Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06104 Компьютерлік ғылымдар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Компьютерлік ғылымға кіріспе

    Пәннің мақсаты: Компьютерлік ғылымдар саласымен және бағдарламалау негіздерімен таныстыру. Әртүрлі іргелі тақырыптар қарастырылады және осы тақырыптарды көрсету үшін C++ тілін пайдаланады. Білімдер: бағдарламалық қамтамасыз етудің даму тарихы, C++ деректер типтері, операторлар, басқару операторлары, көрсеткіштер, жолдар, файлды енгізу/шығару және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дискретті математика

    Дискретті типтегі есептерді шешу қабілетін қалыптастыру. Бұл курс жиындарды және олармен қарым-қатынас пен операцияларды қарастырады. Сондай-ақ, біз сандар теориясы мен комбинаторика элементтерін, рекурсивті қатынастарды, функцияларды шығаратын қалдық теореманы, мультипликативті функцияларды, Диофант теңдеулерін, графикалық теория элементтерін және логикалық функцияларды енгіземіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымдары

    Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру; - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу; - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану; - алгоримтдердің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және геометрия

    Пәннің мақсаты: алгебралық теңдеулер теориясы, детерминанты матрицасы және негізгі қасиеттері, екінші ретті сызықтар мен беттерді алгебралық сипаттамасы, топтар, туралы бастапқы ақпаратты оқып үйрену. Білім: Анықтауыштарды есептеуге, САТЖ шешу және зерттеуге, векторлар жүйелерін сызықтық тәуелділікке зерттеуге, кері матрицаны есептеуге, арифметикалық кеңістіктің векторлар жүйесінің рангісі мен базасын табуға арналған Гаусс әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Объектілі-бағытталған программалау

    Курста жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінің негізгі конструкциялары оқытылады: мәліметтер типтері мен операциялары, құрылымдық бағдарламалаудың базалық конструкциялары, енгізу/шығаруды ұйымдастыру, функциялар, айнымалылардың түрлері; бағдарлама құрылымы, көрсеткіштер және адрестік арифметика. Пән құралдары: объектілі-бағытталған бағдарламалаудың принциптері мен қасиеттері, кластар, мұрагерлік, қол жетімділік атрибуттары, полиморфизм және оны іске асыру, функциялар мен кластардың шаблондары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын басқару жүйесі

    Пәннің мақсаты: ДҚБЖ ортасында таратылған деректер қорын өңдеу процесін оқып үйрену. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -деректерді манипуляциялау әдістерін, бағдарламалаларда деректерді валидациялау әдістерін қолдану; - деректер қоймасын жобалау; - деректер қоймасын орналастыру; -әртүрлі пәндік салаларда математикалық модельдеу есептерін шешу кезінде деректер базасын қолдану; -деректер қорының инфологиялық және датологиялық модельдерін әзірлеу; -деректер қорын жобалаудың және жобаларды басқарудың аспаптық құралдарымен жұмыс істеу. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік үлгілерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server сақтық көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру. Делдал-есептік деректермен және есептік жазбалармен жұмыс істеу. Сервер рөлдерімен және дерекқордың рөлдерімен жұмысістеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты: Жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен оларды шешудің әдістері, дифференциалдық теңдеулер теориясының қолданбалы есептерін математикалық модельдеу принциптері қарастырылады. Қарастырылатын негізгі тақырыптар: жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі түсініктері. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Коши есебі теоремасы. Сызықтық теңдеулер мен жүйелердің жалпы теориясы. Шешімнің құрылымы. Коэффициенттері тұрақты сызықтық теңдеулер және жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты: индуктивті қорытынды жасау арқылы компьютерлік жүйеге берілген ортада өзінің әрекетін өзгертуге мүмкіндік беретін теорияларды, әдістерді және алгоритмдерді әзірлеу. Білімділік: бақыланатын оқу және бақылаусыз оқыту. Зерттелетін арнайы модельдеу әдістеріне жасанды нейрондық желілер және тірек векторлық машиналар жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Бұл пәнде статфизика, кванттық механика және басқа да физикалық пәндерді меңгеру үшін алынған білімді қолдану таныстырылады. Негізгі дидактикалық бірліктер (бөлімдер): кездейсоқ оқиғалар алгебра, негізгі теоремалар; дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар, үлестіру заңдары; Үлкен сандар заңы, үлестіру параметрлерін нүктелік және аралық бағалау, корреляция, регрессиялық талдаукездейсоқ функциялар және олардың негізгі сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Параллельді есептеулер жүйелерінің архитектурасы

    Пәннің мақсаты: мультипроцессорлық және кластерлік есептеу жүйелерінің өнімділігін арттыру үшін ресурстарын конфигурациялау және басқару қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеу жүйелерінің классификациясы. Мультипроцессорлы жүйелер үшін өзара байланыстыру. Өзара байланыстыру желісін талдауы және метрикасы. Мультипроцессорлы жүйелер үшін есептеу модельдері. Мультипроцессорлардың жалпы жадысын классификациялау. Кэш когеренттілігінің негізгі әдістері. Анықтаманы қолданылғанкогеренттілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған талдау және жобалау

    Пәннің мақсаты: модульдік, икемді және қайта пайдаланылатын программалық қамтаманы құру үшін объектіге-бағытталған жобалаудың принциптері мен ұсыныстарын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Программалық қамтаманы өңдеу жобаларын басқару. Талаптарды, бизнес-үдерістерді және функциональды модельдеуді анықтау. Құрылымдық модельдеу. Мәліметтерді басқару деңгейін жобалау. Адам-және-компьютер өзара байланыс деңгейін жобалау. Физикалық архитектура деңгейін жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Пәннің мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру, студенттердің жергілікті желіні дамытуда білімдер мен дағдыларды игеру, мәселелерді шешу, іс жүзінде іске асыруға, күйін келтіруге және іске қосуға мүмкіндік беретін құралдарды практикалық қолдану. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады:. Желілік деңгейдің хаттамалары. Маршрутизаторлар. Маршрутизаторды конфигурациялау. IPv4 желілік адрестер. IPv6 желілік адрестер. Маска есептеу. TCP және UDP хаттамалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Программалық қамтаманы жобалау және құру

    Пәннің мақсаты – бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің өмірлік циклінің барлық кезеңдерін орындау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: - бағдарламалардың өмірлік циклін, бағдарламалық өнімдердің сапасын бағалау әдістерін, бағдарламалық жүйелерді әзірлеу технологияларын, CASE-құралдарын сипаттау; - Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және оны тексеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сөйлеуді өңдеу

    Пәннің мақсаты: Ауызекі сөйлеу тілін өңдеу және талдау әдістерімен танысу. Тақырыптарға сөзді тану, синтездеу және жетілдіру, студенттерді сөйлеуге негізделген қолданбаларды әзірлеуге жабдықтау кіреді. Сөйлеуді өңдеу жүйелерінің бірнеше компоненттерін енгізу бойынша практикалық тәжірибе беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйені басқару

    Пәннің мақсаты заманауи операциялық жүйелердің жұмысын ұйымдастыру саласындағы негізгі ұғымдарды, білімдер мен дағдыларды, атап айтқанда, көп қолданушы операциялық жүйелердегі есептеу ресурстарын басқарудың тиімді бағдарламалық жасақтамасын құру және пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: Бұл курс операциялық жүйелерде қолданылатын қауіпсіздік тұжырымдамалары мен процедураларына бағытталған. Студенттер операциялық жүйелерде бірегей жүзеге асырылатын қауіпсіздік тұжырымдамаларын зерттейді. Сонымен қатар, бұл курс операциялық жүйенің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін сынау кезінде практикалық тәсілді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Деректерді интеллектуалды талдау

    Пәннің мақсаты – әртүрлі көлемдегі және күрделіліктегі деректермен жұмыс істеу кезінде теориялық және практикалық білімдерді пайдалану қабілетін дамыту. Пән зерттелетін құбылысқа тән заңдылықтарды одан әрі анықтау үшін деректерді жинау, оларды өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бұлттық технологиялар

    Пәннің мақсаты: Бұлттық есептеулердің технологиясымен таныстыру. Жаңа АТ-инфрақұрылымның қалыптастыруында бұлтты есептеулерді пайдалану. Бұлттық қызмет құру үшін технологияларды дамыту, қолданыстағы бұлт қызметтерімен жұмыс істеуге. Осы курстың нәтижесінде студенттер бұлтты есептеу қалай пайдалану керектігін үйренеді. Олар бұлтты есептеулердің тапсырмаларын пайдалануға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектке кіріспе

    Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Есептеу әдістері

    Модульдің мақсаты: сандық есептерді шешу стратегиясының рационалды жүзеге асыруы; бейнелерді өңдеудегі әдістерді қолдану; концептуалды және қолданбалы бейнелерді пішіндеуді құрастыру; алынған пішіндердің құралдарды құрудың алгоритмдік өңдеу; базалық алгоритмдердің тәжірибесінде реттеу және жіберу; есептеу математикасының типтік есеп шығаруы үшін параллелді әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілді түсіну

    Пәннің мақсаты: Адам тілін түсіну үшін есептеу техникасын зерттеу. Чат-боттар мен аудармашылар сияқты қолданбаларды құру үшін семантиканы, синтаксисті және прагматикалық өңдеуді зерттеу. Тақырыпты модельдеуге, көңіл-күйді талдауға және мәтінді қорытындылауға арналған қосымшаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Веб қосымшаларды құру

    Пәннің мақсаты: индустриялық деңгейдегі веб-қосымшаларды әзірлеу үшін веб-құрастырудың және веб-программалаудың практикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Web-қосымшаларын проектілеу. ASP.NET. MasterPage-де өңдеу, динамикалық компоненттер. Деректер қорын проектілеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кескінді өңдеуге кіріспе

    Пәннің мақсаты: кескінді өңдеу мәселелерін және дизайн алгоритмдерін суретті өңдеу мәселелерін шешуге және дизайн ерекшеліктерін қанағаттандыруға түсіну және талдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - бейнелерді өңдеу, талдау және тану алгоритмдерін құрастыру; - бейнелерді өңдеудің, талдаудың және танудың математикалық және қолданбалы есептерін құрастыруды, талдауды, шешуді жүзеге асыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бұлтты қосымшаларды құру

    Пәннің мақсаты: бизнес-есептерді шешу үшін бұлтты қосымшаларды әзірлеу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Платформа қызмет ретінде (PaaS). Жад және деректер қоры. Реляциялық және NoSQL деректер қоры. Қосымшаларды әзірлеуді қолдау үшін басқа шешімдер. Микросервистер мен контейнерлер. Бұлт платформасы бар қосымшаларды әзірлеудің артықшылықтары. Қосымшалардың заманауи архитектурасын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • LAN және WAN жобалау

    Пәннің мақсаты: компьютерлік желілер және ақпаратты өңдеудің үлестірілген жүйелері бойынша жалпыланған техникалық шешімдерді әзірлеу, бөлінген компьютерлік жүйелердің жұмысын аппараттық-программалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету мәселелерін шешу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пакеттік деректерді жіберу. Құрылғылардың физикалық адресі. Ethernet, WiFi. Трансляциялау және маршрутизациялау. PAN, LAN, CAN, MAN, WAN.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Параллельді программалау

    Пәннің мақсаты: көп ядролы процессорлар мен кластерлік жүйелер үшін әртүрлі программалау модельдерінде параллельді программаларды құру қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеу жүйелерінің құрылу принциптері. Параллел есептеулерді модельдеу және талдау. Параллель алгоритмдер және бағдарламалар принциптері. Параллель бағдарламалар жүйесін әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Үлкен деректерді визуализациялау

    Пәннің мақсаты әртүрлі пәндік салалардағы деректерді талдауға арналған құралдарды, үлкен деректерді визуализациялау қосымшаларын жасау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде: - деректерді визуализациялау қосымшаларын сәтті жобалау және әзірлеу үшін бағалау әдістерін қолдану; - қолжетімді технологияларды және/немесе визуализация құралдарын пайдалана отырып, деректерді визуализациялау қосымшаларын жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: Жасанды интеллект саласындағы соңғы жаңалықтармен танысу. AI алгоритмдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Негізгі ұғымдарға жасанды нейрондық желілер, тереңдетіп оқыту және күшейтетін оқыту кіреді. Табиғи тілді өңдеу, машиналық көру, автоматтандыру әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Деректерді визуализациялау және талдау

    Пәннің мақсаты: Көрнекі бейнелеу әдістерін қолдана отырып, деректерді әрекет ететін түсініктерге айналдыру өнерін меңгеру. Деректерді тиімді талдау және жеткізу және деректерді визуализациялауда әлеуетті зерттеу тақырыптарын анықтау үшін құралдар мен әдістерді пайдалануды үйрену, өйткені ол үлкен масштабты үлкен деректер жүйелеріне қатысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мультиагентті бағдарламалау

    Пәннің мақсаты: агентті бағытталған әдістерді қолдау арқылы жүйеледі жобалу және талдаудың негізгі ерекшеліктерін үйреу. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Агенттер теориясының негізгі түсініктері. Таратылған есептерді шешудың заманауи тәсілдері. Агенттедің жалпы классификациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Параллельді және үлестірілген есептеулер

    Пәннің мақсаты: ресурстарды көп қажет ететін есептеуіш есептерді шешуде параллельді және үлестірілген есептеулердің әдістері мен құралдарын таңдау және білікті қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Қарасытырылатын мәселелер: параллельді жүйелер(жабдықтар). Параллельді программалау модельдері. Өнімділікті талдау және баптау. Көп нүктелі программалау(OpenMP). Таратылған адрестік кеңістіктің архитектурасы. Хабарламаларды жіберу интерфейсі(MPI). GPU Arcthitures and Programming(CUDA). Үлестірілген программалау(MapReduce).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Терең оқыту

    Пәннің мақсаты: Нейрондық желілер, оқыту әдістері және олардың көру, сөйлеу және күрделі шешімдер қабылдау сияқты салаларда қолдануы сияқты терең білім беру архитектурасына ену. Машинамен оқыту мәселелері үшін терең оқыту үлгілерін жобалау және орналастыру мүмкіндігін беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық қауіпсіздік және оны қамтамасыз ету деңгейлері. Компьютерлік вирустар және олардан қорғау. Есептеу желілерінің ақпараттық қауіпсіздігі. Интернетті пайдалану кезіндегі ақпараттық қауіпсіздік. "Ақпараттық қауіпсіздікті" қамтамасыз ету тетіктері. Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалық қамтама архитектурасы

    Пәннің мақсаты: Бағдарламалық жүйелерді жобалау мен құрылымдаудың негізгі принциптерін зерттеу. Архитектуралық стильдерді, дизайн үлгілерін және бағдарламалық жасақтама сәулетінде масштабталатын, қолдау көрсетілетін бағдарламалық құралды, негіздемелерді және архитектуралық білімді басқаруды жасау үшін ең жақсы тәжірибелерді үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі және UI дизайны

    Пәннің мақсаты: HCI доменіндегі іргелі теориялар мен әдістемелерді сипаттау және қолдану және тиімді, қолдануға болатын компьютерлік интерфейстерді жобалау, енгізу және бағалау. Қарасытырылатын мәселелер: Адам-компьютер өзара әрекетесуінің парадигмалары. Заманау интерфейстердегі графикалық көрсетумен техникалық және психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Терең оқыту арқылы табиғи тілді өңдеу

    Пәннің мақсаты: студенттерге NLP және басқа салаларда ағымдағы және болашақ Deep Learning үлгілерін түсіну, өзгерту және қолдану қабілетін алуға мүмкіндік беру. Білімдер: машиналық оқыту, тереңдетіп оқыту, табиғи тілді өңдеу, сезімді талдау, мүмкіндіктер, логистикалық регрессия

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бекітіп оқыту

    Пәннің мақсаты: Бұл пән агенттер ортамен әрекеттесу арқылы шешім қабылдауды үйренетін күшейтілген оқытудың (RL) динамикалық өрісін ұсынады. Студенттер негізгі ұғымдары, алгоритмдерді, және Q-learning және саясат градиенттері сияқты RL қолданбаларын ойындарында, робототехникада және т.б. практикалық сценарийлермен зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биоинформатика

    Пәннің мақсаты медициналық физика саласындағы ғылыми зерттеулер үшін компьютерлік технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру және биологиялық деректерді түсіну үшін қажетті негізгі әдістер мен бағдарламалық құралдарды білу, биологиялық объектілерді модельдеу әдістерімен және күрделі биологиялық жүйелер мен процестердің модельдерін жасау кезінде қолданылатын әртүрлі тәсілдермен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Параллельді есептеулерді қолдану

    Пәннің мақсаты: Курс қолдануға болатын параллельді платформалар мен бағдарламалау үлгілеріне шолу жасайды, негізінен ортақ жадты бағдарламалау (OpenMP), хабарламаны жіберу (MPI) және деректерді параллельді бағдарламалау (CUDA, OpenCL). Параллелдеу әдістемесі өнімділік зерттеулерімен аяқталады және белгілі бір мәселеге қолданылады. Практикалық аспектілерге және іске асыруға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Графикалық процессорларды бағдарламалау

    Пәннің мақсаты: арнайы есептеуіш құрылғыларда әртүрлі сандық модельдер мен алгоритмдерді тиімді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Графикалық жылдамдатқыштарды тиімді программалау. GPU үшін программаларды құру құралдары және кітапханаларға шолу жасау. Графикалық тездеткіштер үшін ретке келтіру құрылғысы және программаларды үйлестіру. Жады иерархиясымен тиімді жұмыс. AMD графикалық жылдамдатқыштардың архитектурасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Программалық қамтаманы тестілеу және верификациялау

    Пәннің мақсаты: дұрыс және бас тартуға төзімді программалық жүйелерді құру үшін программалық қамтаманы тестілеу және верификациялау процестерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пәнге кіріспе. Тізбектелген жүйелерді модельдеуді ауысатын жүйелермен белгі ретінде (Крипке) қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры қосымшаларын құру

    Пәннің мақсаты: ірі масштабты жобаларға деректер қорының қосымшаларын жобалау және әзірлеу әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік модельдерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server резервті көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Цифрлық кескінді параллельді өңдеу

    Пәннің мақсаты: бұл пән цифрлық кескіндерді өңдеу контекстінде үлкен мәліметтерді өңдеуде кластерлерді пайдаланудың мақсаттылығын сипаттайды. Параллельді есептеу технологиясының сипаттамасы және оның әртүрлі салаларда қолданылуы, кескін шуының анықтамасы және кейбір шуды жою алгоритмдеріне қысқаша шолу жасалынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік көру үшін терең оқыту

    Пәннің мақсаты: Бұл курс компьютерлік көру саласында терең оқытуды қолдануға бағытталған. Курстың бірінші жартысы кескінді өңдеу және машиналық оқытудың әртүрлі концепцияларының үстіне құрылған терең оқыту негіздерін тұжырымдайды. Екінші жартысы генеративті үлгілер, қайталанатын үлгілер және тереңдетілген оқыту үлгілері сияқты компьютерлік көрудегі терең оқытудың әртүрлі дәмін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Генеративті жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: Бұл курс NLP үшін Deep Learning жұмысын қамтамасыз ететін механизмдерді, соның ішінде GPT, BERT және T5 сияқты ең соңғы Transformers және үлкен тіл үлгілерін егжей-тегжейлі таныстырады. Ол сондай-ақ нөлдік және аз түсірумен оқыту үшін шақыруларды, сондай-ақ GPT-4 сияқты мультимодальды мәтіндік кескін үлгілерін пайдалануды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Компьютерлік ғылым саласындағы есептерді сипаттау, талдау және шешу үшін математика негіздерін білу мен түсінуді көрсету. Нақты есептерге, олардың сипаттамалары мен қолданылатын есептеу құралдарын ескере отырып оңтайлы алгоритмдерді қолдану.
  • ЖИ туралы негізгі ұғымдарды, соның ішінде машиналық оқыту алгоритмдерін, нейрондық желілерді және табиғи тілді өңдеуді түсіну. ЖИ қолданбаларын әзірлеуде, проблемаларды шешуде және этикалық көзқарастарда практикалық дағдыларды дамыту, ЖИ зерттеулеріндегі, инженериядағы және инновациялардағы рөлдерге дайындау.
  • Жобаларды жүзеге асыру барысында заманауи программалық тілдердің көмегімен программалық қамтамасыз етуді жобалаудың, әзірлеудің, тестілеудің және верификациялаудың негізгі принциптерін таңдау және қолдану.
  • Қолданушы интерфейсіне, қосымшаның аппараттық және программалық қамтамасыз етуіне қойылатын негізгі шарттарға кешенді талдау жасау.
  • Операциялық жүйелер мен компьютерлік желілерді құру принциптерін білу және осы білімді бағдарламаларды жасау кезінде қолдана білу.
  • Икемді әдіснамалар мен желілік қауіпсіздік қағидалар негізінде эргономикалық пайдаланушы интерфейсі бар веб- және мобильді қосымшаларды әзірлеу.
  • Көп мөлшерлі ресурстарды қажет ететін есептерді шешу үшін параллель және үлестірілген есептеу технологияларын қолдану.
  • Нақты есептерді шешу үшін жасанды интеллект тәсілдері мен үлкен мәліметтерді талдау және өңдеу әдістерін қолдану.
  • Жаңа технологияларды қолданыста бар қосымшалармен біріктіру үшін инновациялық шешімдерді әзірлеу немесе жаңа шешімдерді құру.
  • Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, этникалық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өз қызметін, команданың қызметін сын тұрғысынан бағалау. Ұымды қаржылық мінез-құлықты дамыту, қаржылық процестерді сыни тұрғыдан бағалау және қаржылық құралдар мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, тұтынушылар ретінде өз құқықтарын қорғау.
Top