Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Кітапхана ісі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кітап тарихы

    Әлемдегі кітап шығару ісінің тарихи дамуы саласындағы студенттердің арнайы дайындығы, кітаптың материалдық нысандарының эволюциясы, адамзат тарихында үлкен рөл атқарған кітаптарды, басылымдарды ресімдеу өнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық қарым-қатынас

    Студенттердің кітапханалық ұжымға кәсіби коммуникативтік қызметін және кітапханалық қарым-қатынас ерекшеліктеріне, іскерлік қарым-қатынас мәселелері бойынша негізгі жұмыстарды, іскерлік қарым-қатынастың этикалық нормаларын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхана ісінің теориясы

    Пән кітапханатану теориясы мен әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызмет тұжырымдамасын ашып, қазіргі кітапханалар қызметіне дәстүрлі және инновациялық тәсілдер енгізіп, студенттердің кітапхана ісіне деген қызығушылығын дамытады. Курста кітапхана ісі дамуының теориялық ерекшеліктері мен негізгі кезеңдері таныстырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханатану

    Студенттерге кітапханалық білім кешенін беру, кітапхана ісінің негізгі бағыттарын ашу. Жүйелі талдауды, проблемалық жағдайларды сыни талдауды жүзеге асыру, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Билиографиятану

    «Библиографиятану» курсы- кітапханалық- ақпараттық қызметпен айналысатын мамандарды дайындаудағы ең негізгі оқу пәндерінің бірі. Бұл курсты оқып- үйрену арқылы болашақ мамандар қоғамдық құбылыс ретіндегі библиографияның ұғымын, мәнін түсінеді,оның өмір сүруінің негізгі заңдылықтарын, ұқсас ғылымдар жүйесіндегі алатын орны және күрделі құрылымын жақсы меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық библиографиялық өлкетану

    Кітапханадағы өлкетану қызметінің теориясымен, тарихымен және ұйымдастырылуымен танысу, кітапханалық өлкетанудың қазіргі мәселелері; кейінгі дербес өлкетану жұмысы үшін мазмұнды негіз қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметке кіріспе

    Курс қоғамда кәсіби дағдыларды қолдануды, тұлғаның қалыптасуы мен даму процестерін, кәсіби қызметтің әлеуметтік мәнін және жеке тұлғаның санасы мен кәсібилігін қалыптастыру жолдарын зерттейді. Пән кітапханалық қызметті жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда, жаңа мамандандыруларды ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық жарнама

    Кітапхана-ақпараттық ресурстар, кітапхана ұсынатын басылымдар мен қызметтер туралы хабарлау. Жаңа кітапханалық-ақпараттық қызметтерді танымал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отандық және әлем әдебиеті

    Пәннің мақсаты: қазақ,орыс және Батыс Еуропа әдебиеттеріндегі жанрлардың қазіргі заманғы теориясын, жанрлық жүйелердің дамуы мен эволюциясын зерттеу. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ және әлем әдебиетін жанрлық тұрғыдан салыстырмалы түрде оқиды. Әдеби талдау жасап, көркем мәтіндерге компартивистикалық, герменевтикалық талдаулар жүргізіп үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе және профессиология

    Курс кітапханашының болашақ мамандығы, болашақ кәсіби қызметінің мүмкіндіктері, кітапханалық білім беру жүйесіндегі маманның орны туралы негізгі білімдермен таныстырады. Пән кітапхананың қоғамдағы рөлін, кітапханашы, библиограф мамандығының даму тарихын, кәсіби қызмет түрлерінің пайда болуы мен дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ және әлем әдебиетінің теориясы

    Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі заманғы әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиет түрлері мен жанрларының жіктелуі, арнайы терминологиямен танысу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пайдаланушыларға ақпараттық қызмет көрсету

    Ақпараттық қызмет көрсету арқылы пайдаланушыларды қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету, тәжірибе және теория кітапханалық - ақпараттық қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электронды кітапхана

    Студенттерге электронды ресурстарды пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар жиынтығын беру, кітапханада, университетте, ақпараттық орталықта жұмысты практикалық түрде ұйымдастыру, өзінің жеке электрондық ресурстарын дамыту және пайдаланушыларға қашықтағы ресурстарға қол жетімділік беру. Электрондық кітапханаларда қолданылатын негізгі ұғымдар, электрондық кітапхананың құрылымы, электрондық ресурстарды қалыптастыру, оларды сақтау және тиімді қол жетімділік мәселелері туралы негізгі ережелер. Электрондық кітапханаларға тән дәстүрлі технологиялар мен технологияларды бөлісу кезінде кітапханашылар жұмысының мысалдарымен қатар стандарттау, ақпараттық қауіпсіздік және авторлық құқық мәселелері ерекше назарға алынған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәліметтер базасының ұйымдастыру теориясы

    Кітапхана бағдарламасында деректер қорын құру теориясы, деректер қорын және деректер қорының жүйелерін қазіргі заманғы ұйымдастыру принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құжаттық қор

    Құжаттық қорландырудың теориялық негіздерін оқу, құжат ағымында талдау және еркін бағдарлау, одан қажетті құжаттарды іріктеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Рефераттау, аннотациялау және шолулық – аналитикалық қызмет

    Жазылған ақпаратты аналитикалық және синтетикалық өңдеу, оның құлдырауы және адам мен қоғамның пропорционалды өткізу қабілеттерінен пропорционалдыға ауысуы туралы негізгі білім беру. Құжатталған ақпаратты өңдеудің аналитикалық және синтетикалық әдістерін қолдану ғалымдар, оқытушылар, журналистер, кітап баспагерлері, кітап сататын ұйымдар, ғылыми-техникалық ақпарат орталықтары, мұражайлар, мұрағаттар, мекемелер мен ұйымдардағы аналитикалық және іскери қызметтер, көпшілікке және библиографтар мен кітапханашыларға маңызды құрал болып табылады. арнайы кітапханалар.Студенттерге ақпаратты құю, сақтау және іздеу дағдыларын, білігін және дағдысын беру. Аннотациялау, рефераттау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу

    Студенттерді құжаттарды индекстеу саласындағы білім мен іскерлікпен қаруландыру, библиографиялық жазбаларды қалыптастыру процесіне кіретін технологиялық циклдер кешенін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханада балалар және жасөспірімдермен жұмыс

    Балалардың, жасөспірімдердің, жастардың оқуда көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру және ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдер оқуының теориялық негіздері. Балаларды оқудың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жас қолданушыларды зерттеу. Жеке және топтық, балалар мен жасөспірімдерге қызмет көрсетудің әдіснамалық аспектілері. Балалар мен жасөспірімдер кітаптарының көшбасшыларына қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық мәдениет

    Кітапхана және ақпараттық қызметтің тұтынушылық, репродуктивті және шығармашылық бағыттарының құндылықтарын ажырата білу, қабілеттілік, адамның ақпараттық белсенділігінің жоғары деңгейінің сипаттамаларын эксперименталды түрде іздейді, ақпараттық қоғамдағы кітапхана қызметкерінің құндылық бағдары мен кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға көмектеседі. Оқырмандар мен кітапхана қызметкерлері байланыс процесінің қатысушылары, кітапхана ортасында жүргізілген диалог, әдістер, ережелер, әдістер, алгоритмдер, б.а. ақпараттық технологиялар, ақпарат өндірісін ұйымдастыру (талдау, қорыту, жалпылау), ақпаратпен өзара әрекеттесу (білім), іздеу механизмі және кітапханалық ақпараттық ресурстардың нәтижелерін болжау. Кітапханалық-ақпараттық қызметтің тұтынушылық, репродуктивті және жасампаздық бағыттарының құндылығын ажырата білу және қабілеті. Ақпаратпен жұмыс жасау техникасы, ақпараттық өндірісті ұйымдастыру, ақпаратпен өзара іс-қимыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан кітаптарының библиографиясы

    Студенттерді қазақстандық библиографиялық кітаптардың теориялық, тарихи, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерімен таныстыру. Қазақстан кітаптарының библиографиясының пайда болуы мен қалыптасу тарихын білу; ұлттық библиографияның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары; Қазақстандағы библиографиялық басылымдардың түрлері; «кітап» сөзінің ұғымы мен этимологиясы, Орта Азия мен Қазақстан халықтарының жазбаша тілінің пайда болуы мен дамуы, Орта Азия мен Қазақстанның ұлы ойшылары мен ақындарының ежелгі қолжазба кітаптары, қазақ баспа кітабының шығу тегі, қазақ кітабының дамуының негізгі бағыттары, Қазақстандағы баспа және кітап саудасының қазіргі жағдайы .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құжаттану

    Әртүрлі материалдық тасығыштардағы құжаттардың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуге қабілетті маманды, жалпы және арнайы құжаттанудың ұғымдық (терминологиялық) аппаратын дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханадағы оқуға жетекшілік

    Студенттерге балалар мен жасөспірімдер оқуына жетекшілік етудің теоретикалық негізі мәселелерін үйрету. Балалар оқуының әлеуметтік психологиялық негізімен таныстыру. Жас оқырмандарды зерттеу, олардың түрлерімен таныстыру. Ақпарат саласындағы маманның оқуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; оқырман тұлғасын дамыту; - оқуды оқытудың инновациялық әдістері; оқырман тұлғасын дамыту диагнозы; мәтінді логикалық және семантикалық өңдеу; оқу процесінде көрнекі қабылдау, зейін және есте сақтау; тұлғаның көркемдік, эстетикалық және лингвистикалық дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханалық зерттеу негіздері

    Ғылыми-оқу жұмыстарын, ғылыми зерттеулерді жүргізу және олардың нәтижелерін жалпы қабылданған нормаларға сәйкес ресімдеу, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді талдау; дәйексөздер мен библиографиялық сілтемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан библиографиясы

    Студенттерді Қазақстан библиографиясының теориялық, тарихи, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерімен таныстыру. Ұлттық библиографияның пайда болуы мен қалыптасу тарихын білу; ұлттық библиографияның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары, Қазақстандағы библиографиялық басылымдардың түрлері; ақпараттық және библиографиялық ресурстар жүйесі; библиографиялық жұмыс дағдыларын игеру; библиографиялық басылымдар жүйесінің жай-күйіне талдау жасау; тұтынушылардың библиографиялық ақпараттық сұраныстарын саралап орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құжат пен кітаптың жалпы теориясы

    Мақсаты: студенттердің құжат және құжаттық қызмет туралы теориялық ойларын күрделі әлеуметтік жүйелер ретінде қалыптастыру: - құжат теориясының тұжырымдамалық аппаратын түсіну; - әр түрлі құжаттардың ерекшеліктерін түсіну; - құжаттарды құру, сақтау, тарату процестерімен таныстыру; - іс қағаздарын жүргізудің құрылымын, мазмұнын және оның құжаттық және коммуникациялық ғылымдар жүйесіндегі рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханалық маркетинг

    Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу; маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттері үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханалық қызмет көрсету

    Студенттердің кітапханалық қызмет көрсетудің тарихи, теориялық, әдістемелік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерін анықтау. Оқырман қажеттіліктері мен құқықтарын қамтамасыз ету, кітапханашы мен оқырманның рөлі, кітапхана мен кітапханашы қызметінің табыстылығын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымның маркетинглік қызметі

    Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу, маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттер үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық ресурстар мен қажеттіліктер

    Ақпараттық ресурстар жүйесі туралы жалпы түсінік беру. Ақпараттық ресурстарды жіктеудің негізгі түрлері және сипаттамалары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық ресурстар қызметі

    Кітапхананың электронды ресурстарымен танысу, қазіргі және болашақта Интернет-ресурстарды белсенді пайдалану, авторлық құқық мәселелері; кітапхана қорларын, ЖОО кітапханаларын электронды толықтыру көздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың библиографиялық қызметі

    Кітапханада библиографиялық қызметтің технологиясы мен ұйымдастырылуы туралы жан-жақты түсінік беру, жаңа экономикалық жағдайлардағы кітапханалардың библиографиялық қызметіне қойылатын талаптар, библиографиялық өнімдер мен қызметтерді құруға және таратуға маркетингтік көзқарас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-гуманитарлық саланың ақпараттық ресурстары

    Әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы библиографияның теориялық аспектілерін оқыту студенттерді көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды орындауға бағытталған. Саяси және тарихи көріністер саласындағы стереотиптер, қоғамдық-саяси, тарихи әдебиетке қызығушылықты арттыру, қоғамдық ғылымдар мен қоғамдық-саяси кітаптардың адамдардың қоғамдық санасын жаңартудағы, қажеттіліктерді қанағаттандыру және ақпараттың көпшілік арасында таратылуындағы маңызды рөлі, әлеуметтік-саяси әдебиеттер библиографиясының әлеуметтік рөлі, библиограф маманға, біліміне, кәсіби шеберлігіне, шығармашылық белсенділігі мен жауапкершілігіне қойылатын жоғары талаптарды ұсыну әлеуметтік ғылымдардағы құжаттамалық байланыс жүйесінің ерекшелігіне байланысты библиография және библиографиялық қызмет көрсету процестерінің осы ерекшеліктері, олардың сапалық ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың қоғаммен байланысы

    Нарықтық ортадағы коммуникациялардың түрлері, құралдары, нысандары және әдістері туралы түсінік, жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы кәсіби функциялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқудың әлеуметтілігі және психологиясы

    Студенттерді кітап ісінде табысты жұмыс істеуге қажетті оқу үрдістері, оқырмандардың әр түрлі сипаттамалары, оқырман аудиториясы туралы білімдермен қаруландыру. Оқу психологиясы мен әлеуметтануының әдіснамалық негіздері, оқу аудиториясын зерттеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қажеттілік

    Ақпараттық қажеттіліктердің табиғаты мен мәні, болашақта студенттердің практикалық қызметінде оларды тиімді пайдалану үшін оларды зерттеу әдістері туралы жалпы түсінік беру. Ақпаратты ұсынуға арналған заманауи ақпараттық технологиялар, қоғамның ақпаратқа деген қажеттіліктері, оның тұтынушылық топтарының қасиеттері мен ерекшеліктері, адам және әлеуметтік қауіпсіздік, ақпараттық ресурстарды қорғау мәселелері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық мониторинг

    Қазіргі заманның талабына сай кітапханалардың жұмыс деңгейін жаңа қоғамға сай өзгертіп, мониторинг қызметінің саласын арттыру қажеттілігі. Қазіргі жағдайдағы оперативті технология мен ақпараттық мониторинг жүйесі мен нақты кітапхананың ақпараттық мониторинг стратегиялық басқаруымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің менеджменті

    Студенттерді кітапхана қызметін басқаруға менеджментті енгізуге дайындау, кітапхана-ақпараттық ұйымдардың басқару қызметін талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық зерттеу теориясы

    Болашақ кітапхана маманының ой қызметін оңтайлы ұйымдастыру, ұтымды шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал ету. Кітапхана үшін ақпараттық мониторинг жүйесінің нысаны бола алатын кең білім, дағдылар мен құзыреттіліктер болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалар мен ақпарат қызметтерінің құжаттық ресурстары

    Студенттердің кітапханалық қортанудың теориялық негіздерін, теориялық білім мен түсініктерді, құжат ағымында еркін бағдарлау және талдау үшін жеткілікті практикалық іскерліктер мен дағдыларды игеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық нормативтік құжаттар

    Кітапханаларда және ақпараттық қызметтерде басқарушылық функцияларды сауатты түрде жүзеге асыра алатын, басқарушылық құжаттаманың ұтымды құрылған жүйесі негізінде, олардың қызметінің ерекшелігіне, қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаға, іс қағаздарын жүргізу теориясы мен практикасының талаптарына сәйкес кәсіби даярлауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық каталог

    Каталогтарды ұйымдастыру, жүргізу және редакциялау технологиясын меңгерген мамандарды даярлау. Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы құжаттарды индекстеу, аналитикалық-синтетикалық өңдеу, кітапханада каталогтарды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер

    Студенттердің АКАЖ саласында жүйелендірілген білімін қалыптастыру, АКАЖ жұмыс істеу және дамыту саласында студенттерді арнайы біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханадағы ақпараттық қызметінің теориясы

    Студенттердің жеке пайдаланушысы ретінде де, әртүрлі оқулық категориялары, топтар мен ұжымдарда кітапханалық және ақпараттық қызметтердің тарихи, теориялық, әдіснамалық, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілері бойынша білімі мен дағдысын қалыптастыру. Кітапханалық ақпараттық қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздері (тарихы және қазіргі жағдайы). Кітапханалық ақпараттық қызметтердің заңнамалық базасы. Кітапхана оқырмандарын зерттеу әдістемесі мен әдістемесі. Кітапхана және ақпараттық қызметтер мәдениеті. Кітапхана қызметтерінің ақпараттық-психологиялық ресурстары. Кітапханалық және ақпараттық қызметтерді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапхананың көрнекілік қызметі

    Көрнекілік қызметтің теоретикалық негізі. Кітапхананың көрнекілік қызметінің әдістемесі және технологиясы. Кітапхана жұмысындағы көрме технологиясы мен әдістемесі. Отандық кітапханалардағы көрме қызметінің мәселелері.Көрме қызметінің теориялық негіздері, кітапханалардың көрме жұмысының әдістемесі мен технологиясы. Әр түрлі үлгідегі және түрлі отандық кітапханалардың көрме қызметінің мәні мен мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың ақпараттық-ресурстық қызметі

    Студенттердің теориялық мәселелерді меңгеру және ақпараттық қажеттіліктерді қалыптастыру, зерделеу және қанағаттандыру практикалық дағдыларын алу. Аумақтың ғылыми-білім беру кешенінің бірыңғай ақпараттық кеңістігін құру қағидаттары мен шарттарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың жобалау қызметі

    Кітапхананың жобалық қызметінің негізгі принциптері мен бағыттарын ашу, әртүрлі бөлімшелер кітапханаларының бағдарламалық-мақсатты және жобалық қызметін қарастыру, кітапхананың жобалық қызметінің негізгі технологиялық циклдерін, дәстүрлі және инновациялық нысандары мен әдістерін зерттеу, оның тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханадағы интернетті қолдану негіздері

    Дүниежүзілік ғаламтордағы жұмыстың теориялық және практикалық негіздері, желінің ресурстарын кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі туралы білім беру. Кітапхана практикасында, оның ішінде корпоративтік және кітапханалық ынтымақтастық жобаларын іске асыруда интернет технологияларын қолданудың практикалық ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық ақпараттық-қызметті стандарттау

    «Кітапханалық-ақпараттық қызметті стандарттау» курсы әр типті кітапханалардың кітапханалық-ақпараттық қызметін стандарттауды қалыптастыру бойынша технологиясын және басқару міндетін, оларға әсер ететін профиль мен факторды, мақсатты мұратын назарға алып болашақ мамандардың осы мәселелерді қабілетті шешуге мақсатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық-ақпараттық жүйенің тарихы және теориясы

    Пән кітапхана ісінің тарихы мен теорияларын, кітапханалар мен кітапхана жүйелерінің жұмыс принциптерін, ақпаратты жинау, іздеу, сақтау және өңдеуді зерттейді. Библиографиялық сипаттаманы, каталогтарды құрастыруды, кітапхана қорын басқаруды үйретеді, кітап өнімдеріне сұранысты болжау әдістемесін меңгереді. Каталогтармен және қормен жұмыс істеу ерекшеліктері, кітапханадағы маркетингтік ерекшеліктер, ақпараттық-коммуникациялық жүйе туралы түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Глобальды және жергілікті тораптар мен жүйелер

    Қазіргі ақпараттық қоғамда жаһандық және жергілікті желілер мен жүйелер туралы түсінік қалыптастыру, Ғаламдық және жергілікті желілер мен жүйелердің жағдайы, кітапханада жаңа ақпараттық технологиялардың құрылымы мен қасиеттері, жергілікті және жаһандық желілер мен желілердің құрамы мен функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Кітапханаларды және басқа да ақпараттық қоймаларды іріктеу, толықтыру, оларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша дағдыларды қолданады, кітапхана қызметтерін ұйымдастырады және бақылайды, келушілерге ақпарат береді.
  • Білім беру бағдарламаларын меңгерген және білім беру қызметін жүзеге асырған кезде, оның ішінде жазбаша жұмыстарды (бақылау, курстық, эссе, дипломдық, диссертациялық) орындаған кезде, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы өзара қарым-қатынаста өз ұстанымын білдірген кезде академиялық адалдық қағидаттарын қолданады.
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу, құжаттық қорлар мен анықтамалық-іздеу аппараттарын қалыптастыру, құжаттар мен құжаттық қорларды сақтау және пайдалану, кітапхана пайдаланушыларына фронтальды (жаппай), топтық және жеке қызмет көрсету формалары мен әдістерінің алуан түрлілігін оқуды жылжыту технологияларын қолданады.
  • Компьютермен, соның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде, автоматтандырылған кітапханалық ақпараттық жүйелер (РАБИС, КАБИС, ИРБИС) технологиясын, кітапханалардың меншікті электрондық деректер қорын, кітапхана пайдаланушыларының ақпараттық мәдениетін жетілдіру дағдыларын қолданады.
  • Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білімнің негіздерін, әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдарды дүниетанымдық және азаматтық ұстанымды қалыптастыру және осы білімді практикада қолдану үшін ұғынуға қабілетті.
  • Іскерлік және тұлғааралық қарым - қатынастың коммуникативтік технологияларын үш тілде - қазақ, орыс және бір шетел тілдерінде жүзеге асырады.
  • Кітапханалық менеджмент, кітапханалық маркетинг және фандрайзинг негіздерін жоспарлау, есепке алу, есеп беру, кітапханалардың қаржы-экономикалық қызметін қолданады.
  • Салауатты өмір салты дағдыларын гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес қалыптастыруға қабілетті.
Top