Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05210 Табиғи-техногендік қауіпті-қатерлер в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Қазіргі геодинамиканың мәселелері

    Пәннің мақсаты қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың қауіпті табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі терең процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, геологиялық ортаға адамның әсерін, табиғи апаттар қаупін азайту шараларын жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісіy зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сейсмологияның қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, жаһандық мониторинг және сейсмикалық құбылыстарды болжау үшін сейсмологияның өзекті мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: ағымдағы зерттеулер және қазіргі заманғы міндеттер: климаттың өзгеруінің сейсмикалық белсенділікке әсерін, сейсмикалық мәліметтерді талдаудағы жасанды интеллект пен машиналық оқытудың рөлін, сонымен қатар қалалық ортадағы сейсмикалық қауіптерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экологиялық-геоморфологиялық жүйесінің әдіснамалық аспектілері

    Пәннің мақсаты:сформировать способность выявлять роль рельефа между природой и хозяйственной деятельностью человека для прогнозирования его последствий и современного состояния природной среды. Дисциплдина изучает: характеристику рельефа и рельефообразующих процессов, происхождение, возраст, внутренняя и внешняя среда их становления и развития, оценка и прогноз развития рельефа и рельефообразующих процессов и др.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық және жергілікті табиғи-техногендік жүйелер

    Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи-техногендік жүйелердің қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты:қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, адамның геологиялық ортаға әсерін, табиғи апаттар қаупін төмендету бойынша шараларды жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны басқаруды оңтайландырудың негізгі бағыттары

    Пәннің мақсаты: табиғи ресурстардың мемлекеттік мониторингін жүргізу және қоршаған ортаны ұтымды пайдалану принциптерін анықтау үшін аймақтық табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетті талдау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғатты пайдалану тарихын зерттейді; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; ресурстар циклі; Қазақстанның табиғи ресурстарының жалпы жағдайы; қоршаған ортаны ұтымды басқару принциптері; ресурстар үшін алымдарды қалыптастыру принциптері; табиғи ресурстарды бақылау және басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрологиялық-климаттық жүйелердегі экологиялық қауіп-қатердің қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты: антропогендік әрекетке байланысты гидроклиматтық жүйелер бойынша ғылыми зерттеулердің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Пән гидроклиматтық жүйенің ғаламдық мәселелерін, экстремалды ауа райы жағдайларын, климаттың су ресурстарына әсерін, бейімделуді жоспарлау, қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеу, мониторинг, климаттық тәуекелдерді болжау және бағалау, су ресурстарын басқару, әлеуметтік мәселелерді шешуін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық өзгерістер және географиялық болжам

    Пәннің мақсаты: жалпы әлемде болып жатқан жаһандық өзгерістерді негіздеу, оның салдарын және оларды шешу жолдарын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән климаттың өзгеруінің себептері, салдары және оларды шешу жолдары туралы жалпы түсініктерді; дүниедегі өткен, қазіргі және болашақ өзгерістердің физикалық табиғаты; жақын және ұзақ мерзімді перспективаға болжамдық модельдерді құрастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Казақстанның табиғи-техногендік жүйлердің экологиялық қауіп-қатерлерін картографиялау

    Пәннің мақсаты: аймақтық, ғылыми және қолданбалы жобаларда картографиялық аспектілерді жүзеге асыру үшін инновациялық технологияларды қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән Қазақстанның геожүйесінде туындайтын экологиялық тәуекелдерді картаға түсіру әдістерін, олардың пайда болу факторларын, ГАЖ модельдеудің инновациялық технологияларын қолдануды, қашықтықтан зондтау деректерін өңдеуді, ПТС дамыту болжамын әзірлеуді, бағалауды, бағалауды, инновациялық технологияларды қолдануды, мониторинг және ПТС зерттеудің картографиялық қорын құруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи-техногендік процестерді жүйелік талдау

    Пәннің мақсаты: табиғи-техногендік жүйелердің құрылымын талдаудың әдіснамасын, теориялық түсініктерін олардың даму заңдылықтары мен қалыптасу факторларын анықтау үшін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Пән геожүйелік құрылымдарды талдаудың негізгі түсініктерін, геожүйелердің кеңістік құрылымдарының геометриясын қалыптастырудағы географиялық факторларды; геожүйелердің канондық математикалық модельдері; динамиканы зерттеуде геожүйелердің морфологиялық құрылымдарын талдауды қолдану табиғи орта және тәуекелді бағалауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғи-техногендік қауіп-қатерлерді басқару

    Пәннің мақсаты - басқару жүйесін әзірлеу үшін техносфера процестері мен объектілерінің тәуекелдерін бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курс жүйелік талдау негіздерін, тәуекелдерді және үдерістерді моделдеуді, жүйелерді әзірлеуді және енгізуді зерттейді. басқару; бағдарламалық талдау, бағалау және тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ететін өнімдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аумақтық даму және агломерацияны басқару мәселелері

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік және экологиялық қауіп-қатерлерді талқылау негізінде аумақтарды басқару және дамыту мәселелерін шешу үшін қалалық агломерацияларды кеңістіктік талдау қабілеттерін қалыптастыру. . Пән қала аумақтарының аумақтық дамуын және делимитация әдістерін, үлкен деректер мен геоақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін; қаланың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін талдау агломерациялар, қазіргі кезеңдегі агломерациялардың қалыптасуы, дамуы және басқару ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғи-техногендік жүйелерді экологиялық болжау

    Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның ластануымен күресу бағытын анықтау, жағымсыз экологиялық зардаптарды барынша азайту үшін өндірісті жетілдіру, табиғатты пайдалануды ұтымды ету қабілетін тұжырымдау. Курс табиғи ортада ластаушы заттардың шоғырлану механизмдерін, олардың пайда болу ерекшеліктерін, оларға техногендік факторлардың әсерін, табиғи-экономикалық процестердің әсерін, экологиялық болжау принциптерін, болжамдық есептерді шешу жолдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғи және техногендік жүйелерді жүйелік талдауын геоақпараттық қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты – геоақпараттық негізді қолдану үшін табиғи және техногендік жүйелер арасындағы байланыстардың әртүрлі түрлерін анықтауды және оларды біртұтас теориялық суретке келтіруді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ландшафттардың бұзылу себептерін, табиғи-техногендік жүйелердің қалыптасуын, жүйелік тәсілдің мәнін, қоршаған ортаға әсер ету көздерін анықтауды, табиғи-техникалық жүйені зерттеу әдістерін, ықтималдық-статистикалық тәсілді, модельдеу және картаға түсіруді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайды болжау

    Пәннің мақсаты: төтенше жағдайларда, әскери іс-қимылдар кезінде немесе осы әрекеттердің нәтижесінде қауіп төнген және қауіп төнген жағдайда шебер және барабар іс-әрекеттерге дайындықты арттыру қабілеттерін қалыптастыру. Пән басқару қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздерін зерттейді; адамдарға және қоршаған ортаға рұқсат етілген теріс әсерлердің нормативтік деңгейлері; қоршаған ортадағы қауіптердің адамға әсер ету механизмдері; қауіпті, аса қауіпті аймақтар, рұқсат етілген қауіп аймақтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғи-техногендік жүйелердің жағдайы мен тұрақтылығын бағалау

    Пәннің мақсаты: табиғи және техногендік қатерлердің әртүрлі кезінде экожүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жағадайы мен тұрақтылығын бағалау әдістерін қолдану қабылеттерін қалыптастыру. Пән экожүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жағдайын бағалаудың теориялық негіздерін және қолданыстағы әдістерін; адамның табиғи процестерге араласуының жағымсыз салдарынан залалды анықтау; аумақты және оның ресурстарын экономикалық пайдаланудың оңтайлы нұсқасын таңдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғи-техногендік жүйелерді бақылау және бағалау

    Пәннің мақсаты – жоспарлауды негіздеу және экологиялық болжамдарды нақтылау кезінде олардың жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу үшін табиғи ресурстар мониторингінің негізгі ережелерін тұжырымдау. Курс мониторингтің принциптерін және оның қоршаған ортаның сапасын бағалаудағы орнын, мониторингтің мақсатын және оның түрлерінің жіктелуін; табиғи және техногендік жүйелердің жағдайын бақылау, бағалау және бақылау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер мен практикада пайдалану үшін табиғи ресурстарды оңтайландыру, тиімді пайдалану және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша замануи теориялық білімдер мен негізгі нормативтік және әдістемелік материалдарды түсіндіру.
  • Заманауи әдістер мен технологиялар арқылы инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстарды аумақтық зерттеу бойынша картографиялау және болжау үшін ғылыми зерттеулерді жоспарлау.
  • Табиғи-техногендік процестердің қазіргі проблемаларын шешудегі отандық және шетелдік озық тәжірибе мен ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемесін пайдалана отырып, инженерлік-геологиялық ақпаратты және басқа да материалдарды өңдеу және талдау процестерін басқару
  • Жиналған деректерді талдау және геоэкология мен геодинамиканың қазіргі әдіснамасын және нормативтік актілер пайдалана отырып, табиғатты қорғау объектілерінің технологиялық режимдерінің сақталуын бақылау.
  • Пәнаралық әдістемелер, табиғи-техногендік жүйелер мен инновациялық технологияларды жүйелік талдау арқылы, қоршаған ортаның жағдайын бақылау.
  • Мемлекеттік басқару органдар мен экологиялық құрылымдар үшін жасанды интеллект және заманауи IT-технологиялар мен компьютерлік графиканы қолдану бойынша инновациялық ғылыми жобаларды әзірлеу.
  • Бағалау және басқару шешімдерін қабылдау үшін шекаралас елдермен ынтымақтастық шеңберінде қоршаған ортаның мониторингілеу және бағалау және олардың алмасуы бойынша талдау қызметтерінің жұмысын үйлестіру және ұйымдастыру.
  • Ғылыми жобаларға қатысу және ғылыми зерттеу әдіснамасы мен қоршаған ортаны қорғау ережелерін білу негізінде ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеу.
  • Жүйелік талдау, интеграция механизмдері және принциптері және заманауи цифрлық технологиялары негізінде пәндік саладағы білім мен психологиялық-педагогикалық білімдер интеграциясын қамтамасыз ету.
  • Педагогикалық менеджмент, жасына байданысты психологиясы, жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету стратегиялары мен тетіктері негізінде академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтай отырып, білім беру ортасы мен ұйымдастырушылық мәдениетті қолдау және дамыту.
Top