Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қолданбалы экономикалық, заң пәндері, экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму туралы өзекті білімдерге негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; білім беру қызметтерін көрсету саласындағы құқықтың негізгі қазақстандық және халықаралық көздерін біледі; кәсіпкерлік саласындағы өз құқықтарын іске асыру үшін қаржылық сауаттылық құралдарын иеленудің маңыздылығын және дене шынықтырудың пайдасын түсінеді.
  • Педагогика білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады, бұл ретте іс-әрекеттік және тұлғаға бағытталған тәсілдерді басшылыққа алады; мектепте инклюзивті білім беруді іске асыруды жоспарлайды, себептерді анықтайды, білім беру ұйымындағы басшылар мен қызметкерлердің кәсіби өзара іс-қимылының белгілі бір белгілерінің қауіптері мен мүмкіндіктерін көрсетеді. .
  • Педагог мәртебесін көрсететін және білім беруде көшбасшылыққа қол жеткізуге бағытталған нормаларға сәйкес дәстүрлі және инновациялық технологиялар негізінде педагогикалық процесте оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың нұсқаларын ұсынады.
  • Оқу ғимараттарында оқу-тәрбиелік іс-шараларда және сабақтарды жүргізуде қазіргі заманғы ІТ-технологияларды қолданады; Блум таксономиясы шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда критериальды бағалаудың тиімді стратегияларын жоспарлайды және дайындайды, алған нәтижелерін түсіндіреді және оқушылармен кері байланыс орнатады.
  • Жасанды интеллект мүмкіндіктерін іске асыра отырып, жалпы білім беретін оқу орындарында қолдануға арналған интерактивті оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистер мен платформаларды таңдайды.
  • Тірі организмдердің өмір сүруінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын сипаттайды және олардың тіршілік әрекетін бақылайды; цитологияның, гистологияның және жеке даму биологиясының негізгі ұғымдарын жіктейді.
  • Өз зерттеулерінің аясында биологиялық есептеу, антропометриялық есептеулерді жүргізуді ұсынады; материалдарды жинау, оны өңдеу, талдау, қорытындылау дағдылары бар; жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін түсіндіреді және өзіндік қорытындыларын қалыптастырады.
  • Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдарын түсіндіреді, әдістердің мәнін және биотехнология, гендік инженерия және иммунология жетістіктерінің қолданбалы маңызын сипаттайды және түсіндіреді; ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі; кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін ағылшын және қазақ тілдерінде қазақ және ағылшын тілдері мен биологиялық терминологияның жеткілікті деңгейін меңгереді.
  • Өсімдіктердің негізгі түрлерін анықтайды және жіктейді; өсімдіктердің анатомиялық құрылымын түсіндіреді; өсімдіктердің гербарийлерін жасайды; өсімдік нысандарын фото және видео түсіреді.
  • Мектеп оқушыларының анатомиясының, физиологиясының және гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпараты бар; әдістемелік тәсілдерді және жасанды интеллект мүмкіндіктерін күнделікті практикалық оқу іс-әрекетінде қолданады.
  • STEM және CLIL-технологиялардың мәні мен рөлін түсіне отырып, пәндерді интеграциялау негізінде оқу процесін ұйымдастыру және сабақты құрастыру дағдыларын меңгереді; цифрлық технологияларды, платформалар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану негізінде білім алушылардың цифрлық сауаттылығын дамытуға бағытталған педагогикалық қызметті ұйымдастырады.
  • Қазіргі әлемдегі биологияның рөлін, химия, физика, микробиология, биофизика, биологиялық химия және эволюция заңдылықтарын түсіндіреді; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және дипломдық жұмысты дайындау үшін теориялық және қолданбалы биологияның әртүрлі мәселелері бойынша негізгі және мамандандырылған білім деңгейін кеңейтеді.
  • "Жайлы мектеп" Ұлттық жобасының ережелерін ескере отырып, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады; кәсіби өзін-өзі анықтау мақсатында оқушылармен кәсіптік бағдарлау жұмысының технологияларын пайдаланады; инновациялық білім беру технологиялары мен стратегияларын педагогикалық қызметке біріктіреді.
  • Алған білімдері мен дағдыларын педагогикалық іс-әрекетте қолданады; дәлелдер құрастырады және кәсіби саладағы мәселелерді шешеді; педагогиканың заңдылықтары мен тенденциялары мен биологияны оқыту әдістемесін ескере отырып, педагогикалық жағдаяттарды шешудің ең оңтайлы нұсқаларын ұсынады; Қазақстан Республикасында жоғары білім мен ғылымды дамыту тұжырымдамасын іске асыру шеңберінде педагогикалық практиканың нәтижелерін талдайды.
  • Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зоологиялық терминдерін, ұғымдарын және жүйелі санаттарын түсіндіреді; жануарлардың коллекцияларын зерттеу, жіктеу, бекіту, монтаждау және жасау әдістерін меңгерді; оқу және ғылыми эксперимент жүргізу үшін далалық және зертханалық жабдықты таңдайды.
Top