Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03107 Психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік психологиялық қызмет саласындағы практикаға жалпы кәсіптік және мамандандырылған білімді (соның ішінде инновациялық) синтездеуге және білім беру, бизнес, денсаулық сақтау, қызмет көрсету салаларында, әскери және мамандандырылған ұйымдарда, орталықтар мен қызметтерде қолданбалы қызметтің кең спектрін (психологиялық, консультациялық, оңалту және т.б.) жүзеге асыруға қабілетті білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: психологтың кәсіби қызметінің тұтас көрінісін қалыптастыру; студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласына байланысты негізгі мәселелер шеңберіне енгізу. Кәсіби қызметтің ерекшелігі туралы, психологиядағы кәсібилік туралы, оның кәсіби ерекшелігін түсіну, кәсіптің маңыздылығы, оның қазіргі әлемдегі орны мен мәртебесі туралы идеялар; мамандықты сәтті игеруге және кейіннен психолог лауазымында кәсіби дамуға ынталандыру түсініктер беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ми, психика және сана

    Мақсаты: психикалық процестер мен мидың қатынасы, негізгі психикалық процестердің психофизиологиясы және сана функциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән адам психикасының тарихи даму проблемасын, адамның рефлексия деңгейлерін, сананың пайда болуы мен дамуын, сана белгілері мен қасиеттерін, "психика" және "сана" ұғымдарының арақатынасын, қызмет пен сана бірлігінің принциптерін дәйекті түрде ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Мақсаты: психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялар, іргелі теориялар және психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру. Психикалық құбылыстардың пайда болуының, дамуының және болуының жалпы заңдылықтары; адам психикасының табиғаты, оның ерекшелігі, феноменологиясы мен динамикасы туралы фактілер мен түсініктер; негізгі психологиялық категориялар, олардың көріністері және тұтас психикалық қызметтегі қатынастар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде және ерлі-зайыптыларға, ата-аналарға және балаларға психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық жүйе ретінде отбасының теориясы мен әдіснамасы негізінде зерттеу, диагностика, кеңес беру, психотерапия, отбасындағы тұлғааралық қатынастарды түзету қабілетін қалыптастыру. Курс отбасылық қатынастардың қалыптасуы мен көрінуінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика және психологиялық зерттеулер жүргізу тәжірибесі

    Мақсаты: болашақ психологтың диагностикалық және зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән психологиялық диагностиканың әдістері мен әдістерін қолданудың теориясы мен тәжірибесімен таныстырады, оның ішінде: қолдану саласы, диагностикалық құралдардың мүмкіндіктері мен шектеулері, психологиялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін әдістер мен әдістер кешенін таңдау принциптері, зерттеу процедурасы, мәліметтерді өңдеу және түсіндіру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Мақсаты: онтогенездегі адамның психикалық даму проблемасын түсінуге дайындықты қалыптастыру. Онтогенез барысында адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтары; психикалық дамудың заңдылықтары мен детерминанттары; психикалық дамудың негізгі кезеңдері; адамның дамуына биологиялық және қоршаған орта процестерінің әсері туралы; онтогенетикалық дамудың әр кезеңіндегі тұлғаның жас-психологиялық ерекшеліктері туралы идеялар жүйесі беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитюдтер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Мақсаты: психологиялық білімнің тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен үрдістері, негізгі психологиялық парадигмалар туралы; психологияның негізгі бағыттары мен ғылыми мектептерінде бағдарлай білу туралы негізгі білім жүйесін қалыптастыру. Пән дамудың ішкі логикасы мен әлеуметтік-мәдени жағдайларға байланысты психологиялық ғылымның қалыптасуы мен даму жолдары туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Мақсаты: жалпы психологиялық білімді тереңдету; даралық жүйесі және оның психологиялық көріністері туралы ғылыми-психологиялық идеяларды қалыптастыру. Жеке айырмашылықтардың себептері мен көздері; психикалық және психофизиологиялық дамудың ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктері; танымдық және мотивациялық-еріктік саланың, өзін-өзі танудың, психомоториканың, қабілеттердің, мінездің, темпераменттің, функционалдық күйлердің, жеке қасиеттер мен екпіндердің жеке ерекшеліктері зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Тұлға теориялары

    Мақсаты: тұлға теориялары туралы негізгі білім жүйесін қалыптастыру; маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстінде тұлғаға әртүрлі көзқарастардың ерекшелігін көрсету; әртүрлі теорияларға догматикалық емес көзқарас қалыптастыру. Персонология классиктері жасаған тұтас тұлғаны теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі тәсілдері зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Эксперименталды психология

    Пәннің мақсаты: зерттеу әдіснамасы мен деректерді сандық бағалау және нәтижелерді сапалы түсіндіру әдістерін білу негізінде психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу, эмпирикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Психологияның негізгі эмпирикалық әдістері зерттеледі – бақылаудан бастап объективті психикалық көрсеткіштерді тіркеуді қамтитын күрделі көп деңгейлі эксперименттерге дейін; эксперименттік зерттеуді ұйымдастырудың заманауи әдістерінде нұсқаулар берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Мақсаты: клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсетуді қамтамасыз ететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес беру саласындағы құзыреттіліктің тұтас жүйесін қалыптастыру.Пән студенттерге психологиялық кеңес берудің теориясы, әдістері мен тәсілдері саласында жан-жақты дайындықты және консультативтік қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін жеке сипаттамаларын дамытуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды гендерлік талдау құзыреттілігін қалыптастыру, гендерлік тәсілдің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру.Пән гендерлік сипатқа және оның мазмұнына әртүрлі көзқарастарды; гендерлік идеяларды анықтайтын факторларды, гендерлік рөлдерді таңдауды, гендерлік сәйкестікті қалыптастыруды; гендерлік стереотиптердің ерекшеліктерін және олардың сана мен мінез-құлыққа әсерін; гендерлік психологиядағы диагностикалық әдістерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Мақсаты: медициналық психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері, оның негізгі категориялары, принциптері мен әдістерінің бірегейлігі туралы түсінік қалыптастыру. Психикалық және соматикалық бұзылуларға, дағдарыстық жағдайларға және дамудың бұзылуына заманауи психологиялық тәсілдері; әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуларындағы психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Стресс және денсаулық психологиясы

    Мақсаты: денсаулық психологиясы және стресске төзімділік саласындағы құзыреттерді қалыптастыру, психологиялық стресс көріністерін, халықтың денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігі төмендеген жағдайларды диагностикалау мен түзетудің практикалық дағдыларын дамыту. Тәртіп денсаулық пен стресс туралы түсініктер; стрессті жеңудің тетіктері мен тәсілдері; денсаулық жағдайына әсер ететін факторлар; психикалық және физикалық денсаулықты сақтаудың психологиялық мүмкіндіктері, стресске төзімділік қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология бойынша практикум

    Мақсаты: студенттердің патопсихологиялық құралдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру, әртүрлі профильдегі медициналық мекемелерде практикалық жұмыс істеу үшін психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың негіздерін білу. Пән жеке тұлғаны бірыңғай әлеуметтік-биологиялық құрылым ретінде көрсетеді, деонтологиямен тығыз байланысты көптеген ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға жүйелі көзқарасты дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: тәрбиелік іс-әрекет жағдайында жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені (интеллектуалдық, адамгершілік, эстетикалық, өндірістік және т.б.) сіңіру заңдылықтарын зерттеу арқылы педагогикалық психология саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім беру міндеттерін орындау тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын және оқытудың психологиялық аспектілерін жетілдіретін оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Саяси психология

    Мақсаты: саясат психологиясы саласындағы білім жүйесін және адамдар мен жағдайлардың жекелеген топтарын, ел мен Әлемнің қоғамдық-саяси өміріндегі психологиялық құбылыстарды саяси-психологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру. Саяси-психологиялық құбылыстар; саясаткердің жеке басының психологиялық ерекшеліктері және саяси қызметтің әртүрлі аспектілері; саяси көшбасшылық теориялары, билік пен қарама-қайшылық психологиясы; саяси әлеуметтену процестері; саяси сана және өзін-өзі тану қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Мақсаты: студенттерде құқықтық реттеудің объектісі және субъектісі ретінде адам мінез-құлқының заңдылықтары туралы негізгі психологиялық білім жүйесін қалыптастыру. Пән құқық қорғау және құқық бұзушылық іс-әрекеттегі жеке тұлға мінез-құлқының психологиялық заңдылықтарын зерделеуге; адам мен құқықтың әлеуметтік өзара іс-қимылы саласындағы қолданбалы психологиялық міндеттерді шешудің теориясы мен практикасына бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дағдарыстық психотерапия және суицидология

    Мақсаты: дағдарыстық психотерапия және суицидология саласындағы идеялар мен құзыреттерді интеграциялау. Қазіргі тұрғыдан алғанда, психологиялық көмектің осы бағыттарының теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелері жинақталған; суицидтік мінез-құлықты қалыптастыру тетіктері, жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайлары ашылады; оларды диагностикалаудың, алдын-алу мен түзетудің негізгі принциптері келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Мақсаты: әр түрлі этникалық қауымдастықтар өкілдерінің психикасының көрінісі мен жұмысының ерекшелігі туралы, нақты этникалық қауымдастықтар өкілдерінің ұлттық-психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудың факторлары мен көздері туралы білімнің тұтас жүйесін; этникалық стереотиптерді талдау және алдын-алу саласындағы, этносаралық өзара іс-қимылды жақсарту және тереңдету саласындағы психологиялық ағарту, ұлтаралық қақтығыстардың психопрофилактикасы боинша құзыреттіктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Психологиялық оңалту, психогигиена және психопрофилактика негіздері

    Мақсаты: адамдардың психикалық денсаулығын зерттеудің заманауи бағыттары тұралы, әртүрлі биопсихоәлеуметтік факторлардың әсеріне байланысты психиканың даму заңдылықтары боинша білім жүйесін; психикалық және психосоматикалық аурулардың алдын-алу, жедел психотравматикалық реакцияларды жеңілдету және балалар мен ересектердің психикалық денсаулығының бұзылу қаупі жағдайында психогигиеналық көмек көрсету құзыреттіліктерин қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Мақсаты: балалардың дамуындағы ауытқулар, психикалық дисонтогенездің нұсқалары, психикалық дамудың әртүрлі түрлерін анықтау, түзету және алдын-алу ерекшеліктері туралы жалпы идеяны қалыптастыру. Арнайы психологияның, дизонтогенез психологиясының негізгі теориялық мәселелері, сондай-ақ ерекше білім беру және өмірлік қажеттіліктері мен мүмкіндіктері бар адамдармен жұмыс істеу стратегиялары мен тактикасы зерденеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнес, маркетинг және жарнама психологиясы

    Мақсаты: бизнес, маркетинг және жарнама салаларында психологиялық қызметті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бизнес, маркетинг және жарнаманың құрылымы, мазмұны және әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы; ұйымдағы адам факторының әртүрлі аспектілерін ескере отырып, маркетингтік және бизнес-коммуникациялар туралы білімді біріктіреді; осы салаларда практикалық міндеттерді шешу үшін психологиялық әдістерді қолдануға бағыттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • HR

    Мақсаты: адами ресурстар жөніндегі HR-маман еңбегінің ерекшеліктерімен танысу негізінде адами ресурстарды басқару және дамыту саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру; адами ресурстарды басқару тәсілдерін ұғынуға жәрдемдесу; персоналмен жұмыс істеудің негізгі технологияларына оқыту.Пән адам ресурстарымен жұмыс жасаудағы практикалық мәселелерді мағыналы өздігінен қоюға және шешуге дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Коучинг психологиясы

    Мақсаты: адамдармен психологиялық жұмыс әдісі ретінде коучинг туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінің тәжірибесіне коуч-құралдарды енгізу үшін коуч дағдыларын игеру.Пән коучинг саласындағы негізгі ұғымдар мен теориялармен таныстырады, коучинг элементтерін (құралдар, технологиялар, әдістер, дүниетаным) практикалық меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, топтық интерактивті психологиялық жұмысты ұйымдастыру саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән практикалық психологиялық жұмыстың тиімді формаларын қолдануға, жеке адамға, топқа әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету үшін оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті және жаппай білім берудегі психологиялық қызмет

    Мақсаты: оқу орындарының психологиялық қызметінің құрамында, оның ішінде инклюзивті практика жағдайында қызметке кәсіби даярлықты қалыптастыру. Пән білім беру процесінің барлық субъектілерінің жеке басын және оқу қызметін дамытуға бағытталған практикалық дағдыларды дамытуға; білім беру интеграциясының қазіргі гуманистік тұжырымдамалары тұрғысынан инклюзивті орта мен білім беру сапасын бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әскери және күш құрылымдарындағы психологиялық қызмет

    Мақсаты: әскери және күштік құрылымдардың психологиялық қызметінің құрамында психологтың қызметтік міндеттерін орындау үшін студенттерді бейбіт және соғыс уақытында нормативтік және төтенше іс-әрекеттерге дайындауды жетілдіру. Пән әскери-психологиялық ғылым мен заң психологиясының негізгі ережелерін қолдануға; құқық қорғау органдарының, әскери және әскерилендірілген ұйымдардың қызметін психологиялық қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнер психологиясы

    Мақсаты: өнер психологиясы саласында кең білім мен құзыреттілікті қалыптастыру. Пән осы білім салаларының тарихы мен теориялық ережелері туралы түсінік береді; өнер саласын психологиялық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашады; өнердің бағыттары мен әдістерін (арт-терапия және т.б.), жетілдіруді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы зерттеу әдістері және математикалық статистика

    Мақсаты: студенттің эксперименттік және статистикалық сенімділікпен психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен қорытындыларын алуды анықтайтын психологиядағы зерттеу және математикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін игеруге дайындығын қамтамасыз ету. Психологиялық өлшемдердің түрлері және деректерді математикалық өңдеу әдістері; эксперименттік айнымалыларды таңдау ерекшеліктері және оларды бақылау әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Акмеология

    Мақсаты: жетілген адамның дамуы мен өзін-өзі дамыту заңдылықтары, әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың алдын алу саласындағы құзыреттер, әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдер туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Ересек кезеңдегі адам психикасының дамуының негізгі заңдылықтары, психологтың кәсіби қызметінің акмеологиялық аспектісі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы бойынша практикум

    Мақсаты: білім алушылардың санасында кез-келген психодиагностикалық, консультациялық, терапевтік немесе психокоррекциялық тәжірибесінің негізінде жатқан тұлғаны түсіндірудің теориялық моделінің конструкциясын қалыптастыру. Жеке тұлғаны қалыптастыру заңдылықтары; адамның ішкі мәні мен руханилығының мәселелері; тұлғаның қорғаныс механизмдерін зерттеудің ғылыми-психологиялық тәсілдері; жеке тұлғаның ішкі резервтерін сақтау және оңтайландыру бойынша психологиялық көмек көрсету практикасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар кезіндегі психологиялық көмек

    Мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде шұғыл психологиялық көмек көрсету бойынша когнитивті және аспаптық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән төтенше жағдайларды бастан өткерген адамдарға психологиялық көмек көрсетудің теориялық тәсілдері туралы, төтенше жағдайлардағы жеке тәжірибелердің ерекшеліктері, осы жағдайларды одан әрі бейімдеу және оларды басқару стратегиялары туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Медиация және келіссөз психологиясы

    Мақсаты: тиімді қарым-қатынас, келіссөздер және медиация (даулар мен жанжалдарды шешудің делдалдық нысаны) құзыреттерін қалыптастыру, ынтымақтастық және өзара тиімді нәтижеге бағдарлану арнасында психологиялық медиаторлық қызметке дайындық.Пән медиация рәсіміне тараптардың делдалы ретінде қатысудың практикалық дағдыларын меңгеруге, қызметтің түрлі салаларындағы жанжалдарды реттеу үшін медиативтік тәсілді пайдалануға бағдар береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кросс-мәдени психология

    Мақсаты: адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының мәдени ерекшелігін талдау мен бағалауға іргелі дайындық; кросс-мәдени салыстырмалы зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән әр түрлі мәдениеттерге жататын адамдар топтарының психологиясының негіздерін, жеке тұлғаның осы топтармен өзара әрекеттесу заңдылықтарын және олардың өзара әрекеттесуін ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық психология

    Мақсаты: ұйымдардың өмір шындығы боинша, өндірістік мінез-құлық психологиясы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; ұйым персоналын және онда жұмыс істейтін жүйелерді психологиялық сүйемелдеуге дайындау. Ұйымдастырушылық-психологиялық теориялар мен тұжырымдамалар; қызметкерлерді таңдаудың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, жұмыс топтарын құру, команда құру принциптері; кәсіби "күйіп қалудың" алдын-алу мәселелері; ұйымдастырушылық психолог жұмысының мәні мен мазмұны зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Психотерапия мен супервизия негіздері

    Мақсаты: психотерапия және супервизия саласындағы клиникалық хабардарлықты және аспаптық құзыреттілікті қалыптастыру. Пән психотерапияның теориялық негіздерін және психологтың практикалық көмек қызметін біріктіреді; негізгі психотерапиялық дәстүрлермен; супервизия процесін ұйымдастыру тәртібімен; жетекшінің практикалық қызметіндегі типтік проблемалармен; психотерапия және супервизия практикасымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өткен ғасырлар ойшылдарының философиялық-ағартушылық идеяларының жүйесін; әлеуметтік-гуманитарлық бейіннің, оның ішінде ғылыми білімнің тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен тенденцияларын, негізгі психологиялық парадигмалар, негізгі салалар, тәсілдер, теориялар, психологияның бағыттары мен ғылыми мектептері туралы, негізгі білімдерін жаңғырту.
  • Қазақ мемлекеттілігінің бастауы мен сабақтастығын; әлеуметтік ұғымдар мен құбылыстарды; кәсіпкерлік, экологиялық қауіпсіздік саласындағы заманауи үрдістер мен саясатты; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және қаржылық сауаттылықтың негіздері жайлы түсініктерді көрсету.
  • Қабылданған классификацияға сәйкес психиканың негізгі заңдылықтарын, оның дамуын, психикалық процестерін, күйлерін, қалыпты және патологиялық жағдайдағы қасиеттерін сипаттау.
  • Психологиялық құбылыстарды зерттеуде ми, психика мен сана туралы, психологиялық ерекшеліктер мен тұлғаның дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы ақпаратты талдау және бағалау.
  • Жасерекшелік, гендерлік, әлеуметтік, мәдени, жеке даралық, этникалық ерекшеліктерін, онтогенетикалық даму факторларын, отбасындағы даму және ұйымдастырушылық-психологиялық жағдайларды ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін талдау.
  • Жағдайдың мақсаттарына сәйкес келетін психодиагностикалық және эксперименттік әдістер мен әдістемелерді деректерді сандық және сапалық өңдеудің кейінгі дағдыларымен, оның ішінде АКТ көмегімен, оларды түсіндіре білуімен, психологиялық қорытынды тұжырымдай білуімен қолдану.
  • Жалпы ғылыми және нақты психологиялық зерттеу әдістерін қолдану негізінде психологиялық зерттеулер мен эксперимент жүргізу қабілеттерін көрсету.
  • Практикалық жұмыста қалыпты жағдайда және әртүрлі патологиялық жағдайларда және даму аномалияларында психикалық әрекеттің, психофизиологиялық жағдайдың өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және арнайы психологиялық заңдылықтарын ескеру.
  • Білім беру, бизнес, өндіріс, денсаулық сақтау, әскери, саяси және күштік құрылымдардың психологиялық қызметтерінің құрамында тілдерді, психологиялық қызметті психология салаларын білу негізінде және даралықты, гендерлік сәйкестікті, ұлттық-психологиялық ерекшеліктерді, әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды және онтогенез ерекшеліктерін дамыту факторларын ескере отырып жүзеге асыру.
  • Психодиагностика, кеңес беру, психотерапия, психокоррекция, тренинг, коучинг, медиация және келіссөздер технологияларды, ұйымдастырушылық-психологиялық әдістер мен супервизияны пайдалана отырып, жеке тұлға мен топқа психологиялық көмек көрсету рәсімдерін қолдану.
  • Стресс, суицидтік мінез-құлық, төтенше және дағдарыстық жағдайларға байланысты бұзылуларды қалпына келтіру психопрофилактика, психогигиена, дағдарыстық психотерапия және оңалту әдістерін енгізу.
  • ҚР заңнамасына, психологтың кәсіби этика кодексіне, төзімділік пен қолдаудың жалпыадамзаттық құндылықтарына сәйкес туындайтын кәсіби мәселелерді тұрақты кәсіби уәждеме негізінде дұрыс көрсету және дәлелді түрде шешу.
Top