Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05302 Химия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Металлургиялық өндірістің шикізаты мен соңғы өнімдерін талдау және метрологиялық қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты өлшеудің қажетті дәлдігіне қол жеткізу үшін қажетті техникалық құралдарды, нормаларды қолдану бойынша түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән берілген дәлдіктің жұмыс және эталондық өлшеу құралдарын пайдалануға, берілген дәлдік нормалары үшін қабылданған әдістемелерге сәйкес шикізаттағы, жартылай өнімдердегі және металлургиялық өндірістің түпкілікті өніміндегі құнды компоненттердің құрамын өлшеуді жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Процестер мен аппараттар технологиясы

    Пәннің мақсаты химиялық технологияда қолданылатын процестер мен аппараттар туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән процестер мен аппараттар туралы білім жүйесін, процестер мен аппараттарды талдау мен есептеудің жалпы принциптерін, гетерогенді жүйелерді бөлуді, бөлу процесінің материалдық балансын, масса алмасу процестерін: абсорбцияны, абсорбциялық аппараттарды құруды, ректификациялауды, айдаудың арнайы түрлерін, экстракцияны, адсорбцияны, жасанды интеллектті пайдалана отырып кристалдануды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Талдаудың оптикалық әдістері

    Пәннің мақсаты нанобөлшектер мен наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттерінің физика-химиялық ерекшеліктерімен таныстыру, қатты заттар мен сұйықтықтардағы нанобөлшектердің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу болып табылады. Пән нанобъектілерді құрылымдық ұйымдастыру принциптерін, наножүйелердегі, жұқа пленкалар құрылғыларындағы, беткі қабаттардағы өлшемдік әсерлердің ерекшеліктері мен көріністерін зерттеуге; наноматериалдарды зерттеуде физика – химиялық әдістерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері

    Пәннің мақсаты-органикалық химия теориясының қазіргі жағдайы, органикалық қосылыстардың негізгі кластарын алудың маңызды әдістері мен химиялық қасиеттері туралы білім жүйесін игеру. Пән алифатты көмірсутектер мен олардың туындыларын, радикалды, нуклеофильді алмастыру және қосу механизмдерін, хош иісті көмірсутектердің, гетероциклді қосылыстардың конденсациясы мен полимерленуін, органикалық қосылыстардың стереохимиясын, стереохимиялық құбылыстардың мәнін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта нысандарын хромотографиялық талдау әдістері

    Пәннің мақсаты-хроматографияның әртүрлі түрлерімен қоршаған орта объектілерін зерттеуге қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән қоршаған ортаның әртүрлі объектілерін (ауа, су, топырақ, өсімдіктер мен жануарлар объектілері) талдау үшін хроматографияның әртүрлі түрлерін (жұқа қабатты, бағаналы, газ және газ-сұйық, сұйық, сұйық, тиімділігі жоғары сұйықтық) пайдалану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эндемикалық шикізаттан оқшауланған биологиялық белсенді заттардың синтезі, қасиеттері және қолданылуы

    Пәннің мақсаты биологиялық белсенді заттардың синтезі, қасиеттері және қолданылуы туралы білім жүйесін игеру болып табылады. Пән биологиялық молекулалардың организмдегі құрылымы мен физиологиялық рөлі бойынша жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, химиялық қасиеттері, фармацевтикалық, косметикалық, дәрілік препараттарды дайындау үшін эндемикалық шикізаттан оқшауланған биологиялық белсенді заттарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи қосылыстардың химиясы мен технологиясы

    Химиялық технологияда қолданылатын процестер мен аппараттар туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән процестер мен аппараттар туралы білім жүйесін, процестер мен аппараттарды талдау мен есептеудің жалпы принциптерін, гетерогенді жүйелерді бөлуді, бөлу процесінің материалдық балансын, масса алмасу процестерін: сіңіруді, абсорбциялық аппараттарды құруды, ректификациялауды, айдаудың арнайы түрлерін, экстракцияны, адсорбцияны, кристалдануды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте химия бойынша білім беру процесін ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты химияны оқыту әдістемесінің іргелі, теориялық негіздері туралы білім жүйесін игеру болып табылады. Пән жүйелі-іс – әрекеттік тәсілді қолдануға-жоғары мектепте білім алушылардың өзіндік танымдық іс-әрекеті үшін оқыту процесін ұйымдастыруға бағытталған. Осы мақсатқа жету үшін мұғалім педагогикалық технологияларды қолданады: жасанды интеллект, оқытудың белсенді әдістері, критериалды бағалау, білім алушының жеке құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияның таңдаулы негіздері

    Пәннің мақсаты-қазіргі Аналитикалық химияның теориялық негіздері туралы идеяларды қалыптастыру және оларды практикалық қызметте қолдану. Пән Аналитикалық химияның дамуының негізгі кезеңдерін, біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдікті, тепе-теңдік константасын, электролит ерітінділерінің сандық сипаттамасын, қышқылдар мен негіздер теориясын, Гаммет функциясын, Бьерумм константасын, тепе-теңдіктің графикалық бейнесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияның қазіргі жағдайының теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте қолдану үшін аналитикалық химия бойынша білімді кеңейту және тереңдету. Пән қазіргі Аналитикалық химияның теориялық негіздерін, қышқыл-негізді, тотығу-тотықсыздану және басқа жүйелерді сипаттайтын есептерді шешуде практикалық қолдану үшін заңдылықтар мен заңдылықтарды, Тұндыру және кешен түзілу реакцияларын зерттеуге; оларды химиялық-аналитикалық есептерді шешу үшін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қышқылдар мен негіздердің қазіргі кездегі теориясы

    Пәннің мақсаты-қышқылдар мен негіздер теорияларын зерттеу саласындағы аналитикалық химия бойынша теориялық білімді кеңейту. Пән қазіргі қышқылдар мен негіздер теорияларын, ерітінділер теориясын, әлсіз және күшті электролиттердің қасиеттерін, тепе-теңдік константаларын, теориялардың негізгі ережелерін, белгілі бір теория тұрғысынан қышқылдар мен негіздердің сипаттамаларының ерекшеліктерін терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама

    Пәннің мақсаты зерттеу міндеттерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, жасанды интеллектті қолдана отырып, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйелі мәліметтерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағын судың қатты қалдықтарын утилизациялау

    Пәннің мақсаты-Ағынды суларды тазарту, өнеркәсіпте, металлургияда, ауыл шаруашылығында, медицинада қатты қалдықтарды бөлу және кәдеге жарату негізінде жатқан жалпы заңдар туралы білім жүйесін игеру. Пән қатты жауын-шашынның бөліну және кәдеге жарату реакцияларының негізгі механизмдерін, Өнеркәсіпте қолданылатын тазарту әдістерін (механикалық, химиялық, физика-химиялық) зерттеуге бағытталған. ғылым мен техниканың басқа салаларында.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Материалдарды зерттеудің физикалық әдістері

    Пәннің мақсаты-қосылыстарды сәйкестендіруге, олардың құрамын, құрылымын және реактивтілігін зерттеуге байланысты мәселелерді шешу үшін ғылыми-зерттеу қызметіне дайындық. Пән атомдық-күштік микроскопияның физикалық негіздерін, зондтық микроскопия әдістерімен беттік топографияны зерттеу әдістерін, электронды микроскопияның физикалық негіздерін және растрлық электронды микроскопия және рентгендік құрылымдық талдау әдісімен беттік топографияны зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Түсті металдар және қорытпалар химиясы және металлургиясы

    Пәннің мақсаты-түсті металдар мен қорытпаларды алу, алу, тазарту процестерінің заңдылықтарын зерттеу. Пән металдардың, негізгі кендердің, кен орындарының физикалық және химиялық қасиеттерін, өнеркәсіпте металдарды алудың пирометаллургиялық және пирометаллургиялық тәсілдерін, қорытпаларды алу шарттарын және олардың қасиеттерін зерделеуді, өнеркәсіпте, ғылым мен техникада түсті металдар мен қорытпаларды қолдануды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика және ғылымдағы математикалық үлгілеу

    Пәннің мақсаты-информатика және ғылымдағы математикалық модельдеу саласындағы теориялық және практикалық білім жүйесін игеру. Пән жасанды интеллект көмегімен зерттеу деректерін компьютерлік өңдеудің негізгі теориялары мен практикасын қарастыруға бағытталған; модельдеу теориясының негізгі аспектілері, әртүрлі пәндік салалардағы ақпараттық модельді ұсынудың формалары мен түрлері; жасанды интеллектті қолдануды қоса алғанда, модельдерді әзірлеу мен зерттеудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Нанобөлшектердің және наноматериалдардың физика- химиясы

    Пәннің мақсаты нанобөлшектер мен наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттерінің физика-химиялық ерекшеліктерімен таныстыру, қатты заттар мен сұйықтықтардағы нанобөлшектердің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу болып табылады. Пән нанобъектілерді құрылымдық ұйымдастыру принциптерін, наножүйелердегі, жұқа пленкалар құрылғыларындағы, беткі қабаттардағы өлшемдік әсерлердің ерекшеліктері мен көріністерін зерттеуге; наноматериалдарды зерттеуде физика – химиялық әдістерді қолдануға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Хемометрика

    Пәннің мақсаты биологиялық белсенді заттардың синтезі, қасиеттері және қолданылуы туралы білім жүйесін игеру болып табылады. Пән биологиялық молекулалардың организмдегі құрылымы мен физиологиялық рөлі бойынша жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, химиялық қасиеттері, жасанды интеллектті пайдалана отырып, фармацевтикалық, косметикалық, дәрілік препараттарды дайындау үшін эндемикалық шикізаттан оқшауланған биологиялық белсенді заттарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақаба судың талдауының физико-химиялық әдістері

    Пәннің мақсаты-Ағынды суларды физика-химиялық әдістермен зерттеу үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән ағынды сулардың негізгі ұғымдары мен жіктелуін, Ағынды суларды талдауда қолданылатын негізгі физика-химиялық талдау әдістерін: атомдық сіңіру және эмиссия, масс-спектроскопия, хроматография және т.б. зерттеуге, сынамаларды дайындау ерекшеліктері мен эксперимент техникасын, аналитикалық деректерді түсіндіру әдістерін игеруге бағытталған. талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық заттарды стандарттау және сертификаттау

    Пәннің мақсаты тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу кезінде Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын стандарттарды бақылау және қолдану бойынша білім жүйесін игеру болып табылады. Пән Химиялық өндіріс өнімдерін стандарттау, сертификаттау, нормативтік құжаттармен, техникалық шарттармен, Халықаралық, мемлекеттік стандарттармен, стандарттау және сертификаттау жөніндегі әртүрлі ұйымдармен танысу бойынша практикалық міндеттерді шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясының қалыптасу мәселелерін, ғылымның орны мен рөлін, ғылыми қызметтің принциптері мен әдістерін және ғылымды философиялық тұрғыдан дамыту модельдерін ашу.
  • Академиялық жазу тәжірибесін, шет тілін және жасанды интеллектті пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу қызметі, ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу үшін заманауи әдістерді, технологияларды және ресурстарды пайдалану.
  • Басқару қызметінің ерекшеліктерін, педагогикалық мәселелерді, жоғары мектепте және кәсіби қызметте білім алушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
  • Компьютерлік модельдеуді, ақпараттық - компьютерлік технологияларды, эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін және жасанды интеллектті қолдана отырып экспериментті жоспарлауды қолдана отырып, өндірістік химиялық процестердің теориялық модельдерін құру әдістерін қолдану.
  • Қазіргі заманғы педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оқытудың белсенді әдістерін және жасанды интеллектті қолдана отырып, жоғары мектепте химия әдістемесінің көмегімен білім беру процесін ұйымдастыру.
  • Пайда болған қатты қалдықты қайта өңдеу мақсатында сарқын сулардың құрамындағы зиянды заттардың физика-химиялық мониторингін пайдалану.
  • Электрондық микроскопия және рентгендік құрылымдық талдау әдістерімен аналитикалық сигналды анықтау үшін сәулеленудің талданатын затпен, сондай-ақ нанобөлшектермен әрекеттесуі арқылы алынған спектрлерді анықтау.
  • Теориялық негіздерді, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, аналитикалық және органикалық химияның мәселелерін шешу.
  • Жасанды интеллектті пайдалана отырып, өлшемдерді орындау әдістемесі (ӨОӘ) және нормативтік құжаттар бойынша алынатын металлургиялық өндірістердің өнімдерін сараптау, стандарттау және сертификаттау үшін Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын стандарттарды қолдану.
  • Химиялық қасиеттер мен технологияларды қолдана отырып биологиялық белсенді қосылыстарды синтездеу содан кейін алынған қосылыстарды хроматографиялық әдістермен анықтау
Top