7M04112 MBA в Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты жобаларды басқарудың заманауи технологияларын қолдану негізінде ұйымдарды бәсекеге қабілеттіліктің жаңа деңгейлеріне шығаруға қабілетті жоғары білікті менеджерлердің кәсіби және жеке құзыреттерін қалыптастыру, дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Өнеркәсіп нарықтарының экономикасы
Әр түрлі нарықтық жағдайларда өндірістік қызмет нарықтық механизм арқылы тауарлар мен қызметтерге деген сұранысқа сәйкес келтірілетіндігі және нарықтық механизмнің жетілмегендігі мен ондағы өзгерістер экономикалық қажеттіліктерді қанағаттандыруда қол жеткізілген прогреске әсер ететіні туралы пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жарнамалық компанияны әзірлеу
Пән әртүрлі нарықтарда жарнамалық қызметті жүргізу аспектілерін, сондай-ақ жарнамалық науқанды құру, жоспарлау және жүргізудің практикалық құралдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес этикасы
Студенттерде бизнес этикасының ғылым ретіндегі ерекшеліктері, оның басқа ғылымдар жүйесіндегі орны, негізгі салалары, әдістері мен проблемалары туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және қаржылық емес есептілік туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру. Бизнес саласындағы коммуникацияларды сапалы құру мен талдаудың қажетті шарты ретінде қазіргі заманғы менеджердің бизнес мәдениетінің құндылық негіздерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Операциялық менеджмент
Материалдарды сатып алу үрдісін басқару бойынша, олардың дайын өнімге айналуы және бұл өнімді тұтынушыға жеткізу қызметтері оқытылады Операцияларды басқарудың негізгі қызметтері қарастырылады: өндірістік объектілер мен үй-жайларды есепке алу және орналастыру, тауарлар мен қызметтерді жобалау, өндірістер мен қызметтерді ұйымдастыру, шикізатты жеткізу кестесін жасау, уақытты пайдалануды есепке алу қызметін орталықтандыру деңгейін анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпорын экономикасы
Кәсіпорын экономикасын білу, мамандардың құзіреттілігінің негізі, олардың кәсіпорынның экономикалық даму бағытын анықтай білу. Бәсекелі нарықтық ортадағы кәсіпорындардың қызметін, шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдер қабылдау және дамыту үрдістері оқытылады. Білім алушылар негізгі және айналым қаражаттары, еңбек ресурстар, жалақы жүйесі, шығындар, қаржылық көрсеткіштер және инвестициялық бағалау туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік жүйелерді жобалау және ұйымдастыру
Өндірістік жүйелерді құру және тәжірибеде енгізу үшін қажетті техникалық, ұйымдастырушылық және жоспарлау-экономикалық құжаттамаларды әзірлеу үрдісін зерттейміз.Өндірістік жүйелерді жобалау кезеңдері қарастырылады: өнімді жобалау және өндірістік үрдісті жобалау; өндірістік қуаттарды, жұмыстарды жобалау және еңбекті нормалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару шешімдері
Пән шеңберінде ұзақ мерзімді және тұрақты дамуға бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдау шеңберінде аспаптық және әдіснамалық аспектілер қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетинг
Пән білім алушыларда жалпы маркетинг жүйесі туралы түсінік қалыптастыруы тиіс, оның ішінде: нарықтағы жұмыс тәртібі; нарықты барлау; қоршаған ортаны талдау, тауарларды сегментациялау және жайғастыру, Стратегиялық жоспарлау, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру, нарықтағы жұмыс әдістері және маркетинг жоспары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару есебі
Басқару есебі кәсіпорын қызметінің ішкі басқару стратегиясы және тактикасын жасау үшін информациямен қамтамасыз етеді. Басқару есебінің өзіне тән айырықша белгілері, әдістері, тәсілдері және жүргізу принциптері бар. Ол экономикалық білімнің ерекше саласы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік зерттеулер
Бұл пән маркетингтің заманауи құралдарын: интернет пен әлеуметтік желілерді қолдана отырып, нарықты зерттеу негіздерін ашады. Тыңдаушылар маркетингтік зерттеулер жүргізу тәртібін білуі тиіс. Олардың негізінде ұсыныстар беру және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін сауалнамалар жүргізе білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бәсекеге қабілетті ортада кәсіпорындарды басқару
Стратегиялық талдау әдістерін зерттеу және кәсіпорын қызметінің қазіргі тәжірибесінде Стратегиялық менеджмент құралдарын қолдануға үйрету. Ұйымның және мемлекеттің стратегиясы туралы түсінігін кеңейту; - стратегиялық талдау әдістерін білуін тереңдету; - стратегиялық баламаларды әзірлеу тәсілдері мен оларды бағалау принциптерін үйрету; - магистранттың кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде макро және микро деңгейде стратегиялық басқару саласында алынған теориялық білімдерді қолдану дағдыларына үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммуникациялық менеджмент
Пән аясында кәсіпорындағы коммуникацияларды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері қарастырылады. Білім алушылардың ауызша және вербалды емес қарым-қатынастың практикалық дағдыларын игеруіне, келіссөздер жүргізуге, жанжалды жағдайларды шешуге, Бизнестің ерекшелігін ескере отырып, сындарлы диалог құруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығындарды басқару
Оқылатын пән шығындарды басқаруға жүйелі көзқарасты қалыптастыруға арналған. Курс таңдалған мақсатқа байланысты шығындарды жіктеудің түрлерін, өндіріс құнын қалыптастырудың негізгі тәсілдері мен әдістерін, әр түрлі салалар үшін өнімнің өзіндік құнын есептеу әдістері мен тәсілдерін қамтиды, басқару шешімдерін қабылдауға көмектесетін кәсіпорынның жоспарлау және талдау әдістерінің кезеңдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес-процестер
Пән шеңберінде басқарудың процестік теориясының негіздері, сондай-ақ бизнес-қызметтің қаржылық, клиенттік, өндірістік, Кадрлық салаларын басқарудың практикалық құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг және мәдениетаралық коммуникация
Пән аясында жаһандану және әлемдік экономиканы цифрландыру жағдайында маркетингтік қызметті ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Студенттердің көпмәдениетті орта контекстінде халықаралық маркетингтік шешімдерді әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды игеруіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тайм менеджмент
Бұл курс уақытты басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін корпоративтік ресурстар ретінде сипаттайды. Жеке және командалық тиімділіктің негізгі факторларының бірі ретінде уақытты басқаруға, жоспарлауға және бөлуге ұйымдастырушылық және психологиялық тәсілдердің құралдарын практикалық игеруге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
GR басқару
Мазмұны магистранттардың Government Relations саласындағы жұмысты талдау, жоспарлау және ұйымдастыру қабілеттерін дамытуға; пәнаралық сала ретінде GR-қызметтің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы білім алуға, бизнес пен әртүрлі билік субъектілері арасындағы қарым-қатынастарды жолға қою үшін GR-технологияларды пайдалану дағдыларын, GR-қызметтерді ұйымдастыру және іске асыру дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қызмет саласы мен сферасындағы маркетинг
Пән маркетинг саласындағы білім мен дағдылардың тұтас жүйесін қалыптастыруға, сондай-ақ әртүрлі салалар мен қызмет салаларында басқару шешімдерін әзірлеу үшін маркетинг құралдарын сатып алуға және кәсіпорын стратегияларын іске асыру қабілетіне бағытталған салалар мен қызмет салаларындағы маркетингтің ерекшеліктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұйымдық мінез-құлық
Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқының себептері мен факторлары туралы базистік ғылыми пән; әртүрлі пәндердің теориясын, әдістері мен принциптерін пайдаланатын ғылыми зерттеулер саласы, топтарда және тұтас ұйымда жұмыс істеу кезінде жеке түсініктерді, құндылықтарды, қылықтарды зерттеу мақсатында.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
HR-менеджмент
Бұл пән кәсіпорында HR-менеджменттің тиімді жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады және оқушыда үлкен және кіші еңбек ұжымдарын басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өндірістік менеджмент
Пән өндірістік және операциялық басқарудың теориясы мен практикасының мазмұнын ашады. Пәнді оқу барысында білім алушы кәсіпорынның операциялық қызметін жоспарлауды және үйлестіруді үйренеді, корпоративтік стратегия құру дағдыларын меңгереді, өндірістегі бизнес-процестерді модельдеу әдістерін практикада қолдана алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Үнемді өндіріс
Пән үнемді өндірістің негізгі ерекшеліктері, ұғымдары мен принциптері, сондай-ақ ұйымның бизнес-процестерінің ерекшеліктеріне сәйкес құралдарды қолдану және қалыптастыру, сондай-ақ үнемді өндіріс технологиясын енгізуден болатын шығындарды азайту әдістерін қолдану туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнесті басқару
Әрине «Бизнес менеджмент» процесс ретінде және қарым-қатынастардың жиынтығы ретінде бизнестің теориясы мен тәжірибесін зерттеу үшін арналған.Студенттер кәсіпкерлік субъектілерінің арасындағы қарым-қатынастар мүдделер қақтығысын қамтиды және әлеуметтік құбылыс ретінде қарастырылады деп үйренеді.Бұл қарым-қатынастар адам қызметінің әр түрлі салаларында дамыту және экономикалық негіз бар, сондықтан осы қарым-қатынастардың дереу ауқымы бизнес, өнеркәсіп және экономикалық қызметтің түрлі Менеджмент, экономика қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Персоналды басқару
Ұйымның персоналын басқарудың негізгі тәсілдерін зерделеу және персоналмен жұмыс істеу әдістері мен технологияларын игеру; персоналды басқарудың мәні кәсіпорын деңгейінде жұмыс күшін қалыптастыру, бөлу, қайта бөлу процесіне, кәсіпорынның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету және онда жұмыс істейтін қызметкерлердің жан-жақты дамуын қамтамасыз ету мақсатында қызметкердің еңбек сапасын (жұмыс күшін) пайдалану үшін жағдай жасауға өзара байланысты ұйымдық-экономикалық және әлеуметтік шаралардың көмегімен жүйелі, жоспарлы ұйымдастырылған ықпал ету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Конфликтология және келіссөздер
Пән аясында іскерлік келіссөздерді ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздері, Әртүрлі басқару деңгейлеріндегі жанжалды жағдайларды шешу және алдын алу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өзгерістерді басқару
Пән ұйымдастырушылық өзгерістерді басқару саласындағы білімді, дағдыны және іскерлікті меңгереді, ұйымдастырушылық өзгерістер, оның теориялық саласы ретінде басқарушылық білімнің негіздері және кәсіби практиканың формалары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастырады, студенттердің ұйымдастырушылық өзгерістерді басқарудың технологиялық мәдениетін ұйым қызметінің тиімділігін арттыру факторы ретінде дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызметті басқару
Пән шеңберінде басқару тұжырымдамасының теориялық-әдіснамалық негіздері кешенді және көп қырлы жобалық қызмет ретінде қарастырылады. Студенттердің күрделі ұйымдастырушылық жүйелерді зерттеуге және басқаруға жүйелі көзқарастың практикалық дағдыларын игеруіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
жүйелерінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; әлеуметтік құрылымдардағы адамдардың өзара іс-қимылы мен өзара іс-қимыл мәселелері, шешімдердің орындалуын ұйымдастыру; басқару қызметінің шарттары мен ерекшеліктері және басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі, басқару формалары, функциялары, басшылық және көшбасшылық; үлкен топ басшылығының бірлескен қызметі және иерархиясы; бағыныштылардың қызмет бағдарламаларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инновациялық менеджмент (ілгермелі курс)
Фирма мен елдің бәсекеге қабілеттілігі мен тұрақтылығы үшін инновацияның маңыздылығын түсіну. Курс кәсіпкерлер мен менеджерлерге инновацияны тиімді жобалау, жоспарлау және басқарудың практикалық құралдарын ұсынады. Экономикалық өсу, бәсекеге қабілеттілік және тұрақтылық үшін Технологиялық даму мен инновацияның маңыздылығын түсіну. Басқарудың сәтті инновациясының маңызды дағдылары мен ең көп қолданылатын құралдарын игеру. Басқару процесін түсіну үшін инновацияларды идеялардан түпкілікті нәтижеге дейін, олар өнімділікті арттырады, жаңа кірістер жасайды және шығындарды үнемдейді. Коммерциализация мен инновацияны қорғауды түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бизнес құру
Пән білім алушыда өз бизнесін құру үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру үшін қажетті теориялық-әдіснамалық және практикалық негізді ұсынады. Келесі тақырыптар қарастырылады: экономика, қаржы, клиенттік саясат және маркетинг, топты басқару, құқықтық аспектілер, бизнесті ашу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пәнді оқу барысында жобаларды басқару мәселелері мамандық бойынша басқа курстармен өзара байланыста, инновациялық жобаларға тартылатын инвестициялардың тиімділігін арттыру жолдары, бизнес-жоспарларды, Желілік кестелер мен стратегиялық жоспарларды әзірлеумен танысу қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық нарықтар және маркетинг
Бұл пән студентті әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайында әр түрлі бизнес түрлерінің жұмыс істеуінің теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Мазмұны пән кәсіпорын қызметі үшін негізгі мақсаттардың мақсатын анықтайды, сонымен қатар ұйымның сыртқы ортасы мен жағдайын талдай алады, ұйымның стратегиясын таңдау және әзірлеу, ұйымдық құрылымды жобалау, ұйымның интеграция дәрежесі мен басқару жүйелерін таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жабдықтау және операцияларды басқару (SCOM)
Пән интеграцияланған логистикалық жабдықтау жүйесін қолдану бойынша материалдық-техникалық жабдықтау мәселелерін сапалы тиімді шешу үшін кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін жабдықтау жүйесінің негізгі бағыттары мен элементтерін бөліп көрсету, жабдықтау саласындағы білімді түсіну туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Тұрақты кәсіпкерлік
Пән "орнықты даму" тұжырымдамасы, оны негіздеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдері, орнықты кәсіпкерліктің шарттары мен факторларын зерттеу дағдыларын дамыту, қоғамның қазіргі заманғы бизнесінің орнықты дамуын қамтамасыз ету мақсатында бизнес-ұйымдар деңгейінде орнықты даму факторы ретінде бизнестің әлеуметтік және корпоративтік жауапкершілігінің рөлін дамыту үшін әдістерді пайдалану туралы теориялық білім алу туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Басқарушылық ойлау: технология және практика
Пән білім алушылардың танымдық дағдыларын қалыптастыруға, зейінді ойлау, сценарийлік қабылдау, шығармашылық және эмоционалды ойлау құралдарын меңгеруге ықпал ететін басқарушылық ойлаудың технологиялық және аспаптық аспектілерін ұсынады және қарастырады. Нәтижесінде магистрант кәсіпорынның, саланың, аймақтың және тұтастай экономиканың көрсеткіштерін жалпылау және сыни бағалау қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Бизнесті зерттеу
Бұл пән қазіргі заманғы әдіснамаға сүйене отырып, бизнесті зерттеудің тұжырымдамалары мен ерекшеліктерін анықтауға, сондай-ақ бизнесті зерттеудің жалпы әдіснамасын қарастыруға және ғылыми танымның заманауи әдістерін, социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуді практикада қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Өндіріс орындарының орналасуы
Пән кәсіпорынның өндірістік құрылымы, өндірістік процесті ұйымдастыру және оның құрылымы туралы түсінік береді. Сондай-ақ, өндіріс түрлерінің жіктелуі және техникалық-экономикалық сипаттамасы, өнім сапасын бақылауды ұйымдастыру, техникалық бақылау қызметінің құрылымы мен міндеттерін қарастыру мәселелерін ашуды көздейді. Кәсіпорынның қосалқы және қызмет көрсететін шаруашылықтарының: құрал-саймандық шаруашылықтың, жөндеу шаруашылығының, энергетикалық шаруашылықтың және т. б. қызметін ұтымды ұйымдастыруды қамтамасыз етуді болжайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Иновациялық өнім жасаудың заманауи техникалары
Пән инновациялық өнімдерді құрудың заманауи процесінің мәнін сипаттайды. Пәннің мазмұны бірегей инновациялық шешімдерді әзірлеу бойынша ең маңызды практикалық құралдар мен креативті техниканы қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қаржылық менеджмент (ілгерілемелі курс)
Пән студенттердің қаржылық менеджмент негіздері, оның мақсаттары, міндеттері, әдістері мен принциптері туралы теориялық және әдіснамалық білімдерін қалыптастыруға, активтерді, меншікті капиталды және міндеттемелерді, портфельдік инвестицияларды тиімді басқару, ақша ағындарын реттеу, компанияның тәуекелдерін бағалау және басқару, оның құнын анықтау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға арналған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы компанияны қаржылық жоспарлау, оның капитал құрылымын оңтайландыру, қаржыландыру көздерін қалыптастыру және капиталды басқару саясатын әзірлеу саласында құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қаржылық емес мамандықтар үшін қаржылық талдау
Пән теориялық білім мен практикалық дағдылар туралы, сондай-ақ активтерді бағалау, айналым капиталын басқару, инвестициялық шешімдер қабылдау және қаржыландыру шешімдері үшін қаржылық менеджменттің негізгі әдістерін қолдану туралы түсінік береді. Бұл болжау құралдарын, жоспарлау әдістерін және басқару шешімдерін әзірлеуді игеруге ықпал етеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант кәсіпорынды қаржылық сауықтыруға бағытталған ұйым қызметін үйлестіру мен бақылауды қамтамасыз ету саласында құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Өндірісті жоспарлау және бақылау
Пән магистранттарды бизнес-операциялар, бизнес-функциялар, бизнес-процестер деңгейлерінің өзара әрекеттесуінің заманауи тәсілдерімен және олардың кәсіпорындардағы өндіріс пен қорларды басқару жүйелерін жобалауға әсерімен таныстырады. Сондай-ақ, "Дәл уақытында", "Ұқыпты өндіріс" және "Икемді өндіріс" ұғымдарына сәйкес өндірісті басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделейді, өндірістік қуаттарды жоспарлауды, материалдарға қажеттілікті жоспарлауды қоса алғанда, кәсіпорындардың болжамдарын жасауға арналған модельдерді қарайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық, ұйымдастырушылық және басқарушылық теорияны, инновациялық тәсілдерді, басқару тәжірибелерін жалпылау мен сыни талдауды білу негізінде (жоғары деңгейде) кәсіби мәселелерді шешу мүмкіндігі.
- Деректерді жинаудың заманауи әдістері мен әдістемелерін, оларды өңдеу мен талдаудың озық әдістерін қолдану, оның ішінде басқару және зерттеу міндеттерін шешуде Интеллектуалды ақпараттық-аналитикалық жүйелерді пайдалану мүмкіндігі.
- Басқарудың заманауи тәжірибелерін, көшбасшылық және коммуникативтік дағдыларды пайдалана отырып, ұйымдағы жобалық және процестік қызметті басқару, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтау және бағалау, қызметтің инновациялық бағыттарын құру және дамыту стратегияларын және оларға сәйкес ұйымдардың бизнес-модельдерін әзірлеу қабілеті.
- Менеджменттегі және онымен байланысты салалардағы ғылыми зерттеулерді жалпылау және сыни тұрғыдан бағалау, ғылыми-зерттеу жобаларын орындау, сондай-ақ маркетингтік зерттеулер арқылы анықталған инновациялық тетіктерді қолдана отырып, бәсекелестік ортада басқара білу қабілеті.
- Жобалау қызметін ұйымның негізгі қызметіне біріктіру, жоспарлы-экономикалық құжаттаманы әзірлеу, қаржылық есептілікті басқару, қаржылық жоспарлаудың әдістері мен тәсілдерін қалыптастыру, маркетингтік стратегияны талдау және ұсыну мүмкіндігі.
- Зияткерлік деңгейді дамыту, жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және практикалық қызметте пайдалану, өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейту және тереңдету, сондай-ақ іскерлік келіссөздер жүргізу үшін ұйымның негізгі әдістерін қолдану және меңгеру қабілетін көрсету.
- Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді қабылдау мен іске асырудың, ынталандыру мен ынталандырудың, жауапкершілікті бөлудің, бақылау мен бағалаудың, шешімдер қабылдаудың және олардың тиімділігін бағалаудың, инвестициялық және инновациялық жобаны оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде басқарудың заманауи әдістерін қолдану.
- Жобаларды басқарудың әртүрлі жүйелерін анықтау және білу және оларды жобалау қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында қолдана білу, болашақ бизнесті бастау немесе инновациялар құру үшін теориялық және практикалық білімді пайдалану, жаңа идеяларды құру және пайдалану, ғылыми эксперименттер жүргізу және болжам жасау қабілетін көрсету.
- Жоспарлы көрсеткіштерді есептеу, жоспарлау және талдау қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру, талдаудың дәстүрлі, детерминистік және кешенді әдістерін қолдану, қызметтің тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтау және кәсіпорынның даму бағыттарын анықтау.
- Тұрақты кәсіпкерлік жөніндегі тұжырымдамаларды әзірлеуге тапсырмаларды тұжырымдау және жаңғырту мен жаһандануға байланысты бизнес-ұйымдар деңгейінде бизнесті дамытудың тиімділігін негіздеу.
- Технологиялық және аспаптық аспектілерді басқарушылық ойлау үшін, сондай-ақ болашақ бизнесті бастау немесе инновациялар құру, жаңа идеяларды құру және пайдалану, ғылыми эксперименттер жүргізу және болжам жасау қабілетін көрсету.
- Жабдықты жаңғыртуға және өндірістік активтерді орналастыруға байланысты жобалық шешімдерді әзірлеуге тапсырмаларды тұжырымдау, сондай-ақ жабдықтауды басқару процесінің тиімділігін, заманауи компаниялардың жетістігі үшін интеграцияланған логистикалық жүйені қолдануды қамтамасыз етеді.
- Арық өндіріс әдістерінің ерекшеліктерін қолдану, бизнес-процестердің ерекшеліктерін талдау, шығындарды азайту үшін техникалық-экономикалық негіздеме технологиясының жоспары мен бағдарламасын әзірлеу мүмкіндігі.
- Маркетингтік және өндірістік талдау нәтижелері негізінде кәсіпорынның даму перспективаларын анықтау, сондай-ақ шешім қабылдау және олардың тиімділігін бағалау.
- Стратегиялық мақсаттарды қабылдау мен іске асырудың заманауи әдістемелерін қолдану, әзірленген шешімдерді қолдану және олардың тиімділігін бағалау, инновациялық бағыттарды басқару, сондай-ақ негізделген шешімдер қабылдау және өз кәсіпорнын дамытудың стратегиялық бағытын анықтау.
- Математикалық модельдеудің және статистикалық деректерді талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, бизнесті зерттеуді өз бетінше ұйымдастыра және жүргізе білу, сондай-ақ процестерді, құбылыстарды, жағдайларды сипаттау және болжау үшін модельдер құра және қолдана білу.
Ұқсас БББ
7M04112 Кәсіпорының халықаралық менеджменті
Қазақстан-Неміс университеті
7M04112 Басқару және қаржылық талдау (executive MBA)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04112 Жобаларды басқару
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
7M04112 Білім берудегі менеджмент (ғылыми-педагогикалық бағыт)
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M04112 Менеджмент
«Тұран-Астана» университеті
7M04112 Менеджмент
Инновациялық Еуразия университеті
7M04112 Іскерлік əкімшілендіру
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M04112 Менеджмент
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04112 Іскерлік әкімшілендіру
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
7M04112 Стратегиялық тәуекелдерді басқару
Қазақстан-Британ техникалық университеті