Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01509 Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білім негізінде жаңартылған мазмұнда білім беруде ғылыми-педагогикалық, кәсіби-практикалық саласын жүзеге асыруда фундаментальды және қолданбалы білімдері бар бәсекеге қабілетті педагогты, биология мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Омыртқасыздар зоологиясы
Мамандыққа кіріспе
Қаржылық сауаттылық негіздері
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Омыртқалылар зоологиясы
-
2 Оқу жылы
Элементтер химиясы
Педагогика
Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
Цитология және гистология
Ботаника
Ғылыми зерттеу негіздері
Жануарлармен жұмыс істеудің зертханалық әдістері
Зоологиядан үлкен практикум
Физика
Өсімдіктер физиологиясы
Ботаникадан үлкен практикум
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Биологияны оқыту әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Биометрия
Кәсіби қазақ тілі
Жаратылыстану
Генетика
Этнопедагогика
Биологиялық химия
Энтомологиядан кіші практикум
Адамның анатомиясы мен физиологиясы
Биологияның таңдаулы тараулары
Биофизика
Білім беру қызметін құқықтық реттеу
Жеке даму биологиясы
Биологиялық білім берудегі STEM, CLIL технологиялары
Мектептегі ғылыми-зерттеу жұмысы
-
4 Оқу жылы
Болашақ педагогтың IT-сауаттылығын қалыптастыру практикумы
Биотехнология және гендік инженерия негіздері
Микробиология
Биологияның тарихы мен әдістемесі
Биологиядағы цифрлық платформалар
Білім беру жағдайындағы психологиялық қауіпсіздік
Биологияны оқытудағы инновациялық технологиялар
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Эволюциялық биология
Кәсіптік бағдар беру негіздері
Педагог-биологтың кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Білім берудегі көшбасшылық
Иммунология негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қолданбалы экономикалық, заң пәндері, экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму туралы өзекті білімдерге негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; білім беру қызметтерін көрсету саласындағы құқықтың негізгі қазақстандық және халықаралық көздерін біледі; кәсіпкерлік саласындағы өз құқықтарын іске асыру үшін қаржылық сауаттылық құралдарын иеленудің маңыздылығын және дене шынықтырудың пайдасын түсінеді.
- Педагогика білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады, бұл ретте іс-әрекеттік және тұлғаға бағытталған тәсілдерді басшылыққа алады; мектепте инклюзивті білім беруді іске асыруды жоспарлайды, себептерді анықтайды, білім беру ұйымындағы басшылар мен қызметкерлердің кәсіби өзара іс-қимылының белгілі бір белгілерінің қауіптері мен мүмкіндіктерін көрсетеді. .
- Педагог мәртебесін көрсететін және білім беруде көшбасшылыққа қол жеткізуге бағытталған нормаларға сәйкес дәстүрлі және инновациялық технологиялар негізінде педагогикалық процесте оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың нұсқаларын ұсынады.
- Оқу ғимараттарында оқу-тәрбиелік іс-шараларда және сабақтарды жүргізуде қазіргі заманғы ІТ-технологияларды қолданады; Блум таксономиясы шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда критериальды бағалаудың тиімді стратегияларын жоспарлайды және дайындайды, алған нәтижелерін түсіндіреді және оқушылармен кері байланыс орнатады.
- Жасанды интеллект мүмкіндіктерін іске асыра отырып, жалпы білім беретін оқу орындарында қолдануға арналған интерактивті оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистер мен платформаларды таңдайды.
- Тірі организмдердің өмір сүруінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын сипаттайды және олардың тіршілік әрекетін бақылайды; цитологияның, гистологияның және жеке даму биологиясының негізгі ұғымдарын жіктейді.
- Өз зерттеулерінің аясында биологиялық есептеу, антропометриялық есептеулерді жүргізуді ұсынады; материалдарды жинау, оны өңдеу, талдау, қорытындылау дағдылары бар; жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін түсіндіреді және өзіндік қорытындыларын қалыптастырады.
- Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдарын түсіндіреді, әдістердің мәнін және биотехнология, гендік инженерия және иммунология жетістіктерінің қолданбалы маңызын сипаттайды және түсіндіреді; ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі; кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін ағылшын және қазақ тілдерінде қазақ және ағылшын тілдері мен биологиялық терминологияның жеткілікті деңгейін меңгереді.
- Өсімдіктердің негізгі түрлерін анықтайды және жіктейді; өсімдіктердің анатомиялық құрылымын түсіндіреді; өсімдіктердің гербарийлерін жасайды; өсімдік нысандарын фото және видео түсіреді.
- Мектеп оқушыларының анатомиясының, физиологиясының және гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпараты бар; әдістемелік тәсілдерді және жасанды интеллект мүмкіндіктерін күнделікті практикалық оқу іс-әрекетінде қолданады.
- STEM және CLIL-технологиялардың мәні мен рөлін түсіне отырып, пәндерді интеграциялау негізінде оқу процесін ұйымдастыру және сабақты құрастыру дағдыларын меңгереді; цифрлық технологияларды, платформалар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану негізінде білім алушылардың цифрлық сауаттылығын дамытуға бағытталған педагогикалық қызметті ұйымдастырады.
- Қазіргі әлемдегі биологияның рөлін, химия, физика, микробиология, биофизика, биологиялық химия және эволюция заңдылықтарын түсіндіреді; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және дипломдық жұмысты дайындау үшін теориялық және қолданбалы биологияның әртүрлі мәселелері бойынша негізгі және мамандандырылған білім деңгейін кеңейтеді.
- "Жайлы мектеп" Ұлттық жобасының ережелерін ескере отырып, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады; кәсіби өзін-өзі анықтау мақсатында оқушылармен кәсіптік бағдарлау жұмысының технологияларын пайдаланады; инновациялық білім беру технологиялары мен стратегияларын педагогикалық қызметке біріктіреді.
- Алған білімдері мен дағдыларын педагогикалық іс-әрекетте қолданады; дәлелдер құрастырады және кәсіби саладағы мәселелерді шешеді; педагогиканың заңдылықтары мен тенденциялары мен биологияны оқыту әдістемесін ескере отырып, педагогикалық жағдаяттарды шешудің ең оңтайлы нұсқаларын ұсынады; Қазақстан Республикасында жоғары білім мен ғылымды дамыту тұжырымдамасын іске асыру шеңберінде педагогикалық практиканың нәтижелерін талдайды.
- Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зоологиялық терминдерін, ұғымдарын және жүйелі санаттарын түсіндіреді; жануарлардың коллекцияларын зерттеу, жіктеу, бекіту, монтаждау және жасау әдістерін меңгерді; оқу және ғылыми эксперимент жүргізу үшін далалық және зертханалық жабдықты таңдайды.