Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01602 Тарих в ABU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты PhD докторантурасының білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары оқу орындарында оқытушылық, зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруға, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық проблемаларды шешуге қабілетті тарих саласындағы ғылыми-педагогикалық бағыттағы мамандарды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D016 Тарих педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    "Ғылыми зерттеу әдістері" пәні ғылымның теориялық мәселелері мен зерттеу әдістеріне ерекше назар аудара отырып, тарихи даму заңдылықтарын және оны анықтау әдістерін зерттейді. Тарихи білім (талдау), қорыту, индукция, дедукция, ұқсастық, ғылыми таным саласында кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті теориялық және практикалық білім, іскерлік дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Бұл курстың мақсаты-кәсіби тақырыптағы мәтіндерді аналитикалық өңдеу мен талдаудың негізгі мақсаттарын түсіну. Мәтінді талдау әдістемесін және анықтамалық, арнайы әдебиеттер мен компьютерлік желілерде ақпаратты іздеудің әртүрлі әдістерін, ғылыми, ғылыми-техникалық және танымал ғылыми мәтіндердің стильдік талдауын зерттеуге назар аударылады. Академиялық жанрлардың теориялық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқытудағы әдістемелік және әдіснамалық мәселелер: тәжірибе және заманауи тәсілдері

    Пән қазіргі тарихи білім берудің заманауи теориялық-әдіснамалық негіздерін тереңірек зерттеуге бағытталған. Тарихты оқытудағы негізгі әдістемелік тәсілдерді, ғылыми-әдіснамалық негіздерді қамтиды және білім беру үдерісінде тарихи білімді іріктеу, құрылымдау және интерпретациялау мәселелерін зерттейді. Тарихты оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін талдауға, тарихи сана, мәдени жады және құндылықтық бағдарлардың білім беру тәжірибесіндегі рөліне ерекше назар аударылады. Тарихи білім беру мазмұнының трансформациясы жаһандану үдерістері, цифрландыру және пәнаралық білімдерді біріктіру ықпалымен талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алаш тарихы: тенденциялары мен зерттеу бағыттары

    Пәннің мақсаты- ХХ ғасырдың басындағы Алаш және Алаш-Орда тарихымен байланысты объективті тенденциялар мен зерттеу дәстүрлерін терең зерделеу. Пән ХХ ғасыр басындағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелерінің бірі – Алаш және Алаш-Орда тарихының дамуындағы объективті тенденциялар мен зерттеу дәстүрлерін ашады; мәселені нақты тарихи-тарихнамалық талдау объектісіне қалыптастыру процесін білдіреді; объективті теориялық-концептуалдық бағыттарды әзірлеу, нәтижесінде Алаш тарихын қамтуда соңғы зерттеулер мен әдістемелік құралдар игерілді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытушының цифрлық құзыреттілігі

    Пән білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін қазіргі заманғы оқытушыға қажетті кәсіби цифрлық дағдыларды қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. Цифрлық сауаттылықтың теориялық негіздерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын, цифрлық платформалар мен оқытудағы құралдарды пайдаланудың практикалық аспектілерін, сондай-ақ цифрлық этика, қауіпсіздік және педагогикалық дизайн мәселелерін қамтиды. Цифрлық ортада сыни ойлауды қалыптастыруға, цифрлық контентті, цифрлық ресурстар мен білім беру үдерісін басқару жүйелерін талдай білуге, іріктеуге және біріктіруге, сонымен қатар мультимедиялық және интерактивті білім беру материалдарын жасауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен әдіснамасы

    Пән әлемнің құрылымы, кеңістік, уақыт, қозғалыс және өзара әрекеттесу принциптері туралы жалпы идеяны қарастырады, қазіргі әлемде әр адам өз дәуірінің білім деңгейіне сәйкес әлемді түсінуі үшін қажетті негізгі білім болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи зерттеулердегі әдіснамалық жаңашылдық

    Пән ХХ ғасырдың екінші жартысы - XXI ғасырдың басындағы тарих ғылымындағы әдіснамалық бұрылыстардың шарттары мен салдарын қарастырады; тарихи танымның қазіргі проблемаларына инновациялық пәнаралық көзқарастар туралы түсінік қалыптастырады;тарих әдіснамасын тарихи білімнің негізі ретінде түсінуге мүмкіндік береді;ғылым әдіснамасының негізгі мәселелерін жүйелі түрде ашады және оның негізгі бөлімдерін - тарихи білім теориясы мен тарихи ойлау әдістері туралы ілімдерді ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық стандарттарға сәйкес педагогикалық қызметті жүзеге асыру, ғылым мен білімнің интеграциясын, инновациялық білім беру және цифрлық технологияларды ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, тарих саласында жаңа білімдерді генерациялау және кәсіби дамуға дайындықты көрсету.
  • Тарихи дереккөздердің ақпаратын талдау және қорыту, ғылыми зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану, зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру;
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі принциптерін тұжырымдау; зерттеу практикасында жүйелі әдіснаманы іске асыру дағдыларын тұжырымдау; ғылыми проблеманы қою және шешу; тарихи білімді объективті бағалау; тарихи білімді сыныптау; Тарихи тұжырымдамаларды бағалау критерийлерін айқындау; жүргізілетін ғылыми зерттеулерді олардың нәтижелілігі мен қолданылуы тұрғысынан талдау және бағалау;қазіргі заманғы инновациялық технологияларды енгізуге ықпал ету; зерттеудің қажетті әдістерін таңдау; ғылымның даму тарихы мен қазіргі заманғы жай-күйін қадағалау, ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі қағидаттарын тұжырымдау;Тарихи тұжырымдамалар практикасында тарихты зерделеудің тұжырымдамалық тәсілдерін жаңарту процесін талдау.
  • Зерттеу міндеттерін тұжырымдап, оларды шешу, теориялық және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу, алынған білімді тәжірибеде қолдану. Академиялық жазуды қоса алғанда, дербес ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру. Қазіргі заманның өзекті мәселелерін тарихи және гуманитарлық ғылымдардың әдістері арқылы талдау
  • Тарихи және білім беру ғылымында қолданылатын зерттеу саласын жүйелі түсіну, дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеруді көрсету; тарих-педагогикалық ғылым мәселелерін зерттеудегі жаңа тенденциялар мен бағыттарды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу; әріптестеріңізге және тарихшылардың ғылыми қауымына өз біліміңіз бен жетістіктеріңізді жеткізу; академиялық және кәсіби контексте қоғамның білімге негізделген әлеуметтік-мәдени дамуына ықпал ету.
  • Тарихи зерттеулердегі теориялық мәселелерді анықтау, қазіргі теориялық-әдіснамалық тұжырымдамаларды нақты ғылыми-тарихи мәселені шешуге бейімдеу, негізгі теориялық-әдіснамалық мектептер мен бағыттарды, модельдерді білу, нақты тарихи мәселелерді талдауда жалпы ғылыми принциптер мен таным әдістерін қолдану;
  • Қазіргі тарихи білім берудің жалпы тұжырымдамалары мен әдіснамалық мәселелерін талдау; оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың теориялық негіздерін меңгеру; білім алушылардың, соның ішінде цифрлық, негізгі құзыреттерінің қалыптасқандығын көрсету; ғылыми, практикалық, әдістемелік және ақпараттық міндеттерді шешуге дайындығын көрсету; тарихты оқытудың инновациялық үлгілерін жобалау мен жүзеге асыру қағидаттарын меңгеру.
Top