Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07101 Автоматтандыру және басқару в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Автоматтандыру және басқару локальды жүйелері

    АБЖ дерексіз ұсыну саласындағы білімді тереңдету. Жүйенің ыдырауы: Объектілік және функционалды. Таратылған жүйелер. Иерархиялық жүйелер. Автоматтандырылған жүйелердің архитектурасына қойылатын талаптар. Автоматтандырылған жүйенің компоненттері. Көп деңгейлі ACS TP архитектурасы. OPC (Ole for Process Control) серверлері. SCADA жүйелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру жүйесін және асқару құрастыруға арналған жаңа теориялар, әдістер және құралдар

    "Автоматтандыру және басқару жүйелерін құрудың заманауи теориялары, әдістері мен құралдары" курсы арнайы жүйелер теориясы негізінде жатқан теориялық аппараттарды меңгерген және қазіргі заманғы есептеу техникасы құралдары негізінде арнайы басқару жүйелерін жобалау және пайдалану бойынша есептеу-зерттеу жұмыстарын орындай алатын мамандарды дайындауды қамтамасыз етуі тиіс. Пәнді оқыту мақсаты Автоматтандыру және басқару жүйелерін құру теориясының теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырудан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехникалық жүйелерді модельдеу

    Жүйелік модельдеу түсінігі, тәсілдер классификациясы және модельдеу әдістері зерттеледі. Жүйелерді модельдеу, жүйенің жұмыс істеу процестерін формализациялау және алгоритмдеу үшін математикалық схемалар қарастырылады. Әртүрлі процестердің жүйелерін модельдеу зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты. Университетте педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасы білімімен қаруландыру. Педагогика ғылымының әдістемесі. Педагогиканың тарихи табиғаты. Жаһандану жағдайында жоғары білімнің дамуы. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Білім беру мазмұны элементтерінің негізгі теориялары, сипаттамалары. Студенттердің ғылыми жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, университеттегі оқыту формалары. Университетте кредиттік оқыту жүйесі. Эдвайзер, тьютор, тіркеуші кеңсесінің қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымометриялық жүйелер

    Ғылымометрикалық деректер қоры туралы жалпы ақпарат. егізгі ғылымометриялық көрсеткіштер (цитаталау индексі, H-индекс, импакт-фактор). Негізгі ғылымометрикалық деректер базаларында жұмыс: Clarivate Analytic, Scopus, Google Academy, eLibrary.ru

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық жүйелерді автоматтандыру

    Өнеркәсіптің түрлі салаларында техникалық жүйелерді автоматтандырудың теориялық және қолданбалы міндеттерін шешу. Техникалық жүйелердегі басқару объектілері. Техникалық жүйелерді автоматтандыру құралдары. Автоматты басқарудың өнеркәсіптік жүйелерінің ерекшеліктері. Үздіксіз және дискретті техникалық жүйелерді автоматтандыру. Күрделі жүйелерді логикалық басқару. Объектілер мен жүйелерді математикалық модельдеу. Техникалық жүйелерді басқаруда сәйкестендіру, бейімдеу және оңтайландыру. Типтік техникалық жүйелерді автоматтандыру схемалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған шетел тілі

    Оқытуға арналған ағылшын тілі. Академиялық байланыс. Жазбаша және ауызша сөйлесудің ерекшелігі. Ағылшын тілі ғылымға арналған. Ғылыми стиль. Зерттеудегі қадамдар. Ғылыми мәтіннің техникалық дизайны. Зерттеу әдістемесі. Магистрлік диссертацияның басталуы мен аяқталуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент жобасы

    Пәнді игерудің мақсаты-алынған жоба жоспарлары негізінде жобалау қызметін жоспарлау және ұйымдастыру. Пәнді оқытудың міндеттері: мәні бойынша қажетті білім алу жобалық құрылымдарды құру және оңтайландыру қағидаттары бойынша білім алу; жоба шеңберінде жұмыстарды, ресурстарды және сапаны басқару ерекшеліктерін зерделеу; жоба бойынша тәуекелдерді басқарудың практикалық дағдыларын игеру; жоба шеңберінде персоналды басқару ерекшеліктерін зерделеу; жоспарлаудың, шығындарды басқарудың практикалық дағдыларын игеру және бақылау дағдыларын игеру; жобаның тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалаудың практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқарудың интеллектуальды жүйесі

    Сандық басқару жүйелерін синтездеу және талдау әдістері және оларды техникалық іске асыру тәсілдері. Интеллектуалды жүйелердің модельдері мен алгоритмдері. Зияткерлік жүйелердің білім базасын құру. Зияткерлік жүйелердің құралдары және іске асырылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері

    Пәннің мақсаты: Инвестицияларды оңтайландыруды ескере отырып, start up -жобаларды іске асыру үшін бизнес-модельдерді оңтайлы таңдау бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Start up заманауи бизнес пен кәсіпкерліктегі жобалар. Start up жобаларының өмірлік циклі. Start up жобадағы инвестициялар және оларды құрылымдау. Start up жобаларды іске асыруға арналған бизнес-модельдер. «Канвас» бизнес-моделі. Start up жобаларын инвестициялық-экономикалық модельдеуді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәжірибе техникасы және оны өндеу

    Басқару жүйелерін синтездеуде тәжірибелік зерттеу әдіснамасын қолдану. Экспериментті жоспарлау әдістемесі. Алынған нәтижелердің дұрыстығын бағалау. Эксперименталды нәтижелерді өңдеу. Өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу. Эксперименталды өлшеулерді өңдеудің корреляциялық әдістері. Экспериментті автоматтандыру үшін ЭЕМ қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Инженерлік пәндердің оқыту әдістемесі

    Инженерлік қызмет саласындағы мамандарды педагогикалық даярлау. Магистранттарда нақты курсты белсенді және терең білуге, оның ғылыми негіздері мен әдістемелік қамтамасыз етуге негізделген кәсіби шеберлік негіздерін мақсатты қалыптастыру. ЖОО-да жұмыс істеу үшін қажетті техникалық білім, білік және дағды деңгейін, инженерлік мәдениетті синтездеу, білім алушыларды даярлаудағы нақты пәннің мақсаттары мен міндеттерін нақты түсіну, оқыту әдістемесін икемді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өндірістің автоматтандырылған басқару

    Өндірісті автоматтандырылған басқарудың негіздері мен әдістері, заманауи автоматтандырылған өндірістік процестер мен технологиялардың элементтерін жобалау туралы жүйелі түсінік. Автоматтандырылған жүйелерді зерттеу түрлері; автоматтандырылған жүйелердің құрылысы, жұмыс принципі және басқару; басқару жүйелерін жобалауға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жалпы өндірістік қондырғыларды автоматтандыру

    "Жалпы Өнеркәсіптік қондырғыларды автоматтандыру" курсы болашақ маманның мақсатты кәсіби дайындығын қамтамасыз етеді,оған жалпы өнеркәсіптік механизмдерді автоматтандырылған басқару жүйелерін жобалау, енгізу және пайдалану бойынша нақты ғылыми міндеттерді шешу кезінде инженерлік ойлауды үйретеді. Пәнді оқыту мақсаты: студенттерді жалпы Өнеркәсіптік қондырғыларды автоматтандыру жүйелерін жобалау және пайдалану ерекшеліктерімен, технологиялық жабдықпен және жалпы өнеркәсіптік қондырғылардың принципиалды ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және өңдеку әдістері

    Үлкен деректер жиынтығын талдаудың және олардың негізінде технологиялық объектілерді бақылаудың автоматтандырылған интеллектуалды ақпараттық басқару жүйелерін құрудың заманауи технологиялары мен әдістері зерттеледі. Машиналық оқытуды пайдалану, инфрақұрылымдарда деректерді сақтау мен өңдеуді тарату және NoSQL деректер базасын құру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі оқытушының қызметі

    Пәнді игерудің мақсаты: жоғары мектепте оқытушы қызметінің жалпы аспектілерін, оның ішінде жоғары оқу орнының білім беру қызметінің нормативтік-құқықтық аспектілерін, әртүрлі типтегі оқу сабақтарын өткізу әдістемесінің мәселелерін, құзыреттілікке бағытталған білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Өзін-өзі оқыту, жеке және кәсіби даму процесінде негізгі жалпы педагогикалық әдістермен және педагогикалық технологиялармен танысу; білім алушыларда кәсіби маманның алдында тұрған әлеуметтік-педагогикалық мәселелердің кең спектрін шешу құзыреттілігін, оқыту процесінде тәрбие беру қабілетін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Энергия жүйелерін автоматтандырудың микропроцессорлық құралдары

    "Микропроцессорлық құралдар және автоматика жүйелері" курсы автоматтандыру жүйесінің бағдарламалық-техникалық кешендерін жобалау, енгізу және пайдалану бойынша нақты ғылыми міндеттерді шешуге бағытталған. Пәнді оқыту мақсаты - микропроцессорлық жүйелердің негізгі элементтерін оқу, микропроцессорлық контроллерлердің құрылымдық құрылысын меңгеру, микропроцессорлық жүйелердің бағдарламалық - техникалық кешендерін құру принциптерін және бағдарламалау негіздерін оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары мектепте ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген.
  • Процестерді автоматтандыру саласында тәжірибелік зерттеулерді жүзеге асырады.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).
  • Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді.
  • Процестерді автоматтандыру саласындағы перспективалық шешімдерді әзірлейді.
  • Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, шешімдер қабылдайды және бөлімшелер деңгейінде жауап береді.
  • Өз ғылыми зерттеулерінің негізінде start-up -жобаларды іске асырады.
Top