Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01102 Педагогикалық өлшемдер в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру сапасын бағалау жүйесінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Бағалау әрекеттерін сүйемелдеудің ақпараттық жүйелері
Академиялық жазылым
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Білім сапасын бағалаудағы тест теориялары мен әдістері
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Оқыту нәтижелерін бағалау құралдарын жобалау, әзірлеу және валидациялау
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Білім берудегі диагностикалық құралдарды әзірлеу
Білім беру ұйымдарындағы сапаны бағалаудың ішкі жүйелері
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары
Жоғары мектеп педагогикасын оқытудың әдіснамасы мен технологиялары
Ұлттық емтихандар мен мониторингтерді, халықаралық салыстырмалы зерттеулерді ұйымдастыру ерекшеліктері
Ғылым тарихы мен философиясы
Педагогикалық тестілеудің математикалық негіздері
Білім сапасын бағалаудағы халықаралық салыстырмалы зерттеулер
Шетел тілі (кәсіби)
Бағалау іс-шараларының нәтижелерін интерпретациялау әдістері
Білім беру жетістіктерін бағалау әдістері мен технологияларын дамытудың перспективалық бағыттары
Білім беру жетістіктерін бағалау әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Білім беру сапасын басқаруда бағалау нәтижелерін пайдалану
Тест тапсырмаларының сапасын талдауға арналған қолданбалы бағдарламалар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып: зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Педагогикалық өлшеу теориясы мен практикасының қазіргі заманғы проблемаларын, білім беру сапасын сыртқы және ішкі бағалаудың қазіргі (қолданыстағы) құралдарының функционалдық ерекшеліктерін талдайды.
- Білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау құралдарын жобалап, тапсырмалар әзірлейді.
- Жоғары оқу орындары мен мектептерде білім беру сапасын бағалаудың цифрлық технологияларын пайдаланады.
- Білім сапасын басқару үшін бағалаудың интерпретацияланған нәтижелерін пайдаланады.
- Бағалау іс-шараларын (емтихандар, мониторингтер, ағымдағы бағалау) ұйымдастырып өткізеді.
- Білім сапасын бағалауда халықаралық салыстырмалы зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады
- Білім беру жетістіктерін бағалау әдістері мен технологияларын дамытудың перспективалық бағыттарын талдайды