7M05301 Физика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық, тәжірибелік және қолданбалы физика саласындағы кәсіби мансапқа магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M090 Физика
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M053 Физикалық және химиялық ғылымдар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистикалық физика және термодинамика
Пәнде термодинамиканың кинетикалық заңдалықтары макроскопиялық теорияның негізі ретінде ұсынылады. Практикалық тапсырмалар термодинамикалық шамалардың көмегімен түсіндіріледі. Сонымен қатар, кванттық механиканың микро жүйелерінің таралуы функциясымен байланыстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білім берудегі компьютерлік технологиялар
Ғылым мен білім берудегі компьютерлік технологиялар пәнінде магистранттар фундаментальды және қолданбалы физика саласында заманауи ақпараттық және компьютерлік технологияларды жоғары деңгейдегі ғылыми және білім беру мәселелерін шешудің құралы ретінде пайдалану туралы, желілік және мультимедиялық технологияларын білім мен ғылым саласында білім мен практикалық дағдыларға ие болады; физика саласындағы кәсіби педагогикалық және ғылыми қызметте компьютерлік және мультимедиялық технологияларды қолдану арқылы арнайы есептерді шешу әдістерін меңгеру. Зерттеулер мен өңдеудегі, оқытушылық қызметтегі компьютерлік технологиялар,. Кәсіби қызметтегі бағдарламалық қамтамасыздандыру. Мәліметтерді талдауға және түсіндіруге арналған компьютерлік технологиялар. Ғылыми зерттеу және білім беру қызметіндегі желілік және мультимедиялық технологиялар. Office деректерін өңдеуді автоматтандыру. Компьютерлік тәжірибелерді жоспарлау. Ғылыми зерттеулердегі компьютерлік графика. Гипермедиа және мультимедиялық жүйелер. Компьютерлік шешімдерді қолдау жүйелері. Оқу процесін ақпараттандыру кезіндегі компьютерлік технологиялар. Қашықтықтан оқыту, технология және құралдар. Бейнеконференциялар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, физика ғылымдары саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру курсында ХХІ ғасырдағы ғылымның даму ерекшеліктері: Қазақстан Республикасы мен шетел (Жапония, Европа, АҚШ, Қытай, Ресей және т.б.) ғылымдарындағы басым бағыттар, ғылыми жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру, сонымен қатар тәжірибелік мәліметтерді өңдеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаңа материалдарды жобалау және модельдеу
Квантты-химиялық моделдеу әдістері конденсірлі күй физикасында атомды-молекулалық процестерді яғни көп бөлшекті жүйелерді сипаттаудың, болжаудың, бағалаудың заманауи тәсілдерінің бірі болып табылады. Квантты-химиялық моделдеу мультифункционалді жаңа материалдардың физикалық және химиялық, электрондық қасиеттерін сипаттауда эксперименттік, эмпирикалық және жартылай эмпирикалық зерттеу әдістерін қолданады. Пәнде кванттық физика, статистикалық физика, молекулалық механика, молекулалық динамика, сандық әдістер пәндері бойынша теориялық және эксперименттік білімдер кіріктірілген. Пән бойынша кванттық механикада қолданылатын негізгі жуықтаулар (Хартри-Фок әдісі, бірэлектронды жуықтау, көп электронды жуықтау, тығыздық функционалы теориясы (DFT)) және функционалдар теориясы қарастырылады. Практикалық сабақтар квантты-химиялық моделдеу әдістерін іске асыратын қолжетімді бағдарламалар VASP, MOPAK, SAGE MD бағдарламаларымен, ал көпбөлшекті жүйелерді визуализациялау VESTA, Orign бағдарламаларымен іске асырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи оптика
Голография құрылымы. Оптикалық голография әдістері мен схемалары. Голографияны қолдану. Газ және ион лазерлері. Молекулалық және қатты күйдегі жартылай өткізгіш лазер. Лазердің динамикалық сипаттамаларының ерекшеліктері. Лазерлік гироскоп. Талшықтардың негізгі параметрлері мен түрлері. Талшықтардағы хроматикалық дисперсия және бейсызық әсерлер. Талшықты оптика үшін оптикалық әйнектер. Интегралдық оптика жетістіктері мен перспективалары. Толқын таратқыштың эффективті қалыңдығы. Интегралды оптикалық байланыс элементтері. Толқын таратушылар арасындағы байланыс элементтері. Оптикалық толқын таратқыш параметрлерін зерттеу. Дифракциялық оптикалық элементтерді құру негіздері. Зоналардың күрделі бейініне ие аймақ пластинкаларын алу жолдары мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физика-химиялық зерттеу әдістері және модельдеу
Осы курсты оқу барысында магистранттар физика-химиялық әдістердің негіздерімен және аналитикалық аппаратура жұмысының принциптерімен танысады. Магистранттар әдістердің сезімталдығына әсер ететін факторларды, зерттеудің физика-химиялық әдістерінде қолданылатын негізгі әдістерді зерттейді, сондай-ақ модельдеу жүйесін әзірлейді Пәнді оқу абстрактілі және сыни ойлауды дамытуға және стандартты емес шешімдер қабылдауға және проблемалық жағдайларды шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи әдістер бағыттар бойынша зерттеу және талдау
Курс барысында магистранттар деректерді талдау үшін қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін, соның ішінде жалпы, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерін меңгереді. Магистранттар әрі қарайғы зерттеулер үшін зерттеу әдісін дұрыс таңдауды, сондай-ақ зерттеу сұрағын тұжырымдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өлшеу құралдарының сенімділігі мен жарамдылығын іріктеу, деректерді жинау және бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді де, практикалық дағдыларды да қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экологияның физикалық негіздері
Экологияның физикалық негіздері пәні экологиялық құбылыстардың пайда болуын ғылыми түрде зерделеуге арналған. Онда жаратылыстану пәндерінің мазмұнын экологияландырудың негізгі принциптері, физиканы оқытуда білім алушыларға экологиялық білім және тәрбие берудің жолдары қарастырылады. Ғылыми-техникалық революцияның дамуына байланысты әлемдегі және Қазақстандағы экологиялық жағдай, физикалық заңдар тұрғысынан атмосферадағы, гидросферадағы және литосферадағы физикалық процестер және оларға адамның іс-әрекетінің әсері талқыланады. Жаһандық экологиялық мәселелерді шешуде, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және қоршаған ортаның ластануында қазіргі физиканың жетістіктерін пайдалану жолдары көрсетіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалық теория негіздері
Курста Галилейдің салыстырмалылық принципі. Салыстырмалылық теориясының принциптері. Кеңістік, уақыт координаттары және Лоренц түрлендіруі. Жалпы тензорлық талдау. Эквиваленттілік принципі. Жылдамдықты қосудың релятивистік Заңы. Дене салмағы жүз. Жалпы салыстырмалылықтың Риман геометриясымен байланысы. Эйнштейннің тартылыс теориясы. Жалпы салыстырмалылықтың физикалық негіздері және оның салдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңарып тұратын энергия көздері
Курсты оқу барысында білімалушы баламалы энергия көзі саласының қазіргі жай-күйі, энергетика саласындағы проблемалар мен даму тенденциясы, энергетикалық құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принципі, техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеп, оқуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрофизика және космология
Курста Астрофизикадағы физикалық заңдар. Астрофизика мен физиканың байланысы. Астрофизиканың міндеттері. Күн жүйесі. Жұлдызаралық орта. Жұлдыздардың ішкі құрылымы. Жұлдыздардағы заттың күйі. Жұлдыздардың эволюциясы. Галактиканың Құрылымы. Космология элементтері. Әлемнің Құрылымы. Галактикалардың жіктелуі. Галактика кластерлері. Белсенді галактикалар және квазарлар. Бақылау космологиясы: Хаббл Заңы. Әлемнің ауқымды құрылымы. Ғаламның кеңеюіндегі үдеу қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Материалтану және нанотехнология негіздері
Курста нанотехнологияның іргелі физика-химиялық негіздері. Наносистемалар мен нанотехнологиялар туралы ғылымдардың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Наномөлшердегі физикалық өзара әрекеттесудің ерекшеліктері. Наноматериалдарды алу тәсілдері. Нано объектілер мен наносистемаларды зерттеу және диагностикалау әдістері. Наносистемалардың кванттық механикасы. Кеуекті және нанодисперсті жүйелердің құрылымы. Нанодисперсті жүйелерді қалыптастырудың негізгі механизмдері. Композиттік наноматериалдар. Наноматериалдарды синтездеудің негізгі тәсілдері қарастырылады. Курста нанотехнологияның іргелі физика-химиялық негіздері. Наносистемалар мен нанотехнологиялар туралы ғылымдардың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Наномөлшердегі физикалық өзара әрекеттесудің ерекшеліктері. Наноматериалдарды алу тәсілдері. Нано объектілер мен наносистемаларды зерттеу және диагностикалау әдістері. Наносистемалардың кванттық механикасы. Кеуекті және нанодисперсті жүйелердің құрылымы. Нанодисперсті жүйелерді қалыптастырудың негізгі механизмдері. Композиттік наноматериалдар. Наноматериалдарды синтездеудің негізгі тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жылу физикасы мен аэромеханикадағы экспериментальды өлшеу әдістері
Пән жылу физикасының негізгі мәселелерін, жылу мен жұмыстың өзара түрленуінің заңдылықтарын, жылу алмасуын, әртүрлі отындардың жану сипаттамалары мен теориясын, жұмыс істеу принциптерін және әртүрлі жылу түрлерінің энергия тиімділігін қарастырады. қозғалтқыштар, жылу алмасу процестері және электр станциялары. Процестердің физикалық мәніне және оларды математикалық сипаттау мен шешудің заманауи әдістеріне ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты термофизика, жылу және масса алмасу, жылуфизикалық және термотехникалық процестерді сипаттау негіздерін оқып үйрену арқылы студенттердің зерттеушілік құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аэрогидродинамика негіздері
Аэрогидродинамика негіздері пәні теориялық физиканың бір бөлігі ретінде оқытылады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Сығылатын және сығылмайтын, идеал және тұтқыр сұйықтар мен газдардағы қозғалыстың ламинарлық және турбуленттік режімдеріндегі есептердің динамикалық теңдеулері. Ламинарлық және турбуленттік шекаралық қабаттар, турбуленттіліктің пайда болуы. Курсты оқу барысында студенттер физикалық процестерді талдау дағдылары мен аэрогидродинамика теңдеулерінің көмегімен есептерді шығару әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағын теориясы
Ағын теориясы барлық өндірістік технологиялардың негізін құрайды реактивті қозғалыстар, цемент және мартен пештеріндегі жану процесі. Ағын теориясы көптеген эксперименттердің негізінде жасалынған. Ағын теориясы пәнінде тұтқыр сығылмайтын сұйықтың ламинарлық және турбуленттік қозғалыстары (жазық, оське қатысты симметриялы ағындар, жартылай шектелген ағындар, еркін және тұнған ағындар, радиалды ағыншалар) теориялық және эксперименттік тұрғыдан қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конденсрлі орта физикасы
Конденсрлі орта физикасының теориялық және эксперименттік аппараты химия, материалтану, инженерия, нанотехнология, атом физикасы, ядролық физика тіпті биофизикада қолданылатындықтан бұл пән физика ғылымының ең белсенді дамып келе жатқан саласы болып табылады. Пән магистранттарға күшті байланысы бар өзара әрекеттесетін өте көп бөлшектер туралы білім береді. Пән конденсерлі орта физика бөлімдерінің келесі реттілігімен құрылады: заттардың құрылымдық бөліктері, бөлшектер байланысының физикалық және химиялық негіздері, бөлшектердің өзара әрекеттесуі, сұйықтар мен қатты денелер, конденсрлі орта физикасының әртүрлі бағыттары мен қосымшалары. Өз кезегінде, осы тараулардың әрқайсысы заманауи конденсерлі орта физикасының мәнін ашатын көптеген тақырыптар мен тақырыпшалардан тұрады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатты дененің кванттық теориясы
Пәнді оқу барысында қатты күй теориясына кіріспе қарастырылады: Друд теориясы, энергетикалық жолақтар, Ферми-Дирак таралуы. Еркін электрондардың моделі. Дебай және Эйнштейн модельдері. Қатты денедегі ұжымдық қозуларды кванттау, квазибөлшектер туралы түсінік. Коваленттік, молекулалық және иондық кристалдардағы фонондар. Қатты денелердегі плазмалық толқындар. Плазмондар. Қорғау. айналдыру толқындары. Магнондар. Кванттық өлшем әсерлері. Аморфты конденсацияланған күйге арналған Адрерсон, Мотт және Лифшиц модельдері. Қатты күйдің кванттық теориясының кванттық электроникада, фотоникада және спинтроникада қазіргі қолданысы. Кванттық ұңғымалар, сымдар және нүктелер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Магистранттар әртүрлі қауымдастықтарда 3 тілде де жеңіл байланыс орната алады, идеяларды тиімді жеткізу дағдыларын меңгерген, топты басқара да және оның бір бөлігі де бола алады, инклюзивті орта құра алады, жаңа білімге бейімді және ашық.
- Магистранттар өздерін жаһандық азаматтар және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері ретінде таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға ықпал етеді.
- ғылымның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістемесін, басқару және даму процестерін, кәсіби қызметтегі психологиялық-педагогикалық зерттеулердің сипаты мен мазмұнын қолданады;
- Магистранттар жаңа білімге деген ашықтығын көрсетеді, ақпаратты алу және талдау үшін зерттеулік қызығушылық танытады.
- Өзінің педагогикалық қызметінде ЖОО оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін, технологияларды қолданады;
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады, болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Қазіргі ғылым философиясының өзекті мәселелерін, бағдарлау мен сөйлеу қарым-қатынасының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), іскери қарым-қатынас дағдыларын (жазу, электронды пошта және т.б.) зерттейді;
- Аналитикалық және сандық есептеулерді, теориялық және эксперименттік есептерді, теориялық, тәжірибелік және қолданбалы физика саласындағы ғылыми жұмыстарды жоспарлайды және жүргізеді;
- Компьютерлік және ақпараттық технологиялардың заманауи бағдарламаларын, құралдары мен әдістерін қолдана отырып ақпаратты өңдейді;
- Зерттеліп жатқан құбылыстар мен процестердің физикалық, математикалық, компьютерлік модельдерін жасайды;
- Өзінің әрі қарайғы кәсіби қызметінде физика саласындағы алған білімдері мен дағдыларын қалыптастырады;
Ұқсас БББ
7M05301 Физика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M05301 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05301 Физика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M05301 Физика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05301 Физика
Торайгыров университеті
7M05301 Техникалық физика
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M05301 Қолданбалы және инженерлік физика
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)