Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01603 Цифрлық тарих в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Мақсаты: балалардың өсуі мен дамуының жалпызаңдылықтары туралы түсінік беру, салауатты өмірсалтын қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының физиологиясы,гигиенасы. Жүйке және сенсорлық жүйелер. Ішкісекреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Тірек-қимылаппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп жағдайларына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Құзыреттіліктер: жалпыфизиологиялық заңдылықтар туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ диаспорасының тарихы

    Қазақ ирредентінің қалыптасу тарихы. Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы. Қазақ диаспорасының географиясын, таралуын кеңейту. Қазақтардың жер шарының түрлі аймақтарына қоныстануы. Қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы. ХХ ғасырдың тарихи оқиғалары – қазақ диаспорасының қалыптасуының қозғаушы күші. Еңбек көші-қоны және қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәні және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары. Құзыреттілігі:өзінің кәсіби қызметінде сандық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның ежелгі және ортағасыр тарихы

    Мақсаты: Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның саяси, экономикалық және мәдени дамуы туралы түсінік беру Мазмұны: Ежелгі дәуірден ХVIІІ ғасырға дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін зерттеу. Қалыптасатын дағдылары: Ежелгі және ортағасырлық тарихты зерттеуде жаңа теориялық тәсілдерді біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • «Цифрлық гуманитарлық ресурстар мен жүйелерді жобалау» зерттеу семинары

    Мақсаты: студенттердің академиялық ортада нақты жобалық жұмысқа жақын кешенді техникалық, менеджерлік және ұйымдастырушылық қабілеттерін игеру Мазмұны: цифрлық гуманитарлық технологиялар саласындағы ғылыми немесе қоғамдық мүддені білдіретін жобаны іске асыру. Қалыптасатын дағдылары: жобаның таңдап алынған тақырыбы мен жұмысты ұйымдастыру туралы түсінік болады және жобалық жұмысты ұйымдастыру принциптерін түсінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Цифрлық сауаттылық: әлеуметтік медиа маркетинг

    Мақсаты: цифрлық технологиялар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағды деңгейін арттыру. Мазмұны: сандық тұтыну, сандық құзыреттілік және сандық қауіпсіздік. Кәсіби-тақырыптық әлеуметтік желілерді құрудағы жұмыс дағдыларының құпиялылығы: оң бедел қалыптастыру, әлеуметтік желілерді дамыту және жылжыту ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогика ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдай білу және шеше білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Археология ГАЖ

    Мақсаты: археологиялық Ғылым туралы базалық білімді қалыптастыру және ГАЖ ретінде сандық технологияларды қолдану Мазмұны: Сандық дәуірдегі Археология пәні және ғылымы. Археологиялық көздер. Археологиялық-далалық зерттеулерде қолданылатын заманауи цифрлық аппаратуралар. Археологиялық деректерді картаға түсіруде, салыстыруда ГАЖ мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын дағдылар: археологиялық ескерткіштерді, ландшафттарды талдау және карта жасау үшін ГАЖ-технологиясын пайдалана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Цифрлық практикум:анимация

    Мақсаты: анимацияның цифрлық әдістерін меңгеру. Мазмұны: анимациялық студияларда қолданылатын кәсіби әдістер. Анимациялық фильмдерді жобалап, өндеудің кезеңдері, анимациялық бейне материалдармен жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар. Қалыптасатын дағдылары: тарихи ақпарат пен тарихи деректерді визуализациялау үшін цифрлық медиа мен технологияларды пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Психология

    Ұлттық сана контексіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық эвристика

    Мақсаты: мұрағаттардың, кітапханалардың, мұражайлардың ақпараттық-іздеу жүйелерін, ҒЗИ анықтамалық-ақпараттық қорларын зерттеу. Мазмұны: ғылыми әдебиеттің анықтамалық аппараты; дәстүрлі ақпараттық-іздеу анықтамалары; библиографиялық сипаттама бойынша МЕМСТ. Архивті эвристика ақпараттық эвристиканың маңызды құрамдас бөлігі ретінде. Қалыптасатын құзыреттер: құжаттардың құрамы мен мазмұны туралы анықтамалық-ақпараттық басылымдарды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Цифрлық гуманитарлық ғылымдар

    Мақсаты: студенттерді гуманитарлық цикл пәндері бойынша жаңа зерттеу тәсілдерімен және міндеттерімен таныстыру. Мазмұны: Цифрлық гуманитарлық ғылымдарға кіріспе, қалыптасу тарихы. Бағыттарға шолу. Digital Humanities төңірегіндегі пікірталастарға шолу және олардың қазіргі академиялық ортадағы орны мен ғылыми мәртебесі. Қалыптасатын дағдылары: зерттеу тапсырмаларын шешуде жеке креативті қабілеттілікті пайдалануға дайын болу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Цифрлық практикум: архивтер мен басылымдар

    Мақсаты: Цифрлық архивтердің контентін талдау және оның зерттеу мүмкіндігін бағалау. Мазмұны: Бағалау, жинау, сақтау әдістері және электрондық архивтерді қол жетімді ету. Электрондық архивтермен жұмысты басқару үшін қажетті құралдар. Цифрлық архивтердегі нақты ақпарат ортасы. Цифрлық архив деректерінің мүмкіндігі. Қалыптасатын дағдылары: Цифрлық кеңістікте жазбаларды басқару мен архивтендірудің негізгі принциптерін қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тарихи информатика: әдістері мен технологиялары Қазақстанның жаңа тарихы

    Мақсаты: тарихшының кәсіби қызметінде деректерді компьютерлендірілген өңдеудің теориялық және технологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: тарихи информатиканың қалыптасуы мен дамуы, тарихи зерттеулердегі сипаттамалық статистиканың математикалық әдістері мен мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын дағдылар: математикалық әдістердің құралдарын, сипаттамалық статистиканың негіздерін қолданады..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында экономикалық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Мақсаты: ТОӘ-нің әдіснамалық негіздері мен мазмұны. мазмұны: оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелік тәсілдері, технологиялары. Оқыту түрлері. Мектептегі тарихи білім берудің жаңартылған мазмұны. Тарих бойынша қолданбалы курстарды енгізу. Оқушылардың жетістіктерін заманауи бағалау. Тарихты оқытудың материалдық базасы. құзыреттіліктер: Тарихты оқыту әдістемесін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық өлшемдер

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Жаңа дәуірдегі Қазақстан мәдениеті

    Пәннің мақсаты: Әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа кезеңдегі (XVIII - XX ғғ. басы) Қазақстан тарихын зерделеуді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Пән түрлі дереккөздерге сүйене отырып, қазақ жүздерінің аумағын Ресей империясына қосу процесінің ерекшеліктерін талдау міндетімен айқындалады. Жоңғар шапқыншылғы. Ақтабан шұбырынды. Қазақтардың шығыстануы Ресей империясының отарлық саясатына қарсы. Қалыптастырылатын дағдылар: Қазақстандағы Ресей империясының отарлық саясатын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этнология негіздері

    Курстың мақсаты – Жер халқының этникалық құрамының ғылыми көрінісі, оның мәдениеттері, тілдері, нәсілдік топтары туралы нақты түсінік қалыптастыру. Әлемдегі заманауи этномәдени және этноконфессиялық үдерістерді қоса алғанда, этностық тарих пен этногенезге, әлем халықтарының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетінің сипаттамаларына елеулі орын берілген. Этнологиялық мектептер мен бағыттар. Австралия және Мұхит халықтары.Азия, Африка, Америка Халықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Деректану және тарихтың ақпараттық ресурстары

    Мақсаты: дереккөздерді талдау және синтездеу дағдыларын қалыптастыру, Қазақстан тарихы көздерінің корпусы туралы түсініктерді қалыптастыру.Мазмұны: тарихи дереккөздің өткенді білудің негізі ретіндегі рөлі, Қазақстан тарихы көздері корпусының типологиялық және түрлік құрылымы туралы жүйелі түсінік. Қалыптастырылатын дағдылар: салыстырмалы талдау жүргізеді, деректанулық талдау мен синтездің негізгі кезеңдерін, Қазақстан тарихының маңызды көздерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау. Құзыреттілігі: білім берудегі менеджмент және электронды құжаттау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: шетел тілінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа құзырлылығын қалыптастыру - қашықтан оқытуды (ҚО) ұйымдастыру. Мазмұны: ҚО негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. ҚО арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. ҚО түрлері мен формалары. Құзыреттілік: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Виртуалды қайта құру әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: әр түрлі салалардағы виртуалды және толықтырылған шынайлықты пайдалану және үрдіс, әдістер туралы материалдарды зерттеу, сондай-ақ осы әзірлемелердің артықшылықтары мен мәселелерін зерттеу Мазмұны: концепциядағы, методологиядағы, құрал-саймандар мен қосымшалардағы виртуалды және толықтырылған шынайылық. Адамның компьютермен өзара әрекеттесуі Қалыптасатын дағдылары: аспаптар мен қосымшаларда виртуалды қайта құру әдістерін қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Цифрлық этнография негіздері

    Мақсаты: сандық технологияларға сыни қатынасты дамыту, сандық технологияларды пайдалану тәжірибесі туралы этнографиялық деректерді жинау және талдау әдістерімен танысу Мазмұны: Специфика сетевой метафоры города. Инфрақұрылым ұғымы. Микроурбанизм. Этнографиялық зерттеудегі Концептуализация және проблемалық жағдай. Қалыптасатын дағдылар: сандық этнографияда өзіндік зерттеулер жүргізуге дайындық

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Цифровой практикум: мұражайлар

    Мақсаты: студенттерді мұражай ісінің даму үрдістерімен таныстыру Мазмұны: музей ісінің жаңа салалары, соның ішінде музей ақпараты мен технологияларын басқару, цифрлық стратегия, цифрлық аналитика, аудиторияны зерттеу және цифрлық кураторлық. Қалыптастырылатын дағдылар: GLAM (галереялар, кітапханалар, мұрағаттар және мұражайлар) шеңберінде білім беру ортасын қалыптастыру қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемінің эволюциясының жалпы көрінісін жасауға мүмкіндік береді, әдет-ғұрып элементтері мен олардың қазіргі заманғы қазақстандықтың бейнесін қалыптастырудағы маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Базалық ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: студенттерді заманауи ақпараттық технологиялармен және олардың білім беруде қолдануымен таныстыру. Мазмұны: CASE-технологиялар. Геоақпараттық технологиялар. Статистикалық технологиялар. Ұйымдық басқару технологиялары (корпоративтік басқару). Білім берудегі технологиялар. Телекоммуникациялық технологиялар. Қалыптасатын дағдылары: әр түрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялары

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдануды үйрену. Мазмұны: Пәндердің негізгі ұғымдары, педагогикалық мақсаттары, іріктелген мазмұны. Оқытылатын бағдарламадағы берілген бағдарламалық оқу құралдары. Қалыптасатын дағдылары: білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асырудағы өз қабілеттерін пайдалану қабілеті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Орта ғасыр тарихы (батыс және Шығыс)

    Пән студенттерге әлемдік тарихтың V-XVІІ ғасырлар кезеңін түсіну үшін теориялық негіздер береді. Курс дүниежүзілік тарихтың ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырлар кезеңі, халықтардың ұлы қоныс аударуы, Батыс Рим империясының күйреуі және феодалдық мемлекеттердің қалыптасуын қамтиды. Шығыс өркениеттерінің тарихын талдауға, олардың әлемдік тарихқа әсеріне және Батыспен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылады. Студенттер екі аймақтағы тарихи процестерді түсіну дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері

    Мақсаты: зерттелетін салада бағдарламалық жобаларды әзірлеуге қажетті алгоритмдеу және ақпаратты өңдеудің негізгі принциптерін зерттеу. Мазмұны: Ғылыми аппарат. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді құру кезіндегі деректердің тиімді үлгілерінің жалпы сипаттамасы және оларды өңдеу алгоритмдері. Дербес компьютерде мәліметтерді өңдеудің бағдарламалық қамтамасыз етуінің қарапайым тапсырмаларын шешу дағдылары. Қалыптастырушы дағдылар: өзінің кәсіби қызметінде бағдарламалаудың негізгі әдістері мен технологияларын қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технология заманындағы мұғалім

    Мақсаты: білім беру ұйымдарында педагогтардың жаңа рөлін үйрену Мазмұны: оқыту құралдарының ақпараттық-цифрлық технологиялары. Педагогикалық қызметтегі интернет және цифрлық технологиялар: қашықтықтан өтетін олимпиадаларға, конференцияларға қатысу; виртуалды экскурсияларды ұйымдастыру; әр түрлі ақпараттарды іздестіру және т.б.. Қалыптасатын дағдылары: оқу контентін құру үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Виртуалды қайта құру әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: әр түрлі салалардағы виртуалды және толықтырылған шынайлықты пайдалану және үрдіс, әдістер туралы материалдарды зерттеу, сондай-ақ осы әзірлемелердің артықшылықтары мен мәселелерін зерттеу Мазмұны: концепциядағы, методологиядағы, құрал-саймандар мен қосымшалардағы виртуалды және толықтырылған шынайылық. Адамның компьютермен өзара әрекеттесуі Қалыптасатын дағдылары: аспаптар мен қосымшаларда виртуалды қайта құру әдістерін қолдана алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Цифрлық семинар: бейне

    Мақсаты: заманауи өзекті бейне саласындағы жобаларды таныстыру және талдау, материалды әзірлеуден бастап оны монтаждау мен ілгерілетуге дейінгі кезеңдерді зерттеу. Мазмұны: фотомонтажбен, суреттерді жүйелеумен, бейне мен дыбысты жазу және редакциялаумен жұмыс істейтін әдістер мен тәсілдер. Қалыптасқан дағдылар: фотомонтажбен жұмыс істей білу: бейне, фото және Дыбыстар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • педагогикалық қызметінде жалпы тарих және Қазақстан тарихы туралы тарихи білімді хронологиялық жүйелілік пен құрылымдық өзара байланыста қолданады;
  • деректер базасымен және ақпараттық және мұрағаттық жүйелермен жұмыс істейді; тарихи-мәдени құбылыстың немесе оқиғаның виртуалды цифрлық өнімін жасау үшін тарихи ақпаратты талдайды және интерприрациялайды;
  • ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, экологиялық, кәсіби құзыреттілігі мен электрондық құжаттамасын қалыптастыру мақсатында оқыту процесін модельдейді;
  • оқушылардың психикалық, психофизиологиялық даму ерекшеліктеріне мониторингтік зерттеулер жүргізеді және жоспарлайды және нәтижелерін әртүрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен қызметті реттеу үшін пайдаланады;
  • Тарихи саладағы озық білімге негізделген пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін құрастырады;
  • сараланған және интеграцияланған оқытудың педагогикалық технологиялары дамыта оқыту, кәсіби міндеттерді шешу үшін оқытудағы құзыреттілік тәсілінің ерекшеліктері мен теориялық және практикалық білімдерін көрсетеді;
  • оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметінде жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи сандық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) таңдайды;
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, көп мәдениетті ортада, оның ішінде желілік қоғамдастықта кәсіби қызметті ұйымдастырады;
  • отандық және шетелдік гуманитарлық ғылымдарда деректану, тарихнама және тарихи информатика мен цифрлық тарихтың қазіргі жағдайын пайдаланады;
  • Алгоритмдеу мен бағдарламалауды әзірлейді, тарихшының кәсіби міндеттерін шешу үшін математикалық әдістердің, виртуалды реконструкцияның, GIS-технологиясының құралдарын және сипаттау статистикасының негіздерін пайдаланады;
  • белсенді әлеуметтік және қоғамдық-мәдени өмірді жүргізу үшін өзінің дене белсенділігі мен денсаулығын қолдайды; жеке дамуы мен кәсіби өсуін таңдайды.
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады; Академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды.
Top