Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01503 Математика-Информатика в QYZPU

Пәндер

  • Элементар математика

    Бұл курстың мақсаты студенттердің мектеп математика курсының бағдарламасына сәйкес жалпы математикалық мәдениетінің деңгейін көтеру, оларды негізгі математикалық пәндерді оқып үйренуге дайындау болып табылады. Курстың нәтижесінде студент: мектеп математика курсының негізгі ұғымдары мен элементар математиканы дамытудың заманауи бағыттарын және олардың қосымшаларын біледі; арифметикалық есептердің барлық негізгі түрлерін талдайды, шешеді және шешімін жазады, шешу әдістерінің ішіндегі ең ұтымдысын таңдайды және тексеру әдістерін қолданады; элементар математиканың маңызды әдістерін меңгерген және оларды теоремаларды дәлелдеу мен есептерді шешуде қолдана біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте математика курсының стандартты емес есептерін шешу әдістері

    Мақсаты: студенттерді мектеп математика курсындағы әртүрлі деңгейдегі стандартты емес есептерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту, олимпиадалық есептерді шешуге дайындау, таңдаған саласына одан әрі кәсіби қызығушылығын дамыту болып табылады. Студенттер: стандартты емес есептерді талдайды және шешу кезінде ең тиімді әдістерді таңдайды, алған математикалық білімдерін болашақ кәсіби іс-әрекетінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия

    Курсты оқытудың мақсаты - анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, сызықтық алгебраның математикалық аппараттын меңгеру, қазіргі заманғы геометрияның аксиоматикасы мен құрылымын, оның негізгі ұғымдары мен қатынастарын зерделеу, геометрияның талдамалық және инварианттық-топтық әдістерін меңгеру, аффиндік және евклидтік кеңістіктердің геометриясының негізгі бөлімдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау

    Бұл пән бойынша студенттер негізгі алгоритмдерді, мәліметтер құрылымын және есептерді шешу әдістерін үйренеді, сонымен қатар іс жүзінде программалау дағдыларын үйренеді. Алгоритмдеу және программалау сабақтарында студенттер әртүрлі есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеуді, ақпаратты сақтау және өңдеу үшін оңтайлы деректер құрылымдарын құруды, программаларды жөндеудің негізгі принциптерін үйренуді үйренеді. Курс есептеу, алгоритмдер, есептеу күрделілігі сияқты теориялық информатиканың негізгі ұғымдарын, сондай-ақ айнымалылар, операторлар, шартты құрылымдар, циклдар және функциялар сияқты негізгі бағдарламалау ұғымдарын зерттеуді қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 1

    Курстың мақсаты - математика ғылымының түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: математикалық анализдің негізгі ұғымдарын (сандық жиындар, тізбектер, бір айнымалы функциялар, шек, үзіліссіздік, туынды) түсіндіру; математикалық анализ әдістерін қоданып (тізбектің жинақтылығын зерттеу, функцияның үзіліссіздігін анықтау, функцияны туындысының көмегімен зерттеу) талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік техниканың аппараттық қамтамасы

    Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік жүйелердің архитектурасы, заманауи компьютерлердің ұйымдастырылуы мен негізгі принциптері туралы жүйелі білім алуы керек, сонымен қатар олардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының өзара әрекеттесуі. Студенттердің пәнді оқи отырып, дербес компьютерде жұмыс істеу, компьютерге дербес қызмет көрсету дағдылары қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 2

    Пәннің мақсаты математика ғылымының негізгі ұғымдарын игеруді жалғастыру. Сол себепті интегралдар теориясы, оның геометрия және физикада қолданулары, көп айнымалы функциялардың үзіліссіздігі, дифференциалдау, экстремумға зерттеу қарастырылады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:алғашқы функция, анықталмаған интеграл, анықталған интеграл және оның қолданулары, көп өлшемді анализдің негізгі ұғымдары, экстремумдарды табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Курста компьютер архитектурасы, операциялық жүйелердің түрлері қарастырылады. Курс барысында студенттер компьютер мен аналық платаны құрастыру, кабельдерді қосу, операциялық жүйені орнату, жадты бөлу, ОЖ-ны жою дағдыларын меңгереді, процестерді, жадты және файлдық жүйелерді басқару сияқты операциялық жүйелердің тұжырымдамалары мен функцияларын меңгереді, операциялық жүйелердің аппаратура мен бағдарламалық қосымшалар арасындағы өзара әрекеттесуді қалай қамтамасыз ететінін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Алгебра және сандар теориясы

    Бұл курс студенттердің логикалық ойлауын дамыту және басқа пәндерді оқу үшін аса маңызды болып табылатын математикалық мәдениетті қалыптастыруға қажетті ақпарат (анықтамалар, формулалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар мен есептерді шешу әдістері) береді. Курс материалдары практикалық есептерді шешу үшін қажетті дифференциалдық геометрияны, топологияны, функционалдық талдауды, дифференциалдық теңдеулерді және басқа да көптеген пәндерді оқытуда қолданылады. Бұл оны оқудың өзектілігін анықтайды. Курстың жалпы ғылыми және кәсіби бағыты бар. Курста логикалық дәлелдемелерді жүргізудің әртүрлі әдістері, сондай-ақ алгебра мен сандар теориясы саласындағы кәсіби есептерді шешу әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары алгебра

    Курстың мақсаты - жоғары алгебра элементтерін мектеп курсы математикасында оқытуды ғылыми тұрғыда негіздеу. Кейбір жоғары алгебра элементтерін мектеп курсы математикасындағы математикалық есептерді шешу барысында қолдана білуге үйрету. Математикалық проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру. Курс алгебраның жалпы курсы бойынша білімді жалпылауға және тереңдетуге, сондай-ақ абстрактілі-логикалық ойлауды қалыптастыруға және мұндай жалпы математикалық түсініктерді қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық геометрия және топология

    Пәннің мақсаты: Евклид кеңістігінің дифференциалды геометриясы бойынша классикалық іргелі білім беру, басқа математикалық пәндерді оқытуда дифференциалды геометрия аппаратын қолдану дағдыларын үйрету. Студенттер: дифференциалдық геометрия және жалпы топологияның теориялық негiздерiн практикада қолданады; дифференциалдық геометрия және жалпы топологияның әдістерін басқа ғылыми салаларының есептерін шешуде қолданады біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты - болашақта математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді нақты білімдермен, практикалық дағдылармен қаруландыру және студенттердің педагогикалық ой өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Болашақ мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруды және әдістемелері мен түрлерін меңгеруіне, педагогикалық жұмыстағы қарым-қатынастың әр түрлі талаптарын меңгеруге оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әр түрлі әдістерін ұйымдастыра білуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Объектіге бағытталған программалау

    Бұл курста студенттер ОБП - объектіге бағытталған программалау тұжырымдамасын үйренеді, объектіге бағытталған программалаудың негізгі дағдыларын алады. Студенттер Python тілінде объектіге бағытталған қосымшалар құруды үйренеді, Python тілінде деректерді бастапқы өңдеуді орындай алады, Python тілінің стандартты кітапханасында жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері

    Курстың мақсаты математика ғылымының негізгі ұғымдарын игеруді жалғастыру, жоғары математика курсын тереңірек меңгеру. Курс студенттерді кәсіби іс-әрекеттерінде есептерге қатысты көрнекі математикалық модельдерді құру үшін көп айнымалы функциялардың интегралды есептеулерін және дифференциалды есептеулерін қолдануға, математикалық модельдердің ерекшеліктеріне сәйкес көп айнымалы функциялардың интегралды есептеулері мен әдістерін қолдана алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады, оның ішінде информатика курсын игеру кезінде оқу қызметін ұйымдастыруда құралдарды, әдістерді, технологияларды тиімді және мағыналы пайдалану мүмкіндігі бар. Курс жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде информатика сабақтарында оқыту әдістерін, нысандары мен құралдарын іске асыру ерекшеліктерін үйретеді. Ол сонымен қатар әртүрлі оқу деңгейлерінде мектеп информатикасын ұйымдастырудың, жоспарлаудың және оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәліметтер қоры және компьютерлік желілер негіздері

    Бұл курста мәліметтер базасымен және компьютерлік желілермен жұмыс істеудің негізгі тұжырымдамалары мен принциптері қамтылған. Бұл пән бойынша студенттер мәліметтер базасын ұйымдастыру және басқару негіздерін, деректерді жобалау және өңдеу әдістерін және мәліметтер базасындағы ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі сұрау тілдерін үйренеді. Студенттер сонымен қатар компьютерлік желілердің негіздерімен, желілерді құру принциптерімен, желілік хаттамалармен және деректерді беру технологияларымен танысады. Сондай-ақ, таратылған ортада мәліметтер базасын құру және пайдалану, компьютерлік желілерді жобалау және конфигурациялау, деректердің қол жетімділігін қамтамасыз ету және желілік ортада ақпаратты қорғау мәселелерін шешу тәжірибесі бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты - математикалық модельдеудің негізгі ұғымдарын, принциптері мен әдістерін зерттеу, математикалық модельдерді құру және зерттеу технологияларымен танысу. Пән математиканың негізгі бөлімдері құрылыста және тәжірибеде қолданылатынын нақты объектілер мен құбылыстардың математикалық модельдерін зерттеу арқылы көрсетеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі тәсілдерін, жаратылыстану және техниканың әртүрлі есептерін зерттеу үшін бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер - дифференциялды, дербес туындылы теңдеулердің сандық шешу әдістерін сипаттайды, сандық әдістерді қолданбалы есептерді шешуде пайдаланады, шектік есептерді қояды және шешеді, алынған шешімдерге қателік бағалау жүргізеді, қандайда бір сандық әдістің артықшылықтар мен кемшіліктері бағалайды, қойылған есепке байланысты әдісті таңдайды, дифференциялдық теңдеулер жүйесін сандық шешімін табады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика

    Курс компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, графика түрлерін, компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттерде растрлық, екі өлшемді және үш өлшемді векторлық графиканың программалық жасақтамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады, студенттер заманауи графикалық жүйелердің негізгі функционалдығын пайдалануды үйренеді, студенттерде мамандандырылған программалық жасақтамада кескінді құру және редакциялау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Бұл пән бойынша студенттер мәліметтер базасын ұйымдастырудың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, мәліметтер базасын жобалау және құру әдістерін, сондай-ақ деректермен жұмыс істеудің негізгі тілдерін үйренеді. Студенттер сонымен қатар ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерімен, ақпаратты қорғау әдістерімен, қауіпсіздік осалдықтары мен қауіптерін талдаумен және криптография негіздерімен танысады. Студенттер сонымен қатар мәліметтер базасын құру және басқару, ақпараттық қауіпсіздік стратегияларын әзірлеу, қауіпсіздік аудиттерін жүргізу және қауіпсіздік оқиғаларына жауап беру бойынша тәжірибеден өтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курстың мақсаты: студенттердің ықтималдық және статистикалық есептерді шешуде стандартты әдістер мен модельдерді қолдану, статистикалық ақпаратты өңдеу және статистикалық негізделген қорытындылар алу дағдыларын игеруі болып табылады. Бұл курсты оқу интеллектуалдық қабілеттердің дамуына әсер етеді, математика курсының қолданбалы аспектісін күшейтеді, пәнге деген қызығушылықтың дамуына ықпал етеді. Курс нәтижесінде ықтималдық үрдістердің мәні мен қасиеттері, кездейсоқ шамалар, үлестіру функциялары және статистикалық әдістер туралы ғылыми түсініктер қалыптасады, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • 3D модельдеу

    Бұл курс үш өлшемді модельдермен жұмыс істеу негіздерін және визуалды тартымды кескіндерді жасауды қарастырады. Курс аясында студенттер 3D модельдеу программаларымен жұмыс істеудің негізгі принциптерін үйренеді, күрделі пішіндер мен нысандарды жасауды үйренеді, сонымен қатар виртуалды көріністерді текстуралау және жарықтандыру негіздерін меңгереді. Курсты оқу барысында студенттер анимация жасау, сәулет жобаларын визуализациялау, кейіпкерлерді жобалау және т.б. дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шешу практикумы

    Курстың мақсаты - геометрия курсы бойынша студенттердің көпшілік алдында сынақтан өтуге дайындық сапасын арттыруға, мектеп геометрия курсының практикалық бағытын күшейтуге, ойлаудың математикалық стилін қалыптастыруға; геометриялық есептерді шеше білуді қалыптастыруға; математика мен болмыстың диалектикалық өзара байланысын түсінуді қалыптастыруға, математикалық пайымдаулардың сұлулығы мен әсемдігін түсінуге, геометриялық формаларды қабылдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қиындығы жоғары есептер шешу практикумы

    Курс мақсаты: математика курсының қиындығы жоғары есептерін шешудің практикалық дағдыларын, есептеу тәсілдерін қолдана білу, студенттерді математикалық есептерді шешу әдістемесінің негізгі бағыттарымен таныстыру, математикалық есептерді шешуге үйрету қабілетін қалыптастыру болып табылады. Сонымен қатар студенттердің математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасауға, студенттердің математик мүмкіндіктерін кеңейтуге, математикалық мәдениетін қалыптастыруға, математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану-ғылыми мазмұнда пәндерде қолдану үшін математикалық есептерді шешудің заманауи әдістерін меңгеруге, пәндік сипаттағы жүйелі білім негізінде бәсекеге қабілетті білікті педагогтардың сапалы дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі робототехника

    Курс білім беру роботтарының бөлшектерін және олардың құрылысын, компьютерлік және электротехникалық компоненттерді біріктіру принциптерін зерттейді, олардың негізінде инновациялық жүйелер мен машиналар жобаланады және жасалады. Курсты оқу барысында студенттерде білім беру роботтары мен жүйелерді өңдеу және жобалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Олимпиада есептерін шығаруға оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты - әртүрлі типтегі математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін игеру. Курстың міндеттері: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің жалпы әдістерімен таныстыру, есептер шарттарын талдау, шешім нұсқаларын іздеу дағдыларын қалыптастыру және пысықтау, студенттерді математикалық есептерге тән күрделілік деңгейінің ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IoT технологиясы

    Бұл курстың мақсаты - студенттерді қосылыстардың негізгі принциптерімен таныстыру. IOT Интернет заттарының жаңа технологиялық тұжырымдамасы. Курс желілік қосылыстардың тиімділігі мен құндылығын арттыру мақсатында адамдарды, процестерді, деректерді және заттарды біріктіру тұжырымдамасын қарастырады. Студенттер қолданыстағы IoT технологияларын түсінуді және оларды іс жүзінде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web программалау

    Курстың мақсаты - Web-программалау туралы заманауи әдіснамалық және тұжырымдамалық теориялық мәліметтерді және web-ресурстарды құру, қолдау және басқару құралдарын зерттеу, практикалық қызметте заманауи аспаптық құралдарды қолдану дағдылары мен дағдыларын игеру. Курста студенттер әрі қарайғы кәсіби қызметте қолданылатын web-қосымшаларды әзірлеу негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM білім беру негіздері

    Мақсаты: STEАM білім беру саласындағы білім мен білікті меңгерту, мектеп математика курсын оқытуда STEАM білім беруді жүзеге асыру жолдарын анықтау және қолдана алу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: STEАM білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі инновациялық тенденцияларды және отандық білім беру жүйесіндегі тенденцияларды біледі, салыстырады және оларды одан әрі жетілдірудің жолдары мен тәсілдерін ұсынады, кәсіби іс-әрекетінде STEАM білім беру процесін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Бұл курс қазіргі математиканың маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Біріншіден, ол математиканың іргелі негіздерін - жиындар теориясын, математикалық логиканы, алгоритмдер теориясын қарастырса; екінші жағынан, информатика және есептеу техникасының негізгі математикалық аппараты болып табылады. Курстың мақсаты дискретті математика әдістері мен негізгі ұғымдар туралы білім жүйесін қалыптастыру, және де кәсіби қызметте туындайтын қажетті практикалық дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 10-11 сыныптарда есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Курстың мақсаты 10-11 сыныптарда Алгебра және талдаудың бастамалары және Геометрия курстарының жаратылыстану-математикалық даярлау бағыты бойынша мазмұнын зерделеу; күрделілігі жоғары есептерді, оның ішінде практикаға бағытталған есептерді шешуге оқыту әдістемесін зерделеу; есептерді өз бетінше құрастыру, есептерді шешудің оңтайлы жолдарын іздеу біліктерін қалыптастыру; математика мамандығы студенттерінің жалпы математикалық дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Студент қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, интеграция қағидаттарын ескере отырып, математика және информатика сабақтарының қысқа мерзімді жоспарларын әзірлейді және критериалды бағалаудың әртүрлі нысандарын қолданады.
  • Студенттер математика мен геометрия саласындағы іргелі білімді қолдана отырып, математикалық тұжырымдарды дәлелдейді және математикалық есептерді шешеді, математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша күрделілігі жоғары есептерді, олимпиадалық есептерді шығарудың әдістерін талдай отырып, тиімдісін таңдай алады.
  • Студенттер математикалық және қолданбалы есептерді шешу үшін дайын компьютерлік бағдарламаларды, бағдарламалау тілдерін қолдану, гипотезаны қалыптастыру, математикалық модельдерді құру, есептеу және графикалық дағдыларын қалыптастырады.
  • Студенттер программалаудың негізгі технологияларын қолданады, алгоритмдерді әзірлеудің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып және есептерді қоюға байланысты ең қолайлы алгоритмдер мен оларды іске асыру құралдарын таңдай отырып, есептерді шеше алады, программаларды әзірлеудің әдістері мен аспаптық құралдарын меңгереді.
  • Студенттер математикалық білім беруді құру моделін әзірлейді, математика мен информатиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен технологияларын бағалайды. Әр түрлі есептерді шешу әдістемесін біледі, оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асырады, логикалық пайымдаулар жүргізуге қабілетті, көптілді ортада ауызша және жазбаша түрде математикалық білімдерді дәйекті негіздейжі және дұрыс ұсына алады.
  • Студенттер роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері, робототехникалық жүйелерді бағдарламалау принциптері мен арнайы тілдері туралы жалпы түсініктеріне ие бола алады.
Top