Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Физика-Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің физикалық көрінісі

    Физиканы қоршаған дүние туралы білімдер жүйесі болып табылатын ғылым ретінде таныстыру. Әлемнің физикалық көрнін дүниенің жаратылыстану-ғылыми көрнісінің бөлігі ретінде физикалық сипаттамасын беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физиканы оқыту мазмұнының ғылыми жетістіктері

    Курс физиканың дамуындағы соңғы және алдыңғы ашылған жаңалықтарының арасындағы байланыстының даму логикасын, физика пәні мұғалімінің физика ғылымына және нанотехнологияға бағытталған кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Механиканың негізгі заңдары

    Пән механиканы және оның жаратылыстану және техникалық ғылымдар арасындағы орнын, қазіргі техника салаларының механикалық және теориялық негізін зерттейді. Механика заңдарының объективті сипатын, механикадағы аксиома мен абстракцияның рөлі мен маңызын көрсетеді. Статиканың негізгі түсініктері мен аксиомалары. Байланыс және байланыстардың реакциясы реакциялары. Қорытқы күштердің жүйедегі мәні және тепе-теңдік шартының геометриялық анықтамасы туралы заңдылықтарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және геометрия

    Алгебралық геометрия-алгебра мен геометрияны біріктіретін математиканың бір саласы. Классикалық алгебралық геометрияны, сондай-ақ кең мағынада және қазіргі алгебралық геометрияны зерттеудің негізгі пәні алгебралық теңдеулер жүйесінің көптеген шешімдері болып табылады. Қазіргі алгебралық геометрия негізінен геометрияда пайда болатын есептерді шешу үшін жалпы алгебраның (әсіресе коммутативті) әдістеріне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика

    Механика – іргелі тәжірибелер негізінде негізгі заңдар тұжырымдалатын іргелі теория: Галилейдің салыстырмалылық принципі, жылдамдықтарды қосудың классикалық заңы, динамика заңдары, бүкіләлемдік тартылыс заңы, қозғалыс және сақталу заңдары. Пән механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін механиканың іргелі заңдары тұрғысынан зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 1 (механика, молекулалық физика)

    Студенттерді физикадан ториялық және әдістемелік жағынын дарлаудың қорытындысы (механика, молекулалық физика) қиындығы жоғары есептерді шешуге үйрету болып табылады. Оның физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды. Курс орта мектепте физиканы жоғары білікті сапалы оқытуды қамтамасыз ете алатын физика пәні мұғалімін дайындауға зор үлес қосуда. Курс студенттерді есеп шығарудың түрлі әртүрлі әдістерін таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару

    Бағдарламаның педагогикалық орындылығы-оны жүзеге асыру барысында студенттер теориялық білім мен осы білімді практикалық және эксперименттік мәселелердің барлық түрлерін шешу үшін қолдана алады. Жұмыс барысында логикалық ойлау қалыптасады, сонымен қатар икемділік, конструктивтілік және сыншылдық сияқты ойлау қасиеттері қалыптасады. Бағдарлама пәнге терең үңілуді көздейді және физика мен астрономия бойынша олимпиадалық міндеттерді шешуге жоғары қызығушылық танытатын дарынды студенттерге арналған, білім алушылар тұлғасының зияткерлік және рухани дамуына, олардың әлеуметтік, мәдени және кәсіби өзін-өзі анықтауына және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макрожүйелердің негізгі заңдары

    Макрожүйелердеп аталатын өте көп бөлшектерден тұатын жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу әдістерінмен танысу. Жүйелердің, процестердің күйін талдау. Максвелл, Больцманның таралуын тексеру. Термодинамиканың екінші бастамасының сипаттамасы және процестің сипаттамасы – энтропиямен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм бойынша негізгі заңдары

    Табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесулердің бірі ретінде электромагниттік әсерлесуді, электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдылықтарын, электромагниттік теорияның қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Электростатика. электр өрісіндегі өткізгіштер. Диэлектриктегі электр өрісі. Электростатикалық өрістің энергиясы. DC Қатты денелердің электр өткізгіштігі. Электролиттердегі электр тогы. Газдардағы электр тогы. Магниттік өріс. Заттың магниттік қасиеттері. Электромагниттік индукция. Электромагниттік өріс. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көрінетін электромагниттік толқындардың негізгі заңдары

    Көрінетін электромагниттік толқындардың заңдылықтарын, көрінетін сәулелену шекараларының сипаттамаларын, көрінетін сәулелену спектрлерін және олардың тарихын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру

    Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың мектеп курсындағы жобалық қызмет негіздері

    Жоба және оның түрлері. Мәселе мен қарама-қайшылықты тұжырымдау. Мәселені әртүрлі көзқарастардан талдау. Мақсатты қалыптастыруға қойылатын талаптар. Қызметті жоспарлау. Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру. Мәселені, қайшылықтарды, мақсаттар мен міндеттерді, мәселені шешу жолдарын тұжырымдау. Шағын жобаны рәсімдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физиканың оқыту әдістемесі

    Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқып-үйрену. Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы, мәні және мазмұны. Оқыту әдістерін таңдау. Тәрбие формалары. Тәрбие құралдары. Физика сабағын ұйымдастыру. Сабақ құрылымының әртүрлілігі. Сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты жоспарлау кезеңдері. Жалпы білім беретін мектеп дамуының қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Білім беру процесіне тән барлық құрамдастарды (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсетеді және Интернет технологияларының немесе басқа құралдардың нақты құралдарымен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оптика

    Оптика, фотометрия ұғымдары туралы түсінік береді. Интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Дисперсия. Оптикалық голография туралы түсінік береді. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың изотропты және анизотропты орталарда таралуы. Кристалл оптикасының негіздері. Жасанды анизотропия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы, сәулелену түрлері, жарықтың әрекеті, қозғалыстағы ортада жарықтың таралуы, сызықты емес оптика заңдылықтарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 2 (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) "

    Cтуденттердің әдістемелік және физикалық білімдерін жүйеге келтіріп қорытындылау, қиындығы жоғары есептерді шешу (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) болып табылады, физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кванттық және статистикалық физика

    Микрообъектілердің әрекетінің ерекшеліктері. Кванттық механикада бөлшек күйінің сипаттамасы. Кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар. Өкілдік теориясының элементтері. Бөлшектердің кванттық механикасының динамикалық теңдеулері. Кванттық механиканың жуықтау әдістері. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы. Релятивистік емес кванттық механикада бөлшек спинін есепке алу. Кванттық механикада физикалық шамалардың сақталу заңдары. Кванттық күйлер арасындағы ауысулар. Кванттық механиканың кейбір қолданбалары. Спинсіз бөлшектердің серпімді шашырауы. Атом Статистикалық физика негіздері. Статистикалық термодинамика. Термостаттағы жүйенің статистикалық таралулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық және релятивтік электродинамика

    Максвеллдің электродинамикасы – алғашқы релятивистік физикалық теория. Максвеллдің классикалық электродинамикасын негіздеу және оның заңдары мен формулаларын төрт өлшемді Минковский кеңістігінде релятивистік инварианттық формада тұжырымдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау тілі

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микрожүйелердің негізгі заңдары

    Мақсаты: микрожүйелердің негізгі заңдылықтары қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Физикалық заңдар белгілі бір объектілер үшін белгілі бір жағдайларда жүргізілген тәжірибелер негізінде тұжырымдалады. Бұл шарттар мен объектілер тұжырымдалған заңдардың қолданылу шегін анықтайды. Макрожүйелер үшін тұжырымдалған заңдар әрқашан микрожүйелер үшін қолданыла бермейді. Ұсынылған пән микрожүйелерді, молекулаларды, атомдарды зерттеуді қамтиды. Бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғатын көрсететін сұрақтар қамтылған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік есептер

    Пәннің мақсаты – эксперименттік есептерді шығару арқылы студенттердің физикадан теориялық білімдерін тереңдету. Физиканың барлық салаларындағы эксперименттік есептерді шешу, қажетті эксперименттік құралдарды таңдау және енгізу, эксперимент нәтижесінде алынған сандық мәндерді өңдеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Үш өлшемді компьютерлік графика

    Ол 3ds max интерфейсінің негіздерін зерттейді, проекциялық терезелерді пайдаланып, көріністерді және объектілермен негізгі операцияларды көреді, қарапайымдарға негізделген күрделі объектілерді жасайды. 3ds максимумдағы қисық сызықтармен жұмыс, жарықтандырудың негізгі әдістері мен түрлері, материалдармен және құрылымдық карталармен негізгі операциялар 3ds max. Көрнекілік және анимация

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Электродинамика және заттың электрондық теориясы

    Арнайы салыстырмалы теорияның тәжірибелік негіздерін қарастыра отырып, релятивистік динамика, вакуумдағы электр заряды және электромагниттік өріс табиғатын, электродинамиканың тәжірибелік негіздерін тұжырымдау. Вакуумдағы электростатикалық өріс теңдеулерін талдау. Вакуумдағы стационарлық магнит өрісінің теңдеулері, ондағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттерін қарасыру. Электромагниттік толқындардың физикасын, еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісіндегі заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік өрісінің заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік толқындар. Электродинамиканың релятивистік тұжырымы. Идеал және нақты газдардың қасиеттері. Фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар. Идеал газдың кванттық статистикасы. Флуктуациялар теориясының элементтері. Физикалық кинетиканың элементтерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық кинетика негіздері

    Курста статистикалық физика негіздері, статистикалық термодинамика, термостаттағы жүйенің статистикалық таралуларының заңдылықтарын қарастырады. Идеал және нақты газдардың қасиеттері, фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар, идеал газдың кванттық статистикасы мен флуктуациялар теориясының элементтері, және физикалық кинетиканың элементтері оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлы сұлбатехника

    Пәннің мақсаты мен міндеттері цифрлық құрылғылардың схемотехникасы саласында білім мен дағдыларды игеру және тереңдету, цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлық жүйелер саласында базалық дайындықты қалыптастыру, электрондық құрылғылардың құрылысы мен схемотехникасы қағидаттарын зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: схемотехникалық жобалаудың негізгі әдістерін, цифрлық (ұқсас) микросхемаларды; мультиплексорлар мен демультиплексорлардың жұмыс істеу принциптерін, цифрлық құрылғылардың заманауи схемотехникасын, оның параметрлерін, сипаттамаларын, қолдану ерекшеліктерін, цифрлық схемалар мен микроэлектрондық құрылғылардың схемотехникалық жобалау негіздерін; цифрлық құрылғыларды әзірлеу үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын таңдау, негіздеу және қолдану қолынан келуі керек.; сандық құрылғылардың физикалық параметрлерін өлшеу және талдау; сандық құрылғыларды жасау үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын пайдалану дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорының теориясы

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер

    Курсты оқу процесінде студенттер компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білімдер кешенін дамытады. Компьютер түрлері. Компьютер құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. ОРТАЛЫҚ ЕСЕПТЕУІШ БӨЛІМ. Корпус, жүйелік блок. Аналық тақта. Бейне картасы. Қазіргі компьютерлік жүйелердің түрлері мен түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және анимация

    Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Робототехника негіздері

    Робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын түсіндіреді. Бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктері. Arduino және raspberry платформасындағы практикалық робототехника

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогтардың білімін бағалаудағы орта мектеп физикасының қазіргі құрылымы мен мазмұны

    Пәнді оқудың мақсаты – мектеп физика курсында оқушылардың пәндік құзыреттілігін дамыту, физикалық теорияларға негізделген жағдаяттарды құру және талдау, есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру, кәсіптің табысты дамуына ықпал ететін практикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика есептерде

    Курста студенттер физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық білімдерін тереңдету және бекіту үшін практикалық мәселелерді шешуді үйренеді. Типтің физикалық жағдайларын жасай отырып, практикалық тұрғыдан шешеді, оның әдістерін анықтауда және шешуде қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Архитектура және компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру

    Техникалық жүйелерде кенеттен және біртіндеп істен шығу кезіндегі сенімділік сипаттамалары. Сенімділікті бағалау модельдері мен әдістері. Адам операторының есептеу кешендері мен жүйелерінің жұмысына әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлейді;
  • Қазіргі ақпараттық технологияны қолдана отырып, ақпаратты талдайды
  • Адам құқықтары саласындағы (халықаралық-құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және баланың денсаулығы саласындағы заңнамасы), адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларға білімдерін қолданады, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады.
  • Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен технологияларын, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады;
  • Оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын дамыту әдістерін, физика мен информатикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін қалыптастырады;
  • Оқытудың мазмұнын жаңарту жағдайында білім мен құзіреттілікке негізделген тәсілдер мен әдістерді қолданады;
  • Физикалық есептерді шешуде математикалық білімдері мен шешудің әртүрлі әдістерін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.
  • Физикалық оқу эксперименттері (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) кезінде алынған физикалық мәндерге өңдеулер жүргізе алады;
  • Оқу үрдісінің барлық субъектілерінің (өздері, оқушылар, ата-аналар) қызметіне талдау жасайды, әріптестерімен бірлесіп, физика мен информатика пәндерін оқу және зертханалық сабақтарда жетілдіруде қызмет жасайды;
  • Заманауи құралдарды қолдана отырып бағдарламалар жасайды;
  • Кәсіби қызметінде және әртүрлі әлеуметтік-мәдени салалар мен қазіргі қарым-қатынас үрдісінде тілдерді пайдаланудағы практикалық дағдыларын қолданады
Top