Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы педагогикалық мекемелерде кәсіби, түзету және білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие арнайы педагогты дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Психопатология
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Арнайы педагогтың этикасы мен деонтологиясы
Білім беру психологиясы
Невропатология негіздері
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
-
2 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
Арнайы психология
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Олигофренопедагогика
Арнайы педагогика
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың отбасын әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау
Логопедияның теориялық негіздері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға жан-жақты қолдау көрсету
Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері
-
3 Оқу жылы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
Ерте жастағы балалардың дамуы
Ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Арнайы (түзету) мектепте Казақстан тарихын оқыту технологиялары
Арнайы білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы жаңа әдіс-тәсілдері
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Арнайы мекемелерде көркем еңбекке, технология және өнерге оқытудың әдістемесі
Жаратылыстану пәнін оқыту технологиясы
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Ерекше білім беру қажеттілігі бар мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
Түзету мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Психикалық дамуы тежелген балаларға білім беру және тәрбиелеу
Арнайы мектепте еңбекке және кәсіби оқыту
Ерекше білім беру қажеттілгі бар мектеп жасындагы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану
- Патологияның себептерін, балалардың дамуының клиникалық және генетикалық ерекшеліктерін және сезім анализаторларындағы өзгерістерді анықтау үшін бастапқы ақаулардың түрлерін анықтай отырып, балалардағы жүйке жүйесінің функционалды қызметін талдау.
- Арнайы білім беру саласындағы нормативтік актілерге сәйкес арнайы педагогика және психология қағидаларын сақтай отырып, мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі жастағы балалармен түзету логопедиялық жұмысын ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда, тәрбие жұмысында ойын арқылы түзете - дамыту технологиялары мен арт - терапия әдістерін қолдану
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің тиімді жолдарын іске асыруда, мектеп жасына дейінгі сөйлеуді дамытуда бастапқы даярлауды ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттілікті бар балаларды ерте жастан бастап отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруда, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық тиімді әдістерді қолдану .
- Ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балаларды диагностикалауды кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негіздерін, түзету әдістерімен байланыстыру.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау арқылы күрделі ақаулары бар балаларға инклюзивті білім берудің жаңа әдістерін талдау
- Аутизм спектрі бұзылған және психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзету- дамыту жұмыстарының түрлерін көрсете отырып, арнайы мекемеде оқытылатын математика әдістерін қолдану.
- Арнайы түзету мектептерінде өткізілетін Қазақстан тарихы мен жаратылыстану пәндерінің оқыту технологияларын, әдістемелерін пайдалану
- Арнайы түзету мектептерінде оқытылатын еңбек және кәсіптік оқыту әдістері мен тәсілдерін, көркем еңбек технологияларын, өнерді оқыту әдістемелерін жоспарлау