8D06101 Компьютерлік ғылымдар в Astana IT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім алушыда ғылыми-зерттеу жұмысының, ғылыми-педагогикалық қызметтің, теориялық және эксперименттік зерттеулерді жоспарлау мен іске асырудың, ғылыми проблемаларды айқындаудың және оларды шешу әдістерін тұжырымдаудың құзыреттерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Astana IT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жобаларды басқарудың икемді тәжірибелері
Пән ғылыми-зерттеу процесі емес, нәтижеге баса назар аудара отырып, ғылыми жұмыс контекстінде экстремалды даму (экстремалды даму) және Scrum әдістерін қолданудың тұжырымдамалық негіздері мен мысалдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба
Пән академиялық жазудың негізгі ережелері мен практикасын қарастырады, оның ішінде: ғылыми баяндаудың терминологиясы мен стилі, халықаралық ғылыми қоғамдастықта қабылданған ғылыми мақалалар мен монографияларға арналған материалдарды ұсыну тәртібі, рейтингтік басылымдарда мақалалар мен очерктерді жариялаудың негізгі кезеңдері, ғылыми және техникалық жауаптардың құрылымы, оларды жазудың ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән жаңа идеялар мен білімді қалыптастыру принциптеріне баса назар аудара отырып, компьютерлік және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі парадигмаларын (онтологиясын) қарастырады. Зерттеу онтологиясының синтезі негізінде студент теориялық және практикалық зерттеулердің принциптерін түсінеді, зерттеу жоспарларын құру мысалдарын қарастырады және тиісті құралдарды таңдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Модельдер верификациясы
Пән білім алушыларды модель қасиеттерін формальды верификациялау ұғымымен, оның принциптерімен және құралдарымен таныстырады. Бұл құралды ғылыми зерттеулерде қолдану мүмкіндігі мен реттілігіне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту
Пән білім алушыларды білім саласымен таныстырады – Машиналық оқыту және деректерді талдау: алгоритмдер мен модельдердің негізгі сыныптары, оларды қолдану мәселелері мен болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдерді сипаттау және талдау
Пән білім алушыларды алгоритмдерді формализациялаудың, оларды қалың жұртшылыққа графикалық ұсынудың және олардың қасиеттерін талдаудың (дәлелдеудің) негізгі тәсілдерімен және құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистикалық модельдеу
Статистикалық модельді және оның өлшемдерін құру процесі, ең кіші квадраттар әдісі, түзетілген ең кіші квадраттар әдісі, өндірістік стохастикалық шекаралық талдау моделі, шығындарды стохастикалық шекаралық талдау моделі және стохастикалық қашықтық метрикасының моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелер мен процестерді модельдеу құралдары
Пән студенттерді процестер мен жүйелерді модельдеу, сондай-ақ олардың қасиеттері мен мінез-құлық сипаттамаларын бағалау үшін қолданылатын компьютерлік ғылымның негізгі құралдарымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушы сәтті аяқтағаннан кейін алгоритмдерді, есептеу модельдерін және компьютерлік бағдарламаларды формализациялау, олардың қасиеттерін талдау; нәтижелерді ғылыми қоғамдастыққа ұсыну үшін ресми үлгіні пайдалану.
- Білім алушы оқуды сәтті аяқтағаннан кейін ғылыми есептерді, ғылыми-техникалық құжаттамаларды құрастырып, ресімдей алады, рейтингтік басылымдарда мақалалар жаза алады; диссертация жазу немесе мақаланы жариялау барысында ғылыми жетекшімен, рецензентпен және журналдың редакторымен өзара әрекеттесу.
- Білім алушы сәтті аяқтағаннан кейін жүйелердің, құбылыстардың және процестердің құрылымын сипаттайтын тұжырымдамалық диаграммаларды құра алады; күрделі идеяларды әлемдік ғылыми қауымдастықта жалпы қабылданған тілде түсіндіру.
- Сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы ғылымдар тоғысында ғылыми зерттеулерді жүзеге асырудың сәйкес тәсілін синтездей алады және (немесе) таңдай алады; деректерді өңдеу және интерпретациялау әдістерін таңдау және қолдану; белгісіздік жағдайында қолданбалы есептерді қою және шешу; жаңа, күрделі идеялар мен білімді тудыру.
- Білім алушы сәтті аяқтағаннан кейін аналитикалық есептердің әртүрлі кластарының қасиеттерін сыни тұрғыдан талдай алады және нәтижелерді тексеру және интерпретациялау аспектілерін ескере отырып, оларды шешу әдісін негізді түрде синтездей алады.
- Сәтті аяқтағаннан кейін студент жобалық тәсілді ғылымда қолдана алады; Agile манифестіне сәйкес ресурстарды бөлу және жұмысты ұйымдастыру; тәуекелдерді талдау және икемді көзқарас қағидаттары негізінде мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу.
- Оқуды сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы жобаға бағытталған, студентке бағытталған оқыту әдісін қолданады, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады және студенттердің үлкен аудиториясымен жұмыс істеу кезінде сенімділік береді.
Ұқсас БББ
8D06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Астана халықаралық университеті
8D06101 Интеллектуалдық жүйелер
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
8D06101 Бағдарламалық инженерия
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
8D06101 Информатика, есептеу техникасы және басқару
Қазақстан-Британ техникалық университеті
8D06101 Информатика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
8D06101 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D06101 Ақпаратық жүйелер (сала бойынша)
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
8D06101 Информатика, есептегіш техника және басқару
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
8D06101 Software Engineering
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
8D06101 Үлкен деректер аналитикасы
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті