Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07101 Автоматтандыру және басқару в ҚМТУ

Пәндер

  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пән жоғары білім беру (ЖББ) жүйесіндегі оқу үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын зерделеу мен түсінуге, тұлғалық өсу мотивациясын дамытудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін меңгеруге негіз болады. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы; педагогика ғылымының әдістемесі; жоғары білім беру жүйесіндегі оқыту мен тәрбиелеу теориясы; оқыту мен тәрбиелеу психологиясының негіздері; ЖББ жүйесіне жасанды интеллектті енгізудің келешегі мен тәуекелдері; жасанды интеллект процессуалдық сипаттамалары және нейрондық желілердің оқу мүмкіндіктері негізінде университет оқытушысының жұмысын оңтайландыру. Курс магистранттарда оқу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласында кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған және оларды педагогикалық қызметтің жеке және шығармашылық стиліне бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Модельдеудің программалық құралдары және технологиялары

    Пән автоматты басқару жүйелерін және автоматтандырылған электржетектің имитациялық модельдеуін, сонымен қоса, есептеу процестерін жоспарлауын баптау, реттеу және параметрлік оңтайландыру мәселелерін шешу үшін арнайы қолдану пакеттерін білуді ұсынады. Курс мехатрондық объектілерді басқару жүйелерін зерттеуге арналған заманауи қолданылатын пакеттерді пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік роботтарды жобалау негіздері

    Пән өнеркәсіптік роботтардың (ӨР) механикалық шағын жүйелерін жобалаудың білімдерін қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: манипуляциялық құралдардың (МҚ) кинематикасы мен құрылымы, МҚ-дың буындарының тізбекті қосылуы; позициялық басқару кезіндегі МҚ-дың кинематика есептерінің тура шешімдері; контурлық басқару кезіндегі МҚ-дың ДК арқылы кинематика есептерінің кері шешімдері. Курсты оқып үйрену ӨР-ды кеңінен енгізілуіне және қолданылуына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Динамикалық жүйелерді математикалық модельдеу әдістерімен зерттеу

    Курс математикалық модельдеу әдістерімен динамикалық жүйелерді зерттеу технологиясы туралы білімдерді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: ДЖ зерттеу әдістері, мақсаттары, міндеттері және модельдеу технологиялары, математикалық, имитациялық және схематехникалық модельдеу, мамандандырылған программалық кешендер мен жүйелер. Курс мехатрондық объектілерді басқару жүйелерін жобалау үшін математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнеркәсіптік автоматтандырылған кешендерді (АТК) жобалау негіздері (конвейерлік желілерді жылдамдық бойынша реттеу)

    Курс конвейерлік желілердің мысалында АТК жобалау кезеңдерінің мазмұны туралы білімдерді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: конвейерлер мен электр жетектерінің жұмыс режимдері, ленталық конвейерлерді есептеу, тұрақты және айнымалы тоқ электр жетектерінің түрлері, электр жетектерін реттеу әдістері, электр жетектерін басқаруға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, векторлы басқарылатын конвейерлердің асинхронды электр жетегін есептеу. Курсты оқып үйрену АТК-ны жобалауға және пайдалануға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру және басқару жүйелерін құрудың заманауи теориялары, әдістері және құралдары

    Пән сандық әдістерге, үлкен деректерді өңдеуге, процестер мен құбылыстардың стохастикасына, Автоматтандыру және басқару жүйелерін құру құралдарына шектеулерді болдырмайтын телекоммуникациялық технологиялар мен қуатты есептеу жүйелерін пайдалану мүмкіндіктеріне бағытталған. Курсты зерделеу өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі тәрбиелеуге ықпал етеді; бағдарламалық кешендердің дұрыстығын, тиімділігі мен сенімділігін тексеру бойынша эксперименттер жүргізуді жүзеге асырады; байланысты негізгі ұғымдарды, принциптерді, теорияларды және фактілерді біледі. Автоматтандыру және басқару саласындағы білім; технология, Технология және ұйымдастырушылық жүйелер саласындағы процестер мен жүйелерді модельдеу, талдау және синтездеу әдістерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі оқытушылардың әдістемелік даярлығының негізі болып табылады. Курс жоғары білім берудің оқу процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасын және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарына негізделген оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге бағытталған; жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ең ұтымды формаларды, оқыту технологиялары мен дидактикалық әдістерін таңдау. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: оқу процесін ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық актілер; оқу процесін ұйымдастырудың тиімді формалары; оқуда мақсат қою; дәрістерді, практикалық және зертханалық сабақтарды әзірлеу әдістемесі; сабақты талдау оқыту сапасын арттыру құралы ретінде. Курс оқытудың заманауи технологиялары мен жасанды интеллект арқылы базалық және бейіндік пәндер бойынша сабақтарды өткізу дағдыларын дамытуға бейімделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Автоматты басқарудың заманауи теориясы

    Пән сандық әдістер бойынша шектеулерді жоққа шығаратын автоматты басқару жүйесінің талдау және синтез әдістерін кеңейтуге және жүйелерін пайдалану мүмкіндіктеріне; үлкен деректерді өңдеуге; толық емес сенімділік жағдайларында жұмыс жасайтын процестер мен құбылыстардың стохастиктігіне бағытталған. Курсты оқып үйрену басқару жүйелерін зерттеу жобалау кезінде заманауи құралдарды пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық жүйелерді автоматтандыру және энергия үнемдеу технологиялары

    Пән - екі семестрлiк.Пән техникалық жүйелерді автоматтандыру туралы және ол арқылы энергияны үнемдеуді қамтамасыз ету білімдерін қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: ТЖ-ді автоматтандыру құралдары мен басқару объектілері, үздіксіз және дискретті ТЖ-ді реттеу, ТЖ-ді логикалық және оңтайлы басқару, энергия тиімділігін арттыру үшін технологиялық машиналарды және процестерді автоматтандыру. Курсты оқып үйрену ТЖ-ді автоматтандыру арқылы өндірістің тиімділігін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мехатронды объектілерін басқарудың интеллектуалды жүйелері

    Курс мехатронды объектілерді басқарудың заманауи жүйелерінде қолданылатын жасанды интеллект әдісі мен алгоритмдерін білуді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: интеллектуалдық басқару жүйелердегі (ИБЖ) динамикалық эксперттті жүйелер, жасанды нейрондық желілер, айқын емес логика, білім базасының ережелерін құру технологиясы. Курсты оқып үйренуі мехатронды объектілерді басқару жүйелерін заманауи технологиялар арқылы жобалауына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Minor "Стартаптар және технологиялық кәсіпкерлік"

    Курсты зерделеу білім алушыларда өміршең стартап құру процесін түсінуді қалыптастыруға, кәсіпкерлік ойлауды, IT құзыреттіліктерді, топтық жұмысты және бизнес-жобаны дайындау және іске асыру үшін технологиялық кәсіпкерге қажетті бизнес-дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың маңызды компоненттері: стартап құру стратегиясы; технологиялық кәсіпкерлікке арналған бизнес-жоспарлау моделі; бизнес-жоспар әзірлеу; Қазақстандағы кәсіпкерлікті институционалдық қолдау; инновацияларды коммерцияландыру шарттары бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу барысында білім алушылар кәсіпкерлік идеяны бағалау, бизнес-жоспар құру және технологиялық кәсіпкерліктің сыртқы және ішкі ортасын талдау мәселелерінде құзыреттілікке ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негізінде ғылым мен инновацияны басқару

    Пәннің негізгі бағыты - магистранттарда ғылыми-инновациялық қызметті басқару, оның ішінде оны жоспарлау, іске асыру және дайындық бағыты бойынша мониторинг, оның ішінде жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып басқару дағдыларын қалыптастыру . Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу және коммерцияландыру, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерінің мониторингі, ғылыми-инновациялық міндеттердің жобалық шешімін қалыптастыру, оның ішінде жасанды интеллект алгоритмдерін пайдалана отырып, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін қорғауға ұсыну. Пәнді оқу ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлауға, жобаларды коммерцияландыруды зерделеуге, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдеріне мониторинг жүргізуге, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыруға, оның ішінде жасанды интеллект алгоритмдерін пайдалана отырып , ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін дайындауға және жариялауға, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін көпшілік алдында қорғауға ұсынуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Басқарудың интеллектуалды жүйелері

    Курс объектілер мен процестердің заманауи басқару жүйелерінде қолданылатын жасанды интеллект әдісі мен алгоритмдерін білуді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: интеллектуалдық басқару жүйелеріндегі (ИБЖ) динамикалық экспертті жүйелер, жасанды нейрондық желілер, айқын емес логика, заманауи интеллектуалдық басқару жүйелеріндегі генетикалық алгоритмдер, гибридті интеллектуалдық басқару жүйелер. Курсты оқу технологиялық процестерді басқаратын жоғары сапалы жүйелерді құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіптік роботтарды модельдеудің әдістері мен құралдары

    Пән өнеркәсіптік роботтардың (ӨР) шағын жүйелерін модельдеу әдістері туралы білімдерді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: ӨР-дың функционалдық міндеттері, мехатрондық жүйелерді басқарудың заманауи әдістері мен мәселелері, манипулятор кинематикасы, ӨР-ды жобалау үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттері. Курсты оқып үйрену имитациялық модельдеуін қолданумен мехатроникалық жүйелер мен ӨР-ды құрастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • АТК оперативті-диспетчерлік басқару жүйелері

    Курс конвейерлік қондырғылар (КК) мысалында автоматтандырылған технологиялық кешендердің (АТК) оперативті-диспетчерлік басқаруының конструкторлық және техникалық іске асыру туралы білімдерді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: телекоммуникациялық байланыс желілерін қолдана отырып, SCADA жүйелерімен технологиялық процестер мен өндірісті басқарудың интеллектуалды иерархиялық жүйелерін құру. Курсты оқып үйрену АТК-ны жобалауға және пайдалануға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіптік контроллерлерді программалау тілдері

    Пән заманауи өндірістік контроллерлердің (ӨК) алгоритмдік программалау тілдері туралы білімдерді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: ӨК бағдарламалау тілдері, диспетчерлік жүйелер, ӨК бағдарламалаудың құру орталары, SCADA жүйелеріне негізделген диспетчерлік басқару жүйелерінің ерекшеліктері. Курстын оқып үйренуі ӨК көмегімен технологиялық процестерді басқару жүйелерін сервистік сүйемелдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • АТК жұмыс режимдерін басқару және бақылау жүйелері

    Курс жылдамдық бойынша реттелетін конвейерлік қондырғылар (КК) мысалында автоматтандырылған технологиялық кешендердің (АТК) басқару жүйелерін конструкторлық және техникалық іске асыру туралы білімдерді қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: КК-ды автоматтандырылған бақылау және басқару жүйелерін автоматтандыру принциптері, КК-ды автоматтандырудың техникалық құралдары, алгоритмдер және тармақталған және бөлінген КК-ды автоматтандыру жүйелерін жобалау үшін бағдарламалық және аппараттық құралдар. Курсты оқып үйрену АТК-ны жобалауға және пайдалануға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіптік роботтарын басқару жүйелері

    Пән өнеркәсіптік роботтарды (ӨР) басқару жүйелерін жобалау және техникалық іске асыру негіздері туралы білімін қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: ӨР-ды басқару жүйелерін классификациялау және позициялау, басқару жүйелерінің құрылымы, басқару жүйелерін бағдарламалаудың басқару бағдарламасының ақпараттары. Курсты оқып үйрену мехатрондық объектілер мен ӨР-ды басқару жүйелерін жобалау мен сүйемелдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Автоматтандыру және басқару жүйелерінің өндіріс және технологиялық жұмысын қамтамасыз ету
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық қарым-қатынас жасау
  • Жоғары сапалы қызмет көрсетуді ұйымдастыруды және автоматтандыру және басқару жүйелерін пайдалануды ұйымдастыру
  • Автоматтандыру және басқару саласындағы ғылымның тұжырымдамалық негізіне болуы керек
  • АжБЖ заманауи интеграцияланған иерархиялық жүйелерінде бағдарламалық-аппараттық құралдар мен коммуникациялық технологияларды қолдану және дамыту
  • Жоғары кәсіптік білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық принциптерге негізделген білім беру қызметін жүзеге асырады.
  • Автоматтандыру және басқару жүйелеріне ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу. SCADA-жүйелер мен АБЖ ТП жүйелерінің деректерін талдау үшін ЖИ -модельдерді әзірлеу дағдыларына ие болу
  • Жаңа автоматтандыру және басқару жүйелерін жетілдіру және құру бойынша жобалау жұмыстарын ұйымдастырады
  • Технологиялық кәсіпкерлік идеяны бағалау әдістемесін, бизнес-жоспар құру дағдыларын меңгеру, инновациялық жобаны талдау және бағалау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану.
Top