Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 Информатика және робототехника в ОАИУ

Пәндер

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Жоғары математиканың негізгі ұғымдарын қарастырады, кейбір есептерді шешудің жаңа тәсілдері сызықтық теңдеулер жүйелерінің шешімін түрлендіру арқылы немесе детерминанттарды қолдану арқылы анықтайды. Координаталар көмегімен үшбұрыш пен көпбұрыштың аудандарын табудың векторлық әдістерін сипаттайды. Жазықтық пен кеңістіктегі аналитикалық геометрия мен векторлық алгебраның негізгі әдістері мен ұғымдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика

    Табиғат әлемін, әсіресе зат пен энергияның өзара әрекеттесуін жүйелі түрде зерттейді. Табиғаттағы жалпы және негізгі қозғалыстарды, объективті әлемнің күйін, өзгеруін және құрылымын анықтайды. Планеталардың қозғалысын, денелердің жерге құлауын, электр тогын, магниттерді, оқтың ұшу жолын, су ағынын, желдің соққысын және табиғаттың басқа объектілері мен процестерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы

    Курс Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамыры мен руханиятына қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде дүниетаным мен философия тарихын білуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен контекстке қарамастан, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, Еуразиялық рухани-мәдени интеграция жағдайында этностың өмір сүру болашағын әлемдік түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік технологиялар

    Пән білім алушыларды өзекті ақпараттық технологиялармен таныстыру және зерделеу және оларды бағдарламалық жүйелерді әзірлеу үшін қолдану мақсатын қояды. Оқу барысында заманауи даму және дизайн құралдарымен еркін жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы туралы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар туралы, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән қалыпты және ауытқымалы дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясының дамуы туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, даму қабілеті бұзылған оқушыларды педагогикалық білім беру жүйелері саласында студенттерді қажетті біліммен қаруландыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы

    Компьютерлік технологияның тарихын, компьютерлік архитектураны, компьютерлердің ұйымдастырылуын түсіндіреді. Баспа платасы мен оның компоненттерінің жұмыс принциптерін анықтайды. Компьютерлердің, жүйелер мен желілердің құрылымдық және функционалдық принциптерін сипаттайды. Есептеу машиналарының арифметикалық, логикалық сызбаларын тұжырымдайды. Деректерді енгізу мен шығаруды, олардың орталық құрылғылармен өзара әрекеттесуін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері 1

    Пән адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде робототехниканы қолдану салалары туралы, роботтарды жасау құралдары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады, робототехниканың негізгі қағидаттарымен, робототехниканың даму тарихы мен қазіргі тенденцияларымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшінің өзін-өзі ұйымдастыруына, қазақстандық мәдениеттің қуатына, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген Қазақстанның адамгершілік-рухани жаңғыруына, азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлар

    Қазіргі заманғы жабдықтар мен есептеу техникасының жабдықтарын сипаттайды. Компьютерлік жүйелерді құру принциптерін және әртүрлі компьютерлер сыныптарының негізгі ерекшеліктерін талдайды. Микропроцессорлық жүйенің, архитектураның және дербес компьютердің жұмыс істеу принциптерін тексереді. Дербес компьютердің даму бағыттарын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Алгоритмді жазудың тұжырымдамасын, қасиеттерін, түрлері мен әдістерін сипаттайды. Алгоритмдік модельдерді құру әдістерін талдайды. Алгоритмдік тілдерді және оларға қойылатын талаптарды түсіндіреді. Процедуралар мен нысандарға бейімделген бағдарламалау тілдерін тұжырымдайды. Жеке компьютердің бағдарламалық жасақтамасы мен деректер түрлерін жіктейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері 2

    Курс Arduino IDE әзірлеу ортасында Arduino кешені және бағдарламалау негізінде роботтарды құрастыруға бағытталған. Роботтардың жекелеген элементтерін құрастырады, роботтандырылған жүйелер жобаларының техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізеді. Роботтарды басқару алгоритмдерінің жұмысын зерттеу. Әр түрлі ортада роботтарды бағдарламалаудың практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалауды оқытудың әдістемесі мен технологиясы

    Курс білім алушылардың бағдарламалау және оқыту дағдыларын, алгоритмдік сауаттылығы мен жүйелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Курста Python тілі, оның кітапханасы және негізгі құрылымдары қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар сандарды, мәтіндерді және олардың жиынтығын өңдеуді және сақтауды үйренеді, Python тілінің стандартты кітапханасын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласында кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, білім алушыларды жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізуге жауапты және шығармашылық қатынасты дамыту, оқушылармен өзара іс-қимыл жасау және тәрбие жұмысын ұйымдастыру ата-аналар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер және бұлтты технологиялар

    Компьютерлік желілерді жобалау ерекшеліктерін сипаттайды. Компьютерлік желілер мен бұлтты технологияларды құрудың негізгі принциптерін анықтайды. "Бұлтты технологиялардың"негізгі түсініктері мен терминологиясын түсіндіреді. "Бұлтты" технологиялар архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері, сондай-ақ негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу бойынша теориялық білімді баяндайды және практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытудың техникалық құралдары

    Ақпаратты қабылдау процесінің психофизиологиялық сипаттамаларын, ақпаратты сандық түрде ұсыну мәселелерін, оқытудың заманауи құралдарын сипаттайды: құжат-камера, мультимедиапроектор, интерактивті тақта, плазмалық панель, сондай-ақ оқу процесінде заманауи техникалық оқыту құралдарын пайдалану әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Зерттелетін объектінің маңызды қасиеттері мен ерекшеліктерін анықтайды. Математикалық модельдер үшін есептерді шешуге үйретеді. Математикалық тілде әртүрлі құбылыстардың моделін құруды қарастырады, оларды математикалық модельдер арқылы сипаттайды. Қазіргі математиканың қарапайым итерациялық әдісін тұжырымдайды. Қолданбалы есептерді шешудің негізгі жуық математикалық әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Arduino-да бағдарламалау

    Курсты оқу барысында білім алушылар Arduino-мен жұмыс принциптерін техникалық жағынан да, бағдарламалық жағынан да үйренеді. Сонымен қатар, олар құрылғылар мен роботтарды құруды, олардың қажетті әрекеттерін бағдарламалауды үйренеді. Сондай-ақ білім алушылар Arduino технологиясын оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Пән информатиканы оқыту әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге,білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән ұтымды танымның нысандары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативтік құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан ықтимал шешімдерді әзірлеуге, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы ақпарат теориясы

    Ақпарат теориясының негіздері және оларды заманауи компьютерлік жүйелерді оңтайландыруда қолдану туралы білімді қалыптастырады. Ақпараттық үдерістің құрылымын, ақпараттық үдерістер мен объектілерді формальды сипаттау әдістерін талдайды. Ақпараттық процестердің математикалық модельдерін сипаттау және құру негізінде ақпаратты беру әдістерін жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді бағдарламалау

    Мобильді операциялық платформалардың (Apple iOS, Google Android, Windows Phone) ақаусыз жұмыс істеу сияқты міндетті қасиеттерді біріктіретін мобильді қосымшаны құруды зерттейді. Ыңғайлы көп функциялы пайдаланушы интерфейсін құру жолдарын қарастырады. Заманауи мобильді платформаларға арналған бағдарламалардың құрылымын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді роботтарды құрастыру және басқару

    Студенттерді мобильді робототехниканың қолданбалы міндеттерімен таныстырады, оларды әрі қарай қозғалыс міндеттерінде пайдалануді түсіндіреді. Мобильді робототехниканы адамның практикалық өмірінде қолдану мүмкіндіктеріне эксперименттік зерттеулерді қарастырады. Траектория бойымен мобильді роботтың қозғалысы үшін пропорционалды, интегралды және дифференциалды реттегіш қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтарды бағдарламалау әдістері

    Роботтарды бағдарламалаудың жалпы принциптері туралы білімді қалыптастырады. Роботтардың қолданбалы бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу ортасы (LEGO Mindstorms EV3, ROBOTC, NXT және т.б.), роботтарды бағдарламалау тілдері ( Java, с++, Python және т. б.) және роботтарды басқару тәсілдері сияқты тақырыптарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Цифрлық білім беру ортасы, электрондық оқыту ұғымдарының мәнін, оқытудың аудиовизуалды құралдарының түрлерін, жаппай ашық онлайн-курстардың негізгі платформаларын, Қашықтықтан оқытудағы педагогикалық коммуникацияның ерекшеліктерін, ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқытуды дараландырудың заманауи мүмкіндіктерін, корпоративтік оқыту ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың әртүрлі салаларда қолданылуын түсіндіреді. Ықтималдықтың толық формуласы бойынша есептерді шешу жолдарын анықтайды. Процестер мен құбылыстардың ықтималды-статистикалық модельдерін зерттейді. Практикалық есептерді шешуде ықтималдық теориясының заңдарын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логикалық бағдарламалау

    Есептеу жүйелерін қолданатын ақпараттық жүйелерді және байланыстыруға, жіберуге, сақтауға және өңдеуге қатысты теориялық мәселелерді сипаттайды. Логикалық бағдарламалау жүйесінде практикада математикалық есептерді қолданады. Visual Prolog интерпретаторының аннотациясына негізделген графикалық қосымшаның интерфейсін бағдарламалауды үйретеді. Бағдарламалық өнімнің ақпараттық элементтеріне сәйкес сипаттамаларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық жүйелердегі деректерді басқару

    Пән мәліметтер базасы мен деректер құрылымының негізгі түсініктерін зерттейді. Деректер үлгілері. Мәліметтер қорын басқару жүйелерінің (МҚБЖ) негізгі функциялары. Реляциялық модель және реляциялық ДҚБЖ. Функционалдық тәуелділіктер негізінде реляциялық мәліметтер базасын жобалау. Деректерді нормалау. Бойес-Кодд қалыпты формасы. Фейджин теоремасы. Бинарлы қатынастардың ерекше қасиеттері. Деректерге ұжымдық қол жеткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникалық жүйелердің динамикасы

    Басқарылатын манипуляторлар мен жүретін құрылғыларға қатысты робототехникалық жүйелер механикасының негіздерін, қатты денелер жүйелерінің динамикасын қарастырады.Ол кеңістіктік қозғалыс, антропоморфты механизм және көптеген аяқ-қолдары бар автоматты жүретін аппараттағы жалпақ манипулятордың мысалдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және 3D принтинг

    Компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын түсіндіреді. Векторлық, растрлық және үш өлшемді графиканың ерекшеліктерін қарастырады. Компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін сипаттайды. Мамандандырылған бағдарламалық жасақтамада кескіндерді жасау және өңдеу әдістерін сипаттайды. 3D форматындағы суреттерді басып шығаруға арналған қосымша, FDM, SLA, SLS технологияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    Көрнекі құралдарды қолдана отырып бағдарламалау әдістеріне дағдыларды түсіндіреді. Қолданбалы дизайн элементтерінің сипаттамаларын анықтайды. Бағдарламалау жүйесінің интерфейсін сипаттайды. С бағдарламалау тілінің негізін қолдануды қарастырады. Абстрактілі әдістерді, виртуалды әдістерді дәлелдейді. Си тілдерінің көмегімен дербес бағдарламалық жобаларды жобалайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект

    Білімді график түрінде модельдеуді сипаттайды. Жасанды интеллект негіздерін және логикалық бағдарламалау тілдерін қолдануды зерттейді. Білімді көрсету модельдерін және сараптамалық жүйені құру кезеңдерін анықтайды және талдайды. Кез-келген бағдарламалау тілін қолдана отырып, сараптамалық жүйені құруды жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехниканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Пән робототехника әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүйелік бағдарламалау

    Ассемблер тілінің негізгі түсініктерін, Intel процессорларына негізделген компьютер архитектурасын түсіндіреді. Ассемблерде заманауи бағдарламалаудың негізгі аспектілерін, соның ішінде Windows және DOS үшін жүйелік және қолданбалы бағдарламалардың негіздерін талдайды. Есептеу техникасы құралдарында бағдарламалық модульдерді құру кезінде базалық бағдарламалық-техникалық шешімдерді тексереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Обьектіге бағытталған бағдарламалау

    Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын анықтайды. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістерін сипаттайды.Объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалауды үйретеді. Объектілік бағдарламалауға негізделген бағдарламаларды анықтаудың, талқылаудың, қауіпсіздіктің және сенімділіктің негізгі тәсілдерін түсіндіреді. Нысандардың көмегімен бағдарламаларды жобалайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалау практикумы

    Алгоритмдер мен олардың қасиеттерін сипаттайды. Сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді көрсетеді. Шартты және параметрлік циклдерді, бастапқы жағдайларды зерттейді. Файлдармен жұмысты талдайды, фразаларды шығарады, с++, Python, PHP тілдерінде құрылымдармен жұмыс істейді. Көп нүктелі және шартты циклдарды пайдалана отырып бағдарламалық модульдердін әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интернет технологиясы

    Веб-нысандарды құруға арналған негізгі бағдарламалық жасақтаманың мақсатын түсіндіреді. Интернет-кеңестердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін қарайды. Flash технологиясын, HTML-де CSS қолдану технологиясын сипаттайды. HTML гипермәтіндік тілінде алгоритмдерді жазу ережелерін түсіндіреді. Интернет желісінде сайтты орналастыру тәсілі мен жолдарын қарастырады және енгізудің ең оңтайлы нұсқасын таңдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейімделген ақпараттық технологиялар

    Дербес компьютермен пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдыларына, іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеруге, мамандандырылған компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын оқыту. Курстың ерекшелігі мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін ескереді. Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды коммуникация құралы, ақпаратпен жұмыс істеу технологиясы, бейімдеу технологиясы ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адамның компьютермен өзара байланысы

    Адамның компьютермен жұмысын ұйымдастыру үшін декларативті бағдарламалау тілін түсіндіреді. Visual Prolog тілін үйренуге назар аударады. Формальды тексеру әдісі мен формуланы, математикалық логиканы - логикалық бағдарламаның идеялық тамырларын қолдану нәтижелерін тексереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web қосымшаларды әзірлеу

    ASP.NET framework бағдарламалық платформасы, Net Framework негізіндегі заманауи веб-қосымшаларды әзірлеудің негізгі мүмкіндіктері мен ерекшеліктері оларды жұмыс серверінде қорғауды және пайдалануды қамтамасыз ететін технологияларды зерттеуді қарастырады. Web - қосымшаларды бағдарламалау тілдерін, мобильді қосымшаларды және білім беретін жүйелерді әзірлеу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістерін түсіндіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интернетте бағдарламалау

    Интернет технологиясын, Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді. Интернет желілерінде қосымшаларды жобалау әдістерін көрсетеді. Интернет туралы ақпаратты беру және өңдеу түсінігін анықтайды. Ол Заманауи бағдарламалау тілінде, интернет-технологиялардың көмегімен халық шаруашылығы кәсіпорындарында автоматтандырылған басқару жүйесін жасайды. Ақпараттық технологиялардың аспектілерін зерттейді және салыстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу бойынша практикум

    Android Studio негізіндегі мобильді қосымшаларды қарастырады. Android Studio ортасының визуалды конструкторы негізінде Android ОЖ үшін қарапайым мобильді қосымшаларды құруға үйретеді, сондай-ақ оқушылардың алгоритмдік ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, аналитикалық және логикалық құзыреттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі робототехника және мехатроника

    Мехатрондық модульдердің, білім беру роботтарының егжей-тегжейлері және олардың дизайны, компьютерлік және электрлік компоненттерді біріктіру принциптері қарастырылған, олардың негізінде Инновациялық жүйелер мен машиналар жасалып, жасалады. Білім беру роботтары мен жүйелерін әзірлеу және құрастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді сақтау және желілік қауіпсіздік

    Ақпаратты қорғаудың теориялық әдістерін, ақпаратты енгізу, шығару, өңдеу, сақтау және қорғау, ақпараттық қауіпсіздік мәселелерін шешу үшін қажетті қорғау нысандары мен элементтерінің сипаттамаларын қарастырады. Байланыс желілері бойынша ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және беру процесінде оны қорғаудың заманауи әдістерін, технологиялар саласында студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Виртуалды робототехника

    Визуалды бағдарламалау құралдарын қарастырады. Бір-бірімен өзара әрекеттесетін статикалық және динамикалық нысандармен ойын және оқыту жобаларын жүзеге асырады. Виртуалды робот Scratch сахнасының кеңістігінде қозғалатын ойын тапсырмаларымен қашықтан жобалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік және математикалық модельдеу

    Компьютерлік модельдеудің негізгі принциптерін сипаттайды. Модель параметрлерін сандар бойынша бағалайды. Математикалық және компьютерлік модельдер арасындағы ақпаратты ұсынады. Ресми түрде қазіргі құрылымдар мен олармен операцияларды сипаттайды. Бағдарламалық өнімге арналған тұжырымдамалық модель жасауға үйретеді. Деректер схемаларының физикалық және логикалық құрылымын білдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздік

    Телекоммуникациялық және ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғау жүйелерін құру және пайдалану негіздері бойынша білім алушылардың теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады. Осы объектілерде қолданылатын ақпараттық технологияларға байланысты әртүрлі деңгейдегі объектілердің (жүйе, жүйе объектісі, объект компоненті) киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологияларының негізгі ұғымдары мен мазмұнын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
  • Роботтардың механикалық конструкцияларын бағдарламалау, жобалау әдістерін, 3D принтинг технологиясын, білім беру роботтары мен жүйелерін әзірлеу және құру дағдыларын қалыптастыру әдістерін қолданады. Мектепте зияткерлік жүйелерді оқыту дағдыларын қалыптастырады және педагогикалық процесті ұйымдастыру нысандарына сәйкес педагогикалық тәсілдерді таңдайды.
  • Физика, робототехника және роботтарды құрастыру элементтерін қолданудың негізгі принциптері туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады. Роботтарды басқару алгоритмдерін жасау үшін қазіргі ақпараттық технологиялар туралы ақпаратты меңгерген.
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерімен жұмыс істей алады, Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін кәсіби-бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдалана алады. Қорғалатын объектілер мен бұлтты қоймалардың ақпараттық қауіпсіздігін басқару әдістерін қолдану.
  • Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын дәлелдейді, жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады.
  • Компьютерлік технологиялар тарихы компьютерлік техника мен компьютерлік графиканың, компьютерлік жүйелер архитектурасының даму үрдісіне, компьютерлік желілер мен бұлтты технологиялардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптеріне ие . Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін пайдаланады.
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • Оқу-тәрбие үрдісінде дара, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, білім алушылардың тұлғасын дамыту мен қалыптастыруда оқыту және тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады.
  • Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін және кәсіби салада академиялық хатты қолдануды ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
  • Практикаға бағытталған есептерді шешу, сандық деректерді талдауға арналған математикалық білім мен әдістерді қолданады. Қолданбалы есептерді шешудің базалық әдістерінің кешенін меңгерген.
  • Кәсіби деңгейде заманауи технологияларды қолдана отырып бағдарламалаудың әдіс - тәсілдерін негіздейді және алған білімін қолданады. Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі қолданбалы практикалық есептерді шешу алгоритмдерін дербес құрастырады және қорғалатын объектілердің киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологиясы туралы білімдерін көрсетеді.
Top