Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07209 Тамақ биотехнологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсат: Магистранттар арасында болашақ кәсіби қызметте белсенді шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагматикалық-кәсіби бағдар түрінде ұсынылған: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сенім, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану және заманауи оқу құралдары мен интернет ресурстарын пайдалану. Кәсіби қызмет саласында шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсат: Магистранттардың тамақ өндірісі саласындағы техника және технология магистрлерін дайындайтын білім беру ұйымдарында бейіндік пәндерді оқытудың заманауи әдістерін меңгеруі. Мазмұны:Оқыту процесінің жалпы моделі. Дидактикалық ұғымдар, айқындық принципі. Оқыту нәтижелері. Қазіргі білім берудің даму тенденциясы, қазіргі жоғары білім берудің әдістемелік және технологиялық мәселелері. Мамандандырылған пәндерді оқытудың қазіргі әдістемесін талдау. Жоғары оқу орындарында тамақ өндірісіндегі бейіндік пәндерді оқытудың жалпы әдістемесін қалыптастыру. Тамақ өндірісі саласындағы техника және технология магистрлерін дайындауда бейіндік пәндерді оқытудың инновациялық әдістері, әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шикізатын экструзиялық өңдеу

    Мақсаты: Өсімдік және жануар текті шикізатынан экструдталған өнімдерді алу технологиясының негізінде жатқан негізгі процестерді зерделеу. Мазмұны. Тамақ өнеркәсібіндегі экструдерлердің қолданылу аясы. Тағамдық шикізатты эктрузиялау әдістері. Экструдталған бұйымдардың сипаттамасы және технологиясы. Өсімдік шикізатының негізгі компоненттерін экструзия процесінде түрлендіру. Экструдталған өнімдердің сапасын бағалау әдістері. Экструдталған тамақ өнімдерінің жаңа түрлерін алу. Экструдталған шикізатқа термиялық вакуумдық әсер етудің әсеріне негізделген термопластикалық экструзияның бағыттары. Құрамында липидтері жоғары экструдталған дәнді шикізаттың, құрамында крахмал бар ауыл шаруашылығы өнімдерінің технологиясы саласындағы ақпаратты талдау. Бұршақ дақылдары экструзия өнімдерінің перспективалық шикізаты болып табылады. Экструдаттардың қасиеттерін жақсарту үшін әртүрлі шикізаттан алынған қоспаларды модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тамақ өнімдерінің қаптамасы

    Мақсат: Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында тамақ өнімдеріне арналған ыдыстардың түрлерін және заманауи қаптама технологиялары туралы білімін көрсету Мазмұны:Қаптама түрлерінің жіктелуі: эфалин, термиялық шөгілетін полиолефинді пленкалар, FOLEX ПВХ шөгілетін пленка, созылатын/клинг тағамдық пленка және т.б. Қазіргі қаптаманың ерекшеліктері мен артықшылықтарын талдау. ЖК элементтерін пайдалана отырып, тағамды автоматты түрде тану және жіктеу, сұрыптау және орау Сенімді қаптама («САШЕ», «Дой-пак», вакуумдық қаптама және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты – қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсат:Тамақ өндірісіне маманданған білім беру ұйымдары мен кәсіпорындарында жұмыс күшін басқару психологиясы бойынша магистранттар арасында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:Басқару психологиясының әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Персоналдың психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы.Тамақ өндірісіне маманданған білім беру ұйымдары мен кәсіпорындарында жұмыс күшін басқару психологиясы саласындағы заманауи жетістіктер.Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдардағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсат: Магистранттар арасында ғылымның даму тарихы саласындағы білімдерін қалыптастыру және қазіргі жаһандық өркениеттің дамуы аспектісінде жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерін талдау. Мазмұны: Ғылымның даму тарихы және негізгі ұғымдары мен бағыттары. Тарих пен ғылым философиясының негізгі мәселелерінің ерекшелігі мен өзара байланысы. Ғылымның даму заңдылықтары. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістері. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімнің әдістемесін түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау. Қазіргі жаһандық өркениеттің дамуы мен қызмет етуінің алғы шарты ретінде сыни тұрғыдан ойлау .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдік және жануар текті шикізаттың биотрансформациясы

    Мақсат:Өсімдік және жануарлар шикізатының биоконверсия процесінің мәнін ашу; өсімдік және жануарлар шикізатының биоконверсия процестерін модельдеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру Мазмұны:Конверсия және биоконверсия туралы түсінік. Шикізаттың биотрансформациясының түрлері. Жануарлар мен өсімдік шикізатын пайдаланудың қалдықсыз технологиялары. Жануарлар мен өсімдіктер белоктарының биоконверсиясы. Ет және сүйек шикізатының биотрансформациясы, қауырсын кератин. Жаңа белок изоляттарының функционалдық қасиеттері. Өсімдік материалдарынан липидтердің биоконверсиясы. Өсімдік шикізатына кіретін төмен молекулалық биологиялық белсенді заттардың биотрансформациясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар

    Мақсат: Ғылыми-зерттеу және оқу қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану саласындағы құзыреттер жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Ақпараттық технологиялардың құрамы мен мазмұны. Ақпараттық технологиялар инфрақұрылымы. АТ инфрақұрылымын басқару құралдары. CASE – ғылым мен білімдегі технологиялар. Ғылым мен білім берудегі процестерді модельдеу технологиясы. Білім берудің ақпараттық технологиялары, білім беруді ақпараттандыру аспектілері. Жүйені модельдеу әдістерінің эволюциясы және олардың ғылыми зерттеулерде қолданылуы. Байланысты оқыту қоғамдастығын құру элементтері. Ғылыми зерттеулер мен білім беру қызметі үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Биомиметика

    Мақсат:Биомиметикалық материалдар және олардың қасиеттері туралы іргелі идеяларды қалыптастыру; жүргізіліп жатқан іргелі зерттеулер мен технологиялық әзірлемелерді ғылыми, патенттік және маркетингтік қамтамасыз ету мақсатында биомиметика саласындағы ғылыми-техникалық ақпаратты талдау дағдыларын алу. Мазмұны:Биомиметика. Биомиметикалық наноматериалдарды ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында қолдану. Биомиметикалық наноматериалдарды құрудың негізгі тәсілдері. Нанообъектілер мен наножүйелерді зерттеу әдістері мен диагностикасы. Нанотехнологияның қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 1
  • Тамақ биотехнологиясындағы инновациялар

    Мақсат:Тамақ биотехнологиясында инновациялық технологияларды дамыту және енгізу саласында білім алу;инновациялық, тиімді, ресурс үнемдейтін, экологиялық қауіпсіз биотехнологиялық өндірістер мен биопродукцияның жаңа түрлерін әзірлеу үшін дағдыларды игеру. Мазмұны:Тамақ өндірісіндегі инновациялардың сипаттамасы. Биотехнология әдістерін қолдану арқылы алынатын тамақ өнімдерін өндірудің жаңа тенденциялары. Биотехнологиялық өнімнің жаңа түрлерінің рецептуралық-компоненттік композицияларының құрылымы мен патент қабілеттілігінің көрсеткіштері. Азық-түлік биотехнологиялық өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігі мен тұтынушылық сапасына жаңа технологиялардың, шикізат пен технологиялық жабдықтың жаңа түрлерінің әсер ету факторлары. Жаңа технологиялық процестерді игеру және тамақ биотехнологиялық өнімдерінің жаңа түрлерін өндіріске енгізу бойынша іске қосу-баптау және эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық тамақ өнімдерін жасаудың биотехнологиялық әдістері

    Мақсат:Инновациялық тамақ өнімдерін жасау үшін биотехнологиялық әдістерді әзірлеу және қолдану бойынша білім алу; б) инновациялық биотехнологиялық өнімдерді өндіру саласында ғылыми-техникалық және нормативтік ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Мазмұны:Микробиологиялық синтез, гендік инженерия және нанобиотехнологияларды пайдалана отырып, өнімнің жаңа түрлерін алу технологияларын құру. Инновациялық тамақ өнімдерін әзірлеу үшін ферменттерді, микроорганизмдерді, жануарлар мен өсімдіктердің жасуша дақылдарын, олардың биосинтезі мен биотрансформация өнімдерін өндіру және пайдалану саласындағы зерттеулер. Биотехнологиялық әдістерді қолдану арқылы алынған тамақ өнімдерін өндірудегі жаңа тенденциялар. Инновациялық биотехнологиялық өнімдерді өндіруге арналған ғылыми-техникалық құжаттаманы және технологиялық регламентті әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ биотехнологиясында ферменттік препараттарды қолдану

    Мақсат:Студенттерді ферменттік препараттарды тамақ өнеркәсібінде қолдануға теориялық және практикалық кәсіптік даярлау; тағам биотехнологиясында иммобилизацияланған ферменттерді алу технологиясы мен қолданылуы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны:Ферменттік препараттарды алу көздері мен технологиялары. Амилолитикалық және пектолитикалық препараттар. Целлюлолитикалық, гемицеллюлаза және липолитикалық препараттар. Протеолитикалық препараттар. Құрамында глюкоксидаза және каталаза бар препараттар. Глюкоизомераза препараттары- галактозидаза- фруктофуранозидаза. Тағамдық биотехнологияның әртүрлі салаларында иммобилизацияланған ферменттерді қолданудың негізгі технологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биотехнологияның қазіргі мәселелері

    Мақсат: Қазіргі заманғы биотехнологияның ғылыми және өндірістік негіздері саласындағы білім кешенін қалыптастыру, гендік инженерия әдістерімен модификацияланған биологиялық жүйелерді пайдалана отырып, рекомбинантты дезоксирибонуклеин қышқылдары (ДНҚ) және өндірістік биотехнологиялар технологиясының әдіснамалық негіздерін меңгеру Мазмұны: Биотехнология саласындағы әлемдік жетістіктерге шолу және талдау, соның ішінде биокаталитикалық процестердің және биосинтездің, тотығудың, биодеградацияның дәстүрлі процестерінің негізгі жетістіктері мен даму тенденциялары. Дәрілік заттарды құру және өндіру саласындағы биотехнологиялық саланың қазіргі жағдайы және даму болашағы. Жасушалық және молекулалық биотехнология және гендік инженерия жетістіктерін ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биотехнологиядағы зерттеулердің әдістемелік негіздері

    Мақсат: Студенттердің биотехнологиядағы зерттеулердің әдістемелік негіздері туралы базалық білімін және зерттеу дағдыларын жетілдіру, биотехнологиялық процестерден алынған биологиялық объектілер мен өнімдерді талдауда қолданылатын заманауи физикалық-химиялық зерттеу әдістерін оқып үйрену. Мазмұны:Теориялық зерттеулердің құрылымы мен үлгілері. Тамақтану ғылымы мен тамақ өнеркәсібінің дамуындағы биотехнологияның рөлі. Тамақ биотехнологиясының дамуындағы теориялық және эксперименттік зерттеулер. Жануарлар мен өсімдік тектес тағам өнімдерінің биотехнологиясының әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тамақ өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану технологиясы

    Мақсат:Ферменттер мен ферменттік препараттарды алу технологиясына үйрету; тамақ өнеркәсібінде ферментті және иммобилизацияланған ферменттік препараттарды қолдануды үйрету. Мазмұны:Ферменттер, биологиялық катализаторлар: жұмыс істеудің негізгі принциптері, ферменттерді тамақ өнеркәсібінде қолданудың негізгі бағыттары Тамақ өнеркәсібінде қолданылатын ферменттерді алу және тазарту технологиясы Тамақ өндірісінде иммобилизацияланған ферменттерді алу және қолданудың технологиялық ерекшеліктері. Азық-түлік өндірісіндегі ферментативті процестердің пайдасы мен экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шикізат пен биотехнологиялық өнім сапасының көрсеткіштерін анықтаудың қолданбалы аспектілері

    Мақсат: Шикізат пен биотехнологиялық өнім сапасының көрсеткіштерін анықтаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Биотехнологиялық өндірістердің негізгі кезеңдерінің сипаттамасы және оларды бақылау. Шикізат пен биотехнологиялық өнім сапасының физика-химиялық көрсеткіштерін анықтау. Тамақ өнеркәсібі үшін биотехнологиялық өнім өндіруде орын алатын химиялық құбылыстарды зерттеудің математикалық әдістері. Көпөлшемді талдау әдістері. Тәжірибелік деректерді практикалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микроорганизмдердің генетикалық түрлендірілген штамдарын алу

    Мақсат:Рекомбинантты нуклеин қышқылы молекулаларының құрылысының молекулалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; микроорганизмдердің гендік-инженерлік штаммдарын алу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны:Рекомбинантты ДНҚ технологиясы – рестрикциялық эндонуклеазалар. Плазмидтік векторлар. Үлкен ДНҚ фрагменттерін клондауға арналған векторлар. Жасушаның трансформациясы. Генетикалық түрлендірілген штамдарды таңдау әдістері. Гибридизация арқылы скрининг. Иммунологиялық скрининг. Протеин белсенділігіне скрининг. Геномдық кітапханаларды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биотехнологиялық өндірісті ұйымдастыруға арналған нормативтік-техникалық құжаттама

    Мақсат:Биотехнологиялық өндірісті ұйымдастыру бойынша нормативтік-техникалық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; б) биотехнологиялық өнімдер өндірісін ұйымдастыру мен бақылаудың негізгі принциптеріне оқыту; Мазмұны:Биотехнологиялық өндіріс: биотехнологиялық өндірістің стандарттау және сапасын бақылаумен айналысатын халықаралық және ресейлік ұйымдар. Қазіргі халықаралық және ресейлік заңдар, биотехнологиялық өнімдерді өндіруді реттейтін мемлекеттік стандарттар мен нормалар. Технологиялық регламенттерге, лауазымдық нұсқаулықтарға, талдау әдістеріне сәйкес өндіріс көрсеткіштері мен өнім сапасының тұрақтылығын қамтамасыз ету. Биотехнологиялық кәсіпорындардағы сапа менеджменті жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарының экологиялық мониторингі

    Мақсат:Тамақ биотехнологиясы өндірісін ұйымдастырудың экологиялық аспектілерімен танысу; экологиялық таза биотехнологиялық кәсіпорын құрудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру Мазмұны:Экологиялық мониторингтің анықтамасы және оның міндеттері. Қоршаған орта мониторингінің ғылыми негіздері. Мониторинг түрлері. Экологиялық қауіпсіздікті мемлекеттік реттеу. Биотехнологиялық өндіріске қойылатын экологиялық талаптарды реттейтін нормативтік құжаттама. Тағамдық биотехнологиялық өндірістің экологиялық проблемалары және қауіптері. Экологиялық менеджмент жүйелерін әзірлеу және сертификаттау ISO 14001, ISO 14004 стандарттарының экологиялық менеджмент жүйелері Экологиялық өнімділікті ISO 14031 стандарттарымен бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биотехнологиялық өнімдердің қауіпсіздігі

    Мақсат:Биотехнологиялық өнімдердің биосфераға және адам ағзасына әсері тұрғысынан классификациясы туралы идеяларды қалыптастыру; биотехнологиялық өнімдердің қауіпсіздігін реттейтін негізгі нормативтік құжаттар туралы білім алу; генетикалық түрлендірілген ағзаларды пайдалану қауіпсіздігі туралы білім алу; биологиялық объектілердің биосфераға және адам ағзасына әсерін бағалау бойынша білім алу. Мазмұны:Биосфераға және адам ағзасына әсері бойынша биотехнологиялық өнімдердің жіктелуі. Биотехнологиялық өнімдердің қауіпсіздік жүйелері. Биотехнологиялық өнімдердің қауіпсіздік стандарттары. Биотехнологиялық өнімдерді токсикологиялық және гигиеналық бағалау. Биотехнологиялық өнімдерді алу технологияларында гендік түрлендірілген объектілерді пайдалануға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биотехнологиялық өндірісті тәжірибелік жоспарлау және оңтайландырудағы статистикалық әдістер

    Мақсат:Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу және оларды бағалау әдістері туралы білім алу; в) биотехнологиялық процестердің тиімділігін арттыру және оңтайландырумен байланысты ғылыми-зерттеу және жобалау мәселелерін шешу үшін эксперименттерді жоспарлаудың статистикалық әдістерін қолдану дағдыларын алу. Мазмұны:Ғылым мен білім беру саласында деректерді құру, өңдеу, сақтау және қамтамасыз ету үшін қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар. Экспериментзерттеу пәні. Зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері және оларды бағалау. MS Excel және Statistica бағдарламаларында эксперименттік мәліметтерді статистикалық өңдеу (Descriptive statistics). Эксперименттерді жоспарлау әдістері. Регрессиялық талдау. Зайдель-Гаусс схемасы, Бокс әдісі арқылы экспериментті жоспарлау. MS Excel бағдарламасында оңтайлы параметрлерді табу. Statistica пакетінде экспериментті жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тамақ биотехнологиялық өндірісі кәсіпорындарын және тағамдық қоспаларды жобалау

    Мақсат:Тамақ өндірісіндегі биотехнологиялық процестерді әзірлеу, жобалау және модельдеу саласында кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыру; тамақ биотехнологиялық процестерінің кинетикалық, масса алмасу және гидродинамикалық параметрлерін есептеудің әдістемелік негіздерін меңгеру, биотехнологиялық процестерді жүзеге асырудың негізгі технологиялық жабдықтарын таңдау және есептеу. Мазмұны:Тамақ өнімдері мен тағамдық қоспалардың биотехнологиялық өндірісін дамытудың және ұйымдастырудың негізгі принциптері. Биотехнологиялық өндірістің әмбебап технологиялық схемасы. Әзірлеуге арналған техникалық-экономикалық негіздеменің құрылымы. Биотехнологиялық процестердің кинетикалық, масса алмасу және гидродинамикалық параметрлерін есептеу. Технологиялық жабдықты таңдау және есептеу. Биотехнологиялық процестерді модельдеу және масштабтау әдістері. Технологиялық регламенттерді, техникалық-экономикалық негіздемелерді, техникалық және технологиялық құжаттамаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Генетикалық инженерия

    Мақсат:Гендік инженерия негіздерімен, молекулалық биологияның ережелерімен таныстыру; қазіргі молекулярлық биотехнологияның жетістіктері туралы жан-жақты білімді қалыптастыру; ДНҚ талдауының күнделікті әдістері бойынша практикалық жұмыста бастапқы дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны:Гендік инженерияның даму кезеңдері. Гендік инженерияны қолдану салалары. Гендік инженерияның жетістіктері. Гендік инженерияның молекулалық негіздері. Ген қызметінің реттелуі. Гибридті ДНҚ құрастыру принциптері. Молекулярлық клондау векторлары. Векторлық жобалаудың принциптері. Гибридті ДНҚ құру. ДНҚ енгізу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бионанотехнология

    Мақсат: Биотехнология саласындағы нанотехнологияларды дамыту және қолдану бағыттары туралы білімдерін қалыптастыру; жүргізіліп жатқан іргелі зерттеулер мен технологиялық әзірлемелерді ғылыми, патенттік және маркетингтік қамтамасыз ету мақсатында биоананотехнологиялар саласындағы ғылыми-техникалық ақпаратты талдау дағдыларын алу. Мазмұны:Фармация мен медицинадағы бионанотехнологияның дамуының негізгі бағыттары. Ауыл шаруашылығына, ауыл шаруашылығы өнімдерін қорғауға арналған нанобиотехнологияның қолданбалы әзірлемелерін жасау. Бионанобъектілерді құру принциптері. Нанообъектілер мен наножүйелерді зерттеу әдістері мен диагностикасы. Нанотехнологияның қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 1

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым философиясының принциптеріне сүйене отырып, қазіргі ғылымның негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерін кеңірек пәнаралық контексте, сондай-ақ фактілер мен құбылыстарды талдау.
  • Ғылыми мәтіндерді, хабарламаларды құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін мамандармен де, маман еместермен де ғылыми пікірталастарда қорғау кезінде заманауи коммуникациялық технологияларды, арнайы лексиканы және шет тілін қолдану.
  • Әлеуметтік, этникалық, діни және мәдени ерекшеліктерді дұрыс қабылдай отырып, алға қойған мақсатқа жету үшін топтық стратегияны дамыта отырып, ұжымға жетекшілік ету.
  • Оқушыға бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, білім беру қызметінде заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын пайдалана отырып, білім, ғылым және инновация, психологиялық-педагогикалық білімнің интеграциясын қамтамасыз ету.
  • Тамақ өнеркәсібі үшін өнімдердің жаңа түрлерін өндірудің озық технологияларын енгізу нәтижелері бойынша нормативтік-техникалық құжаттаманы әзірлеу, соңғы жетістіктер контекстінде қауіпсіз биотехнологиялық өнімдердің жаңа түрлеріне рецепттік композицияларды жасау, оларды қаптау және сақтау.
  • Экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және басқа шектеулерді ескере отырып, жаңа білім мен зерттеулерге негізделген тамақ биотехнологиясының ғылыми және өндірістік салаларында практикалық қолдану арқылы инновациялық шешімдерді әзірлеу.
  • Тамақ өнеркәсібі үшін биотехнологиялық өнімдердің бәсекеге қабілеттілігі мен тұтынушылық сапасына жаңа технологиялардың, шикізаттың және технологиялық жабдықтардың жаңа түрлерінің әсерін талдау.
  • Тамақ биотехнологиясы және халықаралық сапа стандарттары саласындағы кешенді эксперименттік және теориялық зерттеулерді, іргелі және қолданбалы білімді талдау, қорытындылау және пайдалану арқылы бар және жаңа мәселелерді шешу.
  • Тамақ өнеркәсібі үшін гендік инженерия, бионанотехнология және перспективалы биотехнологиялық өнімдерді өндіру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару.
  • Тағамдық биотехнологиялық өнімдерді өндіру жобаларының технологиялық бөлігін автоматтандырылған жобалау үшін стандартты бағдарламалық және ақпараттық технологияларды пайдалану
Top