Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Математика-Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Элементарлық математика

    Бұл курстың негізгі мақсаты - болашақ математика мұғалімінің пәндік-математикалық дайындығы, бұл оған жалпы білім беретін мектептерде математикадан сапалы сабақ беруге және бастауыш математика бағытында мектеп курсынан тыс жерлерде бірқатар элективті сабақтар өткізуге мүмкіндік береді. Курстың міндеті- студенттерді қарапайым математика пәні туралы тұтас, дұрыс идеяларды қалыптастыру, алған білімдерін тәжірибеде сәтті қолдана білу және ұштастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 1

    Жиын, функция ұғымы, тізбек, тізбек шегі, тізбектерге орындалатын амалдар, туынды, күрделі функцияның туындысы, туындының қолданылуы тақырыптары қарастырылады. Механикалық ұғымдарын түсіну үшін математикалық талдаудың қолданылуын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализге кіріспе 1

    Анализге кіріспе пәнінің бірінші бөлімінде сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия элементтері, сонымен қатар жоғары алгебра элементтері комплекс сандар, олардың қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализге кіріспе 2

    «Анализге кіріспе» пәнінің екінші бөлімінде жиындар мен математикалық логика элементтері, функциялар, сандық тізбек, тізбектің шегі, функция шегі, үзіліссіздік, туынды, туынды көмегімен функцияларды зерттеу, анықталмаған және анықталған интегралдар тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модельдер теориясы

    Формальді теориялардың модельдерін, модельдер мен теориялар арасындағы қатынастарды және модельдердің түрлендірулерін зерттейтін математикалық логиканың бөлімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 2

    Бір айнымалы функцияның интегралдауы мен интегралдар қасиеттерін зерттейтін математиканың бөлімі. Анықталмаған және анықталған интегралдарды шешу, олардың қасиеттері, интегралдардың шешу тәсілдері және қолданулары. Меншікті, меншіксіз интеграл және оның қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анализге кіріспе 3

    «Анализге кіріспе» пәнінің үшінші бөлімінде n-өлшемді евклидтік кеңістік, көп айнымалды функциялар және олардың анықталу аймағы, көп айнымалды функциялардың туындылары мен дифференциалдануы, күрделі және айқындалмаған функияларды, дифференциалдау, бағыт бойынша туынды, градиент және оның қасиеттері, жанама жазықтық және нормаль, жоғарғы ретті дербес туындылар және жоғарғы ретті дифференциалдар, Тейлор формуласы, көп айнымалды функциялардың экстремумдері тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 3

    Курста қатарлардың жинақтылық критерийі, қосындысын табу, жинақтылықтың жеткілікті шарттары дәлелденіп, қолданбалы есептерді шешу әдістері зерттеледі. Көп айнымалы функцияның дифференциалдануы және дербес туындының есептерге қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы геометрия

    Аналитикалық геометрияның, дифференциалды геометрияның және топологияның негізгі түсініктері зерттеледі. Аналитикалық геометрия-геометрия бөлімі, онда геометриялық фигуралар мен олардың қасиеттері алгебраның көмегімен зерттеледі. Дифференциалды геометрия және топология тегіс әртүрлілікті зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализге кіріспе 4

    «Анализге кіріспе» пәнінің төртінші бөлімінде дифференциалдық теңдеу жөніндегі жалпы үғымдар, интегралданатын бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің негізгі кластары, толық дифференциалдық теңдеулер, туындыға қатысты шешілмейтін бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, ерекше шешімдер, жоғарғы ретті дифференциалдық теңдеулер, тұрақтыларды вариациялау әдісі, еселі және қисық сызықты интегралдар, потенциалдық өріс, қатарлар тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру

    Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық логика және жиындар теориясы

    Студенттерді логиканың бастауларымен және дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен және олардың қолданылуымен таныстыру, оларды басқа пәндерді қабылдауға теориялық және практикалық тұрғыдан дайындау. Бульдік функцияларды, ұсыныс алгебра формулаларын, комбинаторлық алгоритмдерді өңдеу дағдыларын қалыптастыру, кодтау теориясы туралы идеяларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 4

    Курста көп айнымалы функцияның интегралы - N өлшемді интеграл ұғымы енгізіледі. Қиық сызық және бет бойынша алынған интегралдар, олардың қолданбалы есептері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Математикалық логикада математикалық белгілер, формальды жүйелер, математикалық пайымдаулардың дәлелділігі және т.б. Дискретті (үзіліссіз) математика ақырлы сипаттағы құрылымдардың қасиеттерін және т.б. Оқушылардың негізгі комбинаторлық есептерді шығару дағдыларын қалыптастырады, математикалық ұғымдарды сипаттау үшін предикаттар логикасын қолданады және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Оқушылардың қазіргі мектеп талабы деңгейінде оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру: математика сабағын өткізу, оқушылардың білімін тексеру, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, жаңа материалды түсіндіру, сабақты талдау, сабақты жоспарлау, техникалық оқу-әдістемелік құралдар, типтік және стандартты емес тапсырмаларды шешу, сыныптан тыс жұмыстарды орындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Студенттерді дифференциалдық теңдеулер теориясының қазіргі әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Физикалық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеу әдістерімен зерттеу көбінесе дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер болып табылатын осындай математикалық модельдерге әкеледі. Курстың негізгі мақсаты теңдеулердің осы түрлерінің шешімдерінің жалпы қасиеттерін зерттеу және осы типтегі есептерді шешудің жалпы алгоритмдерін жасау болып табылады. Шынайы әлемнің құбылыстары соншалықты күрделі, олардың кем дегенде біреуін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) толық зерттеуге тырысу - үмітсіз іс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептер шешу практикумы: алгебра және анализ бастамалары

    Болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік дайындығының маңызды бағыттарының бірі – математикалық есептерді шығару процесінде алған білімдерін қолданумен байланысты дағдыларды меңгеру. Бұл дағдыларды қалыптастыру, есептердің жекелеген түрлерін шешу әдістерін алгоритмдерге келтіру, есептерді шығару кезеңдерін қарастыру осы курстың мақсаты болып табылады. Алгебралық материалды және талдау есептерін параллельді зерттеу қарастырылған, ол есептерді шешудің жалпыланған дағдыларын мақсатты түрде қалыптастыруға, пәнаралық байланыстарды тиімді пайдалануға және жүйелі оқыту принципін толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептер шешу практикумы: планиметрия және стереометрия

    Курстың мақсаты - студенттерді есептеу және дәлелдеу үшін көп деңгейлі геометриялық есептерді шешуге үйрету. Бұл курсты оқып-үйрену кезінде студент геометриялық есептердің ерекшеліктерімен, олардың құрылымымен, есептерді шешу процесінің мәнімен, оның кезеңдерімен және шешудің жалпы әдіс-тәсілдерімен танысады. Болашақ практикалық қызмет үшін қажетті негізгі планиметриялық және стереометриялық деректер мен әдістер туралы білім жүйесін тереңдетеді, дедуктивті пайымдау дағдыларын дамытады (тікелей әдіс, қарама-қайшылық арқылы); жазық және кеңістіктік фигуралардың қасиеттері туралы теориялық білім базасын кеңейтеді; кеңістіктік фигуралардың кескіндерін құру, нақты объектіні бір немесе бірнеше геометриялық фигуралар түрінде ұсыну, геометриялық есептерді шешуде алгебра мен тригонометрияны қолдану біліктілігі мен дағдыларын дамытады; практикалық мазмұндағы есептерді шешу үшін геометриялық әдістерді қолдану біліктілігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python бағдарламалау тілі

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Пән математикалық әдістерді қолдана отырып, әртүрлі қолданбалы есептерді сандық шешудің практикалық аспектілеріне арналған. Қолданбалы есептерді математикалық қоюдың практикалық аспектілері, оларды шешудің математикалық әдістерін таңдау және сандық енгізу қарастырылады. Сонымен қатар, қолданбалы есептерді шығаруда да, оларды сандық талдау әдістерін жасауда да зерттелетін мәселелердің ерекшелігін ескеру қажеттілігіне ерекше назар аударылады. Курс аясында студенттердің жеке тапсырмаларды орындауы болжанады, олардың орындалуы студенттердің белгілі бір салада қолданбалы зерттеулерді жүзеге асыратын зерттеу тобында практикалық жұмыс дағдыларын шоғырландыруға ықпал етуі керек, оның ішінде міндет қою, оны шешудің сандық әдістерін таңдау, осы әдістерді компьютерлік іске асыру және алынған нәтижелерді мазмұнды түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Анимация және визуалды эффектілер

    Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің жалпы құрылымы. Компьютерлік бейнежүйелердің аппараттық құралдары. Бейне жады. Стандартты SVGA графикалық картасының және катодтық сәулелік түтік контроллерінің архитектурасы. Компьютерлік графиканың түрлері. Компьютердегі түс. Графикалық файл пішімдері. Adobe Photoshop бағдарламасы. Мультимедиа туралы түсінік. Дыбыспен жұмыс. Дыбыстық сигналдар. Macromedia Flash технологиясы. Интернеттің мультимедиялық ресурстары. Ақпараттық жүйелерді мультимедиялық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Робототехника негіздері

    Робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын түсіндіреді. Бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктері. Arduino және raspberry платформасындағы практикалық робототехника

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплекс айнымалылар функциялар теориясы

    Мақсаты: Комплекс айнымалы функциялар теориясы курсынан магистранттар жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Негізгі тараулардың қысқаша сипаттамасы: Комплекс сандардың геометриялық, т.б. талдауы, комплекс айнымалы функциямен байланысты түсініктер жаңа есептер табуға, олардың қолдану саласын кеңейтуге мүмкіндік берді. Комплекс сандардың көптеген сұрақтарда, жазықтықта вектормен көрсетілетін шамалары бар, керекті екендігі белгілі болды: су ағынын зерттеу кезінде, серпімділік теориясы тапсырмаларында, теориялық электротехникада.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Функционалдық талдау

    Шексіз өлшемді топологиялық векторлық кеңістіктер мен олардың кескіндерін зерттейтін талдау саласы. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін функционалдық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана білу. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорының теориясы

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттық емес есептерді шешу

    Күрделілігі жоғары есептерді шешудің түпнұсқа әдістері зерттеледі. Ол студенттерде шығармашылық көзқарасты, тривиальды емес ойлауды және мәселені әртүрлі қырынан зерттеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтардың білімін бағалаудағы орта мектеп математикасының қазіргі құрылымы мен мазмұны

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқытумен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер ҚР Білім беру ұйымдарының педагог біліктілігіне дайындау, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдерімен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлы сұлбатехника

    Пәннің мақсаты мен міндеттері цифрлық құрылғылардың схемотехникасы саласында білім мен дағдыларды игеру және тереңдету, цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлық жүйелер саласында базалық дайындықты қалыптастыру, электрондық құрылғылардың құрылысы мен схемотехникасы қағидаттарын зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: схемотехникалық жобалаудың негізгі әдістерін, цифрлық (ұқсас) микросхемаларды; мультиплексорлар мен демультиплексорлардың жұмыс істеу принциптерін, цифрлық құрылғылардың заманауи схемотехникасын, оның параметрлерін, сипаттамаларын, қолдану ерекшеліктерін, цифрлық схемалар мен микроэлектрондық құрылғылардың схемотехникалық жобалау негіздерін; цифрлық құрылғыларды әзірлеу үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын таңдау, негіздеу және қолдану қолынан келуі керек.; сандық құрылғылардың физикалық параметрлерін өлшеу және талдау; сандық құрылғыларды жасау үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын пайдалану дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және анимация

    Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Архитектура және компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру

    Техникалық жүйелерде кенеттен және біртіндеп істен шығу кезіндегі сенімділік сипаттамалары. Сенімділікті бағалау модельдері мен әдістері. Адам операторының есептеу кешендері мен жүйелерінің жұмысына әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логикалық есептерді шешу

    Эйлердің ақиқат кестелері мен шеңберлерін қолдана отырып, студенттердің логикалық есептерді графикалық және кестелік әдістермен шешу дағдыларын қалыптастыру; студенттердің логикалық заңдылықтарын және практикалық логикалық есептерді шешуде күрделі логикалық өрнектерді түрлендіру ережелерін қолдана білуін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер

    Курсты оқу процесінде студенттер компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білімдер кешенін дамытады. Компьютер түрлері. Компьютер құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. ОРТАЛЫҚ ЕСЕПТЕУІШ БӨЛІМ. Корпус, жүйелік блок. Аналық тақта. Бейне картасы. Қазіргі компьютерлік жүйелердің түрлері мен түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметінде мемлекеттік, ресми және шет тілдерінің бірін қолданады.
  • Адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты, интеллектуалдық және мәдени деңгейлерді, академиялық адалдық қағидаттарын жақсарту мен дамыту қабілетін реттейтін этикалық және құқықтық нормалар қолданылады.
  • Берілген тақырып бойынша әртүрлі ақпарат көздерінен (оқулық, анықтамалық кітап, аудио және видео материалдар, интернет және т.б.) ақпарат табады.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық және қашықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, ақпаратты талдайды.
  • Қолданбалы есептерді шешуде математикалық, физикалық түсініктерді, аналитикалық және сандық әдістерді, зерттеу әдістері мен академиялық жазуды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.
  • Математикалық сөйлеуді қолдана отырып, нысандар мен объектілер тобы (іс жүзінде және ақыл-ой) арасындағы математикалық қатынасты орнатады.
  • Тапсырмаларды шешудің табылған жолдарын түсіндіреді.
  • Өз пікірін және ұсынылған шешімдерін білдіру кезінде математикалық білім мен математикалық терминологияны қолданады. Инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнын және педагогика мен психология саласындағы проблемаларды жүйелейді.
  • Математикалық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдану арқылы қолданбалы есептерді шешеді.
  • Ақпараттық процестерді модельдеу әдістерін, ақпараттық жүйені және оның компоненттерін құруға және дамытуға қойылатын талаптарды, сәйкес аналитикалық модельдеу әдістерін, алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын жіктейді.
  • Инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнын және педагогика мен психология саласындағы проблемаларды жүйелейді.
  • Өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну мен кәсіби қызметті жүзеге асыру уәжі арасындағы байланысты орнатады.
Top