтижесінде пайда болды. Менеджмент адам өмірінің ажырамас бөлігі болып табылады, онсыз адамдардың жалпы қызметі де, жалпы қоғамның да болуы мүмкін емес. Тиімді басқару – дамудың негізгі факторларының бірі. Басқару теориясын бір ережеге негізделген ақылға қонымды реттелген принциптерге, әдістерге және өңделген ақпаратқа негізделген эмпирикалық немесе бірқатар нақты ғылымдардан алынған басқару технологияларының жүйесі ретінде қарастыруға болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді модельдеу

    Оңтайландыру міндеттерін қою. Оңтайландыру есептерінің математикалық модельдерін құру. Шешім стратегиялары. Бір айнымалы функцияны азайту әдістері. Дөңес талдау элементтері. Шартсыз экстремумға есептерді шешудің сандық әдістері. Шартты экстремумға есептерді шешудің сандық әдістері. Математикалық модельдеудің негізгі принциптері математикалық модельдерді, есептеу алгоритмдерін әзірлеуге және олардың компьютерлік бағдарламаларын іске асыруға, табиғаттың іргелі заңдарын, Вариациялық принциптерді, иерархиялық тізбектерді, аналогия әдісін қолдану негізінде математикалық модельдерді құру мүмкіндіктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалық жабдықтауды жетілдіру технологиясы

    Бұл пәннің мақсаты-нақты компьютерлерде сенімді және тиімді жұмыс істейтін үнемді бағдарламалық жасақтаманы құру үшін бағдарламалық жасақтаманы (бағдарламалық жасақтаманы) әзірлеудің негізгі процестері мен технологияларымен және бағдарламалық жобаларды басқару әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Деректер қорын құру және басқару

    "Кілт – мән" деректер қоры бірнеше кілттер мен мәндерді миллисекунд үшін үлкен көлемде сақтау және алу үшін оңтайландырылған, бұл ретте олар реляциялық деректер базаларына тән масштабтау бойынша шектеулерден және есептеу ресурстарының шамадан тыс шығындарынан құтылады. Қолдану аясы: интернет-масштабтағы қосымшалар, нақты уақыт режиміндегі мөлшерлемелер, сатып алушылар қоржыны және пайдаланушыларды баптау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперттік жүйелер

    Пәннің мақсаты-студенттердің сараптамалық жүйелер туралы білімдерін қалыптастыру, оларда жедел ақпаратты өңдеу және талданатын пәндік салада негізделген шешімдер қабылдау үшін жасанды интеллект принциптері мен сарапшының формальды білімі қалай қолданылады. оларды кәдімгі ақпараттық жүйелерден ажырататын сараптамалық жүйелердің негізгі ұғымдары мен ерекшеліктерін зерделеу; сараптамалық жүйелердің базалық функцияларын, сарапшының пәндік сала туралы білімін алу әдістерін, қазіргі заманғы IT-технологияларды іске асыруға бағдарланған шешімді іздеу процесін басқаруды қарастыру; білім алушылардың сараптамалық жүйелерді құру қағидаттарын игеруі және Deductor аналитикалық платформасы негізінде оларды модельдеу дағдыларын алуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Adobe Flash-те мультимедиялық технология негіздері

    Студенттердің мәтіндік, графикалық, дыбыстық және бейне ақпаратты өңдеу әдістерін меңгеруі; пәннің жеке тақырыптарын өз бетінше оқу және типтік есептерді шығару дағдыларын меңгеру; біртұтас ақпараттық орта түрінде ұйымдастырылған гетерогенді деректермен (графика, мәтін, дыбыс, сурет) жобалау және жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; танымдық іс-әрекетін белсендіру арқылы оқушылардың алған білімдерін, сонымен қатар өз бетінше білімдерін меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағдарламалар мен компьютерлік жүйелерді верификациялаудың технологиясы

    Әрбір бағдарламаның мәні негізінде кіріс және шығыс деректері арасындағы қарым-қатынас сипаттамасымен көрсетуге болады. Бұл қатынастар қандай да бір дәрежеде бағдарламаға немесе бағдарламалық ерекшелікке қойылатын талаптарда қалыптастырылады. Нақты әзірлемелер заңдастыру өзара байланыстар, кіріс және шығыс деректерін тіпті деңгейінде бағдарламалық модульдер, әдетте, болып табылады толық емес, бірқатар қатынастар итерационно нақтыланады барысында бағдарламаны әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Есептеу математикасының мәселелерін шешуге арналған қосымшалар пакеттері, математика және информатика негіздері, негізгі фактілер, тұжырымдамалар, қолданбалы математика және информатика пәндері бойынша теориялар қағидаларын түсіну, жетілдіру мүмкіндіктерін пайдалана білу.
  • Ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігін арттыратын жобаларды әзірлеу; жобалық есептеулердің алдын ала техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізу және маркетингтік зерттеулер жүргізу.
  • Ақпараттық кеңістіктің компоненттері мен пәндік саладағы бизнес-процестер арасындағы құрылымдық өзара іс-қимылды құру; ақпараттық технологиялар негізінде басқарушылық және экономикалық шешімдер қабылдау; ақпараттық технологияларды қолдана отырып экономикалық және басқарушылық қызметті ұйымдастыруды талдау мүмкіндігі.
  • Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
  • Роботтың қозғалысын және датчиктерге реакциясын бағдарламалау; жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің бірінде бағдарламалық жасақтама жасау.
  • Ақпараттық технологияларды басқару мен технологиялық кешендерді автоматтандыру саласындағы қазіргі заманғы ақпараттық коммуникациялық технологияларды, ақпараттық желілердің ақпараттық және желілік қауіпсіздігін қамтамасыз ететін заманауи техникалық және бағдарламалық құралдарды, вирустар мен желілік шабуылдардан ақпаратты қорғай отыра кәсіби мәселелерді шеше білу.
  • Информатика саласындағы проблемаларды тұжырымдап, іс жүзінде шеше білу, кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды пайдалану, орта мектептерде сабақ беру, ғылыми-зерттеу және өндірістік қызметті табысты жүзеге асыру.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
  • Негізгі ақпаратты өңдеу алгоритмдерінің қолданбалы есептерін шешуде, алгоритмдердің күрделілігін бағалауда, бағдарламалауда, алынған нәтижелердің дұрыстығын бағалауда және бағдарламаларды сынақтан өткізуде, қолданба архитектурасын таңдауда және қолданбалы есептерді шешуде технологияларды қолдануда қолдана білу.
  • Кәсіпкерлік дағдыларды қолдану және белгісіздік жағдайында жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
  • Жеке және командада жұмыс істеу, өз көзқарасыңызды дәлелдеу, дәлелдеріңізді түзету және әртүрлі әдістерді қолдану.

Ұқсас БББ

Top