Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану
  • Патологияның себептерін, балалардың дамуының клиникалық және генетикалық ерекшеліктерін және сезім анализаторларындағы өзгерістерді анықтау үшін бастапқы ақаулардың түрлерін анықтай отырып, балалардағы жүйке жүйесінің функционалды қызметін талдау.
  • Арнайы білім беру саласындағы нормативтік актілерге сәйкес арнайы педагогика және психология қағидаларын сақтай отырып, мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі жастағы балалармен түзету логопедиялық жұмысын ұйымдастыру
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда, тәрбие жұмысында ойын арқылы түзете - дамыту технологиялары мен арт - терапия әдістерін қолдану
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің тиімді жолдарын іске асыруда, мектеп жасына дейінгі сөйлеуді дамытуда бастапқы даярлауды ұйымдастыру
  • Ерекше білім беру қажеттілікті бар балаларды ерте жастан бастап отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруда, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық тиімді әдістерді қолдану .
  • Ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балаларды диагностикалауды кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негіздерін, түзету әдістерімен байланыстыру.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау арқылы күрделі ақаулары бар балаларға инклюзивті білім берудің жаңа әдістерін талдау
  • Аутизм спектрі бұзылған және психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзету- дамыту жұмыстарының түрлерін көрсете отырып, арнайы мекемеде оқытылатын математика әдістерін қолдану.
  • Арнайы түзету мектептерінде өткізілетін Қазақстан тарихы мен жаратылыстану пәндерінің оқыту технологияларын, әдістемелерін пайдалану
  • Арнайы түзету мектептерінде оқытылатын еңбек және кәсіптік оқыту әдістері мен тәсілдерін, көркем еңбек технологияларын, өнерді оқыту әдістемелерін жоспарлау
Top