6B05304 Физика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика саласында физикалық процестерді модельдеудің заманауи ақпараттық технологиялары мен әдістерін игерген тиімді кәсіби қызметке қабілетке ие жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B054 Физика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B053 Физикалық және химиялық ғылымдар
Пәндер
-
Математикалық талдау I
Пәнді оқудың мақсаты – дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген шексіз аз талдау арқылы есептерді шығару қабілеті болып табылады. Пән математикалық талдаудың негіздерін оқытуға, оқушылардың табиғатты түсінудің ерекше әдісі ретіндегі математика туралы түсініктерін қалыптастыруға, математикалық ұғымдар мен модельдердің ортақтығын сезінуге, логикалық ойлау дағдыларын меңгеруге, абстрактілі математикалық объектілермен жұмыс істеуге, сондай-ақ математикалық мәдениеттің қалыптасуы мен дамуы. Пән бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерінен тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика есептерін шешу бойынша практикум
Пәнді оқудың мақсаты – физикалық есептерді шешу үшін материалдық нүктелер мен қатты денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігінің заңдылықтарын және денелер арасындағы өзара әрекеттесу нәтижесінде пайда болатын дағдыларды меңгеру. Ол маңызды сандарды ескере отырып, физикалық шамалардың сандық мәндерін есептеуді және шама реті бойынша мәндерді бағалауды қамтиды. Бұған қоса өлшемдік теорияны физикалық есептерді шешуде қолдану, есептерді шығаруда симметрия принциптерін қолдану. Сонымен қатар механикадағы есептерді шешудің жалпы әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Пәнді оқудың мақсаты – материалдық денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарын және денелер арасындағы өзара әсерлесуді түсіну және білім алушылардың уақыт-кеңістік, материалдық нүкте мен қатты дененің кинематикасы мен динамикасы. салыстырмалылық принципі, жұмыс және энергия, қатты дененің динамикасы, статика, үйкеліс болған кездегі қозғалыспен, инерциялық емес санақ жүйелерімен, гравитациялық өрістегі қозғалыспен, соқтығыспен, тұтас орта механикасының элементтерімен, тербелістер және толқындар туралы негізгі ұғымдарымен танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Программалау
Пәнді оқудың мақсаты – технологиялық процесс ретінде программалау туралы түсінік қалыптастыру, білім алушыларды заманауи бағдарламалау технологиялары негізінде бағдарламалар құруға үйрету. Ол физиканың әртүрлі салаларындағы математикалық модельдерді құру әдістері туралы негізгі мәліметтерді береді, білім алушыны алдында тұрған есептерді құрастыруды сауатты тұжырымдауға және практикалық іс-әрекетке қажетті математиканың жаңа салаларын зерттеуге үйретеді, өз бетінше ойлау қабілетін дамытады және оның ой-өрісін кеңейтеді. Физикалық процестерді математикалық модельдеу саласындағы біліктілігін арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау II
Пәнді оқудың мақсаты - дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясын қолдану дағдыларын кеңейту болып табылады. Бұл пән табиғатты түсінудің ерекше әдісі ретінде математика туралы оқыту идеяларын қалыптастыруға, математикалық ұғымдар мен модельдердің ортақтығын сезінуге, логикалық ойлау дағдыларын меңгеруге, абстрактілі математикалық объектілермен жұмыс істеуге, сондай-ақ математикалық талдаудың негіздерін оқытуға бағытталған. Математикалық мәдениетті қалыптастыру және дамыту. Бұл пән бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерінен, сандық және функционалдық қатарлар теориясынан тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика
Пәнді оқудың мақсаты – молекулалық қозғалыс және молекулааралық әрекеттесуі арқылы анықталатын жүйелердің физикалық қасиеттерін, күйлері мен процестерін зерттеу. Пәннің бұл бөлімін физикалық эксперимент пен практикалық тәжірибені жалпылауға негізделген физикалық теория ретінде көрсету, зерттеу пәнінің бөлшектердің көп мөлшерінен тұратын жүйелер ретіндегі ерекше белгілерін ашып көрсету, білім алушылардың физикалық, молекулалық физика заңдарының статистикалық табиғаты тәжірибемен таныстыру қажет. Білім алушыларға молекулалық физика есептерін шешу әдістері туралы жеткілікті толық заманауи түсінік беру және олардың физикалық денелерді құрайтын бөлшектердің қозғалысы мен өзара әрекеттесуін зерттеумен байланысты екенін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәнді оқудың мақсаты - білім алушылардың қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып физикадан ғылыми зерттеулер жүргізудің бастапқы дағдыларын беру болып табылады. Пәннің теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеу әдістерін, көп факторлы эксперимент әдістерін және оның нәтижелерін өңдеуді зерттеуге арналған. Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық, оның ішінде пәнаралық сипаттағы проблемалар талданатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларды қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдарымен, адамның қауіпсіз ортада өмір сүруімен, экологиялық факторлармен және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгерістерімен және олардың салдарымен таныстыру. Сондай-ақ су ресурстарының, ауа бассейнінің экологиялық қауіпсіздігі, жер ресурстарының тозуы мен сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, Қазақстан Республикасындағы азық-түлік қауіпсіздігі және Қазақстан Республикасының аумағында антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттар. және олардан қорғау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Пәннің оқудың мақсаты – аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра бойынша негізгі білім, білік және дағдыларды алу. Пәннің міндеттері қазіргі аналитикалық геометрияның аксиоматикасы мен құрылымын оқып үйрену, оның негізгі ұғымдары мен байланыстарын зерттеу, геометрияның аналитикалық және инвариантты-топтық әдістерін меңгеру. Геометрияның аффиндік және евклидтік кеңістіктер геометриялары сияқты негізгі салаларымен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Векторлық және тензорлық талдау негіздері
Пәннің оқыту мақсаты - білім алушылардың теориялық физикада кеңінен қолданылатын инвариантты математикалық аппараттың негізін құрайтын тензорлық сипаттағы математикалық объектілермен жұмыс істеу түсініктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің оқыту барысында білім алушы теориялық физика курстарын одан әрі оқу үшін қажетті өріс теориясының дифференциалды операцияларын еркін меңгеруді үйренеді, өріс теориясының, ағынның, циркуляцияның және т.б., жаһандық ұғымдарымен танысады, осы шамаларды есептеуді, беттік және қисық сызықты интегралдарды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу
Пәнді оқудың мақсаты – физикалық процестерді математикалық модельдеу және талдаудың негізгі ұғымдары, ережелері мен әдістері бойынша теориялық мәселелерді оқу; физикалық процестердің математикалық модельдерінің алгоритмдерін құрастыру, математикалық модельдерді пайдаланып есептеулерді орындау дағдыларын дамыту; алынған мәндердің үлгінің негізгі параметрлеріне тәуелділігін анықтау, олардың мүмкін болатын мәндерінің шекарасын анықтау әдістерін меңгеру. Физикалық процестердің компьютерлік модельдерін құру үшін келесі пакеттердің бірі қолданылады: MatLab, Wolfram Mathematica, Python.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пәнді оқудың мақсаты - теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің кәсіпкерлік қызметке және бизнесті ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік пен бизнесті қалыптастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық және басқарушылық білімдерді жүйелеу болып табылады. Оның мақсаты - нақты мәселелер мен бизнес жағдайларын шешу үшін кәсіпкерлік ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Пәнді оқудың мақсаты - білім алушыларды Максвеллдің физикалық теориясына әкелетін табиғаттағы өзара әсерлесудің электромагниттік түрімен, электр зарядтарының негізгі қасиеттерімен, электростатика және электр тогының заңдылықтарымен, өткізгіштердегі, жартылай өткізгіштердегі, диэлектриктегі зарядтардың әрекетімен, газдар мен сұйықтар, магнит өрісінің қасиеттері, заттардың магниттік сезімталдығына қарай жіктелуі, қозғалатын зарядтардың өрістері, электромагниттік индукция және электромагниттік өріс құбылыстарымен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Электр және магнетизм бойынша практикум
Пәнді оқудың мақсаты - электр зарядтарының өзара әрекеттесуі, тұрақты электр өрісі, суперпозиция принципі, диэлектриктер, тікелей электр тогы ток, электр өткізгіштік, тұрақты токтың, магнит өрісі, индукция және магнит өрісінің кернеулігі, Био-Саварт-Лаплас заңы, заттағы магнит өрісі, магниттер, электромагниттік индукция, айнымалы ток, Максвелл теңдеулері туралы физиканың нақты есептерін шешу үшін электр және магнетизм заңдарын қолдану дағдыларын меңгеру. Физикалық тұрақтыларды тәжірибе арқылы анықтау: электрон зарядының оның массасына қатынасы; денелердің электрофизикалық сипаттамаларын анықтау, физикалық заңдылықтарды тексеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларды кәдімгі дифференциалдық теңдеулер теориясының негіздерімен, теңдеулер жүйесімен, интегралдық теңдеулер теориясымен, Коши есебінің тұжырымдарымен, шекаралық есептермен таныстыру, зерттеу және нақты есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін мәселелер. Курс 1-ші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер, сызықтық жүйелер, шекаралық есептер, 1-ші ретті дербес дифференциалдық теңдеулер, интегралдық теңдеулердің классификациясы, Фредгольмның сызықтық интегралдық теңдеулеріне және Вольтерраға қысқарту кескіндеу принципін қолдану сияқты бөлімдерді қамтиды. 2-ші текті, Фредгольм теориясы, симметриялық интегралдық теңдеулер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәнді оқу мақсаты - жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пәннің мақсаты студенттерде жеке қаржыға қатысты шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сонымен қатар цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту болып табылады. технологиялар. Курс аясында студенттер қаржы саласындағы құралдардың барлық түрлерін тәжірибеде қолдануды, үнемдеуді және үнемдеуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу мен төлеуде және салық есептілігін дұрыс толтыруда практикалық дағдыларды меңгереді, қаржылық ақпаратты талдау және барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлау. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру студенттерге ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындаған қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықты жедел тануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәнді оқу мақсаты – «Жаратылыстану, математика және статистика» бағыты бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды зерделеу. Қоршаған орта саласындағы және физика-химиялық ғылымдар саласындағы, сондай-ақ математика және статистика саласындағы биология және сабақтас ғылымдарды реттейтін барлық нормативтік құқықтық актілер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадағы геометриялық әдістер
Пәннің оқыту мақсаты - білім алушылардың қазіргі физиканың құрылымына енетін геометриялық идеялармен және әдістермен таныстыру, оларда геометрияның физикадағы нақты қолданбалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, осылайша геометрия негіздерін бекіту және физикалық объектілер мен процестердің математикалық және компьютерлік модельдерін құрудың геометриялық әдістерін қолдануды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электротехника негіздері
Пәнді оқудың мақсаты - білім алушыларға арнайы пәндерді оқу кезінде және мамандық бойынша практикалық іс-әрекеттер үшін қажетті электротехника және электроника негіздерін үйрету болып табылады. Пәннің міндеттері электрлік және магниттік тізбектерді талдаудың негізгі теориялық принциптерін оқып үйрену және білім алушыларға аналитикалық байланыстар мен әдебиеттерді пайдалануда күшті дағдыларды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылар арасында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді дамыту. Курс барысында педагогика ғылымының жалпы теориялық негіздері және педагогикалық теориялар мен технологияларға жаңа көзқарастар оқытылады. Теориялық негіздерін жүзеге асыру барысында практикалық педагогикалық іс-әрекеттермен және инновациялық әдістермен интеграция жүзеге асырылады. Болашақ мұғалім жалпы білім беретін мектепте оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтарымен6, сонымен қатар оқыту мен тәрбие үрдісінің инновациялық технологияларымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оптика
Пәнді оқудың мақсаты – ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы кең ауқымды есептерді шешу үшін оптикалық заңдылықтарды қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын дамыту, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылауларды, практикалық тәжірибе және эксперимент жалпылау ретінде көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық механика
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға арнайы курстарды одан әрі дамыту үшін теориялық физикадан бастапқы білім беру. Бұл пән күрделі динамикалық құбылыстарды сипаттау мен зерттеуде кәсіби қызметте алған білімдерін одан әрі пайдалану мақсатында классикалық және аналитикалық механиканың негіздерін зерттейді және математикалық мәдениеттің қажетті деңгейін қалыптастырады, бұл математиканың қазіргі мәселелерін түсіну қабілетін де қамтамасыз етеді. физика және жаратылыстану білімін өз бетінше жалғастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оптика бойынша практикум
Пәнді оқытудың мақсаты – стандартты емес есептерді шешу үшін оптика бөлімін тереңдетіп оқыту болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы оптика, жоғары математика және математикалық модельдеу негіздерін және оларды оптикалық құбылыстар мен процестерді зерттеу және модельдеу үшін қолдануды білуі, кез келген физикалық теориялық және эксперименттік есептерді зерделеу кезінде оптикалық бөлімді тұжырымдай және ресімдей білуі, оптиканың кез келген бөлімі бойынша есепті тұжырымдай, жаза және шеше білуі, зерттеуде оптиканы қолдану дағдыларына ие болуы тиіс физиканың теориялық және эксперименттік мәселелері, стандартты оптикалық аппаратурамен және эксперименттік қондырғылармен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Пәнді оқудың мақсаты - классикалық механиканың негізгі іргелі ережелерін және, ең алдымен, классикалық механиканың негізгі физикалық болжамдарының ең айқын тұжырымын қамтитын заманауи тұрғыдағы кеңістік пен уақыт туралы беру болып табылады. Импульстің, бұрыштық импульстің және энергияның сақталу заңдарына және олардың уақыт-кеңістік қасиеттерімен және күш өрістерінің симметриясымен байланысына үлкен көңіл бөлу қажет. Қозғалыс теңдеулерінің коварианттық формаларының рөлін ерекше атап өту керек. Лагранж, Гамильтон және Гамильтон-Якоби әдістерін меңгеру. Қатты дене қозғалысының негізгі теңдеулері көрсетіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электроника негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты – практикалық іс-әрекетте физикалық эксперименттерде электрондық зерттеу әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін білім жүйесін қалыптастыру; эксперименттік мәліметтерді алуды, жинақтауды және өңдеуді автоматтандыру; электроника бойынша арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Физика мамандықтарына арналған «Электроника негіздері» пәні әртүрлі арнайы курс білім алушыларының техникалық циклде кейіннен оқуына негіз болып табылады. Электроника негіздерін тереңдетіп оқытудың ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы болашақ мамандарды кәсіби даярлау үшін де маңызы ерекше.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Солитондар теориясы
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға бейсызық физиканың нақты есептерін шешу үшін солитон теориясының аппаратын пайдалануға, оның алдында тұрған есептерді тұжырымдауды дұрыс тұжырымдауға және практикалық іс-әрекетке қажетті сызықты емес математикалық физиканың жаңа бөлімдерін оқып үйренуге үйрету, өз бетінше ойлау қабілетін дамыту және солитон теориясы саласында ой-өрісін кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электродинамика
Пәнді оқытудың мақсаты - электродинамиканы тәжірибемен бекітілген заңдылықтарға негізделген физикалық теория ретінде көрсету, өріс теориясы, оның негізгі әдістері мен ережелері түріндегі теориялық курс ретінде одан әрі дамыта отырып, электродинамиканың теориялық және эксперименттік физика және материя мен сәулеленудің кванттық теориясына кіріспе ретінде қызмет етеді. Пәнді оқу кезінде білім алушылар математикалық аппаратты: электродинамика және салыстырмалылықтың арнайы теориясын меңгереді, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияны қолдана отырып шешу әдістерін таңдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық калибрлік өрістер
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға өрістің классикалық теориясы және кванттық өріс теориясындағы квазиклассикалық әдістер, мысалы, Лагранж формализмі, симметрия теориясының бөлшектердің массалық спектрімен байланысы, скаляр және шкалярлар үшін инварианттық инварианты туралы негізгі білім беру болып табылады. Абелдік калибрлі өрістер, Хиггс механизмі және солитондар. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы классикалық және квазиклассикалық өріс теориясының негізгі әдістерін білуі, скалярлық және абельдік габаритті өрістердің модельдік жүйелерімен жұмыс істей білуі және алған дағдыларын табиғатта байқалатын құбылыстарды сипаттауда қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты-оқытушыларға физика бойынша нақты есептерді шешу үшін Математикалық физика әдістерінің аппаратын қолдануға үйрету, оның алдында тұрған есептердің тұжырымын сауатты тұжырымдау және практикалық іс-әрекетке қажетті математиканың жаңа бөлімдерін зерделеу, өзіндік ойлау қабілетін дамыту және теориялық және математикалық физика саласындағы ой-өрісін кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атомдық физика
Пәнді оқудың мақсаты - білім алушыларға атом ядросының ішіндегі құрамдас бөліктердің өзара әрекеттесу табиғаты, атом қабықшаларының құрылысы мәселелері, корпускулалық-толқындық дуализм, атомның энергетикалық деңгейі, олардың сипаттамаларымен, атомның қозу процестері, атомдардың соқтығысуы, атомдардың электромагниттік қасиеттері. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы атом құрылысы, спектрлер, спектрлік қатарлар, жарық кванттары, рентген сәулелері, атомдық спектроскопия, рентгендік спектроскопия, радиоспектроскопия, атомдық және иондық соқтығыстар физикасы туралы негізгі түсініктерді меңгеруі керек. Спектрометрдің тиімділігін есептеуді, спектрометрдің энергетикалық калибрлеуін жүргізуді және компьютердің көмегімен физикалық жағдайларды модельдеуді үйренуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрономия
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларды астрономияның міндеттерімен, аспан денелерінің орналасуы мен қозғалысын бақылау және есептеу әдістерімен таныстыру; оның астронавтиканың дамуындағы, аспан денелерінің қозғалысы мен эволюциясын сипаттаудағы рөлі мен маңызы туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикада статистикалық әдістерді қолдану
Пәнді оқудың мақсаты - физикалық есептерді зерттеу үшін статистикалық талдау әдістерін қолдану болып табылады. Білім алушылар мәліметтер жиынтығынан теорияның белгісіз параметрін бағалауды, ықтималдық функциясы туралы түсінікті, максималды ықтималдық әдісін қолданып бағалауды, эксперименттік деректер жиынтығынан дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамаларды бағалау мысалдарын, Гаусс кездейсоқ шамалары үшін максималды ықтималдық әдісінен ең кіші квадраттар әдісі, Марков тізбектері үшін Монте-Карло әдісі, модельдерді статистикалық бағалаудың бағдарламалық жүйелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кванттық механика
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға микроәлемнің заңдылықтары туралы терең түсінік беру. Білім алушы кванттық заңдарға бағынатын құбылыстардың физикалық табиғатын нақты түсініп, кванттық процестерді материалистік позициядан түсіндіруді үйренуі керек. Негізгі назарды іргелі жалпы және жуық әдістерге аудару керек, сонда білім алушы олардың қолданылу шегін біледі және оларды практикада тиімді пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ядролық физика
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушылардың әртүрлі сәулелену түрлерінің қасиеттері, радиометриялық өлшеу әдістері және радиоактивті үлгілерді талдау үшін радиометриялық әдістерді қолдану туралы оқыту білімдерін дамыту. Білім алушыларға талдаудың ядролық физикалық әдістері зертханасында, торий және уран қосылыстары бар ядролық-химиялық зертханада жұмыс істеу, зерттеу жұмыстарын жүргізу, эксперимент нәтижелерін талдау және есеп жазу дағдыларын үйрету. Релятивистік ядролық және ауыр иондар физикасы, ядролық және бөлшектер физикасындағы әлсіз және электромагниттік процестер саласындағы маңызды зерттеулерді тереңдетіп зерттеу. Білім алушылар радиоактивті көздерден түсетін сыртқы және ішкі сәулелену дозасын есептеуді үйренуі керек; табиғи және жасанды радионуклидтердің ыдырау тізбектерін білу; сәулеленудің әртүрлі түрлерінің қасиеттерін және радиометриялық өлшеу әдістерін ажырата білуі керек; иондану шығындарының қоршаған ортаға тәуелділігін есептей білу; иондаушы сәулелену көзінен қорғаныстың қалыңдығын есептей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы салыстырмалық теориясы
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға жалпы өріс теориясының принциптері мен әдістерін қолдана отырып, теориялық астрофизика және космология мәселелерін шешуде негізгі білім мен дағдыларды беру болып табылады. Атап айтқанда: интервал, өзімдік уақыт, Лоренц түрлендіру, төрт өлшемді векторлар мен жылдамдықтар түрлендіруі, ең аз әсер принципі, төрт өлшемді энергия мен импульс, инварианттық қима, релятивистік емес механикада гравитациялық өріс, қисық сызықтық координаттар, қашықтық және уақыт интервалдары, ковариантты дифференциал, Кристоффель символдарымен метрикалық тензормен байланысы, гравитациялық өрістегі бөлшектердің қозғалысы, тұрақты гравитациялық өріс, гравитациялық толқындар мен қара құрдымдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кванттық өріс теориясының негіздері
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушының кванттық механика мен салыстырмалылық теориясының принциптерін біріктіруге мүмкіндік беретін өрістің кванттық теориясының негізгі әдістері туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қазіргі кванттық теорияда элементар бөлшектердің шығу тегі мен әрекеттесуін сипаттау үшін қолданылатын математикалық аппаратты, постулаттар мен әдістерді меңгеруі керек. Бөлшектерді және олардың өзара әрекеттесу өрістерін сипаттау үшін скаляр және спинор өрістері бар өріс теңдеулерін шешу, сонымен қатар Фейман диаграммасының әдістері мен скалярлық өрісті екінші реттік кванттау дағдыларын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хаос физикасы
Пәнді оқудың мақсаты – физиканың әртүрлі салаларында кеңінен қолданылатын бейсызық жүйелер мен хаосты физикаға оқытуды енгізу. Бұл пән келесі бөлімдерді қамтиды: Гамильтондық жүйелер және сызықтық емес резонанс. Хаос пен тұрақсыздықтың табиғаты. Диссипативті динамикалық жүйелер және олардың классификациясы. Аттракторлар. Динамикалық жүйелердегі бифуркация. Хаосқа көшу сценарийлері. Консервативті жүйелердегі хаос. Хаотикалық жүйелердің өзара әрекеттесуі. Кеңістіктік-уақыттық хаос. Хаотикалық процестерді талдау және болжау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кванттық есептеулерге кіріспе
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушылардың кванттық есептеулер физикасы, ақпараттық және кванттық алгоритмдер саласында базалық дайындығын қамтамасыз ете отырып, кванттық есептеулер теориясының негізгі ұғымдары мен әдістері туралы білім алушылардың теориялық білімдерін дамыту болып табылады. Бұл пәнінде есептеу күрделілігінің классикалық теориясының және кванттық есептеу моделінің негізгі принциптері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кванттық өріс теориясындағы солитондар
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларды нөлдік емес классикалық шешімдердің маңайындағы өрістерді кванттау теориясын қолдануды үйрету. Пәннің мақсаты білім алушыларды сәйкес өріс теңдеулерінің классикалық шешімдерінен бастап релятивистік кванттық өріс теорияларымен байланысты кәсіби құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Зерттеуде синус-Гордон жүйелері, сызықты емес O(3) моделі: изотропты ферромагнетик, статикалық ерітінділерді кванттау, Ферми өрістері үшін жартылай классикалық әдістер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушылардың қазіргі дифференциалдық геометрия мен топологияның негізгі ұғымдарымен және идеяларымен таныстыру, оларды әрі қарай физикалық есептерді модельдеуде қолдану үшін. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер қазіргі дифференциалдық геометрия мен топологияның негізгі ұғымдары мен теоремаларының анықтамаларын білуі, классикалық дифференциалдық геометрияның теоремалары мен формулаларын физикалық есептерді шешуде қолдана білуі, геометрия мен физикалық есептердегі интегралдық жүйелер теорияларын қолдану дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқудың мақсаты – білім алышылардың ЖОО-да оқу процесінде физика мұғалімінің кәсіби педагогикалық қызметін жүзеге асыруға дайындау. Әдістемелік іс-әрекет мұғалімнің кәсіби қызметінің қажетті құрамдас бөлігі болып табылады. Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі кіріктірілген білімдерге, жалпылама іскерліктер мен дағдыларға, әлеуметтік, гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық, жалпы кәсіптік және арнайы пәндермен қарым-қатынасқа негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Термодинамика және статистикалық физика
Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларға макроскопиялық жүйелердің негізгі термодинамикалық және статистикалық заңдылықтары туралы терең және берік білім беру, сондай-ақ осы білімді қолданбалы есептерге қолдануға үйрету. Туындаған мәселелерді шешуде термодинамикалық және статистикалық тәсілдерге тән әдістердің айырмашылығына назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конденсацияланған күй физикасы
Пәнді оқудың мақсаты – конденсацияланған заттар физикасының негіздерін, оның ішінде кристалдар мен аморфты заттардың құрылысы туралы жалпы түсініктерді, қатты денелердің құрылымын және әртүрлі физикалық қасиеттерін зерттеу әдістерін жүйелі түрде беру: механикалық, жылулық, электрлік, оптикалық, магниттік, асқын өткізгіштік және т.б. Бұл пәннің оқудың мәселелері қатты денелердің атомдық-электрондық құрылымы, олардың құрамы және оларда болатын әртүрлі физикалық құбылыстар арасындағы байланыс туралы түсінігі бар физиктерді дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық механика негіздері
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға статистикалық механика есептерін шығару дағдыларын беру және қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып статистикалық механика жүйелерінің қарапайым үлгілерін оқу болып табылады. Білім алушы классикалық механиканың элементтерін, канондық ансамбльді және үлкен канондық ансамбльді, кванттық статистикалық механиканы, бөлу функциясын, идеалды Ферми газын, идеал Боза газын, төмен температурадағы идеалды емес газдарды, топтық кеңеюлерді, фазалық ауысуды, Исинг моделін, Онсагер ерітіндісін, сұйық гелий, қатты шарлардан алынған боз газы ұғымдарымен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топтар теориясының негіздері
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға физикалық есептерде топ теориясын практикалық қолдану үшін білім мен дағдыларды беру. Практикалық есептердегі топтар теориясын зерттеу схемасы келесідей: физикалық жүйенің симметриясын сипаттау, жүйенің көптеген күйлерінде берілген көріністі құру, оны төмендетілмейтін компоненттерге бөлу және симметрия тобының төмендетілмейтін көріністеріне қатысты күйлердегі операторлардың матрицалық элементтерін есептеу. Пән сонымен қатар бос атомдар мен молекулалардың спектрлерін, сондай-ақ кристалдардағы қоспа орталықтарын сипаттау үшін қажетті нүктелік симметрия топтары мен айналу тобы туралы мәліметтерді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интегралданатын дискреттік жүйелер
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға дискретті автоматты басқару жүйелері, классификациялары, дискретті жүйелердің модельдері мен блок-схемасы және олардың негізгі элементтері, тор функциялары және айырымдық теңдеулер, дискретті түрлендірулер, Z-түрлендіру, дискретті жүйелердің динамикалық сипаттамалары, сызықтық дискретті жүйелердің тұрақтылығы, сызықтық дискретті жүйелердің синтезі туралы жалпы мағлұмат беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейсызық физикадағы топтар теориясының әдістері
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларды топ теориясы мен симметрия әдістерін қазіргі бейсызық физикада қолдану білімдері мен дағдыларын беру болып табылады. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы топ теориясының негізгі анықтамалары мен түсініктерін және олардың көрсетілімдерін, негізгі матрицалық топтарды, Ли топтары мен Ли алгебралары арасындағы байланыстарды, генераторлардың қасиеттері мен құрылым константаларын білуі керек, физикалық есептерді қолдана білуі керек. топ теориясының әдістері, сызықтық емес физикада терминологияны, топ теориясының әдістері мен әдістерін қолдану дағдылары болуы тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау;
- ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу;
- әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, қаржылық заңдар мен ережелерді, цифрлық және қаржылық технологияларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық тәртіпке кепілдік беретін заманауи қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын дамыту, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі, физикалық есептерді шешуде ғылыми әдістерді, тәсілдер мен әдістерді қолдану;
- дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу;
- өзінің кәсіби қызметінде экология мен тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімін қолдана біледі. Қазіргі кездегі экологияда қолданылатын негізгі заңдылықтарды, ережелерді, түсініктер мен терминологияны біледі. Ол тіршілік қауіпсіздігінің теориялық және практикалық дағдыларына ие және әртүрлі төтенше жағдайлар кезінде қалай әрекет ету керектігін біледі.Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау;
- әртүрлі физикалық мәселелерді шешу үшін жалпы физика саласындағы алған білімдерін көрсете білуге қабілетті. Физика және астрономия саласында профильдік физикалық пәндерді меңгеру үшін мамандандырылған білімді пайдаланады және күрделілігі жоғары есептерді шеше алады. Физиканың ғылыми көзқарастарын дамытуды жеңілдетеді. Алған білімін, игерген дағдыларын және қабілеттілігін математикалық және теориялық физика пәндерін одан әрі оқу барысында қолданады;
- теориялық физика есептерін шешуде математика, тензорлық және векторлық талдау, аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра бойынша алған негізгі білімін қолдана білу. Білім алушылар қазіргі ғылымның даму тенденциялары туралы түсінік алады. Сонымен бірге олар физикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуде математикалық модельдер құру және теориялық әдістерді қолдану дағдыларына ие болады;
- әртүрлі физикалық есептерді шешуге арналған іргелі математика және геометрия саласындағы білімді қалыптастыру. Қазіргі заманғы математиканың негізгі қағидаларын, заңдарын және әдістерін меңгерген және өзінің кәсіби қызметінде математика саласында алған жаңа білім мен дағдыларды игере алады. Физикалық есептер шығаруда компьютерлік модельдеу әдістерін қолданады;
- білім алушы макро- және микро- әлемнің ғылыми көрінісін түсіну үшін классикалық және кванттық өрістер саласындағы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастырды. Классикалық және кванттық физикада заманауи аналитикалық және сандық әдістерді қолдана біледі. Білім алушы гравитация мен космология саласындағы қазіргі тенденциялар мен теориялық зерттеулер туралы және жалпы салыстырмалылық теориясының қазіргі даму деңгейі туралы нақты түсінікке ие болады. Астрофизика мен космологияда қолданылатын қазіргі заманғы математикалық әдістер мен тәсілдерге ие болады;
- математикалық аппарат және теориялық физиканың заманауи әдістерін түрлі сызықты емес динамикалық жүйелерді сипаттау үшін қолданады. Физикалық мәселелерді шешуде сызықты емес физиканың әдістерін қолдана біледі. Сызықты емес процестер физикасы саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алады;
- қәзіргі заманғы теориялық және экспериментальды физика саласында негізгі білімді меңгерген. Алдыңғы қатарлы бағыттағы заманауи физикада білім, дағды және қабілеттіліктерді көрсетеді. Зерттелетін физикалық есептің өзектілігін және теориялық және қолданбалы маңыздылығын негіздей алу қабілеті. Заманауи физика салалары бойынша алған іргелі білімнің негізінде физикалық процестерді физикалық-және математикалық модельдеудің заманауи әдістерін меңгерген;
- эксперименттік физика саласында білім қалыптастыра алады. Тәжірибе нәтижесінде алынған деректерді өңдеуге және талдауға қабілеті бар. Алған білімі мен дағдыларын экспериментальді физиканың арнайы мәселелерін шешуге қолдана алады. Кәсіби қызметінде физиканың заманауи құрылғылары мен қондырғыларын қолдана біледі;