Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01903 Арнайы педагогика (IP) в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және жоғары жүйке қызметі
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Арнайы психология
Невропатология негізері
-
2 Оқу жылы
Арнайы педагогика
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Педагогикалық зерттеулер
Дифференциалды диагностика бойынша практикум
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзивті қолдау
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тифлопедагогика
Сурдопедагогика
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Логопедияның неврологиялық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Көшбасшылық негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Олигофренопедагогика
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Мінез-құлқы мен эмоционалды-ерікті саласы бұзылған балаларды кешенді бағалау
-
3 Оқу жылы
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Білім берудегі жасанды интеллект
Инклюзивті білім беру ортасы
Логопедия
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Бағалау және дамыту
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
"Технология және өнер"пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Заттық-тәжірибелік оқыту
Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың тифлотехникалық құралдары мен технологиялары
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
Көптеген бұзылулары бар балалармен жұмыс жасаудың жобасы мен технологиясы
"Әлем танымы" пәнін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Есту қабілетін дамыту мен ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша практикум
Көру қабілеті бұзылған балалардың көріп қабылдауын және кеңістіктікте бағдарлануын дамыту бойынша практикум
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік)
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
Зерттеулер, даму және инновациялар
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы кезінде логопедиялық жұмысты жобалау
Білім берудегі әмбебап дизайн
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету бойынша практикум
Танымдық қызметті түзету
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздері мен жалпы пәндерді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларды бағалап, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа түсе білу; жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, бұлтты және мобильді сервистерді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін, сондай-ақ жасанды интеллектті қолдана отырып пайдалану
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу. ;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандарттарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртүрлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог - ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.
Ұқсас БББ
6B01903 Арнайы педагогика: Олигофренопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01903 Арнайы педагогика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01903 Арнайы педагогика (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01903 Арнайы педагогика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті