6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыруда бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау, негізгі білімі, инновациялық тәсілдері, қызмет көрсету саласында ұйымдастыру дағдылары бар
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Экономикадағы математика
Пән білім алушыларда экономикалық есептерді қосымшамен талдау және шешу, қажет болған жағдайда компьютерлік техниканы пайдалана отырып, экономикадағы, бизнестегі басқару міндеттерін талдау кезінде математикалық модельдеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің негіздері
Курс мейрамхана мен қонақ үй бизнесінің заманауи формаларының дамуымен және алуан түрлілігімен танысуды қамтиды. Мейрамхана және қонақ үй шаруашылығын басқару мәселелері және негізгі экономикалық көрсеткіштер қарастырылады. Мейрамхана мен қонақ үйдің барлық бөлімшелерінің қызметі сипатталған. Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің негізгі ұғымдары мен эволюциясы; туристерді орналастыру құралдарының жіктелуі; қонақ үй құрылыстарының жалпы сипаттамасы; қонақ үйде қызмет көрсету технологиясы; қонақ үйде қызмет көрсету технологиясы; қонақ үйлердің тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы сұрақтар ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этноэкономика туризм және қонақжайлылық саласы ретінде
Бұл пән этноэкономиканың дәстүрлі жұмыс түрі ретіндегі мәні туралы түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ, "этноэкономика"санатын анықтау тәсілдері ашылады. Этноэкономиканың құрылымдық, қалпына келтіру және әлеуметтік-экономикалық элементтер ретіндегі функциясын қарастыру оны этностардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын қорғауға негізделген қоғамның тұрақты даму факторы ретінде бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық саласындағы қызмет көрсету мәдениеті
Білім алушыларда қонақжайлылық саласында негізгі қызмет түрлерін көрсету бойынша технологиялық процестердің құрылымы мен ерекшелігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сервис түрлерімен, осы процестерде қолданылатын техникалық құралдарды пайдалану және ұтымды пайдалану, қонақжайлылық саласындағы менеджердің кәсіби қызметінің заманауи технологияларымен танысу. Сервисті ұйымдастырудың әртүрлі нысандарымен таныстыру: стационарлық, көшпелі, спецификалық. Әлеуетті клиенттердің жас, конфессиялық, ұлттық, емдік-медициналық ерекшеліктерін ескере отырып, санитарлық-гигиеналық, технологиялық, физиологиялық стандарттармен және тамақтану мен орналастыру нормаларымен таныстыру, қонақ үй, мейрамхана қызметі, қонақжайлылық кәсіпорындары ұсынатын қызметтер туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық экономика
Пән ақпараттық факторларды пайдалану заңдылықтарын ескере отырып, Цифрлық экономика мен ақпараттық қоғамның қалыптасуы, жұмыс істеуі және дамуы, заманауи әдістерді, тетіктерді, цифрлық экономиканы қолдану саласында теориялық білім мен негізгі практикалық дағдылар кешенін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес-жоспарлау
Пән заманауи бизнес-жоспарлаудың теориялық негіздерін және бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін, сондай-ақ типтік және арнайы бизнес-жоспарлардың жекелеген бөлімдерін (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған)құрастыру әдістемесіне практикалық ұсыныстарды зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық психологиясы
Білім алушыларды қонақжайлылық менеджеріне қажетті психологиялық білімді игеру арқылы туризм және қонақжайлылық саласындағы адамдардың психикалық құбылыстарының, жағдайлары мен қасиеттерінің дамуы мен жұмыс істеуін психологиялық қамтамасыз етумен байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы мінез-құлық экономикасы
Бұл курсты оқу білім алушыларға мінез-құлықтың экономикалық теориясы әдіснамасының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пән аясында білім алушылар балама шешім теорияларын, дәстүрлі және мінез-құлық қаржысын, эксперименттік экономиканы зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясын ұйымдастырудың заманауи формалары
Пән конақжайлылық индустриясы, қонақжайлылықтың жалпы инфрақұрылымы және қонақ үй-мейрамхана индустриясы, заманауи қонақ үй, мейрамхана қызметі, сервистік кәсіпорындар ұсынатын қызметтер туралы түсінік қалыптастыру саласындағы білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй кешеніндегі ұлттық тағамдар технологиясы
Модуль пәні кәсіпорынның ерекше түрі ретінде Тарихи қалыптасқан мәдениет дәстүрлерінің болашақ бакалаврларының ұлттық тағамдар технологиясында теориялық білім мен практикалық ұлттық, салттық, табиғи-климаттық, географиялық және басқа да жағдайларды ескере отырып, әлем халықтарының тамақтануы қарастырады. Ұлттық тамақтану мәдениетінің, ұлттық және өзге де аспектілерді ескере отырып тамақтану дәстүрінің негізін қалыптастыратын негізгі факторларды түсіну ұтымды тамақтану негіздеріне сәйкес аспаздық өнімдердің ассортиментін таңдауды қолдана білу, ұлттық тағамдардың, діни дәстүрлердің ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі рациондарды құру, туристерге арналған тағамдар мен сусындардың ассортиментін таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы кәсіби міндеттерді шешу бойынша практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіби және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және дамытады. Пән аясында қазіргі әлемдегі аудармашы мамандығы, ауызша және жазбаша аударма, транскреация, локализация және интернационализация саласындағы негізгі мәселелер қарастырылады. Пән белгілі аудармашылармен сұхбатты тыңдауды және талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласының экономикасы
Пән қызмет тұжырымдамасын, қызмет түрлері мен сипаттамаларын қарастырады, қызмет көрсету ұйымдары үшін маркетингтік стратегия негіздерімен, сондай-ақ қызмет көрсету салаларындағы маркетинг түрлерімен таныстырады. Қызмет көрсету сапасының негізгі детерминанттарын айқындау негізінде қызмет көрсету сапасын бақылау мәселелері зерделенеді. Адамның рекреациялық қызметіне адамның қызметтерге деген қажеттіліктерін қалыптастырудың негізі ретінде назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты-биоэкологияның негізгі заңдылықтарын, биосфераның компоненттерін және оларға әсер ететін факторларды, антропогендік қызметтен туындайтын экологиялық проблемаларды, қоғамның орнықты даму қағидаттарын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы түрлі қауіптер жағдайындағы қауіпсіздік негіздерін зерделеу. Нәтижесінде алынған білім мен қалыптасқан дағдылар кәсіби қызметте экологиялық принциптер мен қауіпсіздік негіздерін қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және технологиясы
Модуль пәні мейрамхана қызметін ұйымдастыру теориясы және мейрамхананы басқару құрылымын және ыдыс-аяқ өндірісінің технологиясын оқытудағы практикалық дағдылар туралы білімді қалыптастырады. Өндірістік үй-жайларға қойылатын жалпы талаптар, мейрамханалық қызмет көрсетудің қазіргі заманғы нысандары мен әдістері, асхана ыдыстарының ассортименттері, асханалық киім-кешектер мен ыдыс-аяқтар, үстелді жабдықтау ережелері және тағамдар мен сусындарды беру тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
Пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас жасау процесінде студенттердің коммуникативті және әлеуметтік дағдыларын дамытуды, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, сонымен қатар инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге көмектесуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік шетел тілі және іскерлік хат жазысу
Пән бизнес саласында одан әрі жұмыс істеу үшін қажетті іскерлік қарым-қатынастың теориялық және практикалық мәселелері бойынша білім алушыларды даярлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етеді: бірлескен кәсіпорындар құру, консорциумға қатысу, лицензиялар, "ноу-хау" келісімшарттар және т. б. сияқты қызметтің әртүрлі аспектілерінде мемлекеттік және шет тілдерінде іскерлік әңгімелесу және хат алмасу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қызмет көрсету саласындағы менеджмент
Пән менеджмент саласында теориялық білімді қалыптастырады; менеджмент функцияларын орындаудың практикалық дағдыларын игеруге және оларды ұйым қызметінде қолдануға ықпал етеді; менеджмент әдістерін, шешім қабылдау механизмін, ұйымның принциптері мен құралдарын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономика және кәсіпкерлік негіздерін игеру, экономикалық сауаттылықты, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын дамыту арқылы білім алушылардың жалпы құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны нарықтық экономиканың теориялық негіздерін, қазіргі экономикалық шындықтарды, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандарын, экономиканың барлық салаларындағы бизнес-жоспарлаудың ерекшеліктерін, ақылы қызметтерді ұйымдастыру мен жүзеге асыруды, маркетингтік қызметтің негіздерін зерделеуді құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мемлекеттік тілді кәсіби қызметте, ғылыми және практикалық жұмыста, әріптестермен қарым-қатынаста, өз бетінше білім алу, ғылыми, оқу-ағартушылық және өзге де мақсаттар үшін қолдана білуі мен дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми мақалалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын және жобаларды жазуда мемлекеттік тілді қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорнының инфрақұрылымы
Модуль пәні мейрамхана мен қонақ үй кәсіпорындарының инфрақұрылымын зерттеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Бизнесті сәтті енгізу үшін қажетті практикалық дағдыларды игере отырып, мейрамхана және қонақ үй индустриясы кәсіпорнын ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін үйрену, кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыру саласында алған білімдерін қолдана білу, сонымен қатар қонақ үй қызметі технологиясының негіздерін, мейрамхана мен қонақ үй шаруашылығын басқару әдістерін, оның ішінде іскерлік қарым-қатынас және персоналды басқару этикасын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық жүйесіндегі бухгалтерлік есеп
Пән шаруашылық субъектілері қызметінің негізгі санаттарының мазмұнын зерттейді . Білім алушыларда Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Экономикалық талдау, бастапқы ақпараттық Материалды өңдеу, салық есептілігі және ақша қаражатын есепке алу саласында дағдылар қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандырылған кәсіби шетел тілі
Пән зерттелетін дискурстардың ерекшеліктерімен таныстырады, С1 деңгейіне сәйкес келетін мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады, көркем, ғылыми, публицистикалық материалдармен жұмыс істеуге, кәсіби тақырыптар бойынша әртүрлі тақырыптарда полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі формаларында пікірталас ұйымдастыруға және жүргізуге үйретеді. Пән сонымен қатар халықаралық тілдік емтихандарға дайындықтың негізгі аспектілерін қарастырады (IELTS, TOEFL, CAT, etc.)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы өндірісті ұйымдастыру теориясы
Пән мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады. Кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі және сыртқы ортасының мәселелері қарастырылады. Ұйым ресурстарын қалыптастыру және оларды тиімді пайдалану және басқару мәселелеріне назар аударылады. Өндіріс пен айналым шығындарын қалыптастыру тәртібі және шығындарды басқару зерттеледі. Басқару шешімдерін қабылдау әдістері зерттелуде
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау
Пән қонақжайлылық индустриясының өндірістік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады. Қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің ерекшеліктерін қарастырады. Қонақ үй кешендері мен қоғамдық тамақтану жүйесінің жұмысын жоспарлау және болжау әдістері зерттелуде
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлік тәуекелдер
Модуль пәні қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлік тәуекелдер туралы түсінік қалыптастырады. Пән аясында кәсіпкерлік тәуекел деңгейіне әсер ететін факторлар, кәсіпкерлік тәуекелдерді бағалау әдістері, Қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлік тәуекелдерді басқару оқытылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі инновациялар
Пән инновация және оның түрлері туралы түсінік береді, инновациялық қызметтің модельдері мен нысандарын, оларды тарату мен мемлекеттік реттеуді қарастырады, қонақжайлылық индустриясында инновациялық жобаларды әзірлеу және инновациялық жобаның экономикалық тиімділігін бағалау және жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі, қаржыландыруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетинг және қонақжайлылық қызметтерін жылжыту
Курс білім алушылардың маркетинг және қонақжайлылық қызметтерін ілгерілетудің негізгі ұғымдары туралы негізгі білімдерін қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қонақжайлылық қызметтері маркетингінің негізгі ұғымдары мен санаттарын зерттейді; қонақжайлылық қызметтерін жылжытудың практикалық құралдарын меңгереді; кәсіпорындарда баға белгілеу және өткізу саясаты жүйесін талдау және әзірлеу дағдыларын игереді; қонақжайлылық қызметтерін қалыптастыру және дамыту бойынша негізгі іс-шараларды зерттейді; қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар үшін Интернеттегі жарнамалық бағдарламаларды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласындағы инновациялық технология-лар
Пән білім алушылардың туристік кәсіпорындарды нарықта тиімді өмір сүруге және тиісті пайда алуға шақыратын қонақжайлылық саласындағы ұйымдар мен кәсіпорындардың жұмыс тәжірибесіне инновацияларды енгізу бойынша жедел, негізделген және ең аз тәуекелмен шешім қабылдауға қабілетті мемлекеттік технологиялар саласындағы инновациялық қызмет пен инновациялық технологиялар туралы ұсыныстарын қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мейрамхана және қонақ үй кешендері нарығындағы баға саясаты
Пән баға саясатының және оның қонақ үй индустриясы мен мейрамхана кешендеріндегі ерекшелігінің тұтас көрінісін қалыптастырады. Осы пәнді оқу кезінде білім алушылар мейрамхана және қонақ үй қызметтері нарығындағы баға саясатын әзірлеу кезінде мақсатты таңдау, мейрамхана және қонақ үй қызметтеріне баға белгілеу әдісін таңдау, баға саясатын қалыптастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана ісі саласындағы лизингтің тиімділігі
Пән білім алушыларда лизинг туралы ұғымды экономикалық және инвестициялық қызмет түрі ретінде қалыптастырады. Лизингтік қызметтерді жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Қонақ үй және мейрамхана ісі саласындағы лизингтік қызметтер нарығын дамытудың стратегиялық бағыттарын анықтау мақсатында лизингтік қызметтер нарығын талдау және бағалау мәселелеріне, сондай-ақ қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі лизингтің тиімділігін бағалау әдістемесін зерттеу мәселелеріне назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіне инвестиция салудың тиімділігі
Пән инвестициялар туралы ұғымды, инвестициялардың түрлері мен жіктелуін қарастырады. Инвестиция тиімділігінің факторларын анықтау негізінде қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі инвестициялық жобалардың тиімділігін талдау мәселелері зерттелуде. Инвестициялық жобалардың тиімділігі мен инвестициялау тәуекелдерін бағалау әдістері қарастырылады. Өзара ерекше инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалаудың ерекше жағдайларын зерттеуге назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес саласындағы ақпараттық технологиялар
Осы курсты оқу білім алушыларға ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Бизнесті ақпараттық қамтамасыз ету бойынша клиенттермен өзара іс-қимылды және жеткізілім тізбегін басқару жүйесін пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметіндегі сапаны басқару жүйесі
Пән қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қолданылатын сапа менеджменті жүйесін зерттейді. Қонақ үй индустриясы мен Қоғамдық тамақтанудың барлық кезеңдерінде әмбебап жүйелердің сапасы мен қауіпсіздігін қалыптастыру әдістемесін қарастырады. Қонақжайлылық саласындағы заманауи технологиялық процестерді талдау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қонақ үй шаруашылығын қаржылық талдау
Пән шаруашылық қызметке қаржылық талдау жүргізу қабілетін қалыптастырады. Осы пәнді оқу кезінде білім алушылар бизнес-жоспардың құрылымын және басты қаржылық көрсеткіштерді әзірлеу мен мониторинг жүргізудегі талдаудың рөлін, жоспарлауды (бюджеттеуді), сметаларды жасауды және сметалардың (бюджеттердің) орындалуын талдауды үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы жасыл технологиялардың тиімділігі
Пән қоршаған ортаны ластаудың негізгі көздері мен тетіктерін қарастырады және экологиялық таза технологияларды қызмет көрсету саласының тартымдылығын арттыру факторы ретінде анықтайды. Жасыл технологияларды енгізу тиімділігін бағалау мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Қызмет көрсету саласында жасыл технологияларды қолдану Қызмет көрсету саласын дамытудың басым бағыты ретінде Жасыл экономика контексінде зерделенеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй кешенінің мейрамхана қызметін талдау және бақылау
Пән экономикалық талдау мен бақылау жүргізу қабілетін қалыптастырады. Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар экономикалық талдау әдістерін; басқарушылық талдау негіздерін; мейрамхана бизнесіндегі маркетингтік қызметті талдауды; қызметкерлерді пайдалануды талдауды; өндірістік ресурстарды пайдалануды талдауды; қызметтердің өзіндік құнын талдауды; қаржылық-экономикалық талдауды; мейрамхана ұйымының қаржылық жағдайын жалпы бағалауды және қаржылық бақылауды үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясын жоспарлау және болжау
Пән білім алушыларда қонақжайлылық индустриясын жоспарлау мен болжаудың заманауи теорияларының негіздері туралы білімді қалыптастырады. Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескере отырып, жоспарлау және бюджеттеу мәселелері зерттеледі, сондай-ақ қазіргі жағдайда Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын дамытудың әлеуметтік-экономикалық проблемалары қарастырылады. Қонақжайлылық индустриясының негізгі бағыттары мен даму тенденцияларын талдау дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызметтер саласындағы логистика
Пән білім алушыларда тауарлар мен қызметтерді өндірудегі дискретті және үздіксіз ағындарды оңтайлы басқару туралы ғылым ретінде логистика ұғымын қалыптастырады. Пән шеңберінде қызмет көрсету саласындағы логистиканың ерекшеліктері зерделенеді және қызмет көрсету саласындағы логистика бойынша шешім қабылдау дағдылары қалыптастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласындағы тұтынушылық мінез-құлық
Бұл курсты оқу білім алушыларға тұтынушылық мінез-құлық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Бұл пәнді оқу кезінде студенттер тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ететін факторларды, қызмет көрсету саласындағы тұтынушының мәдени, әлеуметтік, жеке және экономикалық сипаттамаларын біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй қызметтерінің стандарттары
Модуль пәні мейрамхана мен қонақ үй қызметтерінің стандарттары туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Тазалық пен сыртқы келбет стандарттарын зерттейді. Қонақтарға қызмет көрсету, тамақ, сусындар беру, қызмет көрсету және технологиялық процесс ережелері. Мамандық шеңберіндегі шет тілін білу деңгейінің талаптары. Мейрамхананың, қонақ үйдің және оның құрылымының жекелеген қызметтерінің жұмыс әдістері мен тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Салықтық менеджмент
Бұл пән шаруашылық жүргізуші субъектілердің басқару қызметіндегі салықтық менеджменттің рөлін, салық салуды енгізу әдістері мен әдістерін зерттейді. Білім алушылар салықтық жоспарлау саласында стратегияны әзірлеу біліктері мен дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салықтар және салық салу
Пән салық жүйесінің негіздерін, салық түрлерін, салық салу қағидаттарын және оларды әкімшілендіру тетіктерін зерттейді. Салық заңнамасының нормалары, салықтық жоспарлау және салықтардың экономикаға әсері қарастырылады. Курс студенттердің салықтарды есептеу және салықтық есептілікті жүргізу бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ қаржы, бухгалтерлік есеп және мемлекеттік басқару салаларында жұмыс істеуге қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы персонал экономикасы
Пән білім алушыларда персоналды басқарудың экономикалық ерекшеліктері туралы тұтас ұсыныс қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар персоналды басқару модельдерін. Кадрлық құрылымдардың құрылысын, қызметкердің ұйымдастырушылық мәдениеті мен еңбек мінез-құлқын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үйлерде еңбекті ұйымдастыру
Пән қызмет көрсету саласындағы еңбекті ұйымдастыру және нормалау туралы білімді қалыптастырады. Еңбек бөлінісі мен кооперациясын, жұмыс орындарына қызмет көрсетуді, еңбек жағдайларын, еңбек тәртібін, еңбекақы төлеуді қарастырады. Қонақжайлылық саласындағы жұмыс уақытының шығындарын және оларды зерттеу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Іскерлік қарым-қатынастың негіздері мен нормаларын қолдану, іскерлік Этикет нормаларын ескере отырып, еңбек қатынастарын құру. Қызмет көрсету үшін жеткілікті көлемде шет тілін меңгеру.
- Қонақжайлылық индустриясын өркендету және оны одан әрі дамыту мақсатында мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының дұрыс стратегиясы мен тактикасын жасау;
- Алынған білімді мейрамхана ісі және қонақжайлылық саласындағы жеке бизнесті жобалау кезеңінде туындаған мәселелерді сәтті шешу үшін қолдану;
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оңтайлы шешімдерді анықтау үшін логистикалық ақпаратты бағалау;
- Ұйымның есептілігінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру және алынған мәліметтерді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалану;
- Кәсіпорын қызметінің сапасы мен нәтижелерін басқару;
- Қонақ үйлер мен мейрамханалар ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді шешу;
- Қызмет көрсету саласындағы қызметті жоспарлау мен ұйымдастыруды басқару
- Нарықтық экономика жағдайында туристік кешендердің қаржылық есептілігін жасау проблемаларын шешу; нарықтық қатынастарды қалыптастыру жағдайында қаржыны басқару; туристік кешендерді жоспарлау және баға белгілеу негіздерін қолдану;
- Техникалық құралдарға қажеттілікті олар орындайтын жұмыстар мен жұмсалатын материалдардың көлемін ескере отырып айқындау;
- Нарық мониторингі әдістерін және қонақ үй индустриясындағы зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін қолдану.
- Тамақтандыру кәсіпорындары желісінің қызметін басқаруға инновациялық технологиялар мен өзгерістерді енгізу
- Жасанды интеллект пен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, қонақжайлылық саласында тиімді басқарушылық және инновациялық шешімдерді әзірлеу және енгізу.