6B01510 География-Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында пәнаралық мәселелерді, зерттеу және практикалық міндеттерді шығармашылық және кәсіби түрде шеше алатын, ішкі және сыртқы еңбек нарығында табысты бәсекелесуге қабілетті, кешенді білім негізінде қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық, сандық технологияларды меңгеруге қабілетті география және тарих мұғалімдерінің дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады:негізгі тарихи үдерістерді түсіну құзыреттіліктер саласы, тарихи таным құзыреттіліктерін қолдану құзыреттіліктер саласы, азаматтық құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі; өз өлкесінің тарихы бойынша тәжірибелік зерттеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қосалқы тарихи пәндер
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: негізгі тарихи үдерістерді түсіну құзыреттіліктер саласы, тарихи таным құзыреттіліктерін қолдану құзыреттіліктер саласы, зерттеу құзыреттілігі құзыреттіліктер саласы.Курс әртүрлі көмекші, немесе арнайы тарихи пәндерді – тарихи хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, фалеристика, ономастика және т.б. оқуды қарастырады, олардың пайда болу және даму тарихымен таныстырады. Болашақ мұғалімдер жаңа қабілеттер мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.) меңгереді, жаңа ақпараттың үлкен көлемін жеңе білуді, зерттеуде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты орта мектепте тарихи білім беруді, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен нысандарын, олардың тарихта оқытудың қағидаттары мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында белсенді дамыта оқытудың қазіргі заманғы нысандарын (АКТ пайдалану, диалогтың маңыздылығы, сыни ойлауға оқыту және т.б.) қамтитын әдістемелік модельдерді және тарихты оқытудың тұжырымдамалық-әдістемелік тәсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи ресурстар географиясы
Пәннің мақсаты табиғи ресурстардың генезисін, мазмұнын, олардың таралу заңдылықтарын, пайдаланылуын, экономиканы дамыту үшін маңыздылығын, табиғатты ұтымды пайдалану жолдарын зерттеу болып табылады. Пән табиғи ресурстардың жекелеген түрлері мен аумақтық комбинацияларының орналасуы мен құрылымын, әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарының аумақтары мен табиғи ресурстарының даму тарихын зерттейді, әлемнің табиғи-ресурстық бейнесін ұсынады, табиғи ресурстардың түрлері бойынша уақытша және кеңістіктік аспектілерді басшылыққа алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі мәселелері
Пәннің мақсаты-қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән проблемалық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның рөлін, орны мен маңыздылығын, ғылымның даму ерекшеліктерін, негізгі ережелерін, категорияларын, теорияларын, шаруашылық құрылымындағы өзгерістерді, халық географиясының негіздерін, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалануды, елтану, геосаясат пен геоэкономиканы, географиялық зерттеудің жаңа әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Аймақтық география
Пәннің мақсаты - табиғи кешеннің ерекшеліктері, табиғатты зерттеу тарихы, аймақтың экономикалық мамандануы және елдің біртұтас экономикалық жүйесіне интеграция туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық зерттеу әдістерінің үлкен арсеналын пайдалана отырып, жағдайды географиялық талдау және бағалау үшін аймақтың табиғи және әлеуметтік-экономикалық объектілерін дамытудың негізгі заңдылықтарын, оның табиғи-ресурстық, демографиялық және экономикалық әлеуеттерін, салалық құрылымын, экономикалық байланыстары мен экологиялық проблемаларын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлемнің физикалық географиясы
Пәннің мақсаты географиялық қабық пен физика-географиялық аймақтардың физика-географиялық дифференциациясының факторлары, сондай-ақ кеңістіктік дифференциацияның жұмыс істеуі және жоғары таксономиялық дәрежедегі геожүйелерді Экономикалық пайдалану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән материктер мен мұхиттарды зерттейді. ірі табиғи - аумақтық кешендер ретінде олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері және материктер мен мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу. Студенттер: • құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді; • табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады; • аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады; • табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Азия және Африка елдерінің ортағасырлар тарихы
Пәннің мақсаты Азия және Африка елдерінің ортағасырлар және ерте жаңа замандағы (V–XVII ғасырдың алғашқы жартысы) фактілік тарихын, феодалдық қоғамдық жүйенің тарихи эволюциясының заңдылықтары мен оның Шығыс елдеріндегі ерекшеліктерін және де дүниежүзі тарихының жалпы заңдылықтарын оқуға бағытталған. Сонымен қатар, ортағасырлық Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси даму мәселелері қарастырылып, талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі топонимика
Мақсаты: жер атауларының емлесі мен айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерделеу. Студенттер: • топонимдердің айтылуын талдау негізінде жер атауларының әртүрлілігін анықтау; • табиғи аумақтық және аквалдық атауларды тіркеудің әртүрлі әдістерін қолдану; • географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру проблемаларын айқындау; • жердің әртүрлі айқмақтары мен халықтарының жергілікті жер атаулары туралы мысалдар келтіру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану және геоэкология
Пәннің мақсаты - табиғатты пайдалану мен геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән ғаламшарды Жаһандық экологиялық жүйе, геосфера, антропогендік әсердің ерекшеліктері ретінде зерттейді; экологиялық дағдарыс және оның әртүрлі иерархиялық деңгейлердегі көріністері, антропогендік ландшафттар, олардың сапалық және сандық сипаттамалары негізінде мониторингі мен бағалауы; ғылыми зерттеулер негізінде қазіргі заманғы табиғатты пайдалану ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мұрағат құжатары және тарихи мәтіндермен жұмыс жасау техникасы
Пән құжаттарды жинақтау, есепке алу, сақтау, пайдаланудың ғылыми-әдістемелік және технологиялық негіздерін меңгеру, мұрағат құжаттары мен тарихи мәтіндермен жұмыс жасау әдістемесі мен техникалық тәсілдерін, тарихи деректерді сынау және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Қазақстанның табиғи кешендері
Пәннің мақсаты Қазақстанның табиғи жағдайлары мен ресурстарының алуан түрлілігін, аумақтардың табиғи компоненттерінің даму заңдылықтарын, ішкі материктік жағдайдың ерекшеліктерін және континенттік табиғи "фонды"кешенді зерделеу болып табылады. Пән табиғат пен табиғи ресурстарды зерттеу кезеңдерін, табиғи-аумақтық кешендердің дамуын, олардың құрылымын, Қазақстан аумағын физикалық-географиялық аудандастыруды, физика-географиялық провинциялардың сипаттамасын, Қазақстанның бай табиғи ресурстарын шаруашылық бағалауды зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы
Пәннің мақсаты білім алушылардың шет елдер тарихнамасының деректану теориясы мен әдіснамасы саласындағы тарихи ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес білім алуы, тарихи дереккөздер кешендері және олармен жұмыс істеу әдістемесі туралы ақпарат алуы; ғылыми әдебиеттерді талдау дағдыларын меңгеруі және мектептерді, тарих ғылымының бағыттары мен ағымдарын бағалауда ғылыми бағдарларға ие болуы болып табылады. Шет елдердің деректану және тарихнамасын зерттеу көкжиегін кеңейтеді және оның даму деңгейін бақылауға, белгілі бір проблемалардың зерттелу дәрежесін анықтауға, жаңа зерттеу мақсаттарын көруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Мұражайтану және мұрағаттану негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты- білім алушыларда ғылыми-зерттеушілік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, жобалау және өндірістік қызметте өзінің көрінісін табатын мұражайлар, мұражай қызметі, мұрағаттану ғылымдарының негізгі теориялық ережелерімен таныстыруға бағытталған, оқыту барысында білім алушыларда мұражай және мұрағат ісі тәжірибесінің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты – шет елдердің тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуының кең ауқымды мәселелерін зерттеу. Пән отаршылдық жүйелердің күйреуі тарихын, дүние жүзіндегі барлық елдер мен аймақтардың өзара тәуелділігінің күшеюін, жаһандану процестерін, ақпараттық революцияның дамуын зерттеуге бағытталған; алғышарттарына талдау жасалып, қазіргі және соңғы кезеңдегі Еуропа мен Шығыстағы саяси жүйенің қалыптасу және даму ерекшеліктерінің мәселелері ашылды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Картографиядағы компьютерлік технологиялар
Пәннің мақсаты-кәсіби дағдыларды қалыптастыру заманауи компьютерлік және ақпараттық жүйелерді еркін меңгеру картографиялық өндірістерді құру және пайдалану саласындағы технологиялар, карталарды жасау мен пайдаланудың техникалық және бағдарламалық құралдарының мүмкіндіктерін білу.Пән ГАЖ және компьютерлік технологиялар негізінде географиялық карталарды бағдарламалық-басқарылатын құруға және пайдалануға, компьютерлік технологиялардың көмегімен картографиялық туындыларды жобалау және құрастыру негіздерін, картографиялық материалдарды құру ерекшеліктерін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып карталар мен атластарды басып шығару, картографиядағы геоиконика негіздерін оқып білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
География сабақтарындағы зерттеу қызметінің негіздері
Пәннің мақсаты зерттеуді жүргізудің негізгі пәнаралық және нақты әдістерімен танысу, сондай-ақ зерттеу қызметін жүргізу әдістемесі мен әдіснамасы мәселелерінде білімді тереңдету болып табылады. Пән оқу іс-әрекетінің жетекші тәсілі ретінде зерттеушілік оқыту идеясын зерттейді, танымдық қажеттіліктер мен қабілеттерді, креативтілікті, коммуникативтік дағдыларды дамытады, қалыптастырады: ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары, өз мүмкіндіктерін бағалау, өз мүдделерін білу және саналы таңдау жасау қабілеттері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық карталар мен басқа да оқыту ресурстарын әзірлеу және пайдалану
Пәннің мақсаты-ГАЖ және компьютерлік технологияларға негізделген географиялық карталарды пайдалану, картографиялық жұмыстарды жобалау және құрастыру негіздерін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып карталар мен атластар шығаруды, картографиядағы геоиконика негіздерін зерттеу. Пән геоақпараттық технологияларды жинау, сақтау құралы ретінде, геоақпараттық әдістер мен ГАЖ технологияларының ерекшеліктерін, электрондық оқулықтың құрылымын, электрондық оқулықты құруда қолданылатын технологияларды зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығының тарихын зерттеу болып табылады. Деректану негізінде осы мемлекеттердің құрамындағы Этногенез және тайпалардың аумақтық шекаралары мәселелері зерттеледі. Пән ортағасырлық Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің қалыптасуын, ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. Қазақ халқының этногенезі және оның тарихнамалық аспектісі айқындалады. Қазақ халқының материалдық және рухани мәдениеті зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның әдет-ғұрыптық географиясы
Пәннің мақсаты Қазақстанның киелі жерлерімен, аймақтық көрікті жерлері бар кластерлік тарихи-мәдени кеңістіктер тақырыбымен таныстыру болып табылады. Пән Қазақстанның киелі рухани құндылықтарының мәнін және елдегі табиғат, тарих және мәдениет ескерткіштерінің алуан түрлілігі мен орналасу ерекшеліктерін зерттейді, Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы жобасын және оны іске асыру мәселелерін қарастырады? Қазақстанның киелі нысандарын анықтау және жүйелеу жөніндегі жұмыстың маңыздылығын түсінеді. Қасиетті жерлердің географиясын оқытудың жаңа әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудың заманауи технологиялары
Пәннің мақсаты: білім алушыларда ақпараттық технологияларды қолданудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы білімдер жүйесін қалыптастыруға; білім беру ортасын ақпараттық технологиялар, сандық білім беру ресурстарын және мультмедиалық құралдарды қолдана отырып басқару, құру және ұйымдастыру мүмкіндіктерімен таныстыруға; тарих пәнін оқыту барысында заманауи технологияларды жасау және енгізуге мүмкіндік беретін жоғары кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
Пәннің мақсаты география ғылымының мазмұны мен құрылымы, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері, оның категориялары, шаруашылық құрылымы, халық географиясының негіздері, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалану, елтану, Геосаясат және геоэкономика туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән типтік сипаттамаларға, географиялық зерттеулердің заманауи әдістеріне және оларды экономикалық географияда қолдану ерекшеліктеріне негізделген экономикалық-географиялық объектілердің даму және қайта құру ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Картография
Пәннің мақсаты болашақ мамандардың картографиялық дүниетанымын қалыптастыру, географиялық карталармен, атластармен және басқа да картографиялық жұмыстармен негізгі жұмыстарды жүргізу, картография ғылымы мен өндірісінің перспективаларымен танысу болып табылады. Пән топография және картография негіздерін, карта туралы ұғымды, олардың түрлерін, математикалық карталардың түрлерін, жердегі топографиялық түсірілімдерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік шаруашылық географиясы
Пәннің мақсаты - әлемдік экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуы, оның дамуының қазіргі тенденциялары, әлеуметтік-экономикалық жүйелердің қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері мен алғышарттарын анықтау туралы экономикалық-географиялық білімді қалыптастыру; әлем елдерінің сипаттамаларын, олардың экономика құрылымын, салалары мен өндірістерін, тауарлар, қаржы құралдары мен қызметтер ағындарының жүйелерін құра білу, әлемдік экономиканың даму үрдістерін талдау. географиялық ақпараттың әртүрлі көздерінің негізінде
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Тарихи география
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: негізгі тарихи үдерістерді түсіну құзыреттіліктер саласы, тарихи таным құзыреттіліктерін қолдану құзыреттіліктер саласы, зерттеу құзыреттілігі. Курс қоғам мен табиғаттың аумақтық ұйымдастырылуы, географиялық ортаның адамзаттың, оның ішінде өлке тұрғындарының мәдениетінің дамуына әсері туралы түсінік қалыптастырады. Курс кеңістіктік ойлау дағдыларын және оларды аналитикалық жұмыста қолдана білу дағдыларын жетілдіреді, кәсіби қызметте жаңа технологияларды тиімді пайдалану үшін технологиялық сауаттылықты дамытады. Болашақ мұғалімдер географиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдайды, сонымен қатар жекелеген тарихи орындардың тарихи-географиялық ерекшеліктерін анықтайды, шығармашылық қабілеттерін дамытады, компьютерлік модельдеуді пайдалана білу, диалог құру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан аумағын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың сипаттамаларын, демографиялық процестерді, халықты орналастыру мен қоныстандыруды, еңбек ресурстарын, экономиканың салалық құрылымының және салалар қызметінің ерекшеліктерін, олардың даму тенденцияларын, сыртқы экономикалық байланыстардың қалыптасу жағдайларын, әртүрлі географиялық ақпаратты талдау негізінде Қазақстанның экономикалық аудандарын экономикалық-географиялық аудандастыру ерекшелігін зерделейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ежелгі тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстан тарихының тас, қола және темір ғасырларына қатысты білім және тарихи материалдармен, көшпелі өркениеттер және олардың отырықшы-егінші халықтармен өзара әрекеттестігі туралы теориялар мен жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстанның ежелгі тарихы курсын оқу студенттердің дүниетанымын, Қазақстанның археологиялық кезеңдестірілуі мен ескерткіштері негізінде адамзат қоғамының қалыптасу үдерістері туралы қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Рекреациялық география және туризм негіздері
Пәннің мақсаты туристік-өлкетану қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән рекреациялық географияның тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратын, рекреациялық-географиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін, рекреациялық шаруашылықты дамыту мен орналастырудың жалпы және аймақтық заңдылықтарын, курорттарды, курорттық аймақтар мен курорттық агломерацияларды орналастыру географиясын,туристік орталықтардың географиясын және олардың ресурстық әлеуетін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасының қалыптасуы мен даму мәселесін, деректермен және ғылыми зерттеулермен жұмыс жасаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге, деректер мен зерттеушілердің еңбектерін жүйелеуге, «тарихи факт» және «тарихи дерек» ұғымдарының арақатынасын ұғыну бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мәселелер бойынша отандық және шетел ғалымдарының еңбектеріне талдау жасау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Географияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-орта мектепте географиялық білім беру туралы білімді, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, олардың географиядағы оқыту принциптері мен әдістерін бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесі ретінде қалыптастыру. Пән орта және қысқа мерзімді жоспарлаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдануды, ресурстарды қалыптастыру мен оқыту нәтижелерін бағалауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік әзірлемелерді құрастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс Қазақстан географиясы
Пәннің мақсаты Шығыс Қазақстан облысының табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән олардың қалыптасу шарттары мен даму тарихын, табиғи жағдайлар мен табиғи-ресурстық әлеуетті, халықты, демографиялық процестерді және өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, Облыстың Қазақстан экономикасындағы рөлі мен орнын, геоэкономикалық және геосаяси процестер негізінде өңірдің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты: оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты: экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географиядағы ГАЖ технологиялар
Пәннің мақсаты геоақпараттық жүйелермен, олардың құрылымымен, жіктелуімен, электрондық Карталарды жобалау және жасау технологияларымен жұмыс істеу негіздері мен принциптерін; мәліметтерді жинақтау, өңдеу және беру әдістерін, техникалық құралдардың көмегімен ақпаратты, географиялық кеңістікті, табиғи-аумақтық және әлеуметтік-экономикалық кешендерді зерттеу кезінде ГАЖ-ды пайдалануды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттеу және тәжірбиелік мәселелерді шешуде дереккөздік, тарихнамалық, этнографиялық және демографиялық материалдарды талдау
- сыни ойлау саласындағы білімге және қоғам дамуының объективті заңдарына сүйене отырып, жаһандық және жергілікті тарихи-мәдени, рекреациялық, әлеуметтік-саяси, этнодемографиялық және конфессиялық процестерді бағалау;
- кадастр, картография және ГАЖ технологияларын қолдана отырып, табиғи-аумақтық кешендерді бағалау бойынша алынған білімді біріктіру
- біртұтас педагогикалық процесс, оқытудың кең спектрі, әдістері, формалары мен құралдары туралы жүйелі білімді қолдана отырып, жаңартылған білім мазмұнына сәйкес географияны, тарихты оқытуда білім беру қызметін құру
- Қазақстанның физикалық және экономикалық - географиялық жағдайының ерекшеліктерін, халықтың таралуының географиялық заңдылықтарын, экономиканың табиғи-ресурстық әлеуеті мен салаларын, сондай-ақ Қазақстанның экономикалық аудандастыру ерекшеліктерін ажырата алады;
- оқу экспериментін, бақылауларды, модельдеуді және физикалық-географиялық процестер мен құбылыстарды талдау бойынша географиялық зерттеулердің кешенді әдістерін қолдану
- экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету
- тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді талдап, себеп-салдар байланысын орната алады
- білім берудің жаңартылған мазмұнының мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық, ақпараттық технологияларын қолдану
- отандық және әлемдік тарихтың, оқиғалардың, құбылыстардың, отандық, әлемдік тарихтың ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі кезеңдерін түсіндіруде білімді жіктей алады
- экономикалық-географиялық үрдістер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау әдістерін, есептеу-графикалық жұмыстарды орындау дағдыларын пайдалана отырып, оқуға ынталандыруды қалыптастыру
- оқушылардың жеке басын жетілдіру үшін, оның ішінде экономикалық, діни, философиялық, мәдениеттанулық білім, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми түсінік негізінде өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтау үшін еркіндік пен жауапкершілікті қалыптастыру үшін іс-шаралар жоспарын әзірлеу