Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05301 Физика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбектің жылдам өзгеріп отырған жағдайында зерттеу технологияларын және қазіргі білім беру технологияларын игеруіне сай физика бойынша оқу-тәрбиелеу және ғылыми-зерттеу үдерісте мазмұнды ойлап түсінетін жоғары кәсіби педагог-зерттеушілерді дайындау, кәсіпті бағытымен және магистрдің жүйелі құзыреттер жүйесіне сәйкес физиканың орташа және жоғары кәсіптік білім беруде базалық білім , білік және дағдыларын игерумен кәсіптік міндеттерін шешуге дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M090 Физика

Пәндер

  • ЖООрында физиканы оқытудың инновациялық тәсілдері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистрантқа педагогикалық технологиялар саласында жүйелендірілген білім беру; жоғары мектепте оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгерудің практикалық дағдыларын үйрету болып табылады. Бейімдік оқыту, әдістер: кейс сатылар, жобалық, рамалы жұмыс, жобалық-бағдарлы оқыту, ойын технологиялары, дебаттар өткізу, СҒЗЖ оқу процесіне кіріктіру және т.б. қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы

    Әртүрлі жаратылыстану ғылымдары (Математика, физика, астрономия химиясы және т. б.) тұрғысынан қоршаған әлемге (және тұтастай ғаламға) тұтас объективті көзқарас қалыптастыру, бізді қоршаған әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыру, әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін дамытудың объективті заңдылықтарын талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі білім беру технологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты - заманауи педагогикалық технологиялардың теориялық және әдістемелік мәселелерін дамыту. Оқыту процесінде педагогикалық технологиялардың жіктелуі және олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі қарастырылады, технология мен оқыту әдістері арасындағы айырмашылық анықталады, әр түрлі технологиялар, университеттегі оқыту теориялары, олардың мәні, құрылымы, функциялары, принциптері, университеттің оқу процесінде сәтті жұмыс істеуі үшін жағдайлар сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, негізгі психологиялық білім мен адамдарды басқару мен басқарудағы практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдай алады, басқарушылық жүйелердегі өзгерістерді диагностикалай және болжай алады, басқарушылық кеңес беру сценарийлерін жасай алады. Басқару психологиясын білу және түсіну магистранттарға қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас құру дағдыларын игеруге, білім беру ортасы мен оқу орнының ұйымдастырушылық мәдениетін қолдауға және дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қарқынды қазақ тілі

    Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Qaztest жүйесіндегі тыңдалым, лексика-грамматикалық тест, оқылым, жазылым дағдыларын және қазақ тілінің фонетикасын, лексикасын, морфологиясын, синтаксисін меңгереді. Көркем мәтіннен жазушының көзқарасын, жеке пікірін анықтай алады, негізгі ақпаратты ажырата алады, оқиға мен нақты логиканы байланыстырады, белгілі бір сипаттары бойынша ақпаратты топтастырады, атауы бойынша мәтіннің мазмұнын болжай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін білуді қалыптастыруға, білім алушылардың академиялық және кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету дағдыларына ие оқытушыны даярлауға, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға, оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын қолдана білуге, білім алушылардың әлеуметтік білім алушылардың құндылықтарын, сондай-ақ командада жұмыс істей білу және академиялық ортада коммуникациялар құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару

    Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды білім алушылардың білім беру саласындағы заманауи үрдістер, зияткерлік дарынды білім алушылардың дамуын басқарудың мазмұнды және аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны іске асырудың инновациялық форматтары көрініс тапты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологияларды пайдалану

    Бұлтты технологияларды пайдалану қашықтан басқаруға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету мен құралдарды қолданудың заманауи әдістері мен технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттар үшін шет тілі

    Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет технологиялары

    Интернет технологиялары JavaScript технологияларын, қашықтан жұмыс істеуге арналған Web - қосымшаларды дербес әзірлеуге, нақты уақыт режимінде деректерді басқаруға мүмкіндік беретін клиент-сервер технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Күрделі жүйелердің синергетикасы

    Курсты зерттеудің мақсаты-жансыз және тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейдегі күрделі жүйелерінің синергетикалық құбылыстары саласындағы идеяларды қалыптастыру; жаратылыстанудағы синергетиканың философиялық және математикалық аппараттарымен, әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде синергетика принциптерін қолдану әдіснамасымен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-ғылыми жұмысты орындау саласында жүйелі білім алу. Ғылым әдіснамасы, Әдіс ұғымы, ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері, тақырыпты таңдау, теориялық және эмпирикалық зерттеулердің деректерін жинақтау, ғылыми әдебиеттермен жұмыс, экспериментті жоспарлау және дайындау, ғылыми-зерттеу жұмысының тілі мен стилі, бітіру біліктілік жұмысын қорғауға дайындық, қорғау зерделенеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT-сервис менеджменті

    АТ қызметтерін басқару принциптері мен тәсілдері туралы теориялық білімдерін дамытуға, сондай-ақ техникалық шешімдерді жобалау және әзірлеу әдістерімен танысуға бағытталған. Сонымен қатар, магистранттар заманауи АТ сервис құралдарын зерттеп, біріктірілген қызметтерді, платформаларды және кәсіпорын мазмұнын құру үшін оны пайдалануды үйренеді. Оқыту нәтижесінде магистранттар IT қызметтерін тиімді басқару үшін қажетті дағдылар мен білімге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымдарындағы өнертапқыштық және патенттік іс

    Пәнді оқытудың мақсаты өз саласында алдына қойылған ғылыми, өндірістік және педагогикалық міндеттерді шешу үшін шығармашылық қабілеттерін ашуға және дамытуға ықпал ететін өнертапқыштық қызметке шығармашылық (креативті) тәсілді қолданатын магистранттарды оқытудың осындай процесін қалыптастыру; зияткерлік туынды мен өнертабысқа патенттік құқықтар туралы түсінік алу болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы

    Жобаларды басқарудың қазiргi технологиялары заманауи CASE-құралдарымен кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған пәндік мәселелерді шешу үшін жоспарлау мен жобалық басқаруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық эксперименттегі өлшеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістерін меңгеруі болып табылады. Өлшеу бірліктері, негізгі және туынды бірліктер, эталондар оқытылады. UTC шкалалары, тура және жанама өлшеулер, сенімді интервал, Гауссты тарату, экспоненциалды үлестіру, Стьюдентті тарату, деректерді лақтыру, ең кіші квадраттар әдісі, өлшеу қателіктері: кездейсоқ және жүйелі, промахтар, деректерді статистикалық өңдеу, орташа стандартты қате,

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қазақ тілі

    Бұл пән жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасында оқитын магистранттарға арналған. Пәнде іскерлік қазақ тілінің практикалық негізі қарастырылады. Магистранттар тіл мәдениетінің нормаларын, іскери лексикалық минимумдарды, қазақ тілінде іс-жүргізу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі

    Пән оқу іс-әрекеті әдіснамасының теориялық және практикалық компоненттерін меңгеруге, базалық теориялық психологиялық-педагогикалық, әдіснамалық білімді, сондай-ақ оқу іс-әрекетінің инновациялық нысандарын қолдануда тиісті біліктерді, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогиқалық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесіне басшылық жасау туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Білім берудегі менеджмент мәселелері, заңдылықтар, принциптер, функциялар, менеджмент, ұжым қызметін ұйымдастыру және басқару әдістері, ұжымдағы іскерлік қарым-қатынас негізі ретінде тұлғааралық қатынастар және оларды қалыптастыру, білім беру сапасын басқару, бақылау, білім беру жүйесіндегі ақпараттық технологиялар оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық құбылыстарды математикалық модельдеу

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды физикалық үрдістер мен құбылыстарды моделдеудің есептерін шешуге үйрету болып табылады. Оқыту мазмұны: компьютерлік модельдеу негіздері, молекулалық динамика әдісі, молекулалық динамиканы моделдеу бойынша пакеттермен және визуализация бағдарламаларымен жұмыс істеу негіздері, физикадағы ақпараттық модельдер және компьютерлік эксперименттер, бағдарламалық пакеттердің көмегімен есептерді шешу, курстың әртүрлі бөлімдері бойынша есептеу есептері физика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканың қашықтықтан оқыту әдістері

    Пәнді оқудың мақсаты магистранттарға қашықтықтан оқытуға арналған электронды оқу курсының типтік бөлігін құрастыруға және жасауға үйрету. Қарастырылатын тақырыптар: қашықтықтан оқытудың түсінігі мен мақсаты, Moodle жүйесімен жұмыс істеу негіздері, Modle жүйесінде электрондық курстарды құру және дамыту, google.docs қолдану, видео және аудио ақпараттар дайындау, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда веб-сайт дизайнерлерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық оқу эксперименті

    Пәнді оқудың мақсаты магистранттарға қашықтықтан оқытуға арналған электронды оқу курсының типтік бөлігін құрастыруға және жасауға үйрету. Қарастырылатын тақырыптар: қашықтықтан оқытудың түсінігі мен мақсаты, Moodle жүйесімен жұмыс істеу негіздері, Modle жүйесінде электрондық курстарды құру және дамыту, google.docs қолдану, видео және аудио ақпараттар дайындау, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда веб-сайт дизайнерлерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығындағы физика

    Пәнді оқытудың мақсаты топырақтағы, өсімдіктердегі процестердің физикалық негіздері және олардың тұрақты агроэкожүйелерді құрудағы және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудағы, табиғи ортаны қорғаудағы рөлі болып табылады. Топырақтың физикалық - механикалық қасиеттері, аэрация, Топырақтың су өткізгіштігі және реологиялық қасиеттері, жылу режимі, өсімдіктерге электрлік әсер ету, физикалық әсер ету және өсімдік қасиеттерін ынталандыру әдістері қарастырылады .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған өңдеуі эксперименталді мәліметтер

    Пәнді оқыту мақсаты – ЭЕМ көмегімен эксперименталды мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістері мен әдістерін үйрету. Тақырып оқытылады: параметрлерді бағалау әдістері (гистограммалар, Парзендік терезелер әдісі), ықтималдық кестелерді қолдану, бағдарлама пакеттері (Mathematika, MatLab, MathCad). Деректерді сапалы интерпретациялау критерийлері (максималды шындық, Нейман-Пирсон, Вальд және т.б.). Кедергі параметрлерін есепке алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық приборлар және техникасы

    Пәнді оқытудың мақсаты ғылыми физикалық экспериментті қамтамасыз ететін аспаптар мен техникалық құрылғыларды зерттеу болып табылады. Механика, молекулалық физика, термодинамика, оптика және ядролық физика аспаптарының құрылысы, жұмыс істеу принципі және мақсаты оқытылады. Зерттеу барысында приборлар базасын таңдау, оны толық зерттеу және магистранттардың эксперименталды зерттеулерін орындау үшін баптау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалтануға кіріспе

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың материалдардың қалыптасу заңдылықтары мен қасиеттері туралы білім алуы болып табылады. Зерттеледі: материалдардың құрылысы мен қасиеттері, Кристаллография элементтері, Кристалл жүйелері, металдар, қорытпалар теориясының негіздері, металл емес материалдар, полимерлік материалдар, шыны, керамика, бағытталған жағдайы, физикалық-механикалық қасиеттері, Қатты денелердің беріктігі, қатты денелердің бұзылу теориясы, жылу өткізгіштігі мен электр өткізгіштігінің байланысы, металдардың коррозиясы, ерекше қасиеттері бар материалдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика техникада

    Пәнді оқыту мақсаты: физикалық заңдардың өмірде және техникада қолданылуы және практикалық есептерді шешуде теориялық білімді қолдану туралы түсініктерді қалыптастыру. Физиканың қолданбалы сипаты және техникада қолдану оқытылады: серпімді күштер, үйкеліс күштері, механикалық энергия және оны жинақтау әдістері, тербелістер мен Инерция күштері, айналмалы қозғалыс, суландыру, жылулық кеңейту, электрлендіру, электромагнит, оптика және радиоактивті заттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • зерттеу нәтижелерін бастыру, өңірлік және халықаралық семинарларда және конференцияларда қатысу кезінде ұлы және шетел тілінде ғылыми коммуникацияны жүзеге асырады
  • ғылыми танудын әдіснамасын түсінеді, ғылыми қызметін ұйымдастыру жұмысын жоспарлап жаратылыстану және математикалық білімдерді қолданып және қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлана алаып өткізеді
  • өз кәсіптік қызмет жасауында ақпаратты –аналитикалық және ақпаратты-библиографиялық технологияларын және тілдік құзыреттерін қоса жүргізіп компьютерлік технологияларын қолданып жұмысты жүргізеді
  • физиканың басқа да аймақтарынан білімдерді интеграция арқылы, басқа мамандар мен және гуманитарлық ғылымдардын білімдерін ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметінде кәсіби міндеттерін шешу үшін аралық білім алады
  • физикалық, математикалық және педагогикалық нысандарын құрастыру үшін алынған теориялық және тәжірибелік білімдерін қолданады, оларды жазу, талдау, әр түрлі процестерді және құбылыстарды болжау және жалпылау үшін қолданады
  • ғылым және білім беру аймағында зерттеу міндеттерін шешу үшін жүйелеген білімдерді қолданады, педагогикалық эксперимент жасайды және оның нәтижелерін өз қызмет жасауында талдай алады
  • OН7 шындықтын физикалық және математикалық нысандарын құбылыстардын арасында себепті-салдарлы байланыстарды ашу жолымен құрастырады
  • физика, педагогика, психология, физиканы оқыту әдістемесі аймағында қазіргі жетістіктеріге сай педагогикалық үдерісті ұйымдастырады және бақылайды
  • физика, техника, философия, әлеуметтік-гумманитарлы ғылымдар аймақтардын қазіргі таным негізінде білім алушылардын ғылыми қөзқарастарын қалыптастырады
Top